Jump to content

T0udi

Stały użytkownik
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About T0udi

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 08/28/1985

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://www.maciekrpg.master.pl
  • GG
    0

Profile Information

  • Skąd
    55° 57' N 3° 11' W
  1. A co powiecie na http://ujeb.pl/29594/ ? Dell TrueColour E248WFP 24" Widescreen LCD Monitor - Midnight Grey - 1920 x 1200 (WUXGA+) Optimum Resolution - 16.7 Million Colours - 1000:1 Contrast Ratio - 5ms Response Time - 400 cd/m2 Brightness - One DVI-D Input - One Analogue Input - High Definition (HD)- Everything looks better in HD. - Dell TrueColor Technology- 92% Colour Gamut - VESA mounting compatible / Security slot : Yes (100mm) / Yes - Warranty : 4 year next business day exchange supplied by Manufacturer ~1500 zł
  2. Na ten padniety kontroler naprowadzil mnie sam serwis Epox'a ktory odpisywal na moje maile expresowo i rzeczowo za co nalezy im sie szacunek :) W sumie kontrolera nie podejrzewalem, bo dysk wykrywal i kopiowal z tymi przerwami ale kopiowal. Coz nici z RAID'a i zostal 1 hdd pod usb podlaczony....
  3. Okazalo sie, ze kontroler SATA na plycie padl i pomogl zakup przejsciowki SATA->USB :)
  4. Zmieniłem stare Kingstony(2x256 cl3) na Corsair(2x512) 400 DDR XMS3200C2PT TwinX cl2(xms3202v5.2; 0544083-0) i windows XP sie restartuje kiedy puszcze kosci w dualu. Linux rusza we wszystkich mozliwych kombinacjach, kazda kosc w kazdym banku dziala i na dualu tez. Pod winxp natomiast dziala tylko jedna kosc w dowolnym banku a druga w dowolnym banku powoduje reset. Nie wydaje mi sie zeby ta kosc byla uszkodzona skoro linux dziala :/ od windowsa dostalem błąd 0x0000035(NO_MORE_IRP_STACK_LOCATIONS) Moja konfiguracja to: AMD Barton 2600+ 333@400 Epox 8rda3+ Ramy juz znamy Gigabyte Radeon 9550 128bit 128MB Creative Audigy hdd: Maxtor 120GB 7200 8MB ata WD Caviar 200 GB 7200 8MB ata Segate 200 GB 7200 8MB sata Liteon DVDRW fdd Antec TruePower 430W Zna ktos rozwiązanie? Z gory dzięki EDIT: Sprawdzilem memtest-86 i ta kosc co powoduje restarty wykazuje same błedy :/ coz leci na gwarancje
  5. Ustawione mam ultra dma 6 i ustawilem w biosie irq 15 i chyba jest unikalne :) W kazdym razie zauwazylem teraz ze zapycha sie w czasie kiedy konczy sie ram i po jakiejs chwili ram sie zwalnia i rusza dalej. :/ EDIT: teraz jednak zdarzylo sie to kiedy bylo 200MB ramu wolnego :/ wiec znow juz nie wiem :/
  6. Teraz zaobserwowałem, ze pod XP po jakiejs minucie komp sie odblokowuje(myszka chodzi itd.) i kopiuje dalej. Niestety problem dalej sie powtarza po jakis 2-3GB ;/ Juz nie wiem czy to konflikt sprzetowy czy za malo pamieci mam czy bufor sie jakos zapycha? Gwarancja jest tylko najwczesniej za 3 tyg bede we Wrocławiu ;/
  7. Niedawno zakupiłem dysk segate 200GB sata i od początku mam z nim dziwny problem :/ Podczas kopiowania większej parti danych komputer sie zawiesza :| Pod win xp sp2 zwiesza się totalnie, a pod linuxem trace dostęp do dysku sata i wzrasta obciążenie systemu doi 90-100%. Nie mam pojęcia co moze byc przyczyną? epox 8rda3+ Barton 2600+ 2x 256 DDR 400 Kingston antec true power 430W
  8. Niedawno zmieniłem obudowę i posiadam na niej wyjscia na mic, line out itd Na mojej karcie dzwiękowej(SB Audigy) nie moge znalesc wyjscia na zewnetrzny panel. Przypuszaczam, ze te duze wyjscie na panel zewnetrzy audigy zawiera w sobie mic i lineout tylko nie moge nigdzie znalesc jego schematu :/ Jezeli ktos posiada owy schemat lub udalo mu sie podlaczyc panel w inny sposob to prosze o pomoc :)
  9. Audioscrobbler scztuje tylko tagi, nigdzie nie zapisuje zrodla czy to orginalne CD. czy mp3 kupione w necie czy tez nielegalne mp3. Wiec na jakiej podstawie mieli by latac po chatach i sprawdzac ?
  10. Sprawa wygląda tak: komp1: modem kablowy Motorola 5100(internet) i dwie sieciówki na płycie głównej Epox 8rda3+ laptop1: połaczony kablem krosowanym z kompem1 do sieciówki1 laptop2: polaczony kablem krosowanym z kompem1 do sieciowki2 Jak skonfigurować aby laptopy miały neta ? Niestety ruter odpada z przyczyn finansowych wiec musi byc programowo :/ Czy da sie to zrobic przy pomocy windows XP bez dodatkowych softwarów typu winroute? Z góry dzięki za odpowiedz!!
  11. cpu: intel pentium 100 - 481zł wentyl: pentium lux ;) - 21 zł FDD: mitsumi 3,5" - 80zł Sound Blaster 16 - 280 zł :D buda: mini tower 111 zł listwa 5 gniazd 39zł klawiatura BTC W'95 - 42zł gpu: SVGA trio 64p 180 zł głośniki: Hi-Fi 80W AT-75 122zł HDD: 1,2GB WD 683zł :D mobo: Pentium Soyo PIP 75-200 - 452zł ram: 2x simm 8mb EDO - 451zł CD: BTC 6x 255zł mysz: Genius mouse 3 - 54zł Monitor: Samsung 3Ne 14" kolorowy :) SVGA 950zł Przeszedłem na nim troche gierek i muszę powiedzieć, ze dawał rady ;) Tomb Rider 2 śmigał i nawet przeszedłem pierwszy akt 3 części ale to już wyglądało jak slideshow :) Historia była taka, że ojciec potrzebował kompa do pracy i 1996 dokonał zakupu tego cuda :) Swoją drogą niezle go to kosztowalo ;/ Wczesniej tylko u kumpla standardowo na c64 i amidze gralem. Teraz czasy sie zmieniły i stary komp słuzy jako podstawka pod herbate/piwo przy biurku, ale kto wie moze kiedys jeszcze jako ruterek posłuzy :) W trosce o 56k zdjęcia są tu: http://www.maciekrpg.master.pl/oldsql/ :)
  12. I dobrze! Ktoś musi stawić czoła tej samowolce ;)
  13. Mi sie wydaje ze maja wazniejsze rzeczy na glowie niz sprawdzanie szarych userow z powodu statystyk lol Czy ja pirace ? Równie dobrze mogliby wejsc na kaze/emule itp wyszukac byle jaki kawalek i spisac sobie pierwsze 1000 adresow IP i juz maja roboty na rok. Przeciez to plaga. Na tej stronie jest tylko info czego slucham. Wzieliby sie lepiej za te dyskoteki nafaszerowane narkotykami i złodzieji samochodowych, a o korupcji nie wspomne ;/ Wiec dołanczać do projektu i stworzymy liste przebojów tweak'a !
  14. Pojawiły się na rynku tanie laptopy i ciekaw jestem czy ktoś już tego używa i jak to się wszystko sprawuje :) Cena 2500zł brutto to juz chyba magiczna granica co do laptopów i przypuszczam, ze dużo ludzi sie moze na to skusic, a ciekawie bedzie jak jakas inna firma jeszcze wysunie bardziej konkurencyja cene :) news: http://di.com.pl/n/?lp=9194&r=2 producent: http://www.fudita.pl/ specyfikacja: http://www.fudita.pl/strony/produkty/noteb...00_128_spec.php
  15. Polecam wszystkim http://www.audioscrobbler.com/ Polega to na tym, ze instalujesz plugin do swojego odtwarzacza, obsługiwane to: * Winamp * Windows Media Player 9 * iTunes (Windows) * iTunes (Mac) * foobar2000 * XMMS/Beep Media Player * AmaroK * QCD * Rhythmbox * J. River Media Center * SlimScrobbler * AmiScrobbler (MorphOS) * Noatun Zakładasz konto w serwisie i nawet nie musisz podawac maila dosłownie expresowa rejestracja. Po instalacji plugina nazwa każdego kawałka ktorego słuchasz wędruje do twojego profilu. W ten sposób tworza się wiarygodne statysktyki, kto czego slucha, jaki kraj czego slucha etc. Poza tym sam poznasz lepiej swoje gusta ;) Z czasem twój profil zostanie porównany z reszta i pojawia sie twoi muzyczni sasiedzi czyli osoby ktore maja np 70% takie same statystyki jak twoje i mozesz sobie przy okazji u niego obczaic nowe zespoły o ktorych nie miales pojecia :) jest tez mozliwosc tworzenia grup wiec zakladam grupę Tweak: http://www.audioscrobbler.com/group/Tweak Rejestrowac się i wstępować w szeregi :) trzeba pokazać klasę! :) Mój profil to: http://www.audioscrobbler.com/user/t0udi/ Testowałem na xmms, winamp, foobarze i wszystko śmiga. Nie ma żadnych reklam, pop-upów i tego całego syfu po prostu wierne statystyki :) Swoją drogą ciekawe jak będzie wyglądała lista przebojów dla grupy Tweak :) jakiej muzy słucha się więcej na naszym forum :) BTW napisałem ten post w tym dziale, bo jest to kolejny masowy projekt jak seti itp.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.