Ogólnie BLASC... Kicha na maxa.
Uszkodziłem gniazdo zasilania w moim Acerze. Na gwarancję oczywiście nie przyjęli.
Full zamieszanie u nich, trzeba było samemu się kontaktować i pytać, co w sprawie laptopa i dopiero powiedzieli, ze nie przyjeli i trzeba bulić ( 488 zł netto) - za wymianę tego gniazdka.
Po tym 1,5 tygodnia czekalem na dostarczenie laptopa, zawsze jak dzwoniłem mówili, co innego, że laptop będzie max. w środę, dzwonię w środę oni mówią, że nic o tym nie wiedza a laptop dalej w naprawie, po paru dniach dzwonię okazuje się, że nie ma zgody na naprawę od Klienta, po małym dymie ją znaleźli i dalej laptop jest w naprawie. W końcu skontaktowałem się z Acerem i chyba zrobili mały dym im i na drugi dzień laptop został do mnie odesłany.
Jednym słowem przydałoby się więcej autoryzowanych serwisów Acera w Polsce i tańsze ceny napraw :)