luks_pl wczoraj napisałem co i jak można zrobić, ale forum oczywiście tak działało, że mój post zginął.
A więc tak - sprawa tylko trochę podobna, ale można zadziałać tak samo.
Przenieśliśmy się do nowego biura no i oczywiście był potrzebny telefon. Wystarczyło podpiąć linię bo wcześniej było tam biuro gazety i wszystkie kable były doprowadzone. No i okres oczekiwania miał być też jakieś dwa miesiące. Do tego zamówienie na neostradę można było złożyć dopiero po założeniu telefonu i też to miałe trwać miesiąc, a net strasznie w pracy potrzebny.
Po jakimś czasie oczekiwania krótka wizyta w telepunkcie i niezbyt miła rozmowa z panią prowadzącą sprawę. Trzeba zapamiętać jej dane.
Potem dwa pisemka - do centrali TPSA w Warszawie i jakiegoś regionalnego (na województwo chyba) biura TPSA ze skargą. Podawać konkretne daty, wskazywać niekompetencje pracownika itd.
Skutek? Telefon założyli ponad miesiąc wcześniej, a neostrada była po 4 dniach od uruchomienia linii. Tylko pani z telepunktu miała mi za złe, że tak "brzydko" o niej napisałem i musiała się tłumczyć...