Skocz do zawartości

fatal1ty

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • GG
    2105324

Profile Information

  • Skąd
    Kalisz
  • Zainteresowania
    kompy i koledzy :D

fatal1ty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. hmm, trzeba bedzie w koncu zobaczyc co to ten IL2, bo jak narazie wszyscy przedstawiaja go w samych superlatywach... tylko ze nie mam pojecia jakie dodatki zainstalowac i skad je wziać :| a co do wymagan LockOn'a nie sa wcale duze, na moim sprzecie po odpowiednim ustawieniu grafiki moge miec od 50 do 80 klatek, w zaleznosci od upodoban. wystarczy wylaczyc pare efektow i giera smiga jak marzenie, a wszystko to na AAx2 i ANIZO 4x jakość. z reszta pisalem juz na ten temat wyzej wiec nie bede sie znow produkowal :P tak czy siak jak ktos lubi skomplikowane i realistyczne symulatory, to MUSI chociaz sprobowac. poza tym w grudniu wychodzi nowy dodatek Black Shark, mam nadzieje ze bedzie rownie dobry co Flaming Cliffs :D
  2. fatal1ty

    Battlefield 2

    czyli nic nowego ale dzieki :) czekam na dodatek i pierwsze wrazenia...
  3. czy ktos gra jeszcze w LockOn'a? ludzie co z Wami, chyba wszystkich Was jeszcze nie zestrzelili? :P
  4. fatal1ty

    Quake IV

    a mi sie nie podoba ani z modem ani bez.
  5. fatal1ty

    Battlefield 2

    to niesamowite dnikrat... a moze to byl mechanik ktory tak podrasowal Ci m4 ze zostales snajperem? a zmieniajac temat czy ktos wie moze jak nazywa sie dodatek do bf2? (ten co ma wyjsc 25 listopada). cos mi sie obila o uszy nazwa Special Forces, ale nie wiem czy przypadkiem nie myle z nową wersją America's Army. a moze zna ktos strone na ktorej moglbym poczytac na ten temat? odwdziecze się chocby w naturze.
  6. fatal1ty

    Close Combat : First To Fight

    gdyby ktos mial problemy z plynnoscią to niech wylaczy sobie shadows. w polaczeniu z antyaliasingiem czy anizo dają niezly pokaz slajdow, szczegolnie kiedy widoczni są nasi zolnierze. bez cieni gra jest bardzo plynna, nawet z antialiasingiem x4 (bez niego wyglada to biednie) i filtrowaniem x4 przy wszystkich detalach na full! swoją drogą chyba nie widzialem jeszcze gry w ktorej dynamiczne cienie bylyby zrobione dobrze. tutaj co prawda wygladaja swietnie, ale co z tego skoro nie da sie z nimi grac? w innych grach tez mocno zwalniały mi plynnosc, ale w Close Combat to juz chyba przesada :angry:. jesli chodzi o pierwsze wrazenia z gry, to sa one jak najbardziej pozytywne. widac ze gra jest dopracowana (zadnych bugow nie doswiadczylem), grafa na bardzo wysokim poziomie (lepsza niz w FSW a moze nawet w SWAT4?), przyzwoite animacje, dobra muza i fajny klimat. to co mi sie nie podoba to fizyka (poruszanie sie jest jakies dziwne, malo dynamiczne), sredniej jakosci spicze (przy tych ze SWAT'a sie chowają) oraz AI naszych podwladnych ktore powinno byc duuuzo szybsze. nie wiem jeszcze jak wyglada kwestia wydawania rozkazow i czy mozna wydac polecenie kazdemu zolnierzowi z osobna (np. zeby jeden zrobil point fire (wsparcie ogniowe) a drugi biegl za nami), bo jesli sie tak nie da, to przyslowiowy klops :mrgreen:.
  7. fatal1ty

    Swat 4

    bardzo dobry pomysl z tymi awatorami, na poczatku tez nie wiedzialem co jest grane, ale szybko sie domyslilem. mam nadzieje ze ty tez, hydro... co do gry to dziwie sie waszym wzmiankom na temat wymagan sprzetowych, beta demo MP chodzi mi rewelacyjnie, a grafika (zwlaszcza wygląd broni i modeli) zrobila na mnie duze wrazenie. mam nadzieje ze wersja retail pod tym wzgledem nie bedzie sie roznic, i ze spadki do 11 FPS na X800 okażą sie zwykłą bujdą. osobiscie juz sie nie moge doczekac chwili kiedy wejde na serwer i zagram pierwszą runde, bo SP w swacie traktuje raczej z przymruzeniem oka. aha i jeszcze cos, ciesze sie ze moj komentarz do zawieszenia konta byru27 wywolal tak burzliwą i absorbującą co niektorych dyskusje :) rozumiem ze forum probuje byc anty-pirackie, ale mam wrazenie ze momentami cenzura posuwa sie zbyt daleko. z drugiej strony niektorzy forumowicze powinni chyba czasem ugryzc sie w jezyk, albo wylac sobie na glowe kubek zimnej wody...
  8. fatal1ty

    Silent Hunter 3 Screens

    hehe to fakt, z ta roznicą ze wrzod na tylku sie nie rusza, a ten lata na prawo i lewo jakby byl na haju :blink:. swoją drogą jest chyba mozliwosc zeby podejsc go nie zauwazalnym? (zielona ikonka statku na naszym pulpicie oznacza naszą niewykrywalność) wtedy powinien plynąc w linii prostej, a jesli nie, to cos tu chyba jest nie tak... w kazdym razie na tą chwile zatopienie tankera/merchanta jedną torpedą dla mnie graniczy z cudem. a wracając do tzw. "ksiązeczki" z opisem statków - ja odleglosc do celu sprawdzam po uprzednim namierzeniu go peryskopem, i szczerze mowiac nie mam pojecia co ma wspolnego identyfikacja statku z odlegloscią do niego... co innego zanurzenie, tutaj rzeczywiscie dobrze byloby je znać, zeby puscic torpede na odpowiednią glebokosc. niestety jak narazie nie mam pojecia jak to zrobic :unsure:. moze ktos udzieli mi korepetycji albo da namiary na jakąś malą solucje? :rolleyes: EDIT: chcialem powiedziec ze juz wszystko wiem :mrgreen:. bardzo pomogly mi rady yamaykee'go, szczegolnie ta, ze cala obsluga torped jest pod F6. mając ją opanowaną po prostu nie da sie spudlowac :smile2:. no chyba ze celem jest niszczyciel plynący z predkoscią 15-35 wezlow, trafic takiego to dla mnie kolejne, nowe wyzwanie. ale jesli chodzi o handlowce, tankowce i inne slabeusze, to zalatwiam je juz jedną torpedą (rownież C2 Cargo z NAVAL ACADEMY, na ktorego jeszcze wczoraj potrzebowalem przynajmniej trzech :smile2:). wystarczy tylko odpowiednio ustawic torpede, czyli tak, zeby wybuchla ok. metra pod kadlubem statku, w miare mozliwosci na jego środku. chcialem tez zauwazyc, ze wcale nie trzeba ustawiac sie pod kątem 90 stopni do celu (torpeda potrafi ustawic sie sama po wystrzeleniu z tuby), jednak zwieksza to precyzje i strzalu i prawdopodobnienstwo zatopienia pierwszą torpedą. rowniez odleglosc nie ma az tak duzego znaczenia, o ile miesci sie w przedziale 300 - 4000 m. (na wieksze dystanse dajemy po prostu wieksze wyprzedzenie). najwazniejsze jest opanowanie panelu sterowania torpedami (F6) i to najlepiej w trybie manualnym. umiejąc sie nim poslugiwac przejdziecie trenikg torpedowy z oceną "Excellent" i jeszcze zostanie wam 7-8 torped - mi przynajmniej sie to udaje. (ahh, nie ma to jak widok C2 Cargo łamiącego sie na pol po celnym trafieniu pierwszą torpedą :rolleyes:). to narazie wszystko czym chcialem sie podzielic. teraz pracuje nad sposobem zatapiania niszczycieli, bo jak narazie nie umiem ich trafiac (wszystkie ustawienia trajektorii torped idą w leb kiedy cel szybko przyspiesza i zmienia kurs po uprzednim zwietrzeniu zagrozenia). moze ktos wie jak z tego wybrnąc? probowalem juz dawac odpowiednie wyprzedzenie, ale wtedy on zamiast przyspieszac to zwalnia, albo prawie staje w miejscu (cwana bestia). moze ktos zna sposob na wystrzelenie torpedy niewykrywalnej dla celu? a moze wystarczy ustawic ją na odpowiednią gleboskosc albo samemu zejsc nizej? jesli ktos wie, to prosze o cynk tu albo na gg (nr. 2105324). to chyba tyle, ide rozgryzac Huntera dalej... :mrgreen:
  9. fatal1ty

    Swat 4

    zawieszasz mu konto za to ze napisal ile gra zajmuje i na ilu jest plytach? lol. zalosne. ale nic mnie juz nie zdziwi, ja zostalem kiedys zawieszony na miesiąc za to, ze napisalem ze pewna gra zostala scrackowana i ze mam nadzieje ze mimo to kazdy z nas kupi oryginal, bo gra jest tego warta.
  10. fatal1ty

    Silent Hunter 3 Screens

    a moze ktos wie na czym polega identyfikacja celow? wiem ze jest taka encyklopedia w ktorej mozemy sobie obejrzec kazdy statek, poznac jego parametry, wymiary itp., ale czy ma to jakis wiekszy sens? slyszalem ze dzięki identyfikacji statku mozna dowiedziec sie gdzie są jego slabe punkty, a potem uruchamia sie jakis tryb celowania w ktorym te punkty mozemy wybrac i namierzyc. czy ktos cos wie na ten temat?
  11. fatal1ty

    Swat 4

    jeszcze sie nie nacieszylem demem multi a tu juz singiel wyszedl? :blink: nic tylko sciągac i grac, bo na full wersje i tak nie bede mial kasy :lol: jak dla mnie giera jest super, ma co prawda pare bugow takich jak: mala dynamika (poruszanie sie z predkoscią zolwia), zoom, konsola, brak komunikacji glosowej, (ale nie recoil, bo ten wg. mnie jest OK - trzeba tylko umiec nad nim zapanować), ale jesli zostaną poprawione zapowiada sie niezly hicior! tyle o demie, ja tymczasem ide pomeczyc troche VIP'a ;)
  12. hmm dziwne, mam Radeona 9700 Pro, podkreconego Bartka 2500+, giga ramu i gra chodzi moze nie idealnie, ale bardzo plynnie. zaraz po wlaczeniu qick fly (A10), przy spauzowanej grze mam 70 fps, po odpauzowaniu jest 60 i w trakcie misji spada do minimum 46 klatek, ale srednio jest 50 -55. a wszystko to na antyaliasingu 2xT2 i anizo 4x jakość (Omegi v2.6.05a), rozdzielczoscią 1024 i wiekszością ustawien na HIGH. sa jednak opcje ktore mam wylaczone albo ustawione na low, a zwiekszenie ich mocno zwalnia plynnosc rozgrywki. dlatego nalezy je zmniejszyc, tym bardziej ze roznica w grafice nie jest tego warta. nalezą do nich: - SCENES (deatale, czyli drzewa, krzaczki i tego typu bajery, ktore zmniejszają przejrzystosc terenu, jednak bardzo poprawiają jego wygląd. ustawione na HIGH mogą znacząco zmniejszyć płynność gry). - WATER (czyli woda ktora na low tez nie jest brzydka :P) - HAZE (prawde mowiac nie wiem co daje ta opcja (prawdopodobnie jakosc mgly na ziemii), wiem natomiast ze NIE jest odpowiedzialna za dym przy strzelaniu z dzialka, ani tez za wygląd flar. wiem tez ze drastycznie zmniejsza ilosc klatek. zdecydowanie wylaczyć (BASIC)). - EFECTS (odpowiada za dym, wygląd flar i eksplozji, ktore z małej odleglości (np. lecąc tuż nad ziemią), dają raczej efekt laga - u mnie po prostu gra sie zacina na kilka sekund, po ktorych zazwyczaj doswiadczam twardego lądowania bez podwozia :P opcja ta jest jednak bardzo istotna z taktycznego punktu widzenia - bez wlaczonych efektow ciezko jest stwierdzic, czy wystrzelona przez nas rakieta trafiła w cel czy nie, trudniej tez zlokalizowac wrogi samolot lub cele naziemne, gdy po trafieniu jednego z nich nie widać dymu ani ognia. jeśli więc chcecie grać skutecznie, polecam ustawić MEDIUM lub HIGH. jeśli bardziej zalezy Wam na płynności i nie lubicie jak wasz A10 znika w dymie przy serii z dzialka - pozostaje wam opcja NONE). - SHADOWS (cienie, ktore tez nieco zwalniają. mozna je smialo wylaczyc, a juz "Active Planar" wystarczy w zuplnosci). radze wylaczyc tez "MIRRORS" w ustawieniach kokpitu. z tylnych lusterek nie musimy korzystac non stop, kiedy uslyszymy bandyte na szóstej, mozemy skorzystac z klawiszy N (lewe) oraz M (prawe lusterko). reszte ustawien (szczegolnie textury, visible range, lights, heat blr) mozemy smialo wlaczyc albo dac na maxa - nie powinno to w wiekszym stopniu wplynąc na szybkosc animacji. tak skonfigurowany Lock On jest wystarczająco plynny, przy zachowaniu bardzo ladnej i przejrzystej grafiki (filtrowanie i antyaliasing robią swoje). duze znaczenie ma jednak pamięc RAM. ponizej 512 nie podchodz. na 512 MB da sie grac, ale 1024 bardzo wskazane. jesli ktos tyloma nie dysponuje, moze to sobie zrekompensować zwiekszając ilosć pamięci wirtualnej. u mnie nawet przy tej ilosci RAMu, 768 - 1500 okazalo sie za malo. dlatego zwiekszylem na 2500 - tak na wszelki wypadek :P a tak poza tym giera wymiata! szczegolnie w trybie multi. poza Falconem 4 SP4 i moze starym Jane's F15 nie znajdziecie nic lepszego. POLECAM !!! (gdyby ktos chcial pogadac na temat LockOn/Flaming Cliffs, polatac razem albo wymienic sie doswiadczeniami, podaje moj nr. gg: 2105324)
  13. fatal1ty

    Far Cry

    a ja chcialem zapytac poraz n-ty, czy ktos znalazl sposob na zainstalowanie patcha 1.3 na 3-plytowej wersji gry? o ile sie orientuje wystarczaja odpowiednie wpisy w rejestrze, tylko czy ktos moglby tu podac JAKIE? jesli odpowiedz na to pytanie znajduje sie wczesniej to bardzo prosze o namiary. wzamian sluze wszelką pomocą w America's Army, ewentualnie oddam sie w naturze :)
  14. fatal1ty

    Gry po LANie

    America's Army na lanie? czy ja o czyms nie wiem? jesli chodzi o mnie to polecam Hidden & Dangerous 2 (moze nieco skomplikowana pod wzgledem klawiszologii, ale swietna gra i to zarowno w SP jak i w MP), C&C Generals/ZeroHour oraz FarCry. Jesli chodzi o Raven Shield - oczywiscie ze jest dostepny cooperativ, ale moim zdaniem przy tym AI botow zdeczka mija sie to z celem.
  15. ale ja mowilem o wiekszosci, a nie o stałych bywalcach :wink: ok thx for reply. btw: mam pytanie... jaki procesor kupic? hehe zartowalem :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...