Gregu Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 mial ktos problem taki ze nie da sie wogole grac przez to ze dysk jest ciagle czytany :/ ciagle przeskoki:/ w innych grach dziala bez problemu moj sprzet hmm 7800gtx, 1gb, itd wiec wina sprzetu to to nie jest... 1716825[/snapback] ehm dzwięk?? może update openal jak masz karte creativa??nie wiem, zgaduje - mi na x-fi nie chciało sie włączyc własnie sb x-fi i openal, póki nie upgradnołem własnie openal stera dzwięk może powodowac przycinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m&ms Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 skad moge sciagnac timedemo do q4?? bo ten link: quake4.home.pl/q4.demo nie dziala :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 Ano rzeczywiście po rozpakowaniu framerate podskoczył do 64,8 fps w timedemo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_zabanowany Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 beznadzieja, tnie tak samo:/ czy oni wogole skompresowali tekstury? 1717404[/snapback] ? to bardzo dziwne. u mnie na zestawie z syg na ultra swapuje, ale tylko ultra (i to juz nie dlugo B) ) gram w 1280x1024 High AAx4 + tunning (jakosc) Quak4 i mam caly czas ~60fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 Witam, pisze bo poszukuje pomocy. Mianowicie mam r9200 i w grze mam blad ze swiatlami otoz wszystkie swieca na zielono. Wiem ze w readme jest napisane ze od r9700 i wzwyz ale postanowilem sie spytac czy ktos moze ma rozwiazanie ow problemu, bo w grze jest wszystko ok fps kolo 30 tylko ta zielen :P. Screen ponizej: 1716805[/snapback] wpisz r_renderer "arb" zamiast "best" - podobno rozwiazuje problem. Jesli w grze nie idzie to musisz bezposrednio edytowac q4config i tam zmienic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 co do rozpakowywania pakow, w necie sobie juz przez to nie pogracie :) hydro nie wierze ze grac ci chodzi non stop 60fps z rzadkimi spadkami do 45 na gf6600GT, bo mam ta karte, i siedzi w calkiem niezlym konfigu. ostatnio chcialem dla kolegi zrobic szhoty w mozliwie najlepszej jakosci. odpalilem 1600x1200 AA 8x, ultra high i zaladowalem kilka map MP. bylo zadziwiajaco plynnie, 60 non stop, chyba ze cos nowego ogladalem, to doczytywalo. w sp gram w 1024/high bo lubie stale 60fps, ale mysle ze zwieksze troche detale/rozdzielczosc i wylacze vsync. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payti Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 (edytowane) Witam, no i voiala :) Stworzyłem kolejny config dla Q4 na bazie konfiga z Doom3, który niegdyś na moim sprzęcie przyniósł najlepsze rezultaty i klimat gry w D3 ze wszystkimi szczegółami i zaawansowanymi technikami. Config4 z załącznika dla Q4 zawiera wykorzystanie wszystkich dostępnych zaawansowanych technik, które widzieliśmy w D3 i jest co ciekawe z 1024x768 AAx2 i AFx8 Ultra High - wynik timedemo 39.7 fps na sprzęcie z podpisu. Q4 teraz praktycznie chodzi tak samo jak D3 jeśli chodzi o prędkość na tym configu u mnie. Oto kilka screenshotów: Na tym myślę, że zabawy z configami zakończę :D Jak się okazuje wspaniałe efekty wizualne na ATI R350/R360 nadal oglądamy :) Gra się miodnie! Pozdrówka, Quake4Config4.zip Edytowane 25 Października 2005 przez Payti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrob Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 pliss zapodajcie gdzies q4.demo bo link dawno niedziala ile wazy??? jak do 20 mega to nawet na maila poprosze borys_m@toya.net.pl pozdro 4@ll Syrob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 (edytowane) Mess,ja tam wiem co widze.Na wszelki wypadek wklejam moj config,moze w nim znajdziesz jakis haczyk czemu tak mam: seta bse_rateCost "1.0" seta bse_rateLimit "1.0" seta gui_mediumFontLimit "0.60" seta gui_smallFontLimit "0.30" seta win_viewlog_update_count "10" seta win_viewlog_ypos "0" seta win_viewlog_xpos "0" seta net_socksPassword "" seta net_socksUsername "" seta net_socksPort "1080" seta net_socksServer "" seta net_socksEnabled "0" seta win_ypos "22" seta win_xpos "3" seta s_useDeferredSettings "1" seta s_minStereo "8" seta s_deviceName "NVIDIA® nForce Audio" seta s_useEAXOcclusion "0" seta s_useEAXReverb "0" seta s_useOpenAL "0" seta s_radioChatterFraction "0.9" seta s_speakerFraction "0.65" seta s_numberOfSpeakers "2" seta s_subFraction "0.5" seta s_meterTopTime "2000" seta s_reverse "0" seta s_spatializationDecay "2" seta s_maxChannelsMixed "24" seta s_musicVolume "0.5" seta s_decompressionLimit "2" seta s_globalFraction "0.8" seta s_playDefaultSound "1" seta s_maxSoundsPerShader "0" seta s_doorDistanceAdd "150" seta s_volume "1" seta r_debugArrowStep "120" seta r_debugLineWidth "1" seta r_debugLineDepthTest "0" seta r_forceLoadImages "0" seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_renderer "best" seta r_brightness "1.309524" seta r_gamma "1" seta r_swapInterval "0" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "5" seta r_aspectRatio "0" seta r_alphaToCoverage "1" seta r_multiSamples "2" seta image_downSizeLimit "256" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "256" seta image_downSizeSpecularLimit "64" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "0" seta image_cacheMegs "1310" seta image_cacheMinK "25600" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompressionLoadDDSForPal "1" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "-2" seta image_anisotropy "4" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" seta g_friendsList "" seta g_favoritesList "" seta demo_enforceFS "0" seta net_clientDownload "1" seta net_serverAllowServerMod "0" seta net_LANServer "0" seta net_menuLANServer "0" seta net_master4 "" seta net_master3 "" seta net_master2 "" seta net_master1 "" seta net_clientMaxRate "16000" seta net_serverMaxClientRate "10000" seta net_serverMenuDedicated "0" seta m_strafeSmooth "4" seta m_smooth "4" seta m_strafeScale "6.25" seta m_yaw "0.022" seta m_pitch "0.022" seta sensitivity "13.428572" seta in_joystickLeftStickMove "1" seta in_toggleZoom "0" seta in_toggleCrouch "0" seta in_toggleRun "0" seta in_alwaysRun "1" seta in_freeLook "1" seta in_anglespeedkey "1.5" seta in_pitchspeed "140" seta in_yawspeed "140" seta gui_configServerRate "0" seta com_lastQuicksave "Quick0" seta com_skipLevelLoadPause "0" seta com_guid "" seta com_preloadDemos "0" seta com_compressDemos "1" seta sv_punkbuster "0" seta cl_punkbuster "0" seta com_videoRam "128" seta com_showFPS "1" seta com_purgeAll "0" seta com_machineSpec "2" seta sys_lang "english" seta ui_name "Player" seta ui_model "marine" seta ui_skin "base" seta si_numPlayers "4" seta si_fragLimit "10" seta si_timeLimit "0" seta si_map "mp/q4dm11v1" seta si_gameType "singleplayer" seta g_showHudPopups "0" seta g_announcerDelay "1000" seta g_mapCycle "mapcycle" seta g_voteFlags "0" seta g_gameReviewPause "15" seta g_password "" seta g_gunViewStyle "0" seta g_crosshairCustomFile "gfx/guis/crosshairs/crosshair_blaster.tga" seta g_crosshairCustom "0" seta g_crosshairColor "1 1 1 1" seta g_crosshairSize "40" seta g_brassTime "1" seta g_showProjectilePct "0" seta g_showHud "1" seta g_skipItemShadowsMP "0" seta g_skipPlayerShadowsMP "0" seta g_showPlayerShadow "0" seta pm_vehicleSoundLerpScale "10" seta pm_vehicleCameraScaleMax "300" seta pm_vehicleCameraSpeedScale "0.5" seta pm_vehicleCameraMinDist "300" seta pm_vehicleCameraSnap "1" seta g_editEntityTextDistance "256" seta g_editEntityDistance "512" seta g_showcamerainfo "0" seta g_healthTakeLimit "25" seta g_healthTakeAmt "5" seta g_healthTakeTime "5" seta g_useDynamicProtection "1" seta g_armorProtectionMP "0.66667" seta g_armorProtection "0.66667" seta g_nightmare "0" seta g_decals "1" seta g_doubleVision "1" seta g_projectileLights "1" seta g_muzzleFlash "1" seta ui_showGun "1" seta ui_autoReload "1" seta ui_autoSwitch "1" seta ui_hitscanTint "120.0 0.6 1.0" seta ui_clan "" seta ui_model_strogg "" seta ui_model_marine "" seta ui_team "Marine" seta si_autobalance "1" seta si_shuffle "0" seta si_spectators "1" seta si_usePass "0" seta si_warmup "1" seta si_teamDamage "0" seta si_allowHitscanTint "2" seta si_allowVoting "0" seta si_useReady "0" seta si_tourneyLimit "3" seta si_captureLimit "5" seta si_minPlayers "2" seta si_maxPlayers "12" seta si_mapCycle "" seta si_name "Quake 4 Server" seta g_spectatorChat "0" seta net_clientLagOMeter "0" Edytowane 25 Października 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 (edytowane) co do rozpakowywania pakow, w necie sobie juz przez to nie pogracie :)Faktycznie :mur: Heh :angry: Jednak musze ukonczyc najpierw singla a potem zabiore sie do neta, jestem na 4 poziomie.. a czy u mnie spadki do 30fps są normalne?:) kto sie orienuje.. hehehe, sprzet w sigu.. 1024x768 aax4 afx8, High plus upiększacz na High co byl na poprzedniej stronie podany.. ten programik. pozdro edit: dodam ze na niekreconej karcie gram jak narazie. Edytowane 25 Października 2005 przez peseq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 beznadzieja, tnie tak samo:/ czy oni wogole skompresowali tekstury? 1717404[/snapback] kompresje tekstur to ty włączasz właczajc tryb high, w ultra high nie sa one kompresowane dlatego wymagaja tyle MB i tak naprawde jakos w HIGH jest identyko jak w ULTRA HIGHwo w cfg zmieniaja sie wpisy dotyczace tylko tekstur i bezstratnej kompresji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 hej porobilem sobie testy timedemo q4.demo z pclabu, co podawaliscie na poprzedniej ze stron i powiem jedno wyniki niczego nie odzwierciedlaja, oto one 1024x768 4xAA 8xAnizo detale HIGH - 81,4 fps 1024x768 4xAA 8xanizo detale ULTRA HIGH - 64,2 fps 1280x1024 4xAA 8xAnizo detale HIGH - 58,2 fps 1280x1024 4xAA 8xAnizo detale ULTRA HIGH - 47,0 fps 1600x1200 4xAA 8xAnizo detale HIGH - 42,6 fps 1600x1200 4xAA 8xAnizo detale ULTRA HIGH - 36,3 fps patrzac na takie wyniki mozna by stwierdzic ze komfort grania jest w 1600x1200 z 4xaa 8xanizo detale high, a jest to bzdura, bo powiedzmy sredni komfort grania mam w 1280x1024 2xAA 8xanizo a i tak jest to sredna przyjemnosc bo co z tego ze w 80%- 90% lokacji mam 60 klatek jak w niektorych spada mi do 16-18 fps :unsure:, i psuje cala zabawe, nie mialem takich dziwnych spadkow w doomie 3 a jezeli chodzi o tryb ultra to u mnie na 1GB wcale tak nie doczytuje, jak to niektorzy straszyli ze nie da sie grac, jest oczywiscie lekkie mielenie dyskiem ale mozna grac na 1GB i karta z 256MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 Przestancie juz o tych FPS pisac bo nudny ten watek do wyzygania. W Q1 gralem w oknie w rozdz. 320x240 i pamietam gre do dzisiaj jakie wrazenie wywolala. Czego Wy chcecie od tej gry. Co to benchmark jakis ? Niech sobie i scina do 15fps ale jezeli jest to okraszone przepieknymi doznaniami to mnie by to nie przeszkadzalo. Kiedys wspominalem. Kolega przeszedl D3 na duron 800, 128DDR i GF4MX. Gra mu chodzila srednio 10fps i przezywal gre tak samo jak ja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_zabanowany Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 @Jordi23 nie doczytuje ci? sprobuj SP w 1280x1024 Ultra AAx4, bo wiesz, multi mi chodzi plynnie, q4.demo tez.. tylko ten single player jakby zarl za duzo ramu. poza tym zobacz ile ci system pochlania przed wejsciem do gry. ja teraz mam zezarte 440MB.. :lol2: tak tak, gasze wszystko jak gram ;) ale tobie moze wystarcza na styk, mam wrazenie ze brakuje mi 100mb i by nie swapowal. dzis sie przekonamy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 Co Wy macie z tym singlem i ta gra? Gralem przez sporo czasu w 1280x1024 z aax2 na high i bylo pieknie,ale chcialem razu pewnego pograc w multi i zmienilem (po chwilowym graniu w MP) na 1024 AAx2 od tak,by naprawde bylo to uczucie predkosci i w singlu tez tam gram narazie i jak juz mowilem - predkosc jest tak oszolamiajaco kolasalna,ze chcialbym by inne gry mi tak wymiataly.Co ciekawe - jak nagrywam demko netrecorderem to w momencie odtwarzaania - caly czas jest tych klatek 30 a w momencie nagrywania 60.Moze ktos mi wytlumaczyc,czemu tak jest ?? Szkoda troszq bo bardzo chcialem Wam to udowodnic,bo pewnie jest sporo niedowarkow.Wiadomo,ze jak wlacze frapsa i nacisne record to klatki gruntownie spadna w momencie naciskania F9 (rec) wiec juz nie wiem jak moge Wam to pokazac.Z checia bym pokazal od momentu wejscia w opcje (byscie widzieli detale) do gry i powiedzmy bym odpalil jakis level z wieksza sieczka (gdzie spada do 45) klatek by pokazac,ze gra jest naprawde porzadnie zoptymalizowana zarowno na SP jak i na MP (ten drugi to 100%towy Q3A pod wzgledem predkosci).Jordi,nawet u Ciebie sa spadki na high w 1280x1024 ?? Moze jeszcze nie mialem takiego levelu.Rozumiem,ze gram na 1024 obecnie,ale zeby taka roznica miedzy 1024 a 1280 w plynnosci jak mowicie to az sie wierzyc nie da.Porownajcie sobie moja karte a Wasza - to jest dopiero prawdziwym szokiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 @Jordi23 nie doczytuje ci? sprobuj SP w 1280x1024 Ultra AAx4, bo wiesz, multi mi chodzi plynnie, q4.demo tez.. tylko ten single player jakby zarl za duzo ramu. poza tym zobacz ile ci system pochlania przed wejsciem do gry. ja teraz mam zezarte 440MB.. :lol2: tak tak, gasze wszystko jak gram ;) ale tobie moze wystarcza na styk, mam wrazenie ze brakuje mi 100mb i by nie swapowal. dzis sie przekonamy :D 1717804[/snapback] Ja caly czas pisze o SP, w MP wogole nie gram, nie mam neta w domu nie mowie ze nie doczytuje, bo jasne ze tak, ale nie jest to az tak uciazliwe zeby wogole uniemozliwialo to granie, oczywiscie gram w high nie w ultra, bo roznica jest marginalna jezeli chodzi o jakosc obrazu, a w high wogole nic nie doczytuje. tak jak napisalem 80% nawet 90% gry mam 60fps ale sa takie miejsca gdzie mi spada do 17-18 i to wkurza. (gram 1280x1024 2xAA 8xAnizo) aha uzywam configa z z zachodniego forum qwaka4 srobionego pod karty ati z 256MB ktory jest lepszy od high jednak ma wlaczona kompresje, wiec nie identyczny z ultra Gra jest fajniutka, klimacik trzyma rowno i coraz bardziej wciaga. ale musze powiedziec ze jest nawet trudna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 (edytowane) ota kilka zrzutow z fps z gry prosze o wziecie pod uwage zapisywanie do TGA ;) screen1 screen2 screen3 screen4 screen5 screen6 a tu wyniki z timedemo q4.demo ustawienia gry:1024x768, bez AA , wszystkie bajery "ON" Timedemo edit giera jest suuper :D Edytowane 25 Października 2005 przez masin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 jordi23 mozesz podać linka do tego configa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 Cos macie z ta gra.Jakby wszystkie gry mi chodzily tak jak Q4 w 1280x1024 i to jeszcze z wlaczonym AAx2 (na high oczywiscie bo mna ultra czasem dogra,ale tez dobrze chodzi,tylko,ze sa wtedy spadki) przy takim wygladzie, to swiat gier bylby lepszy.Chodzi 2x plynniej niz D3 i nie ma tych zwolnien przy drzwiach.Malo tego: w 1024 z aax2 mam nontop 60 klatek przy high z lobdias na -2 bez kompresji textur.Czasem mi "przytnie" do 45 klatek,ale to zadkosc przy naprawde ostrej sieczce.Zapewne tych klatek mialbytm ze 100,tylko ze ta gra podobnie jak Arena ma limit i podobnie jak Arena czuje ta plynnosc i predkosc.No pod tym wzgledem miodzio i nie mowcie,ze jest inaczej.Chcialbym naprawde by inne gry byly tak optymalizowane jak Q4,albo nie wiem,mam jakis czarodziejski model 6600gt,ale nie sadze.To raczej Wy cos macie z systemem 1717430[/snapback] jakie bajki jeszcze bedziesz pisal z twojej wypowiedzi wyglada na to ze ten twoj 6600GT dziala lepiej niz 6800GT :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivy(R) Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 ota kilka zrzutow z fps z gry prosze o wziecie pod uwage zapisywanie do TGA ;)hmm, ale 'osochosi' ?? TGA jest kompresjaą bezstratną... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 no moze troche przesadzil z ta plynnoscia ;) hmm, ale 'osochosi' ?? TGA jest kompresjaą bezstratną... Pozdrawiam 1717881[/snapback] chodzi o to ze muli dysk w momencie zapisywania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 (edytowane) jakie bajki jeszcze bedziesz pisal z twojej wypowiedzi wyglada na to ze ten twoj 6600GT dziala lepiej niz 6800GT :lol: 1717879[/snapback] no cosik chlopak przesadza.. moj 6600 podkrecony ponad gt (540/1130) dawal rade w 1152 High ... ale bez AA AFx8 ... potem sie przerzucilem na 1024 pod koniec... bo tak jak jordi mialem akcje ze spadaja klaty bez przyczyny... co prawda nie do 18 czy ilu tak jak pisze jordi .. ale tak 35 potrafilo lyknac .. a to juz nie jest plynnie :P w enginie dooma wszystko ponizej 50-55 jest juz odczuwalne... aczkolwiek na karcie 128mb i 1gb ramu gra nie doczytywala mi wcale w high ... i o dziwo szybciutko sie ladowala.. takze nie wiem czemu marudzicie :P dyski z defragmentowac winde podreperowac i grac... wogole to przestalibyscie gadac o timedemo :P ja z w tym z pc labu mialem 74fps w 1152.. i co z tego .. jak w grze potrafilo poleciec do 35... do demo nijak nie odzwierciedla reala .. za malo sie tam dzieje ... ID pewnie w najbliższym czasie wypusci jakis patch do mp i dolozy jakeis demo Co do samej gry to przelazłem pare dni temu ... czasu nie uważam za stracony ... bylo fajnie ... ale nic inowacyjnego.. wrecz uznalbym ze gra jest za prosta (gralem na ostatnim poziomie trudnosc) po kij tle tych stworkó przy ostanim bosie jak mozna je olac i namierzyc go z Nailguna a potem pruć do usranej smierci jego ;] no i calkowity brak AI ... bo ja go bunajmniej nie zauwazylem jak ktos wczesniej napisal wszyscy robia standardowe klocki.. typu skacza albo chowaja sie i wychylaja ... jak juz pisalem wczesniej moim głownym zarzutem do q4 sa obiecane "otwarte" przestrzenie.. których nie ma .... jasta pociagiem czy bieganie mechem albo czolgiem to tylko takie jednorazowe levele po których nawet za bardzo zboczyc na bok nie mozna.. reszta? reszta "otwartosci" to gra psychologiczna... korytarz bez sufitu (okop) i skybox... Carmack nie zrobil enginu na duze przestrzenie jeszcze.. i jego nastepny krok powinien isc w tym wlasnie kierunku... drugi zarzut to textury... jedne zajefajne.. inne rozmyte... troche wybalansowania by sie przydalo... duzy za to plus za klimat... ciemnosc buduje go znakomicie .. latanie z kilkoma marines któzy swieca latarkami to po prostu wypas... oddaje chaotycznosc sytuacji i ladnie pompuje adrene jak sie gra wieczorem an sluchawkach .. na koncu widac tez raczej bedzie quake 5 ;] albo 6 ;] .. bo 5 bedzie pewnie samo multi tak jak w przypadku 3ki :P Edytowane 25 Października 2005 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 u siebie na radeonie 9550 mam taka grafe: i nawet plynnie mi to chodzi :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 Ja rowniez troche pokombinowalem z configiem udalo mi sie uzyskac 1024 high tyle ze aa x 2 i praktycznie non stop jest 60 fps - natomiast najwiekszy spadek jaki zauwazylem (nie liczac doczytywania) do 44 fps tak wiec nawet na lov-endowym sprzecie mozna grac ;-) tyle ze trzeba go najpierw podkrecic (130% przypadek karty graf :-) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 @Jordi23 nie doczytuje ci? sprobuj SP w 1280x1024 Ultra AAx4, bo wiesz, multi mi chodzi plynnie, q4.demo tez.. tylko ten single player jakby zarl za duzo ramu. poza tym zobacz ile ci system pochlania przed wejsciem do gry. ja teraz mam zezarte 440MB.. :lol2: tak tak, gasze wszystko jak gram ;) ale tobie moze wystarcza na styk, mam wrazenie ze brakuje mi 100mb i by nie swapowal. dzis sie przekonamy :D 1717804[/snapback] ehm troche słabo zoptymalizowany sys ja z firewalem, przegladarą firefox w tle, komunikatorem i menedzerem zadań (plus d-tools i sound ico) mam wolne 700mb ramu, a nawet ciut wiecej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość christie_zabanowany Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 troche słabo zoptymalizowany sys ja z firewalem, przegladarą firefox w tle, komunikatorem i menedzerem zadań (plus d-tools i sound ico) mam wolne 700mb ramu, a nawet ciut wiecej.... 1718096[/snapback] no coz.. duzy outlook (+ proces worda do jego edytora html), news reader, opera na 20 zakladkach (!), total commander, antyvir z firewallem, deslock, azureus, ms anti-spyware, gadu-gadu, speedfan.. chyba ma prawo zrec :) aczkolwiek moze rzeczywiscie warto bylo by troche sys podtuningowac.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 Ile x mam mowic,ze od jakiegos czasu gram w 1024?? Ten cfg,ktory wkleilem wyzej jest jak widac wyraznie po seta_r mode 5 z rozdzialki 1024x768,aax2 bez kompresji.Wkleilem config ze swojego.Nie wiem juz jak mam to udowodnic i po co mam pisac bajki.W 1280 z AAx2 gralem przez jakis tam czas i tez nie czulem zwolnien,ale to bylo w poczatkowych lokacjach jak juz napisalem,bo pozniej przeszdlem na 1024,ze wzgledu na to by naprawde czuc predkosc w MP wiec te 60 klatek,o ktorym ciagle pisze jest w 1024 !!!! Nauczcie sie czytac ludzie :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 (edytowane) Pogralem kilka poziomow i musze powiedziec ze gra jest fajna. Ma tylko jedna wade jak dla mnie jest nia paradoksalnie engine Dooma III. Widac ze ten engine tak niby nowoczesny to zwyczjany crap!!! To co jest poza terenami zamknietymi to po prostu smiech na sali. Niebo bylo ladniejsze juz w UNREALU ktorty ma z 7 lat!!! Niebo to tekstura i to niesamowicie ohydna. Jezeli chodzi o wielkosc tych terenow to nawet nie wspominam bo kazdy wie jak jest. Ten engine jest tak ubogi jezeli chodzi o polygony ze ja nie wiem dla czego to tak slabo chodzi. Sama idea gry mi odpowiada, ale ze strocny technicznej to... Jeszcze jakos Doom maskowal te niedociagniecia ale Q4 wyraznie pokazuje ze ID nie ma zadnej mozliwosci modernizacji tego kodu bo po prostu musza go wywalic do kosza i juz!!! I mam taka dygresje na Boze Narodzenie ma wyjsc Prey 3Drealms ja juz wiem jak to bedzie gra. Taka sama tylko inne modke beda i troche zmienione tekstury (oby), bo w Q4 to zywcem wziete z d3. Taka jest prawda. Wiem ze glosze herezje dla nie ktorych ale tak to sie przedstawia. Oceany w pisamch to (legenda wszystkich czesci Q + Legenda ID i na samym koncu rzeczywista wartosc gry. Jak dal mnie ocena maks 6/10. Wiem jeszcze jdeno ze jak wyjdzie Unreal engine 3 to nawet nikt nie bedzie pamietal o tak slabym silniku jak ten z dooma. Edytowane 25 Października 2005 przez Eclipse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 Mowi dobrze :). Sie gra ale tak jakos kiepawo . Grafika jednak pozostawia wiele do zyczenia jak na dzisiejsze czasy. Farcry i Hl2 rulez !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boryseklol Opublikowano 25 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2005 wpisz r_renderer "arb" zamiast "best" - podobno rozwiazuje problem. Jesli w grze nie idzie to musisz bezposrednio edytowac q4config i tam zmienic. 1717619[/snapback] Wielkie dzieki. Pomoglo ale niestety tylko po czesci :). Tzn, sa juz kolory ale cos sie z modelami stalo. Wiec jakbys mogl pomoc to dzieki z gory. Oto screen: http://img492.imageshack.us/img492/6429/lol25hw.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...