ath Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 moze ktos nie chciec wiedziec wiec :) : musisz lutowac z szybkiej broni w takie niebieske zasilanie pola silowego tuz nad nexusem, jak pole silowe zdechnie to walisz z najciezszej broni w serce, potem pole sie odradza, wiec operacje trzeba powtarzac do skutku. ja sie 2 godziny meczylem zanim na to wpadlem :D 1732264[/snapback] christie_ witamy ponownie... Co do tego moda 'parallax...' to ladnie sie prezentuje, czy id nie moglo tego wbudowac w finalny produkt ? Ja gram na szczescie tylko w mp (gole sciany itp.), wiec dlugo sobie nie poogladalem. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan06 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 moze ktos nie chciec wiedziec wiec :) : musisz lutowac z szybkiej broni w takie niebieske zasilanie pola silowego tuz nad nexusem, jak pole silowe zdechnie to walisz z najciezszej broni w serce, potem pole sie odradza, wiec operacje trzeba powtarzac do skutku. ja sie 2 godziny meczylem zanim na to wpadlem :D 1732264[/snapback] ok, wielkie dzieki!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XT_ Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 (edytowane) Czy ktos wie jak pod jeden klawisz przypisac wiele akcji, np.zeby miec rocket jumpa. 1731208[/snapback] akcje powinny dzialac po sredniku, poza tym mozna robic aliasy kilku akcji i wykorzystywac pozniej jako zmienne, przynajmniej tak bylo w q3 (wlaciwie to w q2.. :rolleyes: ), aliasow nie sprawdzalem, srednik wyglada na to ze dziala i w q4. Edytowane 1 Listopada 2005 przez XT_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 w q4 to nie dziala, i w sumie to dobrze, przynajmniej nie bedzie lamerskich skryptow tylko pure skill, lub jego brak ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XT_ Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 w q4 to nie dziala, i w sumie to dobrze, przynajmniej nie bedzie lamerskich skryptow tylko pure skill, lub jego brak ;-) 1732338[/snapback] actually, dziala.. :wink: zainteresowalem sie i gdzies wygrzebalem pare slow na ten temat. "q3-style console aliases (set foo "bar"; vstr foo) still work, but require a slight change. your user-defined alias name ("foo") needs the ua_ (user alias) prefix in q4, or else it gets flagged as a cheat... leaving you unable to change it in-game (unless cheats are enabled) essentially, "set foo 'bar'; vstr foo" becomes "set ua_foo 'bar'; vstr ua_foo" " co do uzywania skryptow zgadzam sie w 100%, jakies to takie niesmaczne jak maszyna za ciebie wykonuje jakas 'figure' ja stronie. (wiec czesto sie myle :D ) :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybeks Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 NIespodziewalem sie po tej pozycji, ze bedzie czyms dobrym, ale doom3 mi sie podobal i z checia usiadlem do Q4, naszczescie wyszla im dobra gra. Brawo ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
::snoopy:: Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Pograłem troche w Q4 i stwierdziłem, że jest zbyt zielony :blink: Tzn. wiekszość grafiki jest zielona (ściany, podłoga, postacie). Czemu tak sie dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XT_ Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Pograłem troche w Q4 i stwierdziłem, że jest zbyt zielony :blink: Tzn. wiekszość grafiki jest zielona (ściany, podłoga, postacie). Czemu tak sie dzieje? 1732488[/snapback] silnik dooma obsluguje tylko jeden kolor, ciesz sie ze tu jest zielony bo w doomie to byl czarny :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noob999 Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 po paralaxie giera rzeczywiscie fajnie wyglada, ale jest 1 minus - cieszylem sie, ze w q4 nie ma tzw. plastikowych twarzy, a po modzie juz wszystko sie swieci jak psu jaja, beton ma 50% tytanu chyba :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Pograłem troche w Q4 i stwierdziłem, że jest zbyt zielony :blink: Tzn. wiekszość grafiki jest zielona (ściany, podłoga, postacie). Czemu tak sie dzieje? 1732488[/snapback] ile jeszcze razy trzeba to bedzie wklejac :rolleyes: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...9entry1717619 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Znalazłem taką opcje w cfg jak r_useTripleTextureARB i ona dotyczy TMU (Texture Memory Unit) :P. A ja własnie nie wiem co to jest TMU. :oops: :oops: Mogły by mi ktoś to wyjaśnić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Znalazłem taką opcje w cfg jak r_useTripleTextureARB i ona dotyczy TMU (Texture Memory Unit) :P. A ja własnie nie wiem co to jest TMU. :oops: :oops: Mogły by mi ktoś to wyjaśnić ? 1732772[/snapback] http://www.google.pl/search?hl=pl&q=co+to+jest+tmu&lr= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zhir Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 (edytowane) pytanie: czy da sie (dziala) uzywac quak 4 i parallax mapping razem (tzn. czy ich efekty sie sumuja) ? Edytowane 2 Listopada 2005 przez zhir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_p Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 pytanie: czy da sie (dziala) uzywac quak 4 i parallax mapping razem (tzn. czy ich efekty sie sumuja) ? 1732791[/snapback] nie sumuja, zastepuja, wiec to troche bez sensu. parallax mapping jest imho bardziej 'zaawansowany'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
::snoopy:: Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 ile jeszcze razy trzeba to bedzie wklejac :rolleyes: 1732637[/snapback] No dzięki, z grubsza pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapulet Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 CZEŚĆ WSZYSTKIM. MÓJ KOLEGA MA PROBLEM I POPROSIŁ MNIE BYM ZAPYTAŁ NA FORUM. DLACZEGO NIE CHCE MU SIĘ URUCHOMIĆ QUAKE 4? Po uruchomieniu quake.exe ekran monitora robi się czarny tak jak by miało wczytać grę, po czym wraca do Windowsa. Parametry sprzętowe są następujące : plyta ASUS P4B533i845E, procesor: PENTIUM 4 1.8Ghz@2.4Ghz, karta LEADTEK 6800 LE, 1024 RAM 2x512 Elixir, sterowniki 77.77, (odpalane było również na najnowszych 81.85 i to samo). PROSZĘ O SUGESTIE Z WASZEJ STRONY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Ile x mam mowic,ze od jakiegos czasu gram w 1024?? Ten cfg,ktory wkleilem wyzej jest jak widac wyraznie po seta_r mode 5 z rozdzialki 1024x768,aax2 bez kompresji.Wkleilem config ze swojego.Nie wiem juz jak mam to udowodnic i po co mam pisac bajki.W 1280 z AAx2 gralem przez jakis tam czas i tez nie czulem zwolnien,ale to bylo w poczatkowych lokacjach jak juz napisalem,bo pozniej przeszdlem na 1024,ze wzgledu na to by naprawde czuc predkosc w MP wiec te 60 klatek,o ktorym ciagle pisze jest w 1024 !!!! Nauczcie sie czytac ludzie :/ 1718189[/snapback] Poprostu olej niedowiarków ktorzy nie wierza ci w ta plynnosci. Inni pewnie maja zwylke kompy, ktore tylko pozornie sie wydaja lepsza od twojego, ale nie wiedza ze ty masz magicznego kompa, ktory miszczowsko podkreciles i zoptymalizwoales (ehhh... tylko pozazdroscic... emu ps3 pewnie bedziesz mial szybciej niz konsole ujzy swiat), tak ze te zazdrosnicy az uwierzyc nie moga. W koncu po co mial bys pisac bajki. Aha... lece z q4 do siostry (c400+gf2mx+192ram) - q3 u niej smiga, a jak pisales q4 w multi chodzi 100% jak q3 - zapowiadaja sie dlugie godziny na lanie. Wiec apel do wszytskich - odczepcie sie od hydradwa, bo komentujac i niedowierzajac jego wypowiedzia (vide this post) dolewacie tylko oliwy do ognia wybujales fantazji hydradwa (w sumie wyobraznia do duzy plus u ludzi - szczegulnie w dzisiejszych czasach, ale jak za duzo oliwy dolejemy, to, nie daj boze, trafi do zakladu ludzi z wybitna wyobraznia znacznie odbiegajaca od normy) Jak post jest offtopikowy to do wykasujcie, ale na moj gust komentowanie "topikowych" komentarzy jescze sie w topiku trzyma. PS. Nie pijcie na antybiotykach :wink: (albo pijcie - ale nie prowadzcie auta - bo faza nieziemska) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 A niech chodzi mu jak ma. Niechaj pisze co chce. Moze i ma te 60FPS non stop i ani on nam nie udowodni, ze tak ma ani my jemu, ze tak nie ma. Bledne kolo jak dla mnie do olania. Ja mam rowniez stale 63FPS (w MP all LOW i 640x480 :) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Quake 4, ma cholernie niejednorodnie obciążającą kompa grafikę, np. u siebie spokojnie przez kilka map miałem ustawione aa x4 i ztweakowany pod względem jakości konfig, fraps pokazuje ciągle grubo ponad 30FPS i jest super, aż tu nagle wyczodzę sobie na jakieś rampy i mam slide show :? (zadanie by włączyć coś tam by jakiś koleś mógł przestawić beczki, bym mógł się wdrapać na wyższy poziom, czy jakoś tak ;) Bardzo fajne jest załatwienie ogromnego, grubego, wrednego typa z łapami jak u modliszki, czego jak czego ale tego że się przeżre i pęknie to się nie spodziewałem, miałem ubaw po pachy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 (edytowane) Naprawde ludziska nie zauwazacie tego jakie sa zlozone zrodla swiatla, modele w dzisiejszych grach ? Optymalizacja jest potrzebna ale nie przesadzajmy. Czasami wchodzimy w pomieszczenie gdzie nagromadzenie figur, tekstur swiatel i zwiazanych z tym rzucanych ceni jest taka masa, ze az mozna sie zdziwic jak karty za pare groszy to potrafia udzwignac. Jest mozliwosc ujrzenia tego w alphie doom3. Jest ktorys klawisz odpowiedzialny za wykreskowanie (pokazanie) jak pada swiatlo i ile obliczen musi dokonac karta graficzna aby uzyskac obraz ktory widzimy. Ba, musi to zrobic minimum 24 razy w ciagu sek. Co ja mowie, tutaj coniektorzy wymagaja 2x wiecej :) Albo skonczymy "babiec" - czyli narzekac na wszystko, albo bedziemy czerpac przyjemnosc z tego co mamy. Edytowane 2 Listopada 2005 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 CZEŚĆ WSZYSTKIM. MÓJ KOLEGA MA PROBLEM I POPROSIŁ MNIE BYM ZAPYTAŁ NA FORUM. DLACZEGO NIE CHCE MU SIĘ URUCHOMIĆ QUAKE 4? Po uruchomieniu quake.exe ekran monitora robi się czarny tak jak by miało wczytać grę, po czym wraca do Windowsa. Parametry sprzętowe są następujące : plyta ASUS P4B533i845E, procesor: PENTIUM 4 1.8Ghz@2.4Ghz, karta LEADTEK 6800 LE, 1024 RAM 2x512 Elixir, sterowniki 77.77, (odpalane było również na najnowszych 81.85 i to samo). PROSZĘ O SUGESTIE Z WASZEJ STRONY 1733653[/snapback] a czy kolega ma oryginał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Didymos234 Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 Pytanie: czy u Was też przy wyszukiwaniu serwerów pod koniec, jak już wyszuka powiedzmy 600 serwerów i brakuje mu do końca jeszcze z 200 Quake zwalnia do 1fps ? Bo u mnie tak, jest normalnie, po czym mam 1fps totalne klatkowanie i po kilku chwilach wszystko wraca do normy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 (edytowane) Jak moge nagrac gre by nie stracila na tym plynnosc ?? Jak uzyje frapsa to plynnosc diametralnie spada a jak wlacze recorddemo to niby mam ok,ale jak chce je odtworzyc to pokazuje mi non top 30 klatek.Chcialbym nagrac krotki filmik z plynnosci na zywo przy wczesniejszym pokazaniu detali,tylko jakim programem zeby ta plynnosc nie spadla ?? Jedynie co mi przychodzi na mysl to to,ze umiecie rozroznic 30 klatek od 60 wiec narazie nagram w timedemo i wysle na imageshack.Odtwarzajac to demko zobaczycie,ze 30 klatek jest przez caly czas (tzn 30 pokazuje) Edit - to nie moze byc recordDemo bo wtedy czasem przy otwieraniu sa pauzy a poza tym w demie nie widac np efektow strzal albo krwi wiec to musi inny programik niz przez gre Edytowane 2 Listopada 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 3 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2005 Jak moge nagrac gre by nie stracila na tym plynnosc ?? Jak uzyje frapsa to plynnosc diametralnie spada a jak wlacze recorddemo to niby mam ok,ale jak chce je odtworzyc to pokazuje mi non top 30 klatek.Chcialbym nagrac krotki filmik z plynnosci na zywo przy wczesniejszym pokazaniu detali,tylko jakim programem zeby ta plynnosc nie spadla ?? Jedynie co mi przychodzi na mysl to to,ze umiecie rozroznic 30 klatek od 60 wiec narazie nagram w timedemo i wysle na imageshack.Odtwarzajac to demko zobaczycie,ze 30 klatek jest przez caly czas (tzn 30 pokazuje) Edit - to nie moze byc recordDemo bo wtedy czasem przy otwieraniu sa pauzy a poza tym w demie nie widac np efektow strzal albo krwi wiec to musi inny programik niz przez gre 1734308[/snapback] Wystarczy kamera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapulet Opublikowano 3 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2005 a czy kolega ma oryginał? 1734163[/snapback] Z tego co mi się wydaje to chyba nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapulet Opublikowano 3 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2005 a czy kolega ma oryginał? 1734163[/snapback] Z tego co się mi wydaje to chyba nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 3 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2005 kapulet -> wystarczy ze raz odpowiesz nie musisz dublowac wypowiedzi. No to jak nie ma oryginalu to niech sobie kupi i nie bedzie mial problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapulet Opublikowano 3 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2005 kapulet -> wystarczy ze raz odpowiesz nie musisz dublowac wypowiedzi. No to jak nie ma oryginalu to niech sobie kupi i nie bedzie mial problemow. 1734602[/snapback] Przepraszam ale właśnie jakoś niechcący mi się dublują odpowiedźi. Dzięki za informację, przekażę mu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivy(R) Opublikowano 3 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2005 Przepraszam ale właśnie jakoś niechcący mi się dublują odpowiedźi.a przycisk "USUŃ" nie działa Ci ??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 3 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2005 Wystarczy kamera. 1734425[/snapback] Najpierw trza miec dostep do tej kamery :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...