Jump to content
Sign in to follow this  
GuC!o^

The Punisher (c)

Recommended Posts

Właśnie wyszło demo ciekawie sie zapowiadającej gry pod tytułem PUNISHER.

 

Demo (211MB)

 

Ja osobiście mam nadzieje że nie zepsują jej tak jak zepsuli inne gry na podstawie komiksów Marvela ( mam na myśli Spider-Mana oraz HULK'a)

 

Oficjalna strona gry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wersja wrakowa byla bardzo fajna,pamietam ile siana kiedys wydalem na zetony by w to pograc :) Zobaczymy jak sie sprawdzi Punisher w dzisiejszych czasach :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wersja wrakowa byla bardzo fajna,pamietam ile siana kiedys wydalem na zetony by w to pograc :) Zobaczymy jak sie sprawdzi Punisher w dzisiejszych czasach :)

Uuuu.....mam jeszcze tą gre z automatu gdzies na dysku...

Miodna była jak cholera...

Oby tak z tą było... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

recenzja ala R.i.P

 

download :arrow: install :arrow: launch :arrow: lol :arrow: quit :arrow: uninstall

 

 

zawiodłem sie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze że twoja recenzja niezbyt optymistyczna ale z ciekawości sciągne sobie to demko w końcu to nic nie kosztuje i przekonam się na własnej skórze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez to mam,podobnie jak 1000ce innych gier z wrakow, bo to klasyki :) Czasem sie nawet pogra w dark seala,snow borsa,shinobi,flying shark'a bomber mana,wonder boya,toki,shadow dancer,top hunter itd :P (najczesciej snow bros :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

recenzja ala R.i.P

 

download :arrow: install :arrow: launch :arrow: lol :arrow: quit :arrow: uninstall

 

 

zawiodłem sie....

Niby dlaczego? Bardzo fajna gierka,nie jest to moze przelom,bo to takie skrzyzowanie Maxa Payna z Head Hunterem na PS2 ale po mojemu zagrac jak najbardziej warto,mogloby to wyjsc na swieta,aqrat bedzie wiecej ramu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez to mam,podobnie jak 1000ce innych gier z wrakow, bo to klasyki  Czasem sie nawet pogra w dark seala,snow borsa,shinobi,flying shark'a bomber mana,wonder boya,toki,shadow dancer,top hunter itd  (najczesciej snow bros  )

A skąd takie klasyki można sobie ściągnąć ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mechl!k spóźniłeś sie :wink: już wywaliłem...

 

ale nie martw sie... nie ma czego żałować... nieudana kopia MAX PAYNE'a...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mechl!k spóźniłeś sie  :wink:  już wywaliłem...

 

ale nie martw sie... nie ma czego żałować... nieudana kopia MAX PAYNE'a...

Szybki jesteś...

To aż taki gniot?

 

To może hydro2 zamieści... Ktokolwiek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zassałem demo zagrałem fajna gierka szczególnie motyw z uzyskiwaniem informacji mi się podoba no i można drecha zlapać i mu nakopać. Fajnie pomyślane że można z kolesia zrobić żywą tarczę ogólnie gierka mi się podoba mogłoby być ciut dłuższe to demko to jeden mankament a drugi strasznie myszką rzuca mam nadzieje że w pełnej wersji będzie możliwość zmniejszenia mouse sens. bo tutaj nie znalazłem ogólnie zapowiada się na solidną siekanke nic pozatym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znalazłem topiku na temat pełnej wersji, było tylko o demie, ktoś może napisac krótką recenzje tej gry bo mam zamiar kupic i nie wiem czy warto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie grałem w demko, czytałem tylko wypowiedzi, zreszta nie oczekuje że bedzie to wybitna gra ale po demie tez nie można przesądzac sprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz miec chyba kasy jak lodu zeby sie zastanawiac nad takim szajsem. Nie lepiej odlozyc sobie na jakies inne gry?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skąd wiesz że szajs? grałes już? Kasy nie mam jak lodu ale na ta gre i na kilka innych spokojnie wystarczy. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo widzial demo, napewno gry tak nie poprawia, ze z totalnie crapowatego dema powstanie cos chociaz w polowie warte tych 100zl czy ile to tam kosztuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogralem chwile w pełną wersje, nie wiem co o niej myslec. Mimo tego ze jest niezle poprawiona (sterowanie i wydajnosc) dalej gra sie jakos topornie, gra jest niczym innym jak marnym klonem Maxa Payna. Znudziła mi sie juz na pierwszej misji ktora jest jednoczesnie tutorialem. Mi sie osobiscie nie podoba, chociaz zagorzalym wielbicielom komiksu na ktorym zostala oparta moze przypasc do gustu, ale napewno nie na dlugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi gierka bardzo sie podoba.Zaczyna sie od 2go levelu i daje jej 9/10.Mam jedna rade do Was.Zauwazylem ostatnio,ze kazdy wypowiada sie na temat gry albo na podstawie dema albo na ppodstawie pierwszych dwoch ukladow gry.Ostatnio wysmialem jednego goscia bo ocenil HLa na podstawie poczatq - stwiierdzil - "tu nic sie nie dzieje".Pozniej zobaczyl gre mw od polowy i stwierdzil " ale ta gra jest z a j e b i s t a ".Myslalem,ze z krzesla spadne.Takze nie oceniajcie gry na podstawie ich niedopracowanej wersji lub na podstawie poczatq,w ktorym wlasciwie jeszcze nie wiadomo,o co chodzi.Narazie jestem w 2 levelu ale jesli nastepne beda tak dobre jak ten to daje tej grze 9+/10 a 10 nie dam tylko dlatego,ze jest gorszy od oryginalu ale za to jest swietna krzyzowka Head Huntera i Maxa Payna.Jeszcze 1 rzecz:to aqrat sie nie tyczy tej gry gdyz ma bardzo niskie wymagania,ale nie mowcie wadliwie o grafice w grach jesli nie posiadacie conajmniej GF4TI a najlepiej jakiejs dobrej karty z DXem 9 bo dopiero na tych kartach mozna oceniac wyglad gier,a co do Punishera to cosh - polecam chodz w tym tytule wyjatkowo mozna odstapic od mojej reguly co do karty graficznej,ale tamto to byla tylko rada przy okazji :)

Edited by hydro2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega hydro2 mądrze prawi, grę można oceniać tylko i wyłącznie jak się całą ukończyło. Mnie najbardziej wkurzają lolki, które wypowiadają się o grach na podstawie przeczytanych (pewnie też nie do końca) recenzji i zapowiedzi w czasopismach o grach. Kilka razy już czytałem że "Splinter Cell jest do niczego bo był w "kaszance" w CDA", albo że "gra X jest kijowa, bo redaktor S z gazety M tak napisał". W każdej kwestii trzeba mieć swoje własne zdanie i koniec.

Jak chodzi o grę "The Punisher", to demko bardzo mi się spodobało (szkoda że skandalicznie krótkie) i na grę się napaliłem. Już dziś wieczorkiem zagram sobie w fulla i na pewno podzielę się wrażeniami. Tak sobie myślę że jak gra się podoba jednej osobie (hydro2) a reszta mówi że kicha, to na pewno gra jest świetna :D :D :D

Cieszy mnie też fakt, że w grze jest samouczek, bo w demku ani razu nie udało mi się przesłuchać (torturować) złapanych bandytów i wciskałem wszelkie możliwe klawisze ale mordobicie nie chciało się włączyć. Mogli dać tutorial do demka, co by gracze się oswoili ze sterowaniem. No nic, jutro piątek, więc sobie zagram, Counter Strike pójdzie na kilka dni w odstawkę :D

Edited by nadmundo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to prawda że giera jest napędzana silnikiem Red Faction? Jak sie prezentuje w rzeczywistości?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra fajna ale 9/10 to bym jej nie dal Hydro :wink: najwyzje 7/10 a to juz dobrze. Generalnie mozna polupac dla rozluznienia, pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra fajna ale 9/10 to bym jej nie dal Hydro :wink:  najwyzje 7/10 a to juz dobrze. Generalnie mozna polupac dla rozluznienia, pozdrawiam

1227399[/snapback]

Daje jej 9 bo oprocz tego,ze dostarcza dobrej zabawy to jest to powrot do korzeni no i za grywalnosc offkorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi gierka bardzo sie podoba.Zaczyna sie od 2go levelu i daje jej 9/10.Mam jedna rade do Was.Zauwazylem ostatnio,ze kazdy wypowiada sie na temat gry albo na podstawie dema albo na ppodstawie pierwszych dwoch ukladow gry.Ostatnio wysmialem jednego goscia bo ocenil HLa na podstawie poczatq - stwiierdzil - "tu nic sie nie dzieje".Pozniej zobaczyl gre mw od polowy i stwierdzil " ale ta gra jest z a j e b i s t a ".Myslalem,ze z krzesla spadne.Takze nie oceniajcie gry na podstawie ich niedopracowanej wersji lub na podstawie poczatq,w ktorym wlasciwie jeszcze nie wiadomo,o co chodzi.Narazie jestem w 2 levelu ale jesli nastepne beda tak dobre jak ten to daje tej grze 9+/10 a 10 nie dam tylko dlatego,ze jest gorszy od oryginalu ale za to jest swietna krzyzowka Head Huntera i Maxa Payna.Jeszcze 1 rzecz:to aqrat sie nie tyczy tej gry gdyz ma bardzo niskie wymagania,ale nie mowcie wadliwie o grafice w grach jesli nie posiadacie conajmniej GF4TI a najlepiej jakiejs dobrej karty z DXem 9  bo dopiero na tych kartach mozna oceniac wyglad gier,a co do Punishera to cosh - polecam chodz w tym tytule wyjatkowo mozna odstapic od mojej reguly co do karty graficznej,ale tamto to byla tylko rada przy okazji :)

1227301[/snapback]

Święte słowa proszę księdza proboszcza! :P :). Po pierwszym looknięciu na demko byłem średnio nastawiony ale za każdym następnym razem gdy w nie grałem robiło się coraz lepiej i lepiej i lepiej....Naprawdę ci co mówią że jest do bani to chyba nawet 5min nie grali(czyli zaliczyli level z demka tylko raz i na tym ich przygoda z grą się skończyła a na siłe chcą wcisnąc kit innym). Co chwila odkrywałem coś nowego..oczywiście motyw przesłuchań łyknąłem od razu..zasłanianie się gostkami...nawalanie z dwóch shotgunów jednocześnie(yeach :) ). A dopiero potem odkryłem możliwość zaje....tzn. efektownego zabicia kolesia przez "Quick Kills". TO JEST PO PROSTU ZAPUPISTE!!!! Tyle animacji na zabicie jednego gościa nie widziałem(zależne od broni, miejsca, ustawienia Punishera wzgłędem nas itp.) A nie zapominajmy że to TYLKO demko i że w Full do dyspozycji będziemy mieć o wiele więcej broni i więcej animacji. Owszem levele chyba będą krótkie a i słyszałem że nie będzie ich za dużo ale to pryszcz! Byłbym zapomnieł o "Slaughter Mode"(tryb rzeźnika-chyba nie muszę tłumaczyć :) ). No i niezaprzeczalną zaletą gry jest silnik fizyczny HAVOC...mi już nic więcej nie potrzeba.Grafa też niczego sobie-rewolucja to to nie jest ale trzyma przyzwoity poziom Osobiście myslę że gra jest warta uwagi. Czy na PC się sprzeda, trudno powiedzić ale myślę że na konsolach(bo to głównie dla nich jest ta giera) będzie to jedna z fajniejszych pozycji. Jak dla mnie to 8/10 a jak komuś sięspodoba to zabijanie to nawet oczko wyżej ;). Pozdro!

Edited by TrueVanDal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.