Skocz do zawartości

chris_gd

Stały użytkownik
  • Zawartość

    704
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralna

O chris_gd

  • Ranga
    Uczestnik
  • Urodziny 16.02.1982

Contact Methods

  • Tlen
    chris_gd
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    849265

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    całkiem sporo
  1. Przód B&W 601 S2, central i tyl poki co slabsze, ale przyszlosciowo bedzie cos lepszego, subwoofer paradigm PDR-8, moj stary ampli ani ladnie nie gra, ani nie ma hdmi, co skutecznie przeszkadza bo za duzo sprzetu w domu i non stop cos przepinam na oku mam takie 3 sprzety: HTR 3066 aka RX-V375 http://allegro.pl/amplituner-yamaha-htr-3066-rx-v375-3lata-gwarancji-i4354662131.html VSX 323 http://allegro.pl/pioneer-vsx-323-k-3d-4k-od-dsv-prawdziwa-promocja-i4289054210.html AVR 158 http://allegro.pl/harman-kardon-avr-158-avr158-jm-system-olkusz-i4334830922.html zastosowanie, muzyka z kompa (bo gra praktycznie caly czas) wieczorne filmy MKV, od czasu do czasu PS3/Xbox360 na ten moment chodzi mi po glowie pioneer bo niska cena, a i zawsze uwazalem, ze cos mam nie tak z uchem, ale z drugiej strony zawsze chcialem sprzet od HK za wszelka pomoc dziekuje ps. jak mi ma ktos odpisac, ze bylo, sprawdz w archiwum, nie ten dzial, slaby sprzet itp. wypociny niech sobie daruje, pytanie jest normalne, powazne, bo to nie zakup za 20zl.
  2. dorzuce kilka pytan kilka dni temu duze zmiany, nowa obudowa, drugi wiatrak na Pro FERA, wiekszy cooler na wylot z budy i nowa pasta, wszystko to ladnie sie przelozylo na nizsze temperatury, katujac go kiedys w linx/intel burn/prime dochodzilem do 90C przy offset +0.025 przy 4.4GHz teraz dzieki zmianom chlodzenia, przy +0.030 od dwoch dni katuje go na 4.5Ghz i wszystko ladnie smiga, temp. nie przekracza 82C po dobrym wygrzewaniu, wiec jestem zadowolony, ale pierwszy raz w zyciu mam strasznie rozne temp. na rdzeniach, zawsze bylo to + - 3-5 stopni, teraz pierwszy rdzen ma nawet 10 stopni mniej niz pozostale, jak to mozliwe, ze teraz cos takiego wyszlo, chlodzenie raczej zalozone normalnie, ciezko zrobic to zle, pasta takze standardowo rozprowadzona druga sprawa jak to jest z napieciem, ustawiajac +0.030 testujac w linx itp. cpuiz podaje kolo 1.367V ale HWinfo podaje 1.416 komu wierzyc?
  3. prosba glownie do kolegi hot_lopeza, czy moglbys sprawdzic jakiegos 3d marka (moze byc nawet najnowszy) czy masz taki sam objaw jak u mnie przy ustawieniu procka na 4.4 mam turbo clock 4400 , przy 4.5 juz mam 1600, nie jest to jakis spec. problem bo patrzac na wyniki cpu score proc leci na turbo, ale zastanawia mnie czy to tylko u mnie tak jest, czy to 3d marki jakos nie moga zobaczyc wiecej niz 4.4
  4. kolejne z moich glupich pytan, ale niestety czlowiek sie caly zycie uczy, od tygodnia ciesze sie stabilnoscia przy 4.4 to jest to czego oczekiwalem, ale wiadomo jak to jest, bez prob i dopieszczania caly OC traci sens moj i5 smiga na 4.4 przy offset 0.010+, po wielu probach doszedlem, ze ograniczal mnie LLC4, przy LLC3 nie musze walic 0.055 itp. ale nigdy nie ustawialem additional turbo, od poczatku na auto, moze mi ktos powiedziec, czy ja dobrze rozumiem system przy offset 0.010+ mam podbicie ZAWSZE czy to idle czy stress, additional podbija tylko wtedy jak procek leci na 4.4? jesli tak to moze warto probowac bez offset-a ale z dodatkowym additional?
  5. kilka pytań do bardziej obeznanych w temacie ASRock P67 Pro 3 B3 (3.30) + 2500k 1. Load Line Calibration - jakie polecacie ustawienie, komp stabilny na wszystkich oprócz 5, lepiej 4 czy 2 i jak to się może odbijać na temp. przy 4 będzie cieplej? 2. Internal PLL Overvoltage - procek ustawiony na 4.4 pełna stabilność, wiele godzin "męczenia" linx, prime, intel burn itp. zarówno jak opcja włączona jak i wyłączona i teraz pytanie, nie mając w planach kręcenia wyżej, coś takiego warto wyłączyć czy mimo wszystko zostawić ON - no i czy wyłączenie także pozytywnie wpłynie na temp.?
  6. eee przy C1E spada wydajnosc SSD, malo bo malo, ale jednak w testach szczegolnie 4K jest to widoczne
  7. troche wypadlem z obiegu, zmienilem chlodzenie, obudowe i wpadl mi nowy ram, wiec przyszedl czas na aktualizacje bios-a i nowe ustawienia, ogolnie wszystko smiga bardzo ladnie, temp. nie przekraczaja 70-72 stopni podczas "wygrzewania" w prime, wiec jestem spokojny, ale bede wdzieczny jak ktos fachowym okiem zerknie czy mam wszystko dobrze ustawione
  8. internal pll to jedno z pierwszych jakie wlaczylem, zgodnie z wiekszoscia tutoriali, czyli krecimy to wlaczam w sumie to bardziej ciekawosc niz problem, 4.5 wystarczy mi w zupelnosci, wole chlodniej i ciszej (przy takim CO praktycznie wszystkie wiatraki ponizej 1tys. obr.) no to jeszcze jedno pytanie wiele tutoriali zaleca absolutnie wylaczanie tych opcji, ale spotkalem sie takze z opinia, ze mozna je zostawic http://minus.com/lm5GOAczMoy0g
  9. czy to moze byc granica OC procka? sprawa wyglada tak, ze zmienilem obudowe, jako, ze wieksza to i moglem wreszcie w nowe chlodzenie zainwestowac, roznice ogromne w temp. wiec zabralem sie za krecenie zeby nie pisac za duzo, przy offset + 0.005/+0.010 bez problemu 4.5GHz, pelna stabilnosc, mecze proca od rana, temp. ponizej 70C w stresie, niestety wyglada na jakas magiczna granice, startowac to i startuje na 4.8, ale stabilnosci zero nawet przy 4.6 (offset +0.050) temp. duzo wyzsze, czy to mozliwe, ze do 4.5 idzie jak z platka prawie na stockowym zasilaniu, a pozniej takie zapotrzebowanie?
  10. testowalem i ciezko o jakies zmiany, na moje to jesli komus dziala ok to nie ma sensu zmieniac, ani nie wykreci wiecej, ani nie bedzie mial nowych funkcji, to pewnie zmiany czysto kosmetyczne dostosowane moze do windows 8.1 i pewnie faktycznie dodali jakies nowe ramy (jakis czas temu testowalem znajomego nowe kingstony i potrafil sie wysypac, potrafil w ogole nie wstac) myslalem, ze ram padniety, ale u niego wszystko ok, byc moze teraz dzialalyby prawidlowo
  11. chris_gd

    Windows 8 - Oficjalny temat

    hehe, proste jak sie pomysli, faktycznie plan zasilania ma inne ustawienia, troche zmienilem i leci na 1600 dzieki
  12. chris_gd

    Windows 8 - Oficjalny temat

    no i niestety tak jak bylem zadowolony z W8, tak 8.1 poki co stwarza wiecej problemow niz daje przyjemnosci z duzych problemow, to dziwna sytuacja z CPU, praktycznie non stop leci na maksymalnych ustawieniach, co ani przyjemne dla niego, ani dla moich uszu, bo co jak co 4.4Ghz podczas przegladania stron jest mi zbedne, czasem spadnie na 1.6/2.2 ale ogolnie proc zasuwa, mimo, ze nie jest obciazony - wiec tutaj cos sie spierdylilo drugi problem to niestety Bitdefender internet S. 2013 nie dziala z W8.1 mialem zainstalowany przed aktualizacja, po aktualizacji sygnalizuje blad, ze skanowanie nie dziala, po odinstalowaniu juz przywrocic go nie moge bo wywala info o problemie ze zgodnoscia, szkoda, bo lic. ledwo kupiona, a i program sobie chwalilem
  13. jako, ze ilosc konsol w ostatnim czasie troche u mnie wzrosla postanowilem z domowej szafy przeniesc kolekcje do firmy, klient zamiast patrzec w sufit bedzie mogl zobaczyc na czym sie kiedys grywalo, jako, ze to serwis komputerowy to i tematyka calkiem zblizona, mam nadzieje, ze kolekcja bedzie sie powiekszacpozdrawiam kilka fotek co i jak wyszlo:Zdjęcia
  14. od kilku dni posiadam i5 2500k póki co nie katuję go super taktowaniem, na razie sprawdzam możliwości, ustawiłem wszystko wedle opisów na 1 stronie, offset mam +10 czy nie mam czasem za dużego V przy obciążeniu?
  15. chris_gd

    Screenshoty pulpitów Windows

    troche nawalone, ale ma byc praktycznie
×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.