Skocz do zawartości

Niemiec

Stały użytkownik
  • Zawartość

    14686
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Niemiec w dniu 17 Październik 2017

Użytkownicy przyznają Niemiec punkty reputacji!

Reputacja

213 Gwiazdki, serduszka i ciasteczka.

O Niemiec

  • Tytuł
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

8817 wyświetleń profilu
  1. Bitcoin to najniebezpieczniejszy projekt

    Tu trzeba by zapytać naszego eksperta od jumania prądu z gniazdek królowej ;)
  2. Bitcoin to najniebezpieczniejszy projekt

    https://businessinsider.com.pl/finanse/kryptowaluty/bulgaria-posiada-200-tys-bitcoinow-to-18-proc-dlugu/lrf2gjk hehehe ;) Ciekawe czy spieniężą :D Chyba cena poleci tak, że majteczki będą z nartą ;)
  3. Auto Do 60k

    Passat kombi TDI
  4. Codzienność za kierownicą

    To na ile te 50l starczyło? ;)
  5. Codzienność za kierownicą

    W astrze też to co na komputerku i to co pod dystrybutorem jest w miarę podobne.
  6. Codzienność za kierownicą

    W Olsztynie w tej chwili 23 st ;)
  7. Bitcoin to najniebezpieczniejszy projekt

    Wydaje mi się, że chciał nimi zapłacić za prąd który kradnie w pracy do zasilania koparek.
  8. Codzienność za kierownicą

    Niedawno minęła pierwsza rocznica zawieszenia MRG ze względów bezpieczeństwa ;)
  9. Codzienność za kierownicą

    Przywrócili MRG czy masz rosyjski paszport? :twisted2:
  10. Buty - ogolna dyskusja

    Popatrz na adidas terrex łączą przewiewność buta biegowego i podeszwę buta trekingowego. Sam posiadam Columbia Peakfreak Enduro BM3836-051 i sobie chwalę, bo są i przewiewne i dobrze amortyzowane. No i cena też była ok.
  11. mazda mx-5

    Ale niby segment G tak jak Ferrari i Garbus ;)
  12. Rowery - porady, co kupić?

    Łańcuch w czasie pracy się wyciąga i jak się nie zmieni go w porę to wraz z upływem czasu będzie powodował niszczenie zębów do czasu aż zacznie po tych zębach przeskakiwać. Proces ten w dużo większym stopniu dotyka napędy wyższych klas robione z lżejszych materiałów niż podzespołów przeznaczonych do tanich rowerów których nikt z pewnością nie będzie regularnie serwisował.
  13. Rowery - porady, co kupić?

    Demonizujesz trochę, koszt supportu do korb ze sztywną osią będzie taki sam niezależnie pod ile rzędów jest korba, ceny łańcuchów też są zbliżone jeśli chodzi o 9/10 czy też 11 rzędów. Koszt kasety 11rz też nie przeraża, po zakupie czasówki zmieniałem kasetę na 105 - 12-25 i nowa kaseta kosztowała 110zł z przesyłką, podobne pieniądze kosztuje 10rz deorka. Jak zajedziesz zębatki w korbie to wystarczy wymienić same tarcze a najpewniej jedną tarczę, która jest znacznie tańsza niż cała korba. Duże koszta o których mówisz dotyczą ludzi jeżdżących stosunkowo duże ilości kilometrów a tacy ludzie zazwyczaj nie jeżdżą na sprzęcie klasy deore/tiagra a raczej ultegra/xt i to osprzęt wyższej klasy połączony z dużym najazdem generuje koszta. Jestem przekonany, że zwykły zjadacz chleba jak zrobi w roku 1000-2000km to będzie już sporo, w jego przypadku kosztem będzie nowy łańcuch po sezonie, bo kasety i korby nie zjedzie, o ile będzie dbał o napęd, bo jak nie to nawet po takim najeździe może być on do wymiany. Na poprzedniej szosie nakręciłem prawie 10kkm bez zmian w napędzie, łańcuch zmieniłem przy posezonowym serwisie, bardziej dla spokoju niż z konieczności, i stara kaseta i korba przyjęły go bez problemu. Dealer Treka jak wymieniał linki, pancerze i smarował co się sparuje powiedział, że po rowerze nie widać jego przebiegu, żadnych łożysk zmieniać nie trzeba było, jedynie owijka się poddała.
×