Czyli z tego wychodzi że najfajniejszy jest Focus. Nawet nie podejrzewałem że tam jest wielowachacz. Ciekawie, ciekawie. Mnie troche kusi alfa, kolega kolegi ma serwis, jakąś zniżkę dałoby się załatwić, a po rozmowie telefonicznej dowiedziałem się że 1.6 TS nie jest aż taki zły.
Rozumiem, że diesle w fokach odpadają? Jak z fabrycznym wyciszeniem/wytłumieniem? Dużo byłoby roboty by zamontować tam jakieś sensowne audio?
Po waszych wypowiedziach Astra mnie przestała przekonywać, aczkolwiek ta mięciutka deska rozdzielcza jest napewno fajniejsza niż w Fordzie i Alfie.
Wiecie coś jestcze o tym 2.0 136KM montowanym w Pugach 206 S16? To ten sam co w 406? Jak z jego awaryjnością?
PS. Clio odpada w przedbiegach, wprawdzie starczyłoby na 2FL, ale po przejechaniu sie tym egzemplarzem: http://otomoto.pl/renault-clio-privilege-climatronic-C17712437.html mówię stanowcze nie temu autku. Może małe i przyjemne, ale plastiki twarde i trzeszczą aż miło. Po przesiadce z Leganzy bym tego nie wytrzymał.
Podejrzewam że z Punto II byłoby podobnie, więc też nie biorę go pod uwagę. Aczkolwiek HGT wygląda ok, z drugiej strony ciężko pewnie o niezajedżony egzemplarz.