Jump to content

Niemiec

Stały użytkownik
  • Posts

    14692
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Niemiec last won the day on October 17 2017

Niemiec had the most liked content!

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

9643 profile views

Niemiec's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

153

Reputation

  1. Nie wiem jak z helem "tam" ale jak w niedziele 16.06 wracałem z gór to warszawskie "do domu" miało korek od Napierek do Glinojecka, a może i dalej ale jechałem od Płocka. Jak się cieszyłem, że jadę w drugą stronę :D
  2. Ty wypożyczasz a on ma ;) A garbus z ceramiką potrafi przedefiniować pojęcie krótka droga hamowania ;)
  3. Znajomy ma w garażu 911 i nie wiem czy w zeszłym sezonie samochód opuścił garaż więcej niż 10 razy.
  4. Hołek do końca chbya też nie wie jak można jeździć po drogach publicznych, bo tym razem się nie wykpił od utraty prawka za prędkość ;)
  5. To na ile te 50l starczyło? ;)
  6. W astrze też to co na komputerku i to co pod dystrybutorem jest w miarę podobne.
  7. W Olsztynie w tej chwili 23 st ;)
  8. Niedawno minęła pierwsza rocznica zawieszenia MRG ze względów bezpieczeństwa ;)
  9. Przywrócili MRG czy masz rosyjski paszport? :twisted2:
  10. Popatrz na adidas terrex łączą przewiewność buta biegowego i podeszwę buta trekingowego. Sam posiadam Columbia Peakfreak Enduro BM3836-051 i sobie chwalę, bo są i przewiewne i dobrze amortyzowane. No i cena też była ok.
  11. Niemiec

    mazda mx-5

    Ale niby segment G tak jak Ferrari i Garbus ;)
  12. Łańcuch w czasie pracy się wyciąga i jak się nie zmieni go w porę to wraz z upływem czasu będzie powodował niszczenie zębów do czasu aż zacznie po tych zębach przeskakiwać. Proces ten w dużo większym stopniu dotyka napędy wyższych klas robione z lżejszych materiałów niż podzespołów przeznaczonych do tanich rowerów których nikt z pewnością nie będzie regularnie serwisował.
  13. Demonizujesz trochę, koszt supportu do korb ze sztywną osią będzie taki sam niezależnie pod ile rzędów jest korba, ceny łańcuchów też są zbliżone jeśli chodzi o 9/10 czy też 11 rzędów. Koszt kasety 11rz też nie przeraża, po zakupie czasówki zmieniałem kasetę na 105 - 12-25 i nowa kaseta kosztowała 110zł z przesyłką, podobne pieniądze kosztuje 10rz deorka. Jak zajedziesz zębatki w korbie to wystarczy wymienić same tarcze a najpewniej jedną tarczę, która jest znacznie tańsza niż cała korba. Duże koszta o których mówisz dotyczą ludzi jeżdżących stosunkowo duże ilości kilometrów a tacy ludzie zazwyczaj nie jeżdżą na sprzęcie klasy deore/tiagra a raczej ultegra/xt i to osprzęt wyższej klasy połączony z dużym najazdem generuje koszta. Jestem przekonany, że zwykły zjadacz chleba jak zrobi w roku 1000-2000km to będzie już sporo, w jego przypadku kosztem będzie nowy łańcuch po sezonie, bo kasety i korby nie zjedzie, o ile będzie dbał o napęd, bo jak nie to nawet po takim najeździe może być on do wymiany. Na poprzedniej szosie nakręciłem prawie 10kkm bez zmian w napędzie, łańcuch zmieniłem przy posezonowym serwisie, bardziej dla spokoju niż z konieczności, i stara kaseta i korba przyjęły go bez problemu. Dealer Treka jak wymieniał linki, pancerze i smarował co się sparuje powiedział, że po rowerze nie widać jego przebiegu, żadnych łożysk zmieniać nie trzeba było, jedynie owijka się poddała.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.