Liptonti Opublikowano 29 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2004 jestem nowy w intelu a wlasciwie to nawet jeszce nie :) myslalem o bartonie 2500 ale gostek w sklepeie zarazil mnie intelem i traka konfiguracja Gigabyte GA-8I915P-Duo Pro Intel 915P procek 2,8 /800 grafa GeForce 6600 mozecie cos o tym sprzecie napisac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 29 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2004 Co nieco o samym chipsecie i procesorach to zapraszam tutaj: http://www.egielda.com.pl/?a=10&id=89 http://www.egielda.com.pl/?a=10&id=92 Co nieco o grafice: http://www.egielda.com.pl/?a=10&id=94 Polecam mimo wszytko zakupic sobie płytę Asusa P5GDC Deluxe. Zdecydowanie lepsza płyta. Jakie pamięci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liptonti Opublikowano 1 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2004 2x256ddr brak kaski na wiecej moze za jakis czas 2 x 512 ddr2 o co chodzi z gniazdem "T" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 2 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2004 2x256ddr brak kaski na wiecej moze za jakis czas 2 x 512 ddr2 o co chodzi z gniazdem "T" Nazwa LGA 775 funkcjonuje tylko w celach markwetingowych. Gniazdo nazywa się Socket T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liptonti Opublikowano 6 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2004 hmm ale chyba ta podstawka i taki sprzet bedzie bardziej przyszlosciowy...? niz barton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...