Jump to content

Nyny

Stały użytkownik
  • Posts

    3560
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Nyny

  1. No wlasnie to co pisze ksiazka asusa to jakies brednie. Wedlug niej moje corsairy sa 100% kompatybilne z ta plyta a tu prosze juz 2ga tura pamieci i lipa nie chodza w dualu
  2. Ogolnie to te formaty roznia sie ciut technika wykonania co oczywiscie nie bedzie cie interesowalo. A roznice jakie mozna dostrzec to to ze DVD-R sa o kilka mega pojemniejsze a DVD+R sa za to bardziej kompatybilne z odtwarzaczami stacjonarnymi itp.. Ja osobiscie caly czas wypalam na DVD+R
  3. Spalic bys moze spalil jakbys ja wlozyl. Na szczescie wyciecia na tych slotach sa tak zrobione ze niemozliwe jest wlozenie karty agp x2 do slotu 8x.
  4. Przed wymiana zasilki radze ci dokladnie sprawdzic kazdy element oraz dokladnie napiecia miernikiem. Radze zaczac od uzycia programu Gold Memory i przeczytania FAQ na tweaku
  5. Nie pozostaje ci chyba nic innego jak sprawdzac kazdy element po koleji. Najlepiej zacznij od testowania pamieci koniecznie goldmemory i potem jeszcze metestem. druga sprawa to temperaturki, napiecia itp.. itd..
  6. Wydaje mi sie ze kolega polaczyl komputery skrosowanym kabelkiem tylko zapomnial nadac im adresów IP. Wpisz poprostu we wlasciwosciach protokolu TCP/IP takie adresy: komp1: 192.168.0.1 maska 255.255.255.0 komp2: 192.168.0.2 maska 255.255.255.0 No i jesli chcesz miec tylko zwyklego lana to taka konfoguracja powinna dzialac bez zarzutu: dla pewnosci uzyj polecania ping -t i wpisz adresy komputerów
  7. Komunikat DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL wlasnie wskazuje na problem z jakims sterownikiem. najprawdopodobniej plik steronika karty graficznej i kontrolera USB. Zainstaluj jakies najnowsze steroniki z ceryfikatem WHQL oraz pobierz najnowsze aktualizacje i stery do plyty ze strony producenta. Sprawdz tez czy karta graficzna sie nie przegrzewa bo kiedys mialem podobna sytuacje z winny byl zatarty wiatraczek A co do drugiego bledu to znowu winna moze byc pamiec ram/video/l2 itp.. Wczesniej jednak radze poczytac tutaj: http://support.microsoft.com/?kbid=894278&sd=RMVP
  8. Bierz LG. LiteOny nie ciesza sie juz taka dobra opinia jak kiedys. Ja w swoim zyciu mialem 4 wypalarki LG kazda nagrywała dziennie min 2 płyty i wszystkie działaja do dzis tylko juz nie u mnie :D
  9. Podrzuc jakiegos linka do sklepu gdzie to mozna kupic. i napisz wogle jak to sie spisuje, na jakich timingach smiga itp..
  10. oddaje ostatni raz Corsairy na serwis jesli nadal beda wywalaly bledy to chyba wywale ta plyte do kosza. ja niewiem co to sie porobilo na tym rynku, za niedlugo to bedzie trzeba pamieci kupowac chodzac z komputerem do sklepu
  11. Posiadacze tej plyty i pamieci Corais Value Select napiszcie jak jest u was z kompatybilnoscia tych pamieci z plyta? U mnie juz druga pamiec nowka sztuka nie chce chodzic stabilnie w trybie dual ddr. Juz niewiem co o tym myslec, oddawac pamieci 3ci raz na serwis czy wymienic na jakies inne? Jesli tak to jakie polecacie memki firmowe, niezadrogie z CL 2,5
  12. Da sie tez poprzez specjalnie zrobiony kabel LPT tylko transfer marny.. Druga opcja to wlasnie tak jak napisal kolega wyzej USB link
  13. Poszperaj tu mi kiedys pomoglo. Nie sureguj sie ze to usuwanie falszywej tapety bo wirusa tez pomaga wywalic http://www.searchengines.pl/phpbb203/index...showtopic=31936
  14. kto ci zakladal partycje? Moze poprostu ktos ci zalozyl taka partycje i dlatego masz 33GB Kliknij na moj komputer prawym daj zarzadzaj i tam zarzadzanie dyskami. Zobacz co tam jest, powinienes miec to brakujace miejsce wogle nie przydzielone
  15. Powiedzcie mi czy na tej plycie dziala blokada agp/pci oraz regulacja vcore? Odnosze wrazenie ze podnoszac napiecie na procku nic sie nie dzieje! Czy to tylko u mnie tak jest ? Vcore odczytuje z BIOSu ew. jakims programem typu everest, cpuz itp..
  16. Roznica jest znikoma. Przyrost wydajnosci jest albo bardzo maly albo nie ma go wogle :D
  17. Kto umiescil na tweaku ten notorycznie wyskakujacy banner Ery to chyba ma nierowno pod sufitem. Forum sie kuzwa czytac nie da bo za kazdym otwarciem/odswiezeniem strony wyskakuje to gowno. Dziekuje ale i tak nigdy nie skorzystam z uslug chorej firmy
  18. http://test.mcnet.pl/ http://www.dsl.cz/ http://test.4web.pl/
  19. Tak jak napisalem w podstawowych, potrzebujesz Service Packa do windowsa. Mozna go pobrac z witryny microsoftu
  20. Jakbys przegladnela dokladnie te tony zapisu to wiedzialabys ze do poprawnego rozpoznania dyskow wiekszych niz 130 GB potrzebny jest minimum Service Pack 1 a najlepiej 2. Zainstaluj i problem z glowy. :)
  21. Sa w komputroniku i nawet 8x sa w poznaniu dostepne: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19546 A jak nie to allegro: http://ssl.allegro.pl/search.php?string=scratchproof
  22. A pokazuje sie tam jeszcze jakis komunikat z plikiem powodujacym problem lub cos w tym stylu? Proponuje na poczatek zaczac diagnoze od nastepujacych czynnosci: -sprawdzic napiecia na zasilaczu miernikiem -przeskanowac pamieci memtestem -przeinstalowac lub zmienic sterowniki do karty graficznej, plyty glownej -uruchomic komputer z podstawowymi podzespolami bez zbednych kart rozszerzen i kosci pamieci -odkrecic sprzet jesli byl podkrecany, zmienszyc timingi dla pamieci -przeskanowac kompa programami antywirusowy -sprawdzic temperatury procesora, grafy chipsetu itp. -przywrocic domysle ustawienia biosu A do tego jako uzupelnienie zobacz sobie do linka ponizej
  23. Jesli w memtescie masz bledy to chyba juz wiadomo co jest przyczyna. Pozycz od kolegi jakas dobra kosc ramu i sprawdz jak sie wtedy bedzie zachowywal komputer.
  24. Nagrywarke DVD daj najlepiej na osobny kanal IDE. Nie wiadomo od dzis ze nagrywanie dvd potrzebuje dosc duzego buforu wiec polaczenie nagrywarki z dyskiem nie jest najlepszym rozwiazaniem
  25. Rowniez stawiam na TweamSpeaka'a. Uzywam od dawna i jak dla mnie rewalacja. Duzo przydatnych funkcji, mozliwosc bindowania klawiszy, wyciszania mikrofonu, sluchawek itp... No i do tego tak jak pisali koledzy nie wplywa znaczaco na ping
×
×
  • Create New...