WillowHMX Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Sorry, ale informacja o tym, że przedmiotu jednak nie ma na dwie godziny przed wysyłką, mimo, że już przedmiot ma status "gotowe" od dłuższego czasu(np. 4 dni robocze licząc drugi wybryk) lekko śmierdzi. Poza tym, skoro już raz przed wysyłką sprawdzali te części i z resztą wszystko było ok, to dlaczego nagle inna część na parę godzin przed wysyłką jest znowu uszkodzona? Jeżeli nie była, a coś się stało(w co wątpię), to jeszcze jestem w stanie przetrawić. Jeżeli nie sprawdzili tego za pierwszym razem, kiedy odkryli usterkę innej części, świadczy to o braku kompetencji pracownika. Niestety pani w centrum zgłoszeń musi świecić oczami i tłumaczyć się gęsto i jestem bardzo wdzięczny za sprawne załatwienie wysyłki , jednak raczej by do tego nie doszło, gdybym się nie upominał o swoje. Przykro mi, ale jestem tym "siódmym" klientem z zasady "6x6" (z siedmiu niezadowolonych statystycznie jeden przekaże to dalej, z czego sześć osób nie skorzysta z oferty i również rozprzestrzeni opinię). Cóż, jeżeli komuś się bardzo nie spieszy, to może spokojnie skorzystać z oferty tego sklepu, jednak jak ktoś potrzebuje sprzętu w miarę szybko(jak np. ja, bo stary komp powoli odmawia posłuszeństwa), to powinien skorzystać z oferty innego sklepu. Warunki pogodowe? Jakoś wczoraj mogło dojść na czas, chociaż warunki były podobne, jak tydzień temu. Mamy XXI wiek! Myślałem, że dawno minęły czasy niesprawnych transakcji ze sklepami internetowymi. Dawno żaden sklep mi takich klocków nie robił, nawet zwykli userzy z allegro załatwiali wszystko na czas, a tu? Jeden z największych sklepów robi takie akcje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toms83 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mamy XXI wiek! Myślałem, że dawno minęły czasy niesprawnych transakcji ze sklepami internetowymi. Dawno żaden sklep mi takich klocków nie robił, nawet zwykli userzy z allegro załatwiali wszystko na czas, a tu? Jeden z największych sklepów robi takie akcje? Nie minęły i nie miną, bo odpowiedzialny za te rzeczy jest człowiek, a jacy ludzi są, to chyba nie trzeba pisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Każdemu większemu sklepowi się zdarzają wpadki. Nie mam zamiaru bronić tego sklepu, aczkolwiek zamawiałem u nich parę rzeczy i nie było problemu. Za to w innych sklepach innie nie mieli problemu, a ja na taki problem trafiłem. Były też takie gdzie było więcej zażaleń. Jak niegdyś jeden sklep bardzo znany na tym forum. Norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Teraz ja muszę się wyżalić. Zamówiłem kilka części w środę wieczorem w Net-S. Przelew poszedł następnego dnia i był u nich w czwartek o 15. Przesyłka została nadana wczoraj (czyli zamówienie realizowano w czwartek przez 3 godziny, cały piątek, sobotę w którą też pracują, poniedziałek i dopiero we wtorek po południu wysłali; rzekomo z powodu uszkodzonej nagrywarki, którą trzeba było wymienić). Z kolei od wczoraj od 17 przesyłka jest w oddziale InPost i do tej pory jeszcze nie wyruszyła, więc pewnie do odbioru będzie dopiero jutro. 96% przesyłek realizują w 24h, a ja akurat muszę być wśród tych 4%. No do ch... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sthEn Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) A ja ze swojej strony obsmaruje iComp (http://icomp.pl). Od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy po skorzystaniu z przysługującego mi prawa zwrotu w terminie 10 dni. Na maile oczywiście nie raczą odpisać. I takim sposobem mam ślicznie zamrożone prawie 700zł. Edytowane 25 Listopada 2013 przez sthEn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2014 Witam, 6 lutego zamowilem w sklepie kurtmedia.pl zasilacz do kompa. Na stronie bylo napisane, ze dostpeny 'od reki', dobra cena - kupilem. Sklep ma konto w mbanku tak jak ja i wplate mieli od razu na koncie. Czas mnie naglil wiec nastepnego dnia anulowalem zamowienie, bo zasilacz kupilem w sklepie lokalnym. Przyjeto moja anulacje. Napisalem maila z prosba o zwrot kasy na wskazane konto. 13 lutego pojawil sie w moim panelu klienta wpis, ze srodki zostaly zwrocone. Napisalem do nich maila i potwierdzili ze srodki zostaly zwrocone. Jednak dzis mija dokladnie tydzien od rzekomego zwrotu kasy, a ja nadal nie mam pieniedzy na koncie... Poprosilem dzis o pokazanie potwierdzenia wykonania operacji - brak odpowiedzi. Telefonow nikt nie odbiera. Czy ktos mial do czynienia z tym sklepem? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_Miazga Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2014 Sklep krzak - ceny w porównywarkach zawsze najniższe, dostępność niby duża, nic tylko kupować.. I później miałem same problemy. Towar sprowadzali 2 tygodnie, chociaż rzekomo był na magazynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2014 (edytowane) Na opineo od dłuższego dłuższego czasu było widać negatywne opinie. Na allegro praktycznie codziennie komentarz neutralny oraz negatywny więc nie wiem na co liczyłeś. Tematów na forach takich jak Twój tez nie brakuje. Edytowane 19 Lutego 2014 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2014 Na FB jest strona niezadowolonych klientów tego sklepu. 2 wpisy polecaja uderzyc ze skarga do ceneo.pl, bo to ponoc przyspiesza sprawe. Wczoraj napisalem do ceneo.pl i dzis kase mam na koncie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) ESC.plKPINA JAWNA Z KLIENTAKarta graficzna padła po 7-8 dniach (artefakty) - pech po prostu ale nie ważne. Odeslalem ją na RMA 5 marca, wg ich strony 10 marca mieli ją u siebie.Dzis jest 25 kwietnia, zero jakiegokolwiek kontaktu z ich strony.edit//Po srogim mailu zadeklarowali wysyłke ze swoich zasobów. Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 15 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2015 Znowu na tablice wraca morele.net zakupiłem u nich gtx 980Ti za przeszło 2900 i nie otrzymałem kodu do gry, dzwoniłem do nich w tej sprawie i miła pani powiedziała mnie że kody wysyłają do 19 dni od przyjęcia zamówienia, wczoraj dzwoniłem kolejny raz w spawane kodu i miła pani poinformowała mnie ze mają problemy dostawą kodów co jest bzdurą, z tego co wiem kodów nie zabrakło do żadnej karty w okresie promocji, z tego co czytałem w opiniach o morele.net nie jestem pierwszą osobą która została oszukana w ten sposób. Jak widać morele kombinuje nie tylko przy reklamacji ale nawet na sprzedaży detalicznej patrzą oszukać klienta. Cała sprawa pokazuje że lepiej zapłacić kilka zł więcej w normalnym sklepie niż kupować u złodziei. Kiedyś to był naprawdę fajny sklep, teraz są w tej klasie co kurtmedia. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 15 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2015 19 dni to dość długo, jeszcze rozumiem 14 dni bo w ciągu tylu można zwrócić produkt, co wiązałoby sie z usunięciem również kodu do gry, ale 19 to faktycznie zbędna nadinterpretacja, no cóż, można powiedzieć morele znowu nie zawodzi ... w negatywnym sensie <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 15 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2015 Ja rok temu zamawialem u nich pc dla znajomej. Ponad miesiac kompletowali wszystko. Najpierw okazalo sie, ze brakuje jednego przedmiotu, a pozniej co 4-5 dni brakowalo kolejnego, gdy juz poprzedni ogarneli O.O Gdy wkoncu poszedl opier$@l na to co odwalaja i ile jeszcze trzeba czekac, to dostalem info o znizce i jakims bonusie, ale mialem podac nr. zamowienia - jakby sami nie mogli sprawdzic. Jak im wyslalem nr. to towar juz byl wyslany i aby skorzystac z ich znizki "musi zamowic pan cos innego". W tym roku dla starszej osoby zamowilem tel. u nich. Niby wszystko na stanie i od razu wysylaja, a tu tel. Kompletowali 2tyg. Wyslali kurierem do pkt. odbioru, mialem podglad, bo na e-mail otrzymalem nr. przesylki... Ale oczywiscie okazalo sie, ze w paczce nie bylo tel. i paczka musiala wrocic na ich centrale. Kolejny tydzien czekania i w koncu skompletowali wszystko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 15 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2015 Dlatego preferuję odbiór osobisty, nawet kosztem dojazdu, czy dopłaty z deczko. Często też na miejscu mam utargowaną cenę do poziomu odpowiedniego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 Kolejny raz morele.net, zakupiony gtx 980ti padł wysłałem na gwarancje, morele wysłało do dystrybutora ten nakazał wymianę na nowy, po niecałych 3 tygodniach dostaje kartę, tyle że nie nową, pudełko otwarte, pozdejmowana folia z chłodzenia, ślady na śledziu, ślady rak na radiatorze, brak faktury zakupu choć miała być nowa ze względu na wymianę towaru, pewnie jakiś zwrot od klienta. Napisałem im ticketa zobaczymy co odpowiedzą, ale tracę już wiarę w ten sklep, chyba lepiej parę złotych dołożyć i kupować gdzie indziej. X-kom robi aukcje zwrotów, morele pali głupa myśląc że trafi na idiotę ale tym razem się pomylili i jak mnie wkur... to skieruję sprawę do sądu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2016 Mnie tylko dziwi, jak można kupować w morelach, wiedząc, że non stop robią takie posrane numery?Jeżeli jednak ktoś tam z premedytacją kupuje, mimo wiedzy o tych incydentach, to nie powinien się żalić. Powinien dymanie go, mieć wliczone w koszta. Tylko czy warto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2016 w morele kupuję tylko drobiazgi, jak po niecałych 3 tygodniach dostałeś kartę to śmiem wątpić czy była gdzieś faktycznie wysłana ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2016 napisałem do nich wiadomość z opisem "problemu", przeprosili i wysłali kuriera na własny koszt, zobaczymy co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepajonki Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2016 Chciałem przestrzec innych przed sklepem Redcoon.pl Niespełna miesiąc temu złożyłem u nich zamówienie na klawiaturę Microsoft 3000. Od tamtego czasu wysłałem do nich z tuzin zapytań, dlaczego realizacja trwa tak długo. Oto email jaki dzisiaj dostałem (jeden jedyny): Szanowny Kliencie, Bardzo nam przykro, ale wybrany przez Państwa produkt jest niedostępny i nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia AUF-P-1234567. Klawiatura Microsoft Comfort Curve Keyboard 3000 została wycofana z naszej oferty. W związku z tym przysługuje Panu prawo do odstąpienia od umowy. Jednocześnie chcielibyśmy zaprosić do odwiedzenia naszej strony www.redcoon.pl, gdzie znajduje się oferta na daną kategorię produktową: http://www.redcoon.pl/c02150400-Klawiatury Być może zainteresuje Pana inny, dostępny produkt z naszej oferty. Prosimy o podjęcie decyzji do 25.05.2016 roku, i poinformowanie nas o tym pod adresem: info@redcoon.pl. Po tym terminie zamówienie pierwotne zostanie anulowane. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Kiedy wcześniej chciałem anulować zamówienie, okazało się, że za to jest 30zł kary za odstąpienie od umowy. Jednak działa to tylko na moją niekorzyść, bo Redcoon rości sobie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnej rekompensaty dla klienta. Kpina i obraza człowieka. Jedyny wniosek jaki z tego wyciągnąłem: Jeśli już nawet trafi się jakaś super-hiper-okazja, bo Redcoon czasami faktycznie ma najniższą cenę, nigdy nie płacić z góry, zamawiać za pobraniem. Jak nie będzie dostarczone w tydzień, po prostu nie odbierać zamówienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...