Skocz do zawartości
Gość kev

Quake IV

Rekomendowane odpowiedzi

Odpowiedź jest prosta. Nad teksturami pracowali chyba dwa różni ludzie ;]

 

Jeden np. robił textury na sam początek gry. Czyli jak uciekamy z rozbitego statku do budynku. Myślałem że zwymiotuje jak zobaczyłem teksurki ziemi... potem wszedłem do budynku i tam najwyraźniej już ten drugi człowiek robił tekstury ;]

 

Nie wiem jak wy, ale ja gram na Ultra High [;

Tylko potrafi koszmarnie przycinać w różnych lokacjach. np. na samym początku gry w intro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1024/768 Ultra High Lodbias -2

Nie wiem co wy chcecie od grafy... może tekstury są w niektórych miejscach słabe, może FEAR ma lepszą grafikę...ale ta w połączeniu z ogromną grywalnością stawia Kwaka an tronie ;)

PS. Gram na Ultra High w 1024/768 + AA4x + AF8x no i lodbias na -2 - jest płynnie

Edytowane przez srekal34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, teraz niebo. Ludzie odpuscie sobie ta gre bo niebo jest nie takie, po prostu porazka, ja chcialem niebo jak w FarCry a tu niebo jest jakies takie nie teges. I co ja teraz poczne...

 

A tak powaznie to mi sie niebo jakos nie rzucilo w oczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie przeszłem QUAKE 4 ja osobiscie daję teraz tej grze 9/10 , co prawda nie ma tu zaawansowanej fizyki , czy jakis rozbudowanych wątków fabularnych albo dopracowanych portretów psychologicznych postaci ale jest to czego oczekiwałem , czyli:

 

- niezła grafika (niektóre lokacje naprawdę bardzo ładne , fakt że troszkę mało poly ale to wina enginu bazującego głownie na normal mapach niestety)

- duzy wybór broni (dla każdego coś miłego) mają niezły nowoczesny design i w trakcie gry ulepszane są przez naszych techników (tzn kazda jest rozbudowana o dodatkowy bajer np nailgun dostaje lekkiego zooma z naprowadzaniem pocisków)

- spora ilosc bossów do rozwałki i wogole spora ilosc przeciwników

- duza ilosc cutscenek budujących klimat

- dodatkowe pojazdy w grze (czołg i mech z czego mech jest do bani (sterowanie nim to porażka)

- dobry wciągający gameplay i gra nie nuży w miare grania w odróznieniu od dooma 3 którego przeszłem od połowy na siłę a dodatek trochę zacząłem i jakos nie skonczyłem

 

 

gra ma oczywiscie minusy ...takie jakchocby kiepska grafika otwartych przestrzeni (widac ze ten engine do tego sie nie nadaje) , czy niebyt dopracowana inteligencja stroggów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

apropo tego q4.demo

to jak ktos jeszcze nie wyjazyl to sie robi katalog "demos" w "q4base" i tam sie wrzuca demo

 

u mnie all high afx8 1152 mam 74FPS

 

dla tych wszystkich co maja za ciemno, narzekaja na refresh i wkurza ich otwieranie konsoli przez ctrl+alt+~

 

niech utworza sobie plik o nazwie autoexec.cfg w katalogu "q4base"

i zamieszcza w nim

com_allowconsole 1r_displayrefresh 75r_gamma 1.1r_lightscale 3

com_allowconsole 1 <- konsola bedzie normalnie na ~

r_displayrefresh 75 <- ustawi refresh na rzadana wartosc .. ja mam LCD chwilowo wiec 75

r_gamma 1.1 <- bedzie lekko jasniej (mozna nawet 1.2 wiecej nie polecam bo to juz nie to)

r_lightscale 3 <-swiatla beda mocniejsze

 

2 ostatnie komendy nie pospuja klimatu a bedzie troche przejrzysciej ;]

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze potwory zawsze wylaza z tych samych miejsc (nawet miejsc gdzie juz wczesniej bylem i dokladnie spenetrowalem te miejsca itd)... i ze znikaja  - (jesli ktos wie co zrobic zeby lezaly od poczatku do konca levelu niech da znac - irytuja mnie znikajace zwloki).

 

 

1713005[/snapback]

Zrob tak.

Znajdz plik actor.def (X:\Program Files\id Software\Quake 4\q4base\def\ai)

Zmien w nim burnaway z "4" na ile sekund chcesz. Ja sobie zmienilem na godzine (3600).

Oraz pozycje removeDelay z "5" na 3601

 

U mnie to nie dziala, a wyczytalem na serwisie org, ze tak sie robi.

Gdzies jest jeszcze blad i moze ktos z Was poprawi to i znikanie cial nie bedzie juz problem (a raczej nieznikanie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm...mam dziwny problem - quake zainstalowałem, wszystko pięknie, odpaliłem w 1024x768 i HIGH(nawet da się grać średni FPS 35) ale w pewnym momencie obraz staje się czarny, chociaż normalnie słysze odgłosy jak strzelam chodze itp...o co chodzi ;|??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chaos,patrzac na Twoj screen porownujacy lobdias 0 do -2 jednak widze roznice znikoma w wygladzie broni (najbardziej to widac na lufie) a spora jesli chodzi o ogolne otexturowienie,wiec to chyba jednak nie glupoty i wcale sie tu nie staram wywyzszac tylko uwazam,ze nie powinno sie tak najezdzac na textury,jesli sie zna dobrze Dooma 3,a zapewne znasz dobrze Dooma i gry na Open Glu,wiec dlatego sie wlasnie dziwie,ze tak pisza glownie Ci,co rzekomo znaja Dooma.Powiedz,ze tak nie jest

Edytowane przez hydro2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

apropo tego q4.demo

to jak ktos jeszcze nie wyjazyl to sie robi katalog "demos" w "q4base" i tam sie wrzuca demo

 

u mnie all high afx8 1152 mam 74FPS

 

dla tych wszystkich co maja za ciemno, narzekaja na refresh i wkurza ich otwieranie konsoli przez ctrl+alt+~

 

niech utworza sobie plik o nazwie autoexec.cfg w katalogu "q4base"

i zamieszcza w nim

com_allowconsole 1r_displayrefresh 75r_gamma 1.1r_lightscale 3

com_allowconsole 1 <- konsola bedzie normalnie na ~

r_displayrefresh 75 <- ustawi refresh na rzadana wartosc .. ja mam LCD chwilowo wiec 75

r_gamma 1.1 <- bedzie lekko jasniej (mozna nawet 1.2 wiecej nie polecam bo to juz nie to)

r_lightscale 3  <-swiatla beda mocniejsze

 

2 ostatnie komendy nie pospuja klimatu a bedzie troche przejrzysciej ;]

1714403[/snapback]

Nie mam takiego pliku. Mam tylko "Quake4Config.cfg", ale w nim nie ma tych komend. A jak wpisze je do tego pliku to beda dzialac?

 

Co do samego chodzenia gry - na moim R9550 430/270 chodzi w 800x600 HIGH chodzi... niezle! Niestety gra straasznie wola o ram i mysle wlasnie nad zakupem dodatkowej kosteczki. Ogolnie gra spox.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm a storyline quake 4 zaczyna sie zaraz po tym jak sie pokonalo ostatniego bossa w quake2? jestem gdzies na poczatku gry ale mozecie spoilerowac :0

 

btw gra dzala plynnie na radeon9600 pro, athlon xp 2400+ oraz kingstone 512mb 333, medium setting, na advanced wszystko off, anti aliasing x2.. jeszce dzisiaj sie z tym pobawie

Edytowane przez phase

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takiego pliku. Mam tylko "Quake4Config.cfg", ale w nim nie ma tych komend. A jak wpisze je do tego pliku to beda dzialac?

1714646[/snapback]

niech utworza sobie plik o nazwie autoexec.cfg w katalogu "q4base"

i zamieszcza w nim

czego nie rozumiesz w tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha sorki nie doczytalem. Moj blad :P

 

EDIT

 

Zrobilem timedemo - wyszlo mi 39,8fps co uwazam za dosyc dobry wynik jak na lowend'owa karte. Ale jedno mnie zastanawia - podczas tego timedema w ogole nie mialem swapow, a podczas gry jest ich tyle ze czasami nie da sie grac :( O co w tym chodzi?

Edytowane przez FrIkO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...