Takie pytanie poboczne miał ktoś przyjemność lub nieprzyjemność robić zakupy w x kom , kupowałem pc u nich ok 10 lat temu , i do tej pory działa , , teraz przeglądam opinie i duzo osob pisze o nich zle , głównie o sprzęcie reklamowanym ze sa problemy , ogólnie jest tak sprzęt zamówiłem na w wtorek podzespoły , mają być na jutro a nawet nie wyszły z magazynu , a jest to an utro an prezent , czy w sytuacji jesli nie dotrzymuja terminow jest możliwość z nimi negocjowania ceny obniżenia czy nie ma szans , po 2 powiedziano mi iz sprzęt jak cos bedzie nie tak mogę oddać w najbliższym salonie stacjonarnym czy jest to prawda i nie robia problemow , prawo mówi jasno sprzęt zakupiony an odległość można oddać bez podania przyczyny 14 dni ,teraz przychodzą mi czesci skladam okazuje sie ze jedna czesc nie dziala albo po prostu działa nie tak , jade oddaje im caly komp i oddaja kas od razu , skoro oddaje sie bez podania przyczyny wystarczy rozmontowac wlozyc w opakowania i tyle , oni nawet nie maja mozliwosci czy czesc byla uszkodzona , czy uszkodziła się gdzieś podczas transportu czy mi sie sie odwidzialo