BuBos18 Opublikowano 22 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2005 (edytowane) Po instalacji tekstur w wysokiej rozdzielczości z CD2 gra wygląda super a 1712779[/snapback]Z tego co mi wiadomo tekstury z CD2 są tylko do kart S3. Edytowane 22 Października 2005 przez BuBos18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 22 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2005 Z tego co mi wiadomo tekstury z CD2 są tylko do kart S3. 1713071[/snapback] Na moim R9700 i kolegi GeforceFX chodzą bez problemu. Po instalacji tych tekstur widać nawet nr. na ubraniu malcolma który normalnie jest nie do odczytania. Zwykle gram w 1280x800 4xAA 16xAF tekstury HD, tekstury szczegółowe i wszystko na max (renderowane są 2 albo 3 tekstury na jednej ścianie) - przy niższych rozdzielczościach i włączeniu pełnej jakości na podanym przezemnie najnowszym OpenGL pojawiają się drobne błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuBos18 Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 Na moim R9700 i kolegi GeforceFX chodzą bez problemu. Po instalacji tych tekstur widać nawet nr. na ubraniu malcolma który normalnie jest nie do odczytania. Zwykle gram w 1280x800 4xAA 16xAF tekstury HD, tekstury szczegółowe i wszystko na max (renderowane są 2 albo 3 tekstury na jednej ścianie) - przy niższych rozdzielczościach i włączeniu pełnej jakości na podanym przezemnie najnowszym OpenGL pojawiają się drobne błędy. 1713461[/snapback] Miałeś racje! Choć dziwi mnie to, że w instalatorze pisało że instalowanie tych tekstur nie ma sensu na kartach innych niż S3.... Ale kilka słów i nowych teksturkach. Jak zobaczyłem niektóre to mi szczena opadła :D Jest kolosalna różnica w grafice. Teraz to jakbym grał w całkiem nową grę ;) Używam oczywiście OpenGL Driver. Polecam wszystkim! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 Miałeś racje! Choć dziwi mnie to, że w instalatorze pisało że instalowanie tych tekstur nie ma sensu na kartach innych niż S3.... Ale kilka słów i nowych teksturkach. Jak zobaczyłem niektóre to mi szczena opadła :D Jest kolosalna różnica w grafice. Teraz to jakbym grał w całkiem nową grę ;) Używam oczywiście OpenGL Driver. Polecam wszystkim! 1716832[/snapback] Super wygląda nie? :-P Pisało tak dlatego że za czasów kiedy powstał system kompresji tekstur to tylko układy firmy S3 ją obsługiwały - teraz to standard dla Ati i nVidia. Mam jeden problem - nie da się wyłączyć akceleracji myszy w UT ( w sterach jest OFF, w innych grach jest OFF ) - wie ktoś jaki wpis dodać w pliku ini ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2006 witam mam wersje Unreal Tournament: Game of the Year Edition czy bedzie ona normalnie dzialac ze zwyklym UT bez G.O.T.Y.?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0n1c Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2006 Wersja goty to zwykly unreal, tylko juz z patchem 4.32 i plytka z extra modami i teksturkami w wyzszej rozdzielczosci. Jak oba unreale zaktualizujesz do 4.36 to grasz bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) YES :D Wreszcie odkryłem ( po kilku latach :lol: ) jak wyłączyć akcelerację myszy w UT ... wystarczy zaznaczyć DirectInput w MENU i ruch jest taki jak powinien .... takie to proste i nikt nie wiedział :mur: Edit ----------- Teraz gra się ... inaczej .. ale jednak lepiej ( nie ma tych niespodziewanych skoków prędkości przy dynamiczniejszych ruchach ). Edytowane 26 Czerwca 2006 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Hmm pamietam ze UT mnie wlasnie odstraszyl troszke bo myszka chodzila zdecydowanie za szybko i bylo slabo z celnoscia ;) Ale to bylo tak dawno wiec nie wiem czy warto probowac. Moze ktos ma ochote pograc w UT ? Wieki w to nie gralem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Hmm pamietam ze UT mnie wlasnie odstraszyl troszke bo myszka chodzila zdecydowanie za szybko i bylo slabo z celnoscia ;) Ale to bylo tak dawno wiec nie wiem czy warto probowac. Moze ktos ma ochote pograc w UT ? Wieki w to nie gralem. Ja pogrywam sobie czasem tak dla rozluźnienia z botami na GODLIKE ( i wygrywam ). ps. jeśli będziesz miał problem ze zbyt dużą prędkością myszy w UT daj mi znać ... przerobiłem w tej grze wszystko co się chyba da z ustawień :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Nie wiem, czy mam taki sam problem, jak autor tematu 4 lata temu na Rivie TNT, ale na moim 6600GT gra po włączeniu zazwyczaj dostaje ataku niepłynności - chodzi jakieś 1/2 klatki / s, żeby rozwiązać problem musze wejść w opcje i zmienić rozdzielczość z 800 x 600 na 1024 x 768 albo odwrotnie, albo w ogóle na 1200 x 1024, wszystko jedno, i wtedy dopiero zaczyna chodzić kilkadziesiąt / kilkaset razy szybciej :) Przed taką operacją nie mogę nawet myszką sobie w menu trafić, tak mi sie tnie (ten filmik początkowy też). W sumie to rzadko gram w UT, tylko czasami z kumplem przez sieć, ale tak tylko pisze może ktoś wie dlaczego się tak dzieje :) Sterowników nie mam zamiaru zmieniać (mam najnowsze). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zainstaluj najnowszy patch i dodatkowo OpenGL render dla UT http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/ dzięki niemu chodzi wszystko szybko, płynnie i na niespotykanej jakości ( po doinstalowaniu tekstur Hi-Res z 2-giej płyty UT ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 OK dzięki, jak będę potrzebował do następnego LAN party to zainstaluie, bo teraz nie mam jakoś motywacji :P :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2006 (edytowane) Witam, mam "mały" problem z UT, otóż podczas gry w sieci postać co jakiś czas przez kilka sekund idzie w miejscu, przy czym ping jest ok 100 i podczas tego "zacięcia" moge oddać strzał, miał ktos podobny problem lub wie jak go rozwiązać... Edytowane 7 Lipca 2006 przez -=KAX=- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardas Opublikowano 16 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2007 Witam. Lekko odswierzam temat i przylaczam sie do prosby o pomoc kolegi -=KAX=-. Mam ten sam problem, podczas gry sieciowej (tylko i wylacznie, z botami jest wsio ok), poruszam sie z jakby 2x szybciej, a po chwili gra mnie zatrzymuje w miejscu na kilka sekund. Podczas tego zatrzymania moge sie tylko rozgladac i strzelac. Przy czym gra sie super na celeronkachM, a np na takim A64M,Turionie wystepuje ten blad. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek. Systemy na tym A64M i turionie sa te same. Sys to WinXp z Sp2. Na celeronkach tez. Uporał sie ktos z tym dziwactwem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 17 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2007 Ja taki problem mialem gdy probowalem grac przez internet, ale to byla wina mojego lacza. Moze w tym tkwi twoj problem? Za to na LANie gra smiga az milo... raz na jakis czas ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) szacun za dokopanie takiej starej gierki :) nie pmoge wamz waszym problemem bo nie gralm epo necie, ale moze kto smi pomoze - gralme o LANIE ostanio an 4 kompy laptopy i gierka na jednym znich smigała za szybko, jakis brak synchronizacji, niezaleznie czy problematyczny komp byl serweram, czy klientem... poprostu za szybko, koles popierniczał po mapce jak pchła i migał innym przed oczami, wie ktos jak temu zaradzic? czy jestto powszechneispotykany problem? EDIT : o cholera, ale szybko napisalem, widze ze nia ja pierwszy mam problem ze zbyt szybkim poruszaniem sie. takze przylaczam sie do pytania jednego z przedmówców - jak temu zaradzić? Edytowane 18 Marca 2007 przez slimeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oketton Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 witam, mam problem z gra unreal tournament (ta pierwsza czesc) otoz mam laptopa, 2gb ram, 1,73mhz x 2, ati radeon x1600 odpalam UT i cała gra po prostu smiga, wszystko dzieje sie jakies 300% szybciej niz powinno, muzyka, sama gra, efekty... takie wielkie przyspiesznie... dodatkowo, podczas samej gry, postac porusza sie tak szybko jakby sie teleportowala, i faktycznie, jak odpale ja w lanie to drugi gracz widzi jak klatkuje z miejsca na miejsce. a z pistola strzela sie z szybkoscia miniguna nie wiecie co mozna z tym zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=236475 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Problem z prędkością czasem tkwi w nieprzystosowaniu do 2-ch rdzeni - przełącz proces gry na jeden i będzie OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlowe27 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ja pogrywam sobie czasem tak dla rozluźnienia z botami na GODLIKE ( i wygrywam ). ps. jeśli będziesz miał problem ze zbyt dużą prędkością myszy w UT daj mi znać ... przerobiłem w tej grze wszystko co się chyba da z ustawień :rolleyes: witam to ja chetnie zwroce sie o pomoc :) chodzi mi o ruch myszki pod XP, mam myszke optyczna logitecha - DUAL MOUSEMAN. Dawniej jeszcze pod win98 wszystko bylo pieknie, ruch myszki byl wlasciwy - taki wlasnie ruch myszki chcialbym uswiadczyc w UT pod XP, czytalem wiele polskich i zagranicznych forum i nic nie znalazlem niestety :/ Chodzi o to ze myszka ma akceleracje, wylaczenie jej przez tak popularny krazacy w necie wpis do rejestru nic nie daje.... Wlasciwie wszystko jest OK do czasu kiedy nie zainstaluje sie mouseware, wtedy jeszcze myszka chodzi w stopniu przyblizonym do tego z win98 ale niestety wgrac mouseware trzeba bo bez tych sterow nie da sie zbindowac bocznego przycisku.... Oczywiscie wylaczenie acceleracji w mouseware nie pomaga, kombinowanie z imputem w UT tez nie przynosi mi tego komfortu jaki mialem pod win98, jakies pomysly? Najlepiej zeby sie dalo zbindowac boczny przycisk bez uzycia mouseware jak by co moj gg - 752102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 witam to ja chetnie zwroce sie o pomoc :) chodzi mi o ruch myszki pod XP, mam myszke optyczna logitecha - DUAL MOUSEMAN. Dawniej jeszcze pod win98 wszystko bylo pieknie, ruch myszki byl wlasciwy - taki wlasnie ruch myszki chcialbym uswiadczyc w UT pod XP, czytalem wiele polskich i zagranicznych forum i nic nie znalazlem niestety :/ Chodzi o to ze myszka ma akceleracje, wylaczenie jej przez tak popularny krazacy w necie wpis do rejestru nic nie daje.... Wlasciwie wszystko jest OK do czasu kiedy nie zainstaluje sie mouseware, wtedy jeszcze myszka chodzi w stopniu przyblizonym do tego z win98 ale niestety wgrac mouseware trzeba bo bez tych sterow nie da sie zbindowac bocznego przycisku.... Oczywiscie wylaczenie acceleracji w mouseware nie pomaga, kombinowanie z imputem w UT tez nie przynosi mi tego komfortu jaki mialem pod win98, jakies pomysly? Najlepiej zeby sie dalo zbindowac boczny przycisk bez uzycia mouseware jak by co moj gg - 752102 Hmmm dziwne - ja na mouseman wheel i mouseware logitecha nie miałem akceleracji - po wyłączeniu akceleracji w sterach dla gier + suwak prędkości nie dalej niż na środek i dodatkowo w samym UT ( direct input się to chyba nazywało ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Witam. Lekko odswierzam temat i przylaczam sie do prosby o pomoc kolegi -=KAX=-. Mam ten sam problem, podczas gry sieciowej (tylko i wylacznie, z botami jest wsio ok), poruszam sie z jakby 2x szybciej, a po chwili gra mnie zatrzymuje w miejscu na kilka sekund. Podczas tego zatrzymania moge sie tylko rozgladac i strzelac. Przy czym gra sie super na celeronkachM, a np na takim A64M,Turionie wystepuje ten blad. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek. Systemy na tym A64M i turionie sa te same. Sys to WinXp z Sp2. Na celeronkach tez. Uporał sie ktos z tym dziwactwem? Ja dzisiaj znalazłem rozwiązanie, ta "ścinka" powodowana jest przez przejścia z trybu c'n'q w tryb normalny i na odwrót więc wystarczy wyłączyć c'n'q i wszystko jest ok :D Wracam do gry :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BraciaB Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 Ja też odkopię bo bardzo chcę znów pograć. Wyskakuje mi coś takiego przy każdej próbie włączenia i zwykłej wersji i G.O.T.Y. i przed patchami i po patchach. http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1207/blad9b91.jpg Zamieszczam też loga. Wie ktoś co robić? Instalowałem już najnowsze stery i directx, patchowałem UT ale to nic nie dało. Log: Log file open, 12/27/07 10:53:23 Init: Name subsystem initialized Init: Detected: Microsoft Windows NT 5.1 (Build: 2600) Init: Version: 451 Init: Compiled: Mar 13 2004 09:44:24 Init: Command line: Init: Base directory: C:\Program Files\Unreal Tournament\System\ Init: Character set: Unicode Log: Bound to Engine.dll Log: Bound to Core.dll Log: Bound to Window.dll Init: Object subsystem initialized Init: Computer: MUNDO95377495A Init: User: BraciaB Init: Memory total: Phys=523760K Pagef=1279660K Virt=2097024K Init: Working set: 32000 / 159000 Init: CPU Speed=1926.522475 MHz Init: CPU Page size=4096, Processors=1 Init: CPU Detected: PentiumPro-class processor (Au�hen�icA�D) Init: CPU Features: CMov FPU RDTSC PAE MMX KNI 3DNow! Localization: No localization: Startup.IDDIALOG_WizardDialog.IDC_WizardDialog (int) Init: Unreal engine initialized Log: Bound to WinDrv.dll Init: Mouse info: 0 0 0 Init: Client initialized Log: Bound to Render.dll Init: Lighting subsystem initialized Init: Rendering initialized Log: LoadMap: Entry Log: Bound to Fire.dll Log: Bound to IpDrv.dll Log: Game class is 'UTIntro' Log: Level is Level Entry.MyLevel Log: Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)... ScriptLog: InitGame: ScriptLog: Base Mutator is Entry.Mutator0 Log: Browse: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?tea m=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Oth ello Log: LoadMap: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?tea m=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Oth ello Log: Collecting garbage Log: Purging garbage Log: 0.0ms Unloading: Package Render Log: Garbage: objects: 16470->16467; refs: 225453 Log: Game class is 'UTIntro' Log: Level is Level CityIntro.MyLevel Log: Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)... ScriptLog: InitGame: ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=So ldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello ScriptLog: Base Mutator is CityIntro.Mutator1 Init: Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel Log: Bound to UWeb.dll ScriptLog: Team 255 ScriptLog: Login: Player Log: Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0 Critical: UViewport::Exec Critical: UWindowsViewport::Exec Critical: APlayerPawn::execConsoleCommand Critical: UObject::ProcessEvent Critical: (TMale2 CityIntro.TMale0, Function Engine.PlayerPawn.SShot) Critical: UObject::ScriptConsoleExec Critical: (TMale2 CityIntro.TMale0) Critical: UPlayer::Exec Critical: UViewport::Exec Critical: UWindowsViewport::Exec Critical: UInput::ExecInputCommands Critical: UInput::Process Critical: UEngine::InputEvent Critical: UWindowsViewport::CauseInputEvent Critical: UWindowsViewport::UpdateInput Critical: UInput::ResetInput Critical: UInput::Init Critical: UGameEngine::Init Critical: InitEngine Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError Exit: Exiting. Uninitialized: Name subsystem shut down Uninitialized: Log file closed, 12/27/07 10:53:45 Formatowałem c: zainstalowałem nowe stery, unreala, spatchowałem a to dalej nie chce się włączyć. Czy ktoś z Was umie mi pomóc dobrzy ludzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 28 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2007 spróbuj unrealtournament.exe /safe i wybierz inny renderer, jakiś pod dx, opengl lub ostatecznie software rendering... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BraciaB Opublikowano 28 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2007 wybacz ale nic to nie dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 tzn zmiana renderera nic nie dała? Czy się w ogóle safemode nie odpalił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BraciaB Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zarówno zmiana rendera jak i safe mode nic nie dały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 1 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2008 wywal jeszcze pliki unrealtournament.ini i user.ini (zrób backapa) z ut\system Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
USB Opublikowano 6 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2009 Mam "mały" problem z tą grą. Mam od niedawna karte graficzną jak w podpisie i UT nie działa mi na niej zbyt płynnie. Próbowałem najnowszych sterowników i jakichś starszych dołączonych na cd. Na poprzedniej karcie (Radeon 9550) wszystko działało idealnie. Co ciekawsze, kilka miesięcy temu miałem przez kilka dni GF 8600GT i występował taki sam problem. Czy to normalne? Czy tylko na starych kartach można przyzwoicie pograć w UT? :D A może są jakieś patche, które to naprawią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 6 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2009 OpenGLDrv.dll D3D8Drv.dll D3D9Drv.dll D3DDrv.dll - poszukaj sobie na necie tych pliczków - są przeróżne wersje dla każdej gry na silniku Unreal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...