Jump to content

HDR_o

Stały użytkownik
  • Content Count

    634
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About HDR_o

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    3802269

Profile Information

  • Skąd
    ZGora Pe eL
  • Zainteresowania
    Tajemnica zawodowa,napisz do mnie to sie dowiesz,ale jesli jestes na forum przynajmniej rok czasu to mnie zdazyles/las poznac :D :D
  1. HDR_o

    Hl2: Episode One

    Mastertab - Ty tez ? :| Raczej niektorych musze zmartwic bo bez problemu to udowodnie jak tylko mi podadza nazwe tego programu.Jakas banalna jego nazwa byla.Mozna w nim nagrac dokladnie to co sie robi w windowsie i malo zajmuje,chyba z 2mb
  2. Ehh - wlasnie to odpalilem.Okazalo sie,ze to nie to,wiec sorka za wprowadzenie w blad :( Po tym jak napisales ze to umpa umpa to cos mi nie pasowalo.Linka do utworu dalem w pracy a nazwe podal mi koles.Jednak musze dalej poszukiwac :((
  3. Bosh,przeczytalem wlasnie temat o hl eo jakie nurki z co niektorych.Naprawde szkoda slow.A mialem taki zajefajny humor 0 dostalem kolejne 600 zdjec i bylem na fajnej mini imprezce a tu trrrach.
  4. Nie gadajcie,ze tego wczesniej nie slyszeliscie ? Na esce to chyba od 4 miechow puszczaja :P Poza tym czemu Wam sie nie podoba ?:( :)
  5. Nic nie przesadzono :P :):D
  6. Snow bros,bubble bobble.Polecam.
  7. http://forum.ms.agh.edu.pl/dload.php?action=file&id=807
  8. Napisalem w temacie o nudzie ale napisze tu.To ten utwor. I co - niewyraznie napisalem ?:P
  9. Zmieniajac temat.Nikt na swiecie nie wiedzial o jakiego mi chodzi equadora.A ja tak wyraznie tlumaczylem - muzyczka z equadora gdzie spiewa przez caly czas panienka.A wszyscy cos wymyslali jakies hause,pyutali co to equador i takie tam.Wiecie beny o co mi chodzilo?? SONIC ALIVE.Takie trudne to bylo??
  10. Mozliwe ze to przesada,ale tu akurat jest fakt - te screeny nie maja polotow do tych z Crysisa i nikt mi nie wmowi,ze jest inaczej, chyba,ze ktos by mi zaplacil zebym tak stwierdzil to moglbym wtedy nad tym sie zastanowic.A co do tej kanciastosci to mialem na mysli,ze kanciaste zakonczenie tego auta z mohy jest bardziej realistyczna niz smieszne zaokroaglenia, ktore dodatkowo by podwyzszyly wymagania sprzetowe. Po jaka chorobe?
  11. Jakiego kundla bo chyba zem nie w temacie? A piwo plynie strumieniem ostrym. Tzn w glowie bo teraz w pracy jestem : )
  12. 2/8 - caly etat, 8h pracy
  13. Crysisowi pod wzgledem grafiki i efektow nic nie dorowna.Te screeny nie maja najmniejszych polotow do Crysisa. W Crysisie wszystko wyglada jak prawdziwe a tu za bardzo wieje 3D.Pamietajcie - oceniam tylko grafike na podstawie tego co widzialem na screenach
  14. HDR_o

    Kill Switch

    Wszystko ok, ale nie 2H tylko np 7.Taka rozbieznosc byla w hl eo. Tutaj chyba widzisz roznice prawda? A gadali dokladnie tak samo. Mi hl eo zajal 7h a ktos mi tam wmawia,ze nie wie jak ja ja gralem,to ja mu odpowiem,ze on tez nie wie.Jesli juz oceniacie czas gry, to najpierw spojrzcie w tablice podsumowywujaca i tam zobaczcie czas, a dopiero potem sie wypowiadajcie na temat czasu.Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.