Jump to content

SKRYTOBOJCA

Stały użytkownik
  • Content Count

    3906
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by SKRYTOBOJCA


  1. hohoho ale tego sie nazbieralo do czytania az oczy padly prawie :)

    Kolega mial cpc hehe lol big lol w srodku jak sie zatrzeslo tym to cos sie trzeslo, pewnie to bylo lepsze niz te turbolizatory czy inne robione szczotaka druciana :) A jakie numery jak pompka sama stawala hoho gdyby plyta glowna niemiala zabezpieczenia to kicha.

    Drugi kolega mial cpc... procesor tez mial... pompka stanela rurki sie stopily, blok sie STOPIL !!! hehe komp zalany.

     

    Dlatego sie ciesze ze nie kupilem tego gowna. I mam swoj bloczek z discotechu. Nie stac mnie na tanie gowno, inni tez potwierdza to :D

     

    Ps. akwarium jako odpromiennik ciepla ehhh gowno mialem tak 20L woda sie rozgrzala i kicha jak sie ogrzeje, nie polecam.

    Chlodnica rzadzi hehe.

     

    Dawno tak zafajnego watku nie bylo :D


  2. Co za godzina tego posu!!Jesio troszki ciemno napolku!! 8)  

     

    ..pozdro..:)

    :] Tak to jest jak sie zasiedzi i zaczyta na tweaku :D hehe tez tak mialem nie raz. Tyle do czytania czytania i czytania glowa pelna pomyslow.

     

    Ktos sie orientuje moze w cenie szkla? bom ino chory i nie moge sie ruszyc z domq :(

    I ma pomysla by zrobic boczne sciany wysuwane w takich wglebieniach w podstawie, ktos ma lepszy pomysl? bynajmniej by nie trzeba wiercic nie potrzebnie wiecej otworow, tylko ze podstawa i gora musi byc grubsza by nie pekla :>


  3. A gdyby zrobi taka obudowe nie z pleksi a tylko i wylacznie samego szkla? :> ktos o tym juz myslal?

    Ze szkła było by ciezko bo domowymi narzedziami ciezko sie trnie i robia sie odpryski

    Co do tego że szybe się tnie ciężko to się niezgodze!!! Docięcie boków jest nawet banalne(nożyk diamentowy), gorzej z przednim panelem i tylnim!!!

     

    Obudowa ze szkła bedzie napewno bardziej odporna na zarysowania od plexi bo kto ma bude z plexi ten wie jak to jest!!

     

    Minusem i to sporym szkła jest niewątpliwie to że długo trzyma ciepło, ja mam szybe z boku kompa i niekiedy jest ona ciepła!!!

     

    ..pozdro...:)

    Fak ale mam chlodzenie wodne na wszystkim wiec z odprowadzeniem ciepla nie ma problemow, a zawsze wentylatorek podswietlany z przodu i tylu dodatkowy mozna dodac :>

     

    Mam zamiar taka obudowe strzelic sobie, oczywiscie sklarz potnie wszystko :] jak uda mi sie ten projekt to na pewno go przedstawie :)

     

    pozdr. all


  4. Na shuttlu zabezpieczenie działa bardzo skutecznie. Jeżeli komp przekroczy wartość ustawioną w biosie, to następuje wyłączenie. Płytka zaniża temperaturę o 15 stopni, wię gdy ustawię w biosie 60, to wyłączy mi kompa przy 75. Sprawdziłem wyłanczając wentyl od cpu.

    Ja mam 60C wylaczenie a mi doszlo do 88C :/


  5. SKRYTOBOJCA a jaki masz zainstalowany system, bo mam identyczna plyte i z tego co pamietam to pod win98 zabezpieczenie dzialalo ale juz przy winxp nie dziala.

     

    UPDATE Widze, ze masz xp wiec zabezpieczenie nie dziala. Wlasnie sprawdzilem i podgrzalem proca do 70C i nic a powinien sie wylaczyc przy 60C a przy 50C powinien byc alarm. Jak zrestartowalem kompa to w biosie bylo jeszcze 57C na procu i alarm sie wlaczy z czego wynika, ze zabezpieczenie jest dobre ale nie po winxp.

    Eeee nie mozliwe jak mialby to wplywac?


  6. WItam ponownie. NO mam w biosie ustawione wylaczenie przy temp 60C, oraz soltek ma jeszcze zabezpieczenie dodatkowe przez przekroczeniem temp. wiec wlasnie nie wiem czemu mi to nie zadzialalo wiec jestem bardzo nie pocieszony.

    A pompka u mnie chodzi non stop tylko ze ostatnio sie troche uszkodzila i ma troche nie kulturalna prace jezeli chodzi o glosnosc :)

    Ale w pudelku czekam PH 802 wiec looz :)


  7. Ale mialem stresa siedzie sobie z ponad godzinke przy kompie i nagle mnie tknelo by sprawdzic temp. a tam 88C :/ i przypomnialo mi sie dopiero ze nie zalczylem pompki, szybko wlaczylem i szybko temp. spadla. Weze ogrodowe grube cale, wszystko inne tez zadnych uszczerbkow nie widac :> Blok miedziany sam przez godzine utrzymal sie przy temp. 88C niezle co? Tylko czemu plyta glowna sie nie wylaczyla przy 60C???? cholera :>

     

    user posted image

     

    Chyba nic sie prockowi nie stalo? wkoncu blisko die temp :>

    Zdarzylem jeszcze fotke potem strzelic :>


  8. Wiem do czego sluzy copershim sam mam jednego dobrego.

    A temat zawyzania temp? no jak ludzie kupuja te gowna z allegro za 5zl wiec sie nie dziwie ze czasem moze sie trafic jakis zle wyprofilowany i krzywo leze na procku i wtedy radiator nie dociska dokladnie.

    Sam widzialem u kolegi taki, temp mu nawet wzrosla o 20C no coz :)

    jak ktos oszczedza na najwazniejszych elementach to potem to wychodzi :)

     

    Pozdr.

     

    Ps. Jakos malo postow mam, ale to wina ze uzywam tylko opcji SZUKAJ i jakos wszystko narazie znajduje :)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.