Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

www.Icomp.pl

 

Sklep dobry, sprzęt też ale jak komuś zależy na szybkiej dostawie to może sobie poczekać :) ( ja czekałem 6 dni roboczych na wysłanie monitora - za pobraniem kupowalem - kurierem). Warto dodać że sprzedają tez na allegro i chyba wysyłają tylko w czwartki- 2 osoba która kupiła ten monitor (na tej samej aukcji) z którą rozmawiałęm też dostała w tym samym dniu (piątek) a wysłali mu w czwartek (kupił 2 dni po mnie)

Edytowane przez Nerevar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia wizyta w Vico w Lublinie na oglądaniu lapciaków zaowocowała nowym doświadczenie - niechcący podsłuchałem sprzedawcę w rozmowie z zielonym klientem:

 

 

K: Także jakie Pan poleca procesory

S: no najlepiej dwurdzeniowe, bo to zawsze dwa razy tyle zadań może wykonać

K: a jakiej firmy?

S: oczywiście, że intel Pentium D.

K: a dlaczego do tej kwoty lepszy intel? Komputer będzie służył głównie do gier.

S: no bo widzi Pan - AMD ma 2x512KB L2 cache a Intel dwa razy więcej, AMD jest taktowane tylko 2 GHz a Intel 3GHz, więc chyba na oko widać różnice...

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia wizyta w Vico w Lublinie na oglądaniu lapciaków zaowocowała nowym doświadczenie - niechcący podsłuchałem sprzedawcę w rozmowie z zielonym klientem:

K: Także jakie Pan poleca procesory

S: no najlepiej dwurdzeniowe, bo to zawsze dwa razy tyle zadań może wykonać

K: a jakiej firmy?

S: oczywiście, że intel Pentium D.

K: a dlaczego do tej kwoty lepszy intel? Komputer będzie służył głównie do gier.

S: no bo widzi Pan - AMD ma 2x512KB L2 cache a Intel dwa razy więcej, AMD jest taktowane tylko 2 GHz a Intel 3GHz, więc chyba na oko widać różnice...

 

:D

Niestety takie jest vico - ktoś się nie zna, to kupi to, co poleci sprzedawca, czyli zazwyczaj zalegające w magazynie starocie :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MTEC ELECTRONICS WWW.MTEC.COM.PL

Ta firma to jedna wielka porażka,zleciłem im naprawę karty - po dwóch tygodniach wróciła nienaprawiona,bez żadnego rachunku ani faktury więc odesłałem ją - od tego momentu MTEC "NAPRAWIAŁ" MI KARTĘ PONAD PÓŁ ROKU,sprzęty wysłany do nich w sierpniu 2006 oddali mi dopiero w styczniu 2007 ! (oczywiście bez żadnego rachunku ani faktury mimo że prosiłem)

 

Dzwoniłem tam dziesiątki razy przez kilka miesięcy za każdym razem ściemniali że niedługo wyślą,że kurier nie przyjechał,że się zgubiła,że pod zły adres poszła,podawali fikcyjne nr paczek itp. - po prostu paranoja - szczerze odradzam korzystanie komukolwiek z tej pseudo-firmy.

 

PC PROJEKT

 

PC Projekt ściemnia że aż miło - kupowałem u nich dwa razy w odstępie dwóch lat - za każdym razem dłuuuugo czekałem na wysyłkę - po zamówieniu podają nr paczki GLS która w rzeczywistości nie została wysłana, trzeba zadzwonić z 10-20 razy żeby wysłali paczkę za każdym ściemniają że to wina GLS - żenada,w rzeczywistości wysyłają paczki z dużym opóźnieniem a klientów bezczelnie robią w wała ( chyba mają z tego jakąś radość - bo inaczej nie da się tego wytłumaczyć)

 

SIRIUS.PL

 

Za przysłanie mi "przypadkiem" używanego monitora ze zwrotu więcej tutaj > Jak kupowałem monitor w Sirius.pl

Edytowane przez Geekos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym przestrzec przed niesolidną firmą Radnedpol spod Warszawy działającej na allegro od stycznia bieżącego roku pod nickiem radnetpol

http://allegro.pl/show_user.php?uid=6380580

Firma zajmuje się na allegro sprzedażą dysków twardych. Więc postanowiłem kupić u nich Seagate'a Barracude ST3250620AS 250Gb.

http://allegro.pl/item169813759_hdd_seagat...taii_f_vat.html

Zaraz po kliknięciu kup teraz zrobiłem przelew opcją "płatności allegro" za pomocą karty kredytowej. Dostałem linka do asystenta sprzedaży gdzie mogę kontrolować stan zakupu. Przypuszczałem, że pieniądze dostaną po kilku dniach więc cierpliwie czekałem do początku marca. W międzyczasie sprawdziłem, że 28 dostali przelew, bo pojawiła się notka w asystencie o dokonanym przelewie. Nawet nie liczyłem, że w ten sam dzień wyślą dysk do mnie. Potem otrzymuję maila (wysłany do wszystkich kupujących), że mają problemy z wysyłkami z winy spedytora, w sumie 28 dysków i mi to pasuje na jedną aukcję wystawioną na 40 sztuk (do dziś spływają komentarze a aukcja zakończyła się dosyć dawno). W następny poniedziałek czyli 05 marca wysyłam pierwszego maila z zapytaniem co się dzieje z wysyłkami. Nie odpowiadają, po kilku dniach znowu zapytanie na gg (widoczny) i też nic. Następnego dnia znow wysyłam maila z tym, że do biura. Odpisali szybko, dało sie odczuć z tekstu jakbym miał do nich same pretensje. Potwierdzili, że przelewy przez płatnosci allegro to 3-4 dni. Więc czekam znowu do ostatniej środy, wysłałem maila dlaczego tak długo się ociągają bo już mija 2 tygodnie i nic sie nie dzieje. Jeszcze późnym wieczorem odbieram wiadomość, że sprawdzą to w czwartek rano a wysyłki z tej aukcji juz zostały zrobione (kłamstwo). Do dziś cisza. Firma po prostu jest niepoważna. Jeszcze wiele osob nie dostało towaru za który zapłaciło. Można zauważyć, że dopiero po miesiącu od zakupu dostają komentarze. Jestem w 100% pewnien że allegro traktują jak bank gdzie mogą być sponsorowani przez nas, obracają pieniądzami. Mało która z firm komputerowych wystawia po 50 sztuk jednego asortymentu towaru naraz. Ta aukcja jest wirtualna bo dysków na pewno nie mają od razu wszystkich. No i zostaje sprawa paragonów. Kilku kupujących wogóle nie dostała paragonów. Muszą je wystawiać bo jest to dowód rozpoczęcia okresu rękojmi na wypadek odesłania do serwisu seagate'a oraz przepis skarbowy. Teraz wiem, że otrzymane negatywy były prawdziwe, a to co wypisują na swoja obronę to jedna ściema. Dziś wysłałem ostatniego maila z żądaniem wysyłki do 19 marca. Sprawdzę w asystencie czy już wysłali. Jak nie odpowiedzą zrobię im taka laurkę w komentarzach (podam link z całą korespondencją i kontem w asystencie), że stracą następnych klientów. Zgłoszenie na policję to ostateczność, bo wiem że nie szybko odzyskam pieniądze wpłacone kartą kredytową, choć bank na pewno zablokuje transakcję albo allegro zwróci kasę z programu ochrony (oby bo 100% pewności nie mam). Już kilka osób do mnie pisało w tej sprawie. Najlepsze jest to, że kilka z nich mieszka na Podbeskidziu. Kontakt z firmą jest albo utrudniony albo informacje są wymijające podając nieprawdziwe numery nadania wysyłek (sprawdzone w firmie kurierskiej). Jeden z poszkodowanych czeka 2 tygodnie na zwrot gotówki, dostał lewe potwierdzenie zwrotu przelewu. Część osób nadal żyje w przekonaniu o uczciwości firmy a do tej pory nie sprawdzili numerów przesyłek. Za chwilę posypią się negatywy bo ludzie mają już dosyć.

Troszkę dziwi mnie fakt dlaczego kupujący wystawiają pozytywa jeśli piszą w nim o długim terminie wysyłki (zakup miesiąc przed wystawieniem komentarza). A tych osób jest sporo, nie jedna, może z obawy o odwetowy negatyw. I co, znowu napiszą że nie czytamy opisów aukcji. A tam jest wyraźnie napisane, że wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty w poniedziałki i środy. Przypuszczam, że regulaminowo jest na to termin maksymalnie 2 tygodnie plus czas wysyłki.

 

EDIT:

Powoli robi się z tego mega wałek, już ponad 10 osób czeka na swój towar a to dopiero początek

Edytowane przez thermalfake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silent-PC.pl

 

Zupełny brak solidności. Zamówiłem u nich Pentagrama XC-70Cu, mieli podany termin dostawy do 2 dni, po około 2 tygodniach dalej nie wysłali, anulowałem zamówienie. Brak odpowiedzi na połowe e-maili. Stan towaru na stronie nijak nie pokrywa się z tym co ten "sklep" jest w stanie wysłać klientom...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silent-PC.pl

 

Zupełny brak solidności. Zamówiłem u nich Pentagrama XC-70Cu, mieli podany termin dostawy do 2 dni, po około 2 tygodniach dalej nie wysłali, anulowałem zamówienie. Brak odpowiedzi na połowe e-maili. Stan towaru na stronie nijak nie pokrywa się z tym co ten "sklep" jest w stanie wysłać klientom...

Pozostaje mi tylko przeprosic za zaistniala sytuacje i zadosc uczynic w postaci stalego rabatu na wszystkie produkty. Niestety czasami nie mamy wplywu na niektore sytuacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ogromnie zadowolony, ale to ty zacząłeś, więc ja to muszę skończyć.

 

1. Masz dokładnie 208 komentarz pozytywnych, 4 neutralnych i 6 negatywnych, sorry, ale mogę wyliczyć kilka tysięcy ludzi, którzy mają po 10 tysięcy komentarzy i 2-3 negatywy :D

2. Sam poczytaj ustawę, mówi ona dokładnie, 14 i to w dodatku nieroboczych, tylko sklepy interpretują to pod siebie, wy jesteście kolejnych przykładem łamania prawa.

3. Moi sąsiedzi? O kim mówisz, bo chyba nie masz pojęcia? Mówisz o niejakim Pełzaku, który od was bierze sprzęt? Przecież on go bierze dla firmy i nie podam z jakiego powodu, bo sam o nich wiesz, ale o jakiej ty reszcie mówisz? Wiesz, płyty kosztujące zeta możesz liczyć na swoją korzyść, bo na to macie popyt :D

4. Nikt nie został, ale Szanowny Panie, kto powiedział, że wiem ile wiem od czytania gazetem? Koleś, nie żyjesz sam na tym świecie, pracowałem m.in w PCLab.pl, nie znasz? Twój problem, prócz tego w w Siriusie i Barwkompie, oba sklepy internetowe. To, że mam ledwo ponad 20 lat nie świadczy o tym, że teoretycznie znam się na tym fachu gorzej od ciebie, to jest tak mylne jak twoje wywody odnośnie ustawy. Takie wasze "specjalysty" nawet żadnej dystrybucji linuxa by nie zainstalowały, zresztą co można powiedzieć o szefie firmy, który całymi dniami wpieprza kromki i wiecznie mądrkuje, a wypieprzyli go z gminy za te "umiejętnosci praktyczne :D. Jeżeli chodzi o spisywanie faktur VAT to może masz rację, nie mam w tym wiedzy praktycznej, ale w reszcie jesteś koleś bez szans :) i aż mnie śmiech bierze jak tacy ludzie bez pojęcia zakładają sklepy, szczególnie komputerowe.

 

Przypominam, że zaopatrzam się w hurtowni, widać miałeś problemy na maturze z rozumieniem tekstów pisanych :)

chciałbym zwrucić uwage tutaj;] kij żrecie sie wasza sprawa jestem za serwisantem bo widze ze chyba klient udaje głupa. Powinieneś ich nosić na rekach za zamiennik. Jak byś nie dostał to byś jeszcze bardziej sie pluł.

2. Sam poczytaj ustawę, mówi ona dokładnie, 14 i to w dodatku nieroboczych, tylko sklepy interpretują to pod siebie, wy jesteście kolejnych przykładem łamania prawa.<--- czytałeś co jest napisane na gwarancji ?? 14 dni roboczych czyż nie?? nawet jeśli według ciebie jest 14 dni (drugi wujek roman) to na gwar jest 14 roboczych i do tego sie stosuja. SAm wiem jak to jest. Iż zaopatrzyłem sie w sklepie który zciaga sprzet z hurtowni a nie od dealera. Dla swietego spokoju juz mogelm dac te 300zl wiecej i był by luzz. A jak to wiadomo w hurtowniach odchodza wały ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak posiadanie 3 kont na allegro to straszne przestępstwo - prawie jak morderstwo :))

 

Regulamin allegro mowil o tym iz 1 KONTO = 1 czlowiek/firma

 

Takie zakladanie ilus kont dla mnie jest sprawa oczywista. Na Allegro czesc cwaniaczkow zaklada sobie kilka , aby w razie problemow nikt nie skojarzyl takiej osoby...Nie pisze o Twojej firmie i o Was ale czytajac tutaj wasza polemika zastanawiam sie czy tam serio nie robil nikt bez wyrokow :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol: Poka w którym miejscu...

Jemu pewnie o to chodziło:

http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

5.12. Niedopuszczalne jest posiadanie przez Użytkownika dodatkowych kont, które służą unikaniu zapłaty za prowizje i w jakikolwiek inny sposób są wykorzystywane do łamania postanowień niniejszego Regulaminu.

Ale tam nie ma mowy o zakazie posiadania wielu kont. Można mieć tyle loginów ile się człowiekowi zechce zrobić, byle płacić na każdym prowizje allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firekage - możesz mieć parę kont na swoje dane, tylko że do każdego konta musi być inny e mail :-) ja mam 2

 

a żeby nie robić ot moja dziewczyna zaniosła wczoraj klawiaturę mediatech podświetlaną do reklamacji w Proline ponieważ padło podświetlenie i powiedzieli jej że trzeba czekać miesiąc czasu na załatwienie reklamacji ( żałuję że mnie tam nie było ) w każdym razie zobaczymy co z tego wyniknie.....

Edytowane przez CKM18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałbym zwrucić uwage tutaj;] kij żrecie sie wasza sprawa jestem za serwisantem bo widze ze chyba klient udaje głupa. Powinieneś ich nosić na rekach za zamiennik. Jak byś nie dostał to byś jeszcze bardziej sie pluł.

2. Sam poczytaj ustawę, mówi ona dokładnie, 14 i to w dodatku nieroboczych, tylko sklepy interpretują to pod siebie, wy jesteście kolejnych przykładem łamania prawa.<--- czytałeś co jest napisane na gwarancji ?? 14 dni roboczych czyż nie?? nawet jeśli według ciebie jest 14 dni (drugi wujek roman) to na gwar jest 14 roboczych i do tego sie stosuja. SAm wiem jak to jest. Iż zaopatrzyłem sie w sklepie który zciaga sprzet z hurtowni a nie od dealera. Dla swietego spokoju juz mogelm dac te 300zl wiecej i był by luzz. A jak to wiadomo w hurtowniach odchodza wały ;]

Nie wiesz jak ten sklep się prowadzi to się nie wypowiadaj. Już ich nieraz zgarnęli, mieli kawiarenkę i zamknęli, bo zamiast pilnować dzieci, by nie instalowały nielegalnych gier to woleli to olać.

To samo na allegro, tu nie chodzi o samo zakładanie kilku kont, ale o ich prowadzenie, zablokowali mi konto na allegro, więc najwidoczniej był powód, bo zazwyczaj nawet po kilku negach tego nie robią.

Co do gwarancji to zgodnie z ustawą jest 14 nieroboczych, dzwoniłem w tej sprawie raz do PIHu i UOKIK i mówili zgodnie, że firmy naciągają sobie to pod robocze. W dodatku wymieniony sklep trzymał płytę ponad 28 dni ROBOCZYCH, sorry, ale coś jest nie tak, znana wtedy firma EPoX na nForce2 nie ma w Polsce żadnego modelu? Może ją wysłali do Chin i skośnoocy naprawiają na kolanach? Dlatego polecam przeczytanie wszystkiego dogłębnie postów, chyba, że nadal uważasz, że 28 dni roboczych, co zostało w dodatku wzięte z kosmosu jest w porządku. Początkowo mówili o wymianie w przeciągu max. 14 dni roboczych, zarzekali się, że tyle mają czasu, a potem już wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz jak ten sklep się prowadzi to się nie wypowiadaj. Już ich nieraz zgarnęli, mieli kawiarenkę i zamknęli, bo zamiast pilnować dzieci, by nie instalowały nielegalnych gier to woleli to olać.

To samo na allegro, tu nie chodzi o samo zakładanie kilku kont, ale o ich prowadzenie, zablokowali mi konto na allegro, więc najwidoczniej był powód, bo zazwyczaj nawet po kilku negach tego nie robią.

Co do gwarancji to zgodnie z ustawą jest 14 nieroboczych, dzwoniłem w tej sprawie raz do PIHu i UOKIK i mówili zgodnie, że firmy naciągają sobie to pod robocze. W dodatku wymieniony sklep trzymał płytę ponad 28 dni ROBOCZYCH, sorry, ale coś jest nie tak, znana wtedy firma EPoX na nForce2 nie ma w Polsce żadnego modelu? Może ją wysłali do Chin i skośnoocy naprawiają na kolanach? Dlatego polecam przeczytanie wszystkiego dogłębnie postów, chyba, że nadal uważasz, że 28 dni roboczych, co zostało w dodatku wzięte z kosmosu jest w porządku. Początkowo mówili o wymianie w przeciągu max. 14 dni roboczych, zarzekali się, że tyle mają czasu, a potem już wiadomo.

tak przy okazji ----znana wtedy firma EPoX na nForce2 nie ma w Polsce żadnego modelu?--- ad.;]

Wydaje mi sie że gdy serwis/sklep mówi że nie moga zciągnać tego samego modelu lub nigdzie znaleść to należy interpretować tak:

Słuchaj Pan. Nigdzie nie możemy znaleść towaru w takiej cenie żebyśmy jeszcze zarobili na tym lub też nie stracili wiec czekaj pann. Albo w takiej syt. proponuja inny sprzet. Mi za Shapphira 9800 pro atlantis 128/256 r360 przysłali g. Palita 9800 128/128 ;] i bądzcie zdrowi ;d Różnica w 3d03?? 3000 plus minus nie pamietam już dawno to było. A zdaniem pana serwisanta to nie dużo ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4speed.pl

Zamówiłem sobie przez internet corsair value ram cl 2,5 512mb , po tygodniu przychodzi do mnei ram otwierma ucieszony paczke na poczcie a tam w środku kingstony. Dzwonei do nich, a oni każą odesłać , no spoko odesłałem. 2 tygodnie i 4 telefony potem <_< , dostałem wkońcu zamówiony ram, tyle że kość była bez nalepek firmowych, miała na sobie odciski palców bodajże umazanych w jakiejś białej paście termoprzewodzącej, i co najlepsze bez pudełeczka żadnego , tylko owinięta pogniecionym papierem i taśmą do pakowania. Oczywiście kingstony musiałem im odesłać na koszt własny, zaś przez telefon się umuwiliśmy że pieniądze za przesyłke będą w pudełku, i jak sie nie trudno domyślić żadnych nie było :angry:.

Pomijam już fakt że przez telefon wielokrotnie podkreślałem że zależy mi na czasie i licze na przesyłke priorytetową. Jeszcze podczas ostatniej rozmowy pan grzecznie powiedział że wyśle priorytetem w poniedziałek, a wysłał zwykłą w czwartek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sirius.pl

 

"Kontakt I stopnia"

 

Chciałem u nich złożyć cały komputer z powodu niezłych cen i szerokiej dostępności produktów. W oko wpadła mi grafika X1800GTO ICeQ3 Turbo od HIS-a okazało się jednak, że GPU nie ma na stanie, jednak jeden z przedstawicieli Siriusa zapewnił mnie, że grafiki będą u nich lada dzień w porywach do 4 dni. Za 4 dni oczywiście zgłosiłem się aby składać zamówienie, ale pat grafiki nie ma. Zapewnienia przedstawiciela Siriusa, że grafiki będą na pewno niedługo skłoniły mnie do przesunięcia zakupu komputera. Na bieżąco sprawdzałem czy grafiki dotarły, ale odpowiedz zawsze była ta sama nie nie ma jeszcze. W końcu coś się ruszyło zostałem przekierowany do kolejnego przedstawiciela Sirius i tak w kółko. Żadnych odpowiedzi na e-maile potem i na GG kontakt się urwał nikt nigdy nie odpowiadał przez ponad tydzień, a próbowałem u rożnych handlowców czy szegów magazynu zawsze to samo brak odpowiedzi zupełnie jakby mnie masowo ignorowali.. Później dałem sobie spokój rozumiem, że można mieć problemy z dostawami i liczbą klientów, ale zupełne olewanie klienta jest nie na miejscu a już na pewno nie dla szanującego sie sklepu jakim jest Sirius.

 

Proline

 

"Gwarancja jakiej nie znacie"

 

Zamówiłem u nich pamięci z siga. No i odrazu zaczęły się jajka z gwarancją nie żebym je reklamował dostałem gwarancję wydrukowaną na resztkach tuszu od drukarki i to w najgorszej jakości ... niestety nie mam skana ale gwarancja wygląda bardziej na dzieło ekspresjonisty.

Gwarancja nie posiada pieczątki ani podpisu wystawcy do tego długość okresu gwarancyjnego ma się nijak do tego który daję producent.

Starałem się to wyjaśnić byłem odsyłany od konsultanta do konsultanta i nikt nie potrafił mi pomóc przemilczę koszty rozmów telefonicznych ... Oczywiście nie żebym nie próbował skontaktować się mejlowo ... po prostu totalna ignorancja brak odzewu ze strony Proline.

W końcu po pewnym czasie doszliśmy do porozumienia, że muszę im odesłać gwarancję oni ją przerobią podpiszą dadzą wszystkie pieczątki.

A co do tłumaczeń czemu okres gwarancyjny na "karcie" jest inny taka była odpowiedź "To wina systemu, który nie pozwala na wprowadzenie dłuższego okresu gwarancyjnego" - chyba nie trzeba wspominać, że to stek bzdur, a zaistniała sytuacja wzięła się po prostu z zaniedbań ekipy Proline. Oczywiście gwarancja musi trafić do nich bo wyżej wspomniany system nie pozwala na wydrukowanie nowej gwarancji.

 

I stąd moje pytania

1 ) Czy przerobiona gwarancja tj skreślenie 24 m i zastąpienie na 36 nie oznacza tego, że dokument zwany dalej "kartą gwarancyjną" stanie się tak naprawdę bezużyteczną kartką z cyferkami i podpisami ?

2) Co zrobić aby mieć pewność, że karta nie zaginie a ja nie zostanę na lodzie z pamięciami, które mogą się popsuć i świstkiem który jestem gwarantem moich roszczeń co do naprawy / wymiany ?

3 ) Czy takie coś nie oznacza niezgodności towaru z opisem i czy nie kwalifikuję się do wymiany ?

 

Co prawda przypadki nie zbyt drastyczne jak inne opisywane tutaj, ale pokazuję stosunek sprzedawców do klientów coś w stylu polskiego "Spieprzaj dziadu".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny przypadek w komputroniku, zamiast 36 miesięcy wpisane było 12 ale bez problemu po ok 22 miesiącach przyjęli na serwis... co się później z nią działo to już kiedyś opisywałem ale mniejsza z tym. Druga sprawa, zrób ksero tej "karty gwarancyjne" zawsze to będzie jakieś zabezpieczenie ale w sumie nie wiem po co im oyrginał równie dobrze możesz wysłać ksero...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny przypadek w komputroniku, zamiast 36 miesięcy wpisane było 12 ale bez problemu po ok 22 miesiącach przyjęli na serwis... co się później z nią działo to już kiedyś opisywałem ale mniejsza z tym. Druga sprawa, zrób ksero tej "karty gwarancyjne" zawsze to będzie jakieś zabezpieczenie ale w sumie nie wiem po co im oyrginał równie dobrze możesz wysłać ksero...

Ok dzięki w sumie pewnie nie pokapują się co jest oryginałem a co kserem ... oryginał wygląda jak ksero. Widzisz komputronik to szanująca się firma i dla nich to nie problem z kolei Proline ... eeeh wystarczy wpisać w Google Proline + forum i już widać co to za ziółko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

volcik700

 

http://allegro.pl/show_user.php?uid=2253202

 

23 marca 07 - kupuje na aukcji płyte MSI 648F Neo. Pieniądze wpłacam tego samego dnia.

 

02 kwietnia 07 - płyta wkońcu dociera do mnie. Podczas składania kompa zauważam przypalenie przy krawędzi płyty na wysokości portu AGP. Ze sprzedającym umawiam się, że próbuję odpalić kompa, jak wszystko będzie działać to ją zatrzymuje, a jak nie to odsyła. Po kilkunastu sekundach od włączenia kompa zwis. Nie ważne czy BIOS, czy ekran startowy- zawisa. Okazuję się też, że na karcie gwarancyjnej (gwarancja 3 miesiące) nie ma daty od/do kiedy jest liczona gwarancja, nie ma żadnych pieczątek, ani podpisów. Sprzedający stwierdził, że zawalili jego pracownicy i będzie to wyjaśniał.

 

02 kwietnia 07 - odsyłam płyte na gwarancje

 

6 kwienia 07 - rozmowa na gg ze sprzedającym. Płyta wróciła do niego z z serwisu i ma ją do mnie odesłac 10 lub 11.04

 

19 kwietnia 07 - nadal czekam na płytę. Na zapytanie co się dzieje otrzymuje odpowiedz, że płyta będzie wysłana 23 lub 24 kwietnia :|

 

Podczas każdej rozmowy, kręcił coś o RMA, że to nie te, że nie ta płyta. Jak miał jakiś problem z serwisem MSI mógł o tym napisać, a nie kłamać i kręcić.

 

do 04 maja 07 - wysyłam maile z pytaniami i ponagleniami. Odpowiada w stylu "płyta była dobra, mogę to udowodnić", "czekam na płyte z serwisu" "już wysłana, mogę przesłać skan dowodu nadania". Skoro była dobra to po co odsyłał do serwisu MSI? Skanu się nie doczekałem.

 

07 maja 07 - piszę do allegro, opisuje całą sytuacje. Odpowiadają po godzinie, że się tym zajmą. Po kolejnej godzinie dostaje maila od sprzedającego. Niby ją ma, testował 5 dni i po długim weekendzie odsyła kurierem

 

12 maja 07 - dostaje nr paczki. Okazało się zę idzie PP

 

mijają dni paczka nie przychodzi. Maile pozostają bez odpowiedzi. Wspomniałem w kilku o moich prawach, o tym czym są aukcje na allegro, o tym, że skończył się termin na realizację gwarancji i kolejnym krokiem będzie powiadomienie policji.

 

21 maja 07 - przychodzi paczka. Niestety pieczątka jest niewyraźna i nie wiem kiedy została nadana. Otwieram, patrze, a tam MSI 648 Max :| Model gorszy od tego który kupiłem. Brak FSB800 i DDR400. Zadzwoniłem, obstawiłem, zażądałem zwrotu pieniędzy.

 

28 maja 07 - pieniądze wpływają na moje konto. Troche długo jak na przelew internetowy, ale sprzedający tłumaczył się, że to wina pracowników (ja bym ich wyjeb*ł za niewykonywanie poleceń, jeżeli to faktycznie ich wina, tego nie wiem, a umowe zawarłem z Volcik700). Płyta przed 18.00 została odesłana.

 

Za olewanie klienta, za kłamstwa UWAŻAJCIE

Edytowane przez Twiggy696

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7413691

 

Jak dla mnie przekret, spytalem sie czy jest mozliwosc wysylki za pobraniem z mozliwoscia wgladu w paczke, to dostalem odpowiedz ze tylko przelew bo boja sie strat (standard). Ceny jak widac bardzo atrakcyjne, niektore prawie o polowe tansze niz gdzie indziej. Odbior osobisty w Toruniu podobno, wiec jak ktos chce to moze zaryzykowac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7413691

 

Jak dla mnie przekret, spytalem sie czy jest mozliwosc wysylki za pobraniem z mozliwoscia wgladu w paczke, to dostalem odpowiedz ze tylko przelew bo boja sie strat (standard). Ceny jak widac bardzo atrakcyjne, niektore prawie o polowe tansze niz gdzie indziej. Odbior osobisty w Toruniu podobno, wiec jak ktos chce to moze zaryzykowac :)

Bez przesady, nie można opierać się na takich domysłach, tym bardziej że sprzedawca zbiera same pozytywy i zachęca do odbioru osobistego. Może chcą sie wypromować sprzedając po kosztach, bo wiadomo jak to jest jak sie nie ma komentarzy a chce sie sprzedawać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A patrzyles na czym te 12 pozytywow zebral? Aukcje po 2 szt mp3 noname, jakies odtwarzacze Manty po sztuce, pozniej pare sprzedanych czapeczek i nagle hurtem dobry towar za swietna cene?

Zauwaz tez ze nie ma jeszcze zadnego komentarza za aktualne aukcje, a tylko 4 dni do konca kazdej, na pewno ktos by juz odebral paczke i wystawil komentarz.

 

edit: konto zawieszone :)

Edytowane przez Yog-Sothoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A patrzyles na czym te 12 pozytywow zebral? Aukcje po 2 szt mp3 noname, jakies odtwarzacze Manty po sztuce, pozniej pare sprzedanych czapeczek i nagle hurtem dobry towar za swietna cene?

Zauwaz tez ze nie ma jeszcze zadnego komentarza za aktualne aukcje, a tylko 4 dni do konca kazdej, na pewno ktos by juz odebral paczke i wystawil komentarz.

 

edit: konto zawieszone :)

No jednak miałeś nosa, jak Sherlock Holmes :) teraz tylko czekać aż hurtem dostanie 20 negatywów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4speed.pl

Wysyłałem do nich płytę. Zanim się do nich dodzwoniłem, aby mi powiedzieli co, gdzie i jak wysłać można było się już w[ciach!]ić. Płytę wysłałem tam gdzie trzeba... Czekam miesiąc płyty nie ma ( jeśli nie ma serwisu w PL to trwa to miesiąc, a było to mobo DFI), zadzwonić też nie zadzwonili. Hmm, to ja lekko zdenerwowany dzwonię do nich, kilka razy oczywiście :mur: . Dodzwoniłem się i Pan z serwisu oznajmia mi, że sprawdzi co się dzieje, żebym podał dane i zaraz do mnie zadzwoni... Fajnie żeby zadzwonił... Na drugi dzień dzwonię jeśli dobrze pamiętam to była podobna sytuacja (?) tyle, że oddzwonił, czy wiedział od razu, nie pamiętam już. Mianowicie, powiedział że paczki nie dostali. Zapytał mnie czym to było wysyłane. Ja mówię, że pocztą, to on, że pewnie PP zgubiła, bo u nich też często tak było i żebym poszedł zgłosić reklamację na poczcie. Poszedłem, zgłosiłem. Po 2 tygodniach przychodzi list, że paczka została dostarczona 2 miesiąc temu. :damage_wall: Dzwonię, znowu opowiadam im całą historię. Pan trochę zdziwiony mówi, że zaraz oddzwoni, sprawdzi co się dzieje :lol2: . Potem dzwoni do mnie i mówi, że oddadzą mi hajs ( w końcu po 2 miesiącach ). Wysłałem nr. konta na maila i to był prawie koniec. Prawie, bo musiałem po tygodniu dzwonić po raz kolejny, aby mi oddali w końcu ten hajs. Po drugim telefonie dopiero chyba wysłali.

Dobrze, że oddali mi hajs, bo płyta i tak miała iść na allegro, ale tam bym dostał 100zł mniej... Trochę mi to zrekompensowało stracone nerwy, czas i kasę za telefony.

 

Klienta mają serdecznie w [gluteus maximus]. Nie polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

APOLLO / KRAKÓW

 

Odradzam apollo, już trzeci tydzień czekam na zamówienie od dnia złożenia i się nie umiem doczekać, jak dzwoniłem to słyszałem texty typu:"dzisiaj powinno być", "jutro będzie", "dwa, trzy dni od zamówienia" jedynym rozsądnym wyjściem to będzie chyba anulowanie zamówienia, po dzisiejszym telefonie okazuje się że nie mogą zdobyć nr. listu przewozowego od kuriera i kij wie co jest z przesyłką, jak widać dla pracowników sklepu Apollo wysłanie przesyłki kurierem to jedna wielka niewiadoma… szczerze odradzam sklep chyba że chcesz jak ja czekać trzeci tydzień albo i dłużej :mur: … Powiedzieli że jak dzisiaj nie dojdzie to złożą jeszcze raz i wyślą, chyba mają mnie za idiotę że znowu będę czekał kolejne 3 tygodnie ? I jeszcze pewnie chcieliby to załatwić po starych zawyżonych cenach…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...