@X-KOM chcecie pomóc w każdej sprawie? Chyba tylko tu na forum. Z Waszym działem reklamacji/zwrotów toczę nieprzerwaną batalię od 14 kwietnia kiedy to zgłosiłam reklamację w oparciu o rękojmię niesprawnej myszy Rival 650. Zaznaczyłam, że interesuje mnie wymiana na nowy taki sam produkt lub jeśli to okazałoby się niemożliwym zbliżony o nie gorszych parametrach. Najpierw dział reklamacji bez konsultacji i mojej zgody wysłał mi korektę faktury i zaordynował zwrot środków, co zakwestionowałam ponieważ było niezgodne z moim żądaniem wynikającym z zasad rękojmi. Następnie cudownym trafem nowa mysz się znalazła i historia może miałaby happy end gdyby nie okazało się, że produkt który do mnie dotarł nie tylko miał zerwaną plombę z opakowania lecz również nosił ślady użytkowania - zdjęcia załączam. Niezwłocznie po otrzymaniu produktu tj 05.05.2025 wysłałam do Was kolejnego maila z dokumentacją fotograficzną otrzymanej używanej myszy na którego do dziś nikt odpowiedzieć nie raczył, pomimo maila przypominającego z wczoraj i załączeniu Was na CC dzisiejszego maila do UOKiKu. Przyznam szczerze, że przez myśl mi nie przeszło, że jeden z większych sklepów e-commerce zajmujących się sprzedażą elektroniki w głębokim poważaniu ma nie tylko klienta ale i obowiązujące regulacje prawne (wysyłanie używanego produktu jako nowy nie tylko jest działaniem naruszającym prawo, ale jest zwyczajnie wybitnie słabą praktyką).
Monika