Skocz do zawartości

Pietia(lania)

Stały użytkownik
  • Zawartość

    3611
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Pietia(lania) w dniu 11 Grudzień 2010

Użytkownicy przyznają Pietia(lania) punkty reputacji!

Reputacja

31 Pozytywna

O Pietia(lania)

  • Tytuł
    Uczestnik
  • Urodziny 05.07.1983

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    6157726

Profile Information

  • Skąd
    Gliwice
  • Zainteresowania
    A co to jest ???
  1. Debian + URBackup = 2 maszyny z win 7 do backupow

    1) plan jest taki : 1 w tygodniu pelna , codziennie przyrostowka 2) wielkość pełnego backupu ok 50GB 3) mieszany przyrostowa + pełena
  2. Jakie kombi ?

    Kolego za 10 kupiłem smoczyce i bez awarii zrobilem ną 120kkm jak kupowałem miala 300kkm teraz 420 kkm i dalej ma pazur wiec mozna ;-) ps nie licze pakietu startowego bo go sam zrobie tak jak i blacharkę ;-)
  3. Jakie kombi ?

    Kolego napisałem dlaczego nie moze być VC i Volvo ... ja osobiście jakbym mógl to wziąłbym Chrysler 300C Touring ogolnie zapytałem czy na rynku są większe kombiki niż A6 lubiące gaz tyle
  4. Jakie kombi ?

    Nowa żonę wlaśnie mam ;-)
  5. Jakie kombi ?

    Po kolei panowie 1) bez kłotni ;-) 2) Schabik 9-5 mial byc moim 2 samochodem po lanosie ale znalezienie dobrej sztuki to gorzej jak szukanie dziewicy w liceum ;-) 3) Vectra mi sie podoba ale zona kręci nosem 4) Volvo też kręci nosem :/ jej się podobają Accordy ( i co z tego ze miejsca tam mniej niź w mojej smoczycy :/ ) ehh kobiety
  6. Jakie kombi ?

    problem z rudzuelcem dlatego zrezygnowalem z merola ;-)
  7. Jakie kombi ?

    Panowie szukam dużego kombika z fajnym motorem i możliwościa zainstalowania paliwa biednych ludzi (LPG) Obecnie mam A4 b5 2000 r. 2,4 V6 + LPG moje złożenia : - Wieksze niż to co mam (miejsce i bagażnik) - niezawodne jak to - Silnik o mocy min 180 KM - lubiace LPG myślalem o A6 z 1,8T (dlubniętym pózniej) , V6 2,7BiT, albo 4,2 V8 jakies inne propozycje ? cena ? ok 20k
  8. Debian + URBackup = 2 maszyny z win 7 do backupow i o ile z systemem to nie problem to pytanie jakie dyski ? czy wystarczą 2x2TB w raid 1 ? (MDADM) ? ogolnie kopie muszą być trzymane min 3 miechy (im dluzej tym lepiej )
  9. Panowie mam problem: obecnie mam AMD FX 8320e (wiem wiem ze slaby ale do kodowania filmów nadaje sie lepiej niż i5 ;-) )na stocku z obniżonymi napięciami (1,1625 V) i leciwy Sythe mugen 1 który na Phenomie x4 dawal radę pasywnie niestety tutaj nie daje rady z wentylem na full i jedym wyciagowym na full a jako że lubie cisze to szukam czegoś co schlodzi tę bestię z wentylem na minimum ? wentyle to fandery (tak tak leciwe)
  10. Komputer do AUTOCAD do 4200

    dziekuję za sugestie cos zmontuje z waszych opinii i napisze jak bedzie bestia zlozona
  11. Komputer do AUTOCAD do 4200

    Panowie szukam kompa do CADA Sama buda bez dysków (no chyba ze z jednym SSD) cos sie znajdzie ciekawego ? Zakładam i7 lub xeon jakieś sugestie ??
  12. Pokaż swoje autko - galeria

    eee zobaczymy ;-) albo sie kupi s4 ;-)
  13. Pokaż swoje autko - galeria

    http://www.galki.pl/ zrobią dowolny ;-) szwagier do astry F tez taka dostał ;] jak chcesz to cyknę foty jak będę u niego :]
  14. Pokaż swoje autko - galeria

    2,4 APS ... ośka i manual ... trochę brakuje mocy juz ale silnik ma nakulane juz 360 tysi i działa idealnie wiec luz jak sie wysypie to wrzuci się albo 2,8 albo 2,7 biturbo .. albo 4,2 zobaczymy ;-)
  15. Pokaż swoje autko - galeria

    smoczyca lubi sie wysoko kręcić ;-) 350 tysi na blacie a lata na syntetyku 5w40 i robi duzo mocniejsze auta ;-)
×