TheNaturaT Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2010 sprawdz oryginalne oznaczenia z baterii producenta (ta ktora jest dostepna na rynku). Jeśli bateria jest inna reklamuj na niezgodność towaru z opisem. Tymbardziej jeśli na aukcji/stronie był inny opis towaru, a co innego otrzymałeś. Walcz o swoje jeśli to nie jest oryg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) No jest inna. Przyslali mu 4400mA zamiast 4000mA. Poza tym te baterie mają 2 wersje. OEM z logo produceta i bez oznaczenia. Na zamiennikach jest odpowiednia informacja przed oznaczeniem baterii. Edytowane 12 Maja 2010 przez ZlyUser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafwlkp Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2010 teraz tylko pytanie czy warto walczyć, bo wygląda na to, że nie będzie łatwo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2010 Może spróbuj jeszcze kontaktu z rzecznikiem praw konsumenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) Jeżeli jesteś pewien swojego, to walisz do rzecznika praw konsumentów z odpowiednią dokumentacją (wniosek, załączniki) i oni się już tą sprawą sami zajmą. Zazwyczaj po telefonie takiego rzecznika do sklepu, właściciel sklepu nie chce mieć problemów i odpuszcza. Ja już tak z 4 firmami (esc.pl, adidas,go sport oraz jakiś sklep z allegro) sprawy rozstrzygnąłem na swoją korzyść. Nigdy nie było problemów :-) Gdyby nie pomoc rzecznika/sądu konsumenckiego - nigdy nic bym nie zdziałał. Edytowane 13 Maja 2010 przez Grinch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2010 A ci się działo z esc.pl z twoim przypadku. Zawsze uważałem, że to jeden z solidniejszych sklepów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0n1c Opublikowano 15 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2010 A tutaj moja przygoda z esc.pl Pomoc w identyfikacji - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne Czekam na kuriera co odbierze plyte. Wiecej zakupow juz tam nie robie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbaneoplus Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2010 Witam szybkie pytanie, ile allegro zwraca jeśli udowodni się że ktoś mnie oszukał. Kiedyś pamiętam że oddawali 70% kwoty. Jak teraz z tym jest? Witam szybkie pytanie, ile allegro zwraca jeśli udowodni się że ktoś mnie oszukał. Kiedyś pamiętam że oddawali 70% kwoty. Jak teraz z tym jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2010 na stronie glownej jest Program Ochrony Kupujących - Co oferujemy w Programie? - Aukcje internetowe Allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) Trochę ponad dwa lata temu chciałem (podkreślam CHCIAŁEM) zapytać się w infosofcie o pracę ale trzy dni z rzędu nie było nikogo :D starałem się oczywiście zasięgnąć informacji o sklepie w lokalach obok na temat firmy, właściciela etc. "był i wyszedł", "zwykle otwiera o XX:XX ale dziś go jeszcze nie widziałam", "wczoraj coś wspominał, że nie wie czy dziś będzie" itd. Ale wszystko ma swoje plusy i minusy, gdyby coś z tego wyszło to pewnie nie byłoby mnie tu na forum a jeśli już to po to, żeby poczytać zjebki :D Edytowane 26 Maja 2010 przez BuMeL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) A ci się działo z esc.pl z twoim przypadku. Zawsze uważałem, że to jeden z solidniejszych sklepów. Jest tu gdzieś na forum opisana ta sprawa. Miałem swojego czasu GF4200Ti 64MB, po 1,5 roku padł w nim wentylator. Jako, że nie chciało mi się na tamten czas kombinować przy samodzielniej wymianie postanowiłem oddać kartą w celu zmiany tego wentylatora. Po 14 dniach dostałem kartę z powrotem. Była to już inna karta GF4200 128MB, gorszy radiator, itp. Przy wytężonej pracy w 3D pojawiały się kropki na ekranie co zwiastowało przegrzewającymi się pamięciami. Zmieniłem pastę, pomogło na jakiś czas. W końcu ją oddałem. Na początku chcieli mi wcisnąć, że ją "przekręciłem" i spowodowałem uszkodzenie pamięci. No to pisemnie odpisałem im, że dostałem od nich inną uszkodzoną kartę dodatkowo wmawiając, że to ja coś popsułem. Po 14 dniach postanowili mnie obdarować GF 5600FX LE twierdząc, że karta jest lepsza droższa itp. Droższa może i była bo po 1,5 roku ten mój GF się zestarzał, ale pod względem wydajności była gorsza. 5600 LE to byłą 64bit wersja więc podziękowałem. Nie chcieli już wymieniać, więc napisałem do sądu konsumenckiego. Chciałem aby mi dali tą samą kartę co oddałem za 1 razem albo zwrot gotówki. Po 3-4 tygodniach, właściciel zadzwonił prosząc o przyjście do sklepu w celu "wybrania" sobie karty nowej. Wyboru za dużego nie miałem ale sami z siebie dali nowiutkiego GF 6200 któremu dało się potoki odblokować i zrobić z niego 6600 :D Mimo tego nadal u nich kupuję, bo wiem, że w razie problemów mam się gdzie zgłosić i mają niskie ceny. Sam staram się być fair, ale jak duży sklep robi z ludzi oszustów to mówię stanowcze nie :) Edytowane 27 Maja 2010 przez Grinch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 U nich to chyba standardowa praktyka: Składam komputer - pomocy? Nie mam pojecia jakim cudem udało im się opanowac fora do tego stopnia, przy takim "Serwisie" jaki oferują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 27 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2010 W esc.pl dwa komputery składałem. W pierwszym zestawie po około roku, grafika zaczęła sypać artami, wymienili bezproblemowo w ciągu kilku dni. W drugim komputerze już w pierwszym dniu trafiłem jedną kość ramu, która sypała błędami, również wymienili w przeciągu kilku dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 U nich to chyba standardowa praktyka: Składam komputer - pomocy? Nie mam pojecia jakim cudem udało im się opanowac fora do tego stopnia, przy takim "Serwisie" jaki oferują. Zdobyli fora niskimi cenami swojego czasu. Teraz w zasadzie ich ceny się wyrównują i już nie są tak konkurencyjni. Jeszcze jak mieli mały sklepik to zbierali klientów właśnie cenami, od czasu (2lat około) kiedy przenieśli się do 3 krotnie większego miejsca ceny poszły w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek89 Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 (edytowane) Zamknięty!!!! Edytowane 4 Lipca 2010 przez zbyszek89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 a czy wg ciebie Gadu Gadu to jest dobry środek łączności do załatwiania jakichkolwiek interesów, od tego są telefony a nie jakieś lipne komunikatory, rozpierdziela mnie to jak ktoś załatwia sprawy przez gg... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pr0 Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2010 Mam taki problem, na pewnym forum komputerowym kupiłem pamięci za sumę 50zł było to 19 czerwca. Do dziś nie dostałem przedmiotu, chłopak unika kontaktu (telefony, pw, gg) mimo, że jest aktywny. Mam jego pełne dane (nawet imię matki) i tutaj rodzi się pytanie czy mając tylko rozmowę via PW + potwierdzenie przelewu mogę zgłosić sprawę na policję (suma jest mała ale zawsze jest to kradzież...)? Czy ma to jakikolwiek sens? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pc_max Opublikowano 5 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2010 Poszukaj numeru stacjonarnego i zadzwoń do matki (ewentualnie Twój rodzic niech zadzwoni)- ta spuści mu manto i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 7 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2010 Mam taki problem, na pewnym forum komputerowym kupiłem pamięci za sumę 50zł było to 19 czerwca. Do dziś nie dostałem przedmiotu, chłopak unika kontaktu (telefony, pw, gg) mimo, że jest aktywny. Mam jego pełne dane (nawet imię matki) i tutaj rodzi się pytanie czy mając tylko rozmowę via PW + potwierdzenie przelewu mogę zgłosić sprawę na policję (suma jest mała ale zawsze jest to kradzież...)? Czy ma to jakikolwiek sens? Kwota ponizej 200zl, takze chyba to sie lapie pod niski czyn spoleczny i chyba nic z tym nie zrobia <_< No chyba ze typ oszukal kilka osob to wtedy raczej tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 7 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2010 Każda kradzież internetowa podchodzi pod oszustwo, tak więc zgłaszać możesz nawet coś za kwotę 1 zł i policja MUSI przyjąć zgłoszenie. Informacja z pierwszej ręki - dowiadywałem się na komisariacie podczas zgłaszania jednego przekrętu z allegro. Koleś nawet mówił, że raz kobieta przyszła zgłosić oszustwo na 40gr i musieli się tym zająć :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2010 ryba - nie gadaj bzdur... granica 200zł to granica tylko i wyłącznie na papierze (czasem służy do tego czy gliniarze się mają zająć 'z urzędu' czy na wniosek pokrzywdzonego), ale jak ktoś ci ukradnie chociażby złotówkę - możesz go pozwać! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbencjusz Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) Nikt z Was w tej sprawie nie ma do końca racji. Jeżeli chodzi o podejrzenie oszustwa czyli najbardziej znany przypadek z aukcji tzn. ktoś zapłacił a nie otrzymał albo otrzymał niesprawne i sprzedający albo zrobił to z premedytacją albo nie ma zamiaru zadośćuczynić to nie ma znaczenia jaka kwota, zawsze jest wszczynane z KK. Inna sprawa w przypadku kradzieży, przywłaszczenia i zniszczenia mienia. Wtedy magiczna kwota 250 decyduje czy prokuratura się zajmie tym za Ciebie. Inaczej KC. Edit. Lanc nie doczytałem :-) Edytowane 9 Lipca 2010 przez qbencjusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarDeb Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 A mi serwis laptopów z ulicy Radnej 12 w Warszawie próbował wmówić, że uszkodzony kontroler na płycie głównej w laptopie uszkodził sterowniki WIndows w związku z czym trzenba za kolejne 122zł przeinstalować system. I że nie musze się na to zgodzić i mogę odebrać laptopa po naprawie ale tak naprawdę nie mogąc sprawdzić czy faktycznie naprawili sprzęt, bo Windows zgłasza wg nich problemy po zamianie kontrolera na płycie. Kota w worku chcieli abym odbierał Firma ma też swoją stronę pod adresem: laptoprepaircenter.pl Więcej o sprawie w tym wątku: Uszkodzony laptop - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio.k Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Siema. To taraz powiedzcie mi co robić w takiej sprawie. Zamówiłem (sroda 7 lipiec)K.Graficznę HD5970 za 2500zeta w sklepie Gral.pl i przysłali z dużym opuznieniem bo chociasz była w ofercie sklepu to musieli ją scągać specjalnie dla mnie(poniedziałek 12-go).ok. Razem z kartą oczywiście kupon ma ColinaM"Dirt2" Montuję karte a przy okazji syn zerwałeł nalepkę z kuponu bo w koncu karta moja,zapłacona. Po pierwszym szale graficznym i odpaleniu kilku nowych gierek czas zainstalować najnowsze stery i tak też robie. Po inslalce wchodzę do CCC i tu małe zdziwienie bo zamówiłem wersje z OC "http://www.gral.pl/preview/Sapphire/RadeonHD5970Sapphire2048MBGDDR5HDMI2xDVIPCI-EOCEdition_20_print.php?p=0 Zegaru powinny pokazywać 735/1010 a pokazują 725/1000 jak wersja zwykła. oki. Dzwonie do sklepu (nadal poniedziałek)i wykładam temat. Pierwsza reakcja to JA ZAMÓWIŁEM TAKĄ KARTE. Ok. Podsyłam Gościowi numer zamówienia i całą strone z poczty + zdjęcie z pulpitu z GPU/CPU i CCC. Teraz sklep każe spakować kartę bo następnego dnia podeślą kuriera po nią i tak było. Czekam dwa dni(sroda) i dzwonę: no karte już mają i wysyłają ją do dystrubutora bo nie wiadomo co powiedzą na otwarty kupon gry. Ja mówię że nie obchodzi mnie dystrybutor bo umowę mam ze sklepem. Gość obiecał że zadzwoni i oczywiście nie dzwonił. Dzwonie ponownie (czwartek)i słyszę że nie ma jeszcze decyzji bo jest kłopot z brakiem nalepki na kuponie proszą by czekać. Dzwonie w piątek czyli wczoraj i znów słyszę że brak decyzji. mówię że mam to gdzieś i że tak właściwie to sklep chciał mnie oszukać dając mi słabszą karte po cenie tej droższej i prąszę o zwtot kasy. Gość odpowiada że nie ma kierownika a On jest za cienki na take decyzje, pytam kiedy bedzie osoba kompetentna i słyszę odpowieć że jak tylko przyjdzie to zaraz do mnie zadzwonią. I jak myslicie że ktoś dzwonił? Czekam do poniedziałku, jak nie będzie kasy do wale na Komisariat. A w między czasie karta znikneła z oferty sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 (edytowane) Na twoim miejscu zamiast robić aferę poprosiłbym o zwrot różnicy cenowej i podniósł zegary sam. Stać Cię na grafę za 2600pln a nie potrafisz się dogadać jak człowiek z człowiekiem o 10MHz ? Teraz będziesz czekał miesiąc na rozwiązanie sprawy o ile nie dłużej. Policja nic nie zrobi bo zostałeś poinformowany, że karta jest w serwisie dystrybucji a zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i regulujących ją ustaw kodeksu cywilnego, serwis zewnętrzny nie ma określonego czasu na naprawę/wymianę :) na dobrą sprawę możesz czekać i pół roku i za każdym razem dzwoniąc usłyszysz " w serwisie zewnętrznym". Edytowane 17 Lipca 2010 przez BuMeL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastekk Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2010 Niestety i ja natrafiłem na kolejnego oszusta i nie wiem co robić. nick az9 Mialem kupic karte dla kolegi 8800gt ( uwielbiam coś komuś załatwiać ) dogadaliśmy się że wpłacę 100zł a kolejne 100 jak dojdzie. Od razu poprosilem o telefon niby wszystko ladnie , jest to jakas starsza osoba nie jakiś troll więc poszło ok i tak jak powinno być. Niestety karty nie było przez tydzień , odpisał mi że wrocila do niego bo pomylił adres , dobra ok ale gdzie moje 100zl? Mial przelać , nie przelał . Dzwonilem pod podany numer , nigdy nikt nie odbiera a dostępny jest zawsze. 2 razy odzwonil z innego numeru którego nie zapisalem :mur: mieszka daleko ale jak trzeba to się przejadę bo oszustów i krętaczy nie będę tolerował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2010 Rozmyśliłeś się w połowie transakcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastekk Opublikowano 31 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2010 nie rozumiem? Z niczego się nie rozmyśliłem. W pon szanowny Pan napisal na gg ze kasa bedzie definitywnie w środę , jak się okazuje mamy sobotę i kasy brak. Najfajniejsze jest to że podał jakiś tam numer na który można dzwonić do usranej śmierci ale i tak nikt jego nie odbierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 31 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2010 W sumie myślałem, że przez Allegro kupowałeś, więc po tygodniu żądać zwrotu kasy to tak za wcześnie trochę. Ale czekam na rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprzedawca marzeń Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Wszyscy co zostali oszukani przez osobę o nicku az9, tj. XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX z Torunia proszeni są o kontakt ze mną na mail: pocztais@wp.pl Oszustwa tego pana zostały zgłoszone na policję. Jeśli ktoś został też przez niego oszukany na innych forach, głównie komputerowych i rowerowych - to również proszę o kontakt. Pieniądze zostały zwrócone tydzień temu Edytowane 30 Września 2010 przez tarkovsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...