poca Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 Odpowiedź jest prosta. Nad teksturami pracowali chyba dwa różni ludzie ;] Jeden np. robił textury na sam początek gry. Czyli jak uciekamy z rozbitego statku do budynku. Myślałem że zwymiotuje jak zobaczyłem teksurki ziemi... potem wszedłem do budynku i tam najwyraźniej już ten drugi człowiek robił tekstury ;] Nie wiem jak wy, ale ja gram na Ultra High [; Tylko potrafi koszmarnie przycinać w różnych lokacjach. np. na samym początku gry w intro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) 1024/768 Ultra High Lodbias -2 Nie wiem co wy chcecie od grafy... może tekstury są w niektórych miejscach słabe, może FEAR ma lepszą grafikę...ale ta w połączeniu z ogromną grywalnością stawia Kwaka an tronie ;) PS. Gram na Ultra High w 1024/768 + AA4x + AF8x no i lodbias na -2 - jest płynnie Edytowane 23 Października 2005 przez srekal34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 skad wziac to demko pclab?;] link bezposredni jesli mozna;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 Ludzie co wy chrzanicie o teksturach.wystarczy spojrzeć jakie jest niebo :lol: jak w grze sprzed 5 lat :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 genghiskhan --->Q4 timedemo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 No tak, teraz niebo. Ludzie odpuscie sobie ta gre bo niebo jest nie takie, po prostu porazka, ja chcialem niebo jak w FarCry a tu niebo jest jakies takie nie teges. I co ja teraz poczne... A tak powaznie to mi sie niebo jakos nie rzucilo w oczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 do jakiego folderu trzeba zgrac q4.demo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) ja nie mam nic do gry .. bo mi az tak te textury nie przeszkadzaja .. ale po co taki hydro wypisuje głupoty? Edytowane 23 Października 2005 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 własnie przeszłem QUAKE 4 ja osobiscie daję teraz tej grze 9/10 , co prawda nie ma tu zaawansowanej fizyki , czy jakis rozbudowanych wątków fabularnych albo dopracowanych portretów psychologicznych postaci ale jest to czego oczekiwałem , czyli: - niezła grafika (niektóre lokacje naprawdę bardzo ładne , fakt że troszkę mało poly ale to wina enginu bazującego głownie na normal mapach niestety) - duzy wybór broni (dla każdego coś miłego) mają niezły nowoczesny design i w trakcie gry ulepszane są przez naszych techników (tzn kazda jest rozbudowana o dodatkowy bajer np nailgun dostaje lekkiego zooma z naprowadzaniem pocisków) - spora ilosc bossów do rozwałki i wogole spora ilosc przeciwników - duza ilosc cutscenek budujących klimat - dodatkowe pojazdy w grze (czołg i mech z czego mech jest do bani (sterowanie nim to porażka) - dobry wciągający gameplay i gra nie nuży w miare grania w odróznieniu od dooma 3 którego przeszłem od połowy na siłę a dodatek trochę zacząłem i jakos nie skonczyłem gra ma oczywiscie minusy ...takie jakchocby kiepska grafika otwartych przestrzeni (widac ze ten engine do tego sie nie nadaje) , czy niebyt dopracowana inteligencja stroggów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 do jakiego folderu trzeba zgrac q4.demo ?? 1714241[/snapback] ...quake4/q4base/demos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
war3 Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 witam jaka jest komenda na timdemo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 witam jaka jest komenda na timdemo ? 1714387[/snapback] ctrl+alt+~ otwierasz konsole wpisujesz timedemo nazwadema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 witam jaka jest komenda na timdemo ? 1714387[/snapback] timedemo :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) apropo tego q4.demo to jak ktos jeszcze nie wyjazyl to sie robi katalog "demos" w "q4base" i tam sie wrzuca demo u mnie all high afx8 1152 mam 74FPS dla tych wszystkich co maja za ciemno, narzekaja na refresh i wkurza ich otwieranie konsoli przez ctrl+alt+~ niech utworza sobie plik o nazwie autoexec.cfg w katalogu "q4base" i zamieszcza w nim com_allowconsole 1r_displayrefresh 75r_gamma 1.1r_lightscale 3 com_allowconsole 1 <- konsola bedzie normalnie na ~ r_displayrefresh 75 <- ustawi refresh na rzadana wartosc .. ja mam LCD chwilowo wiec 75 r_gamma 1.1 <- bedzie lekko jasniej (mozna nawet 1.2 wiecej nie polecam bo to juz nie to) r_lightscale 3 <-swiatla beda mocniejsze 2 ostatnie komendy nie pospuja klimatu a bedzie troche przejrzysciej ;] Edytowane 23 Października 2005 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Soker Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 własnie przeszłem QUAKE 4 To dawaj swojego 6800GT bo mi gra przycina... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 Też Wam niemiłosiernie gra dziwnie tnie w intro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 Szkoda ze potwory zawsze wylaza z tych samych miejsc (nawet miejsc gdzie juz wczesniej bylem i dokladnie spenetrowalem te miejsca itd)... i ze znikaja - (jesli ktos wie co zrobic zeby lezaly od poczatku do konca levelu niech da znac - irytuja mnie znikajace zwloki). 1713005[/snapback] Zrob tak. Znajdz plik actor.def (X:\Program Files\id Software\Quake 4\q4base\def\ai) Zmien w nim burnaway z "4" na ile sekund chcesz. Ja sobie zmienilem na godzine (3600). Oraz pozycje removeDelay z "5" na 3601 U mnie to nie dziala, a wyczytalem na serwisie org, ze tak sie robi. Gdzies jest jeszcze blad i moze ktos z Was poprawi to i znikanie cial nie bedzie juz problem (a raczej nieznikanie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 hmm...mam dziwny problem - quake zainstalowałem, wszystko pięknie, odpaliłem w 1024x768 i HIGH(nawet da się grać średni FPS 35) ale w pewnym momencie obraz staje się czarny, chociaż normalnie słysze odgłosy jak strzelam chodze itp...o co chodzi ;|?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) Chaos,patrzac na Twoj screen porownujacy lobdias 0 do -2 jednak widze roznice znikoma w wygladzie broni (najbardziej to widac na lufie) a spora jesli chodzi o ogolne otexturowienie,wiec to chyba jednak nie glupoty i wcale sie tu nie staram wywyzszac tylko uwazam,ze nie powinno sie tak najezdzac na textury,jesli sie zna dobrze Dooma 3,a zapewne znasz dobrze Dooma i gry na Open Glu,wiec dlatego sie wlasnie dziwie,ze tak pisza glownie Ci,co rzekomo znaja Dooma.Powiedz,ze tak nie jest Edytowane 23 Października 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 na moim sprzęcichu ustawienia na high oprócz aa 1024/768 103.2kl/s, właśnie przeszedłem fear i biorę się ochoczo za qwaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonbubu Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) Wiecie moze jaka jest komenda na kąt widzenia bo "fov" chyba nie działa ?? Update: g_fov :oops: Edytowane 23 Października 2005 przez leonbubu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 1713911[/snapback]Luudzie obadajcie to. Grafika wykluje wam oczy. Niesamowita przemiana grafy z drobnym spadkiem FPS. Pozniej screeny porownawcze dla tych ktorzy nie sa przekonani. Stay tunned Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 apropo tego q4.demo to jak ktos jeszcze nie wyjazyl to sie robi katalog "demos" w "q4base" i tam sie wrzuca demo u mnie all high afx8 1152 mam 74FPS dla tych wszystkich co maja za ciemno, narzekaja na refresh i wkurza ich otwieranie konsoli przez ctrl+alt+~ niech utworza sobie plik o nazwie autoexec.cfg w katalogu "q4base" i zamieszcza w nim com_allowconsole 1r_displayrefresh 75r_gamma 1.1r_lightscale 3 com_allowconsole 1 <- konsola bedzie normalnie na ~ r_displayrefresh 75 <- ustawi refresh na rzadana wartosc .. ja mam LCD chwilowo wiec 75 r_gamma 1.1 <- bedzie lekko jasniej (mozna nawet 1.2 wiecej nie polecam bo to juz nie to) r_lightscale 3 <-swiatla beda mocniejsze 2 ostatnie komendy nie pospuja klimatu a bedzie troche przejrzysciej ;] 1714403[/snapback] Nie mam takiego pliku. Mam tylko "Quake4Config.cfg", ale w nim nie ma tych komend. A jak wpisze je do tego pliku to beda dzialac? Co do samego chodzenia gry - na moim R9550 430/270 chodzi w 800x600 HIGH chodzi... niezle! Niestety gra straasznie wola o ram i mysle wlasnie nad zakupem dodatkowej kosteczki. Ogolnie gra spox. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phase Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) hmm a storyline quake 4 zaczyna sie zaraz po tym jak sie pokonalo ostatniego bossa w quake2? jestem gdzies na poczatku gry ale mozecie spoilerowac :0 btw gra dzala plynnie na radeon9600 pro, athlon xp 2400+ oraz kingstone 512mb 333, medium setting, na advanced wszystko off, anti aliasing x2.. jeszce dzisiaj sie z tym pobawie Edytowane 23 Października 2005 przez phase Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 Nie mam takiego pliku. Mam tylko "Quake4Config.cfg", ale w nim nie ma tych komend. A jak wpisze je do tego pliku to beda dzialac? 1714646[/snapback] niech utworza sobie plik o nazwie autoexec.cfg w katalogu "q4base" i zamieszcza w nim czego nie rozumiesz w tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) Aha sorki nie doczytalem. Moj blad :P EDIT Zrobilem timedemo - wyszlo mi 39,8fps co uwazam za dosyc dobry wynik jak na lowend'owa karte. Ale jedno mnie zastanawia - podczas tego timedema w ogole nie mialem swapow, a podczas gry jest ich tyle ze czasami nie da sie grac :( O co w tym chodzi? Edytowane 23 Października 2005 przez FrIkO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 ja sobie wczoraj SP odpalilem, drugi poziom trudnosci... i ciagle gine :D jestem za slaby na to, poddaje sie ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nuras_en Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 Wróciłem przed chwilą z matki najniższych cen i trzymałem w ręku ang wersje Q4... Kosztuję 219zł a jak zapytałem się kiedy będzie PL to myślałęm, że się poryczę... "Grudzień" ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skus Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 co zrobic trzeba cekac do grudnia bo 219zl w zyciu za gre nie dam w sumie moglbym rodzinke w niemczech poprosic ale boje sie ze wszystko bedzie po niemiecku :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2005 (edytowane) Wpomniana aktualizacja do posta z programem czyniacym taka grafike Edytowane 24 Października 2005 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...