Cześć wszystkim!
U mnie podobnie nieuznana reklamacja, ale w tym przypadku jest to telefon, a konkretniej jego wadliwy mikrofon (niestety nie wpadłem na pomysł żeby nagrać to nim odeśle na reklamacje). Po lekko ponad tygodniu (w zeszły czwartek) otrzymałem informację, iż nie stwierdzili wspomnianego przeze mnie problemu i że nieuznana reklamacja. Po kilku minutach odpisałem, aby uzyskać informacje jakie konkretnie czynności zostały przeprowadzone, aby sprawdzić mikrofon i do dziś nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie. Wczoraj kontaktowałem się z obsługą klienta i po ponad 30 min oczekiwania dowiedziałem się, że wiadomość oczekuje na odpowiedź i że wyślą ponaglenie do odpowiedniego działu. I tak zostałem z informacją o nieuznanej reklamacji, brakiem informacje co do czynności jakie zostały przeprowadzone i bez telefonu, bo dalej nie został odesłany... Wina karty SIM to raczej nie jest, bo w innym telefonie działa bez problemu.