Skocz do zawartości

Krzysztof Miś

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Chorzów

Krzysztof Miś's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Witam. Moim zdaniem to klasyczny przyklad uszkodzenia pamieci na karcie.
  2. Krzysztof Miś

    Geforce 6600 / Gt

    Witam. BezbronnyPL - wielkie dzieki! Gdzies kiedys czytalem, ze Riva Tuner ma mozliwosc wyswietlania FPS na ekranie. Jesli ktos dysponuje jakims kompendium wiedzy o Riva Tuner chetnie zostalbym adresatem :) Zmieniajac temat. Od dwoch tygodni jestem szczesliwym posiadaczem garty Pine XTX 6600 GT (500/500) i testowalem ja bez reinstalki systemu (wyjalem poprzednia karte GeForce 5200 Ultimate i wsadzilem nowa) i optymalne czestotliwosci pracy dla tejze karty wykryte wowczas przez sterowniki to 547/545. Po reinstalacji systemu optimum stanowily parametry 556/550. Jestem ciekaw czy taki wplyw miala reinstalka. Warunki temeraturowe otoczenia karty nie zmienily sie :)
  3. Krzysztof Miś

    Age Of Empires 3

    Witam. Pierwsze zaskoczenie jakie wywolalo demko to to, ze gra instaluje sie tylko na wersjach systemu z rodziny XP i nowszych (95/98/Me, 2000, NT 4 - nie mozna zainstalowac). Na moim konfigu: Barton 2500@3200, 512 RAM 400MHz DDR, 5200 Pixelview Ultimate 250@300/250@300 i ustawieniach domyslnych (wszystko na high) i rozdzielczosci 1280x1024 (LCD 19'' Sony HS94B) ilosc klatek w pierwszym skirmishu oscyluje w okolicy 10, co przyznam, jest raczej dla mnie milym zaskoczeniem. Wprawdzie nie widze mozliwosci gry w takich ustawieniach dla wiekszej ilosci jednostek na ekranie, ale spodziewalem sie (patrzac na screeny, ktore byly przedstawiane do tej pory), ze takich ustawien moj komp nie pociagnie (grafika). Generalnie niedorobek jest dosc sporo, ale demo gry i tak wyglada bardzo efektownie.
  4. Witam arrow: Pixelview GeForce FX 5200 Ultimate 4,0 ns - 384 zł I - sza polowa 2004, :arrow: 250/250 @ 302/300, chlodzenie fabryczne, pamiec nie przechodzi testow w Riva Tuner powyzej 300 MHz, a rdzen probowalem najwiecej na 320 MHz, ale 3DMark2001SE sie wiesza powyzej 315 MHz, przy 303 MHz sa "przycinki" w 3DMark2001SE), :arrow: Na GPU cooler fabryczny, pamięci gole, :arrow: ForceWare 66.81 :arrow: Jestem bardzo zadowolony. Gram w tytuly z lat 1998 - 2003 i najczesciej na 1024/768@32bit, AA 2x, ANIZO 8x :arrow: 3DMark2001SE - 9 560 (w kolejnych odslonach 3DMarkow nie sprawdzam, bo jest slide-show niemilosierny)
  5. Witam. Mr_Gizmo nie zwrociles chyba uwagi na fakt, ze moim argumentem jest TRANSPORT dyskow, a nie ich sama odpornosc na wstrzasy.
  6. Witam. Troche dziwi mnie fakt, ze zaden z szanownych forumowiczow nie bierze pod uwage waznego aspektu rzutujacego na awaryjnosc dyskow twardych ogolnie (nie tylko WD) jakim jest obchodzenie sie z tymi urzadzeniami podczas transportu. Nikomu nie trzeba tlumaczyc jak wrazliwym jest ten element komputera na wstrzasy i jakie sa jego rzekome odpornosci na nie (wyrazane najczesciej w jednostkach przyspieszenia). Przewaznie wystarczy, ze taki dysk upadnie z wysokosci kilkudziesieciu centymetrow i zaczyna sie, na poczatku niewidoczna, a pozniej lawinowa badsektoriada (oraz inne niespodzianki). Co ciekawe czesto wyciaga sie wnioski o tzw. wadliwej serii dyskow, jesli wymieniamy uszkodzony HDD trzy razy pod rzad w tym samym sklepie i kazdy nastepny tez okazuje sie po jakims czasie wadliwy. Tymczasem czesto jest tak, ze wspolnym mianownikiem jest transport tych urzadzen i srednio podobne uszkodzenia w drodze producent - uzytkownik koncowy.
  7. Witam. Andrewthx ma slusznosci. Sprawdz kable i sprawdz czy "line in" (lub inne, ktore ustawiles) nie jest wyciszone.
  8. Witam. Zdaje sobie sprawe, ze temat ten nie byl poruszany juz od paru ladnych miesiecy, ale mysle ze pomoc przyda sie osobom, ktore w przyszlosci beda szukaly rozwiazania tego problemu. Odpowiedz jest na forum www.dscaler.org. Ja tez jestem uzytkownikiem tego programu i tez szukalem wszedzie rozwiazania tego problemu, bo to przeciez dosc egzotyczne, jesli niewielki program do odtwarzania TV zajmuje 100% czasu procesora AMD Barton 2500+. Nalezy zmienic priorytet uzycia procesora w programie: SettingsGeneral Hardware Setup i na liscie rozwijalnej Usage (ostatnia na dole okna) zmienic na DScaler & other softwares - priority given to other softwares. Po tej operacji nastepuje gwaltowny spadek zuzycia czasu procesora. U mnie z 99% (w zasadzie ciagle) spadek do kilku/kilkunastu procent.
  9. Witam. Na mojej poprzedniej plycie (ABIT SA6) moj SB Live! rowniez troszke szalal. Obok wstawiwenia go do srodkowego slotu PCI mialem rowniez porady o wylaczenie trybu UDMA-66 (czyli przelaczenie w 33).
  10. Witam. Ja rowniez jestem posiadaczem GeForce FX 5200 Ultimate i co ciekawe po puszczeniu rdzenia powyzej 300 MHz mam freez w 3Dmark 2001 SE podobnie jak koledzy powyzej (z tym, ze na roznych testach, ale generalnie na CAR w HIGH). Co ciekawe na codzien uzytkuje karte z ustawieniem zegara GPU na 315 MHz i nie mam z tym zadnego problemu w grach. Tylko podczas zapuszczania 3Dmark 2001 SE musze zmniejszyc czestotliwosc zegara, bo w przeciwnym wypadku mam w okolicach 6000 pkt.:) Świder - kibicuje Ci calym sercem, tym bardziej ze mamy podobny konfig (ja bez wszelakich modow i szerszego O/C - tylko grafika O/C).
  11. Witam. Moj zasilacz to Tracer 350 W (w miare nowy, ma kilka miesiecy). FX 5200 nie jest tak pradozerny (jak np.: karty z serii GeForce 3 i 4), wiec nie sadze, ze to moze byc powodem zwiechy, o ktorej wspomnialem. Uzytkuje ta konfiguracje sprzetowa juz jakis czas i gralem w rozne wszelakie gry (niestety nie probowalem na Far Cry i Doom3, poniewaz ich nie posiadam) i generalnie karta spisuje sie dobrze (moim zdaniem byl to najlepszy wybor w czasie gdy ja kupowalem, poniewaz na rynku nie bylo juz w sprzedazy kart GeForce 3 i 4, a takze Radeon 9000 Pro i 9100, a zalezalo mi na nowej karcie - pisalem o tym w innym temacie, wiec nie bede sie tutaj rozwodzil na ten temat). W grach, w ktore pogrywam karta spisuje sie, moim zdaniem, znakomicie i poprzednie 3dmarki: 2001 SE - lekko ponad 8000 tys. punktow, 2003 - w okolicach 1700. Natomiast w przypadku wersji 2005 to nie jestem rozczarowany, bo spodziewalem sie podobnego wyniku rzedu kilkuset punktow, poniewaz jednostki pixel i vertex shader 2.0 na tej karcie sa szczatkowe i pisali o tym na lamach kazdego serwisu, ktory mial i testowal ta karte. Natomiast filmiki obejrzalem z przyjemnoscia :) Moj konfig: Procesor: Athlon XP Barton 2500+ (bez O/C) Plyta: Abit NF 7 (rev. 2) Pamiec: 2 x 256 DDR 400 (puszczone w dualu na 333 MHz) Karta grafiki GeForce FX 5200 Ultimate (250/250@315/600)
  12. Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem GeForce FX5200 Ultimate Prolinka o zegarach 250/250 ustawionych na 315/300. Sciagnalem, zainstalowalem, zalatalem i po odpaleniu programu moj FX na pierwszym tescie radosnie przeskakiwal pomiedzy 0 i 1 FPS (czasem wzbijajac sie na 2). Niestety po kilkudziesieciu sekundach pracy, 3dmark05 zalicza totalny zwis i musze restartowac kompa na twardo (podejrzewam, ze to sprawa mocno juz zasmieconego systemu). Zmierzam do tego, ze chcialem podziekowac osobom, ktore udostepnily filmiki z poszczegolnych testow, bo obecnie to praktycznie jedyna mozliwosc obejrzenia przeze mnie tego co ow program testujacy przedstawia :) A swoja droga to ciekawe jaki najmnieszy wynik da sie osiagnac w 3dmarku05:)
  13. Witam. Jesli chodzi o platformowki to polecam w tej materii gre Kapitan Pazur. W tej przemilej grze mozna sejwowac tylko w okreslonych miejscach (jak ktos uzywa kodow to niestety gra nie daje mozliwosci zapisu w miejscach gdzie normalnie jest to mozliwe). Wprawdzie gra jest dla dzieci, ale chyle czolo przed osoba, ktora ma cierpliwosc do tej gry, zwlaszcza w ostatnich jej etapach. Trzeba miec ultra opanowana klawiature i byc wrazliwym na kazdy piksel w tej grze. Zapewniam, ze kilkugodzinne przechodzenie kolejnego kawalka od sejwu do sejwu to potrafi dobic. Trzeba robic sobie przerwy w trakcie gry, bo w przeciwnym wypadku sprzet komputerowy moze byc narazony na frustracje grajacego.
  14. Krzysztof Miś

    Codename: Panzers

    Witam. Gralem tylko w demo PL oznaczone #2. Jesli moge sprostowac to gatunek tej gry to tzw. RTS wojenny (cel, stala ilosc druzyny/sprzetu, warunek: zrealizowac cel przy zalozeniu, ze przetrwa dowodca itp.). Gdzies w recenzji ktos porownal ta gre do serii MYTH, i rzeczywiscie ideowo tak jest. Po przeczytaniu licznych komentarzy i szumnych zapowiedzi/recenzji jestem kilkoma rzeczami rozczarowany: - zbyt duza automatyka jednostek, chwilami wrecz nie mam wplywu na to co robi oddzial po wydaniu mu pojedynczego rozkazu, - bardzo duze uproszczenia balistyczne, a fakt 100% celnosci jednostek moim zdaniem to idiotyczny pomysl, - dosc duza myszkologia: trzeba sie troche nameczyc, aby wykonac jakas sekwencje dzialan pojedynczych jednostek (dzial, samochodow, czolgow) sama tylko myszka (czasami dla danej jednostki lewy przycisk myszy oznacza co innego niz w innej (podobnie z prawym przyciskiem), a przy interakcji z innym jednostakmi np.: ladowanie amunicji, naprawianie wprowadza jeszcze inne reguly. To w polaczeniu z ferworem walki w czasie rzeczywistym oznacza czeste wciskanie spacji i powtarzanie w duchu sekwencji klawiszy na danej jednostce, aby dojsc do zamierzonej czynnosci. - Nie wiem czy to tylko grzechy wersji demo, ale moim zdaniem zle jest wywazony model obrazen zadawanych i otrzymywanych przez jednostki. Czolg do mnie wali juz ktorys raz z kolei, a druzyna nadal w komplecie.
  15. Krzysztof Miś

    Problem z 2Mx

    Witam. Moim zdaniem jest to modelowy przyklad uszkodzenia pamieci karty graficznej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...