Jump to content

robot

Stały użytkownik
  • Content Count

    3288
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About robot

  • Rank
    Uczestnik
  1. philips 5990 , a ten model tv niestety slaby jest . duzo duzo lepsza jest seria 5000
  2. tylko do ogladnaia tv to raczej plazma tv analogowa - plazma tv cyfrowa + komp - lcd kup 37lg5000 lub plazme panasa 37pv80 powinienes byc zadwolony i troche jeszcze zaoszczedzisz
  3. ostatnio na allegro widzialem jak ktos sprzedawal tv lcd wygrany na podbij.pl . wiec czasami ktos tam cos chyba wygrywa. wartosc sklepowa w najtanszych sklepach to 1600zl , a on chyba za 250 kupil
  4. wszystko co wystawiasz jest jak narazie do kupienia od reki , bez kolejek :) i co najwazniejsze taniej :)
  5. rozumiem ze to 2 pin gniazdo podpisane cd-spdif slozy walsnie jako wyjsciowe ?
  6. gdzie mozna znalesc takowy kabelek czesto dolaczany do kart graficznych ? czy na 100% mozna podlaczyc nim audigy 2 zs z karta graficzna ? nie wiem jak audigy , ale grafa ma na pewno takie wejscie
  7. robot

    Kabel Spdif

    kupie kabelek jak w temacie , lub prosze o podanie linku gdzie mozna takie cos dostac chodzi o polaczenie audigy-karta graficzna
  8. dlatego pamietam jak dzis jak sklep oszustow ZNAK.PL , serwis w poznaniu jak im mobasa wyslalem to wygieli nozek w gniezdzie i napisali ze to MOJA WINA i cale gniazdo do wyminy . Po czy przepragramowalem bios za 10zl , i plyta oczywiscie wstala i dzialala dlugi czad. WLASNIE DLATEGO Z BIOSTAREM KOMBINOWALI BO MIELI DUZO ZWROTOW I wszystko musieli na wlasny koszt do niemiec slac
  9. robot

    Seriale

    heroes 3 - tego nie da sie wogole ogladac, juz sezon 2 byl slaby , ale to co sie w 3 wyrabia to poprostu przechodzi ludzkie pojecie.
  10. sklep polecam niegdy nie ma problemow z gwarancja , czy obsluga. nie kombinuja , sprzetu nie podmieniaja. jezeli cos dzieje sie z ich winy , to zawsze rozwiazanie jest na korzysc klienta. od czasu do czasu tam kupuje , placac troche wiecej niz u konkurencji wlasnie z tego wzgledu. zreszta wlasciciel tego sklepu czesto udzialal sie na forum
  11. robot

    E5200 , E7200

    jak w temacie , preferowane procki z gwarancja . oem / box - bez roznicy .
  12. zachowujesz sie jak dziecko , od tego jest forum zeby kazdy wyrazil swoja opinie. mam nadzieje ze kiedys dorosniesz i zrozumiesz. atman cichy ? blagam......wibracje w tej pompce zabijaja , pada wirnik . mialem ta pompke wiec wiem , coolriver 2 jest cichy , ale na pewno nie ten szajs. pomiajac kwestie wydajnosci blokow , gdzie taki tt ultra 120 bije na glowe wiekszosc ukladow uc z slaba chlodnica i przecietnym blokiem jak w tym przypadku
  13. brawo - a myslalem ze ludzie umieja normalne argumenty podac . jak widac niektorzy jeszcze do przedszkola powinni chodzic. na takich czesciach jak wyzej podane , nigdy w zyciu bym wc nie zlozyl . AC cichsze , wydajniejsze i do tego mniej klopotliwe
  14. obecnie skladanie wc jest bezsensowne , a juz na pewno na takich czesciach , dobre ac bedzie cichsze i wydajniejsze. chyba ze dla sztuka dla sztuki . pomijam juz wogole fakt wygody i mobilnosci - wiem co pisze bo sam mialem wc dosc dlugo .
  15. na 100% nic z tego nie bedzie . Wiec caly ten topic to tylko wlasciwe zeby sobie pogadac . Nikt nie kupi bloczku za 290zl , nie wiedzac czy wogole bedzie lepszy od d-teka i o ile , jak mozna uzywke GTX-a dostac juz nawet po 100zl . Zaraz padna pewnie bluzgi ze gadam glupoty , ale i tak bedzie tak jak napisalem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.