Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Heh ja bym się cieszył na Twoim miejscu :wink: Dlaczego nie chciałeś tej karty? Przecież jest trochę wydajniejsza od 9800XT w 90% testów (no może oprócz optymalizowanego pod ATI HL2) i do tego posiada SM3, co się przydaje do paru gierek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja czekma do jutra. Jesli do tego czasu nie zadzwonia mija 14 dni od czasu zlozenia reklamacji wiec wg ustawy powinnni mi zwrocic kase.

Chyba zle pojmujesz ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej.

Pytanie pierwsze korzystales z gwarancji czy nie skladajac reklamacje?

Pytanie drugie jesli nie to wybrales naprawe czy wymiane na nowy jako oczekiwany sposob zlatwienia reklamacji? Bo zwrotu pieniedzy wg ustawy nie mogle wybracz nie wyczerpujac tych 2 pierwszych sposobow zalatwienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypomnę się - nareczcie odzyskałem kasę od złodzieja ( właściwie złodzieji, bo się pobrali - zupełnie jak w piosence Kazika- "ona [ciach!]a, a on kradnie")- "państwa" Joachimskich z Katowic. Trzeba było interwencji komornika, żeby ci "obywatele " oddali mi moją kasę ( jutro mija dokładnie rok od uproawomocnienia wyroku ). Dokładnie 14 kwietnia wezwał ich komornik i tego samego dnia wpłacili mi na poczcie moje 566 zł :) Odzyskanie i męczenie się z tą sprawą zajęło mi prawie 3 lata :? Ale dopiąlem swego, chociaż było bardzo trudno :)

Edytowane przez Slayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KAX Nie puszczaj następnym razem kuriera z taką paczką - to własnie prze tych gniotów wygląda to wszystko tak jak wygląda.. jesli karton był zniszczony - jest cos takiego jak protokół szkody. Nawet hjak wszystko wydaje sie ok - to jesli opakowanie jest zniszczone - kurier ma obowiazek zgodzic sie na wypisanie protokołu o tym. Zeby potem nie było po raz kolejny ze cos jest uszkodzone i nie ma winnych...

 

To co robią firmy kurierskie ze sprzetem to przechodzi ludzkie pojecie..

juz widzialem wszystko - do komputerów przedziurawionych wózkiem widłowym włącznie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh ja bym się cieszył na Twoim miejscu :wink: Dlaczego nie chciałeś tej karty? Przecież jest trochę wydajniejsza od 9800XT w 90% testów (no może oprócz optymalizowanego pod ATI HL2) i do tego posiada SM3, co się przydaje do paru gierek...

Wydajniejsza?? Chyba zartujesz bo testy to sobie mozna wsadzic. Taki farcry duzo lepiej wypada wlasnie na 9800pro. Pozatym ten gainward, ktorego mi dawali jest cholernie glosny, a ja kupowalem ice-q zeby miec cisze rozumiesz??

Pozatym co to za bzdura wciskac inna marka karty, gdybym do cholery chcial nvidie to bym kupil, troszke pomyslcie logicznie. Nie potrzebnie korzystalem z gwarancji, ale i tak nie popuszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ze swojej strony rekami i nogami bronie was przed www.woox.pl

kompletni oszusci teraz tam sa...

oddalem karta na poczatku pazdziernika na gwarancje

i do teraz jej nie widze :/

nie odpoiwadaja na maile, telefony czy gg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój- kartę ci wymienili na przynajmniej tak samo dobrą, nie masz innych problemów? ;)

Nie lubie jak ktos mi cos wciska na sile. Preferuje ATI pod roznym wzgledami i powiedz mi niby z jakiej paki takie pipki mi wciskaja szrot od NV??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a teraz zobaczcie co w najnowszym cda zrobili ;/ wypromowali Komasd ina dodatek zamiescili dwie hsitorie z komsadu (radek i ten nieszczesny uswiniony LCD) postawili to w takim swietle jakby to byla wina w 100% klienta

szok ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość h2opolomatti

Witam. Opisywalem jużkiedyś moją jassde z reklamacja mego sprzetu ale widze że tu jest miejsce odpowiednie żeby o tym wspomnieć. Oturz z mojej winy rozwalilem 9800 pra atlantis 256bit od safira. Dalem do reklamacji. Po 2 tyg dzwonia ze jest karta. To lece jak na skrzydlach do sklepu uchahany ze zobacze moja kochana pocieche. Wchodze uchahany daje formulaz gosc mi kladzie karte Palit 9800pro 128/128 ddr !! A a oczy jak denka od butelek. Gadam z gosciem i pytam sie czy mozna sie odwolac. Oczywiscie ze nie. TO poprosze zwrot roznicy ceny miedzy moja pociecha a tym smieciem. Goscie zbladl powiedzial ze nie ma takiej mozliwosci i jeszcze sie wyklucal ze mna ze to badziewie bd porownywalne z safirkiem. Wziolem TO do domu i testa zapuscilem bo ma byc porownywalne. No i roznica w 3dmarku 2003 bagatela 2600 p mowie gosciowi a ten to nie az tak duzo. Zonk. W koncu zaproponowali mi 6600 i 6600gt z doplata.Wiec biore 6600gt i tu nastepny walek gosc chcial wycisnac ze mna doplaty 200zl!! kiedy roznica w cenie wynosila 100 z kawalkiem. W koncu wpadli starzy do sklepy bo przeciez gowniazowi to moga walka wyciac:) I zrobili im jssdei stanelo na tym ze doplacilem 100 i dostalem kieszen na udobruchanie. tyle sobie nerwow zpsulem no ale coz oplacalo sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnię sytuację pomiędzy wymianą maili.

 

Postanowiłem wymienić mobo. Poszukałem trochę w necie i zainteresowałem się dwoma produktami w sklepie pcselekt.pl: FUJITSU SIEMENS D1675-A25 oraz GIGABYTE GA-8STXC.

W pierwszej rozmowie telefonicznej z panem Markiem G. (odpowiedzialny za sprawy techniczne), pytałem o specyfikacje mobo, o dostęp do zaawansowanych opcji BIOSu, o overclocking. Zapytałem którą z tych płyt mógłby mi polecić. Usłyszałem, że: "fujitsu-siemens to fujitsu-siemens a gigabyte to gigabyte" dlatego polecił mi tą drugą, (jako że "Gigabyte specjalizuje się w produkcji płyt głównych a Fujitsu-Siemens nie").

Wybrałem jednak Fujitsu-Siemens z powodu szybszej magistrali pamięci (400Mhz) i wsparcia dla technologii HT.

 

 

Paul Mik do biuro

Zdecydowałem sie na kupno płyty głównej:

FUJITSU SIEMENS D1675-A25.

Dane do wysyłki za pobraniem:

Mój adres to:

XXX

Kiedy mogę spodziewać się przesyłki?

Pozdrawiam

Paweł

(nick na allegro -ZooM- / w Waszym sklepie: ZooM)

 

 

biuro@pcselekt.pl do mnie

witam, plyte dzis wyslalismy za pobraniem

bedzie u Pana jutro

pozdarwiam i dziekuje

 

 

Wszystko cacy, ale podczas wcześniejszej konsultacji z panem Markiem G. (odpowiada za sprawy techniczne), zapewniono mnie, że overclocking (i w ogóle dostęp do zmiany FSB) jest możliwy, "ale na własne ryzyko". Niestety po przestudiowaniu BIOSu płyty zauwazyłem, że dostęp do wszystkich zaawansowanych opcji jest zablokowany (łącznie z opcją S.M.A.R.T dla HDD). Oczywiście nie zostałem o tym poinformowany,

więc poprosiłem o wymianę na podobny model Gigabyte.

 

 

Paul Mik do biuro

Dzwoniłem dzisiaj do Marcina w sprawie wymiany zakupionej przeze mnie płyty FUJITSU SIEMENS D1675-A25 na Gigabyte (o zbliżonej specyfikacji i identycznej cenie).

Za pierwszym razem od razu zapytałem o możliwości overclockingu, ale nie powiedzieliście że BIOS ma zablokowane opcje.

Jutro odsyłam płytę Fujitsu na adres:

Agata G.

xxx

I proszę o wysłanie mi (najlepiej również jutro) płyty Gigabyte 8STXC na adres:

XXX

(Koszty przesyłki pokryłem wtedy za pobraniem, i teraz też pokrywam przy odsyłaniu płyty, więc proszę o pokrycie KP wysyłki Gigabyte do mnie)

Proszę o potwierdzenie "transakcji", bo zostanę bez komputera w momencie odesłania Wam płyty.

Dziękuję,

Paweł Mik

 

 

biuro@pcselekt.pl do mnie

my nie pokryjemy zadnych kosztow wysylki, takze nie wiem czy mam to wymienic

pozdarwiam

 

 

Paul Mik do biuro

W takim razie jeśli to jest fachowość waszego wsparcia technicznego to spodziewajcie się odpowiednich recenzji. Pytałem o overclocking tej płyty, a nie udzielono mi żadnych informacji oprócz tego że "overclocking to na własne ryzyko" - z 1 rozmowy z panem Marcinem.

BIOS płyty ma zablokowane opcje zaawansowane - gdybyście informowali o tym klienta, zwłaszcza gdy o to pyta, nie wziąłbym wtedy tej płyty.

Pokryję koszty przesyłki trzeci raz, i będę miał nauczkę co od waszych usług.

Proszę wysłać płytę jak najszybciej ZA POBRANIEM w wysokości poniesionych przez was kosztów przesyłki.

Płytę Fujitsu również odsyłam jutro.

ps i nie piszcie na drugi raz:

"witam, plyte dzis wyslalismy za pobraniem

bedzie u Pana jutro"

skoro to był priorytet i zajął 3 dni a nie 1

Liczę na odpowiedź,

Paweł Mik

 

 

biuro@pcselekt.pl do mnie

dobrze, nic nie wysle nigdy za pobraniem, to tylko nasza dobra wola, ze sie na to zgadzamy

a kolega Pana informowal ze wymiana mozliwa, ale ponosi Pan koszty wysylek?

plyte wysle dopiero gdy tamta do nas dotrze,tez mamy nauczke, dzieki

 

 

Paul Mik do biuro

Kolega informował że wymiana możliwa i ponosze koszty wysyłek, ale o opcjach OC już nie raczył poinformować.

Ja nie widze problemu z wysłaniem za pobraniem, wpłacę KP na konto jeśli to stanowi problem.

9 złotych na konto: 5010205558111

1142852200081

Mam rację?

Jutro odsyłam płytę.

 

 

Paul Mik do biuro

Właśnie odsyłam płytę Fujitsu, proszę powiedzieć na który adres:

Agata G.

xxx

czy ten adres Kobyla Góra 18 o którym mówił pan Marcin?

Prosze o szybką odpowiedz z pełnym adresem zwrotu.

 

 

biuro@pcselekt.pl do mnie

ten adres jest poprawny

pozdarwiam

Agata G.

www.pcselekt.pl

062/7316114

668182236

 

 

Sprzedano mi towar niezgodny ze specyfikacją i zażądano kolejnego pokrycia kosztów przesyłki.

 

 

Paul Mik do biuro

W takim razie zaraz wysyłam priorytetem i wpłacam 9pln na wasze konto (koszt KP).

 

 

biuro@pcselekt.pl do mnie

ok

 

 

Paul Mik do biuro

Płytę wysłałem priorytetem w "specjalnych warunkach" za 10pln.

Więc muszę zadać to pytanie: dlaczego zapłaciłem wam 13pln za pobranie a teraz 9pln za priorytet, skoro taki sam priorytet z Kielc do was kosztuje 6,50?

Na KP też "zarabiacie"?

Zapłaciłem 3 razy za przesyłkę, łącznie 31pln (60% wartości płyty), o 5pln więcej niż rzeczywiste koszty przesyłki.

Czy w takim razie mogę prosić o odesłanie mi Gigabyte'a również w "specjalnych warunkach"?

Liczę na odpowiedz i jak najszybszą wysyłkę płyty.

Pozdrawiam,

Paweł

 

 

Paul Mik do biuro

Płyta doszła? Wysłaliście do mnie Gigabyte'a?

Czy znów zero kontaktu?

 

 

biuro@pcselekt.pl do mnie

wyslalismy

pozdarwiam

Agata G.

www.pcselekt.pl

062/7316114

668182236

 

 

Dostałem płytę Gigabyte. Jak sklep pcselekt.pl zapewnia w opisie produktu OVERCLOCKING jest możliwy przez zmianę FSB o 1Mhz. Znalazłem informację o tej płycie na stronie Fujitsu-Siemens(!) łącznie z instrukcją obsługi gdzie jasno zaznaczono, że BIOS ma zablokowane wszelkie zaawansowane opcje. Nigdzie nie udzielono mi tej informacji. Znowu zostałem oszukany.

 

 

Paul Mik do biuro

Ta płyta Gigabyte RÓWNIEŻ MA ZABLOKOWANY DOSTĘP DO FSB Z POZIOMU BIOSU!

A OPIS PŁYTY NA WASZEJ STRONIE SKLEPU I ALLEGRO MOWI CO INNEGO.

SAMI NIE WIECIE CO SPRZEDAJECIE!!!

DOSTANIECIE MOJE RECENZJE NA NAJWAŻNIEJSZYCH PORTALACH KOMPUTEROWYCH!

 

 

Oprócz tego maila, wstawiłem recenzję produktu na stronie sklepu pcselekt.pl. Napisałem, że odradzam współpracę z nimi, ponieważ sami nie wiedzą co sprzedają. Produkt jest niezgodny ze specyfikacją. Sklep pcselekt.pl oszukuje klientów podając informację o możliwości zmiany FSB. Człowiek odpowiedzialny za sprawy techniczne - Marek G. - nie miał pojęcia o żadnej z tych płyt...

Następnego dnia recenzja zniknęła.

 

 

Na dodatek płyta po podłączeniu moich podzespołów po prostu nie wstawała. Nie podejrzewając jeszcze żadnego oszustwa napisałem kolejnego maila.

 

 

Paul Mik do biuro

Witam.

Bardzo chciałbym, zeby to był już koniec naszej "transakcji".

Pod podłączeniu wszystkich peryferii pod płyte Gigabyte, komputer nie startuje.

Nie wiem co może być tego przyczyną, zasilacz mam sprawny a płyta nie wstaję.

Nie znam się na tym więc odesłałem płytę na poprzedni adres.

Możecie ją sprawdzić lub zwrócić pieniądze?

 

 

biuro@pcselekt.pl do mnie

trzeba bylo byc bardziej beszczelnym

transakcja sie zakonczyla

niech Pan sobie radzi sam

jakby ktos byl normalny to nawet bysmy nie zadali kosztow wysylki ale z chamami trzeba po chamsku

sorry

ustawiam na blokowanie wszystkich mailii od Pana wiec nawet niech Pan nie pisze

troche pokory Panu zycze na dalszej drodze zycia, przyda sie

 

 

 

 

Od tamtego czasu nie dostałem ani płyty ani pieniędzy. Moje maile zostały zablokowane, a telefony są ignorowane.

Skontaktowałem się tydzień temu z panem Markiem G., który zapewnił mnie, że płytę sprawdzą u siebie i jeśli faktycznie jest niesprawna odeślą mi zamiennik. Minął tydzień...

Dzisiaj ponownie udało mi się dodzwonic do pana Marka G., który odesłał mnie do "działu przesyłek" - pani Agaty G..

 

Usłyszałem, że "nie dostanę ani płyty ani pieniędzy bo jestem chamem".

Jeśli chcę "to płyta czeka i mogę sobie po nią przyjechać".

Zapytałem czy robi to z czystej złośliwości. Usłyszałem: "Tak, bo pana nie nawidzę!".

Na koniec rozmowy poszczuto mnie psami gdybym jednak chciał przyjechać - "mam tu psy które chętnie pana pogryzą jeśli pan przyjedzie".

 

Dlatego proszę Was o jakiekolwiek rady. Moim zdaniem, nie patrząc na moją "bezczelnośc" - gdy żądałem produktu zgodnego ze specyfikacją podaną przez pcselekt.pl - "klient ma zawsze rację" i nic nie upoważnia tej firmy do obrazy, gróźb i ostatecznie oszustwa finansowego.

 

Zastanawiam się nad oddaniem sprawy do Federacji Konsumentów, do gazet i do prokuratury.

Dlatego proszę forumowiczów o rady i dziękuję.

 

(wcześniej utworzyłem ten wątek na pclab, ale poradzono mi abym nagłośnił sprawę więc tu również proszę o rady)

Edytowane przez ZooM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli wpłaciłeś pieniądze to płyta jest twoja tak ja to rozumiem i możesz po nią przyjechać jeśli mieszkasz daleko i nie opłaca się jechać po płytę do odpuść sobie albo nagłośnij sprawę a jeżeli chcesz tam koniecznie jechać to przed wyjazdem wpadnij na policję i się zapytaj czy mogli by z tobą podjechać po tą płytę poprostu zadaj im takie pytanie jeśli odpowiedzą że nie ma problemu to pojedź z nimi i poproś kulturalnie o twoją własność najpierw weź kwity bankowe a jeżeli nie wpadnij z kolegami w 10 chyba was te psy nie pogryzą tylko nie bieżcie pał itp bo ja zadzwonią po policję to mogą być problemy chyba ten sprzedawdca jat zobaczy ekipę to nie będzie okupował tej płyty a może nawet zwróci za przesyłki

Edytowane przez karololszewski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZooM - no niewiem co powiedziec. Ta pani co cie nienawidzi chyba ma jakies problemy. No normalnie jaja sobie robia ci ludzie. Myslalem ze w czasach duzej konkurencji walczy sie o dobry wizerunek a tu takie jajka sobie ludzie roba :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdza się reguła, że wszystko jest ładnie, pięknie ale do momentu zakupu poźniej sprzedawca ma klienta w [gluteus maximus]... nawet jak pójdziesz na policje to Ci powiedzą, że mała szkodliwośc czynu i pewnie nic nie zrobią ale jeśli masz nie daleko i możesz jechać to będzie to najlepsze rowiązanie, nie chodzi o samo odzyskanie płyty ale o pokazanie gościowi, że nie wszystkich idzie wykiwać.. załoze się, że pani alicja.g już by nie była taka bezczela w rozmowie w cztery oczy...

 

BTW co do zablokowania opcji O\C w płytach gigabyte to w większości płyt tej firmy wystarczy wcisnac dwa magiczne klawisze aby odblokować ukryte przed producenta opcje w biosie...

Edytowane przez -=KAX=-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad oddaniem sprawy do Federacji Konsumentów, do gazet i do prokuratury.

Dlatego proszę forumowiczów o rady i dziękuję.

Obawiam sie ze nie masz racji.

Po pierwsze piszesz ze

" Jak sklep pcselekt.pl zapewnia w opisie produktu OVERCLOCKING jest możliwy przez zmianę FSB o 1Mhz."

a tam jest tylko napisane " CPU FSB ADJUSTABLE ( 1 MHz-LINEAR) VIA BIOS" i co gorsza taka mozliwosc istnieje.

Po drugie z opisem technicznym na stronie producenta trzeba sie zapoznac przed zakupem bo sprzedawca to tylko

sprzedawca i o wsparciu technicznym w ofercie nie wspomina.

Po trzecie kupujac plyte za 52 zlote i kosztach wysylki za pobraniem okolo 25% wartosci towaru nie mozna liczyc na

jakiekolwiek nieuzasadnione lub slabo uzasadnione przesylki na koszt sprzedawcy.

 

Radze zrobic tak:

Przeprosic sprzedawce.

Zaproponowac wyslanie plyty (tej sprawnej nowoczesniejszej) po wczesniejszym wyslaniu kwoty pokrywajacej koszty wysylki.

Jesli sie na to zgodzi to bedzie z jego strony uprzejmosc bo wczesniej zanegowales wszelkie inne koszty transportu poza

tymi pobieranymi przez poczte (do poczty tez plyta musi dotrzec to kosztuje, trzeba jeszcze raz pakowac a to kosztuje)

 

Moje zdanie jest takie:

Sprzedawca nie musi sie na niczym znac od strony technicznej.

Narobiles niepotrzebnych kosztow transportu na kwote porownywalna z wartoscia zakupu i nie potrafisz sie przyznac

do tego przed samym soba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie:

Sprzedawca nie musi sie na niczym znac od strony technicznej.

Narobiles niepotrzebnych kosztow transportu na kwote porownywalna z wartoscia zakupu i nie potrafisz sie przyznac

do tego przed samym soba.

Jak nie musi?

Od kiedy to tak?

Sprzedawca musi wiedzieć co sprzedaje i powinien na temat sprzedawanych produktów udzielać informacji! Czy jakby nie wyszło, musi wiedzieć co i jak. Jeśli sprzedawca mimo to nie wie, radzę zmienić sklep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy to tak?

Od zawsze. Czy jesli ktos chce sprzedac samochod to musi skonczyc studia politechniczne aby udzielic wszystkich informacji

na temat tuningu silnika ?

To ze powinien wiedziec jak najwiecej to w dobrze pojetym interesie sprzedawcy jest oczywiste ale przymusu nie ma

poza wyjatkami takimi jak apteka. Sprzedawcy nie wolno wprowadzac w blad kupujacego i w tym przypadku nie widze takiego

wprowadzania w blad (brak informacj o mozliwosciach OC nie jest wprowadzaniem w blad).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Antar1us

Wyobraz sobie, ze do sklepu komputerowego przychodzi osoba, ktora sie kompletnie na niczym nie zna i chce kupic bardzo dobry komputer za 5 tys. zl. Po drugiej stronie biurka siedzi sprzedawca, ktory takze kompletnie sie na niczym nie zna i wciska za te 5 tys. zl. jakis szrot. I co ? Czy taki uklad by Ci pasowal, zeby ktos Ci wcisnal shit ? Zeby Cie nie poinformowal o specyfikacji, osiagach itd itp ? Nie wiem, czy bylbys w takiej sytuacji zadowolony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie wole kupowac tam gzdie dostane wiecej informacji bo

zaoszczedze czas i pieniadze. W tym przypadku nabywca powinien

przed zakupem wyslac list z pytaniami i w przypadku braku odpowiedzi

na jakies istotne dla niego pytanie zrezygnowac z zakupu.

Moze jeszcze wczesniej powinien sie poradzic na forum co ma kupic,

poszukac informacji na stronie producenta, zamiast biadolic po fakcie.

(Zawyzenia ceny w stosunku do rynkowej tez tu nie bylo dlatego

przyklad zlomu komputerowego za 5 tys. nie jest trafny )

Edytowane przez dwaIP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Antar1us

W sumie masz racje, ale nie do konca ;) Skoro odwiedzam strone internetowa sklepu z czesciami do komputerow to na co licze ? Tak, na profesjonalizm i rzetelnosc sprzedawcy! Nie musze przeciez odwiedzac innych stron, for w poszukiwaniu prawdy. Wchodze na strone sklepu i to ona jest moim guru ! Czyz tak nie jest ? Skoro kupuje cos od Ciebie i chce to zrobic, to Ty jestes dla mnie specjalista, bo przeciez handlujesz tym sprzetem, no nie ? I sie na nim znasz ! Bo przeciez nie bedziesz handlowal czyms, na czym sie znasz malo, lub co gorsze - wcale ? Osobiscie rece mnie swierzbia, jak zagladam do miejscowych sklepow... Ostatnio bylem swiadkiem fascynujacej rozmowy w sprawie monitorow...

 

- Dzien dobry, chcialabym dowiedziec sie jakie maja panstwo ceny monitorow.

- Jakich ?

- Tych plaskich i tych z kineskopem.

- No, prosze chwile zaczekac.

Po uplywie mniej wiecej minuty:

- Mamy (sprzedawca wskazal miejsce na polce) Samsunga, taki 17", model bla bla bla...

- Za ile?

- Za 500.

- A czy sa jeszcze jakies ?

- Tak, mam Belinea, model bla bla bla...

- Dziekuje, do widzenia.

 

Przeciez rece opadaja i ma sie ochote powiedziec do takiej klientki/klienta, ze ja pani/panu zalatwie jakis porzadny monitor w rozsadnej cenie i byc bezczelnym, powiedziec tow sklepie przy innych, potencjalnych klientach. Ludziom sie wydaje, ze moga nabijac ludzi w butelke. Bezkarnie, bezczelnie, legalnie :? I co ? Teraz juz wiesz o co mi chodzi ? :) Chodzi mi o to, ze sprzedajacy komputery, czesci, akcesoria powinien wiedziec co sprzedaje i byc fair w stosunku do klientow. Bo to potencjalny, nieznajacy sie na niczym klient powinien byc traktowany z szacunkiem. To w koncu do twojego sklepu przychodze i chce wydac ciezko zarobione pieniadze. To w koncu Tobie ufam i nie chce zostac oszukany. A niestety z reguly klient zostaje oszukany, lub nie do konca poinformowany o stanie faktycznym jego blaszaka... I zyje w blogiej nieswiadomosci do czasu, az odda sprzet do lepszego serwisu, lub do komputera nie dobierze sie amator, lub fachura z rodziny... A wtedy to jzu mozna plakac nad rozlanym mlekiem - na co ja 5 tys. zl. wydalem... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko tyle ze w tym przypadku FUJITSU SIEMENS D1675-A25

za 52 zl to najtansza plyta na allegro mogaca pracowac z PIV 3.2 GHz

i FSB do 200.

Za plyte z socket 478 do OC trzeba zaplacic kilka razy tyle a do

dobrego OC to nawet 300 zl a nie 52.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Antar1us

Wszystko jest dla mnie zrozumiale z Twojego punktu widzenia i z punktu widzenia najtanszej plyty glownej pod P IV :) W koncu czego mozna sie spodziewac po konstrukcji za 52 zl ? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bedzie jeszcze bardziej zrozumiale jak podam ze kompletny

sprawny ASUS P4C800-E DELUXE kosztuje powyzej 400 zl i trudno

go dostac bo jest poszukiwany do OC z mobilem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się że sprzedawca powinien co nieco wiedzieć ale i tak nie można im ufać bo częto ważniejszy jest interes slepu niż klient -np.trzeba czegoś się pozbyć to wtedy ten towar jest najlepszy, wychodzi nowy model to stary jest super i wogóle itp.itd.

Nie rozumie ludzi którzy wydają pieniądze często duże a nie chce im sie sprawdzić co kupują ,.wystarczy poszukać poczytać na forach ,zobaczyć stronę producenta jest tyle możliwości......

Na koniec tylko dodam że trzeba stosować zasadę ograniczonego zaufania i bardziej ufać informacją zdobytym wlasnym sumptem niż podanym na tacy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nawet jak pójdziesz na policje to Ci powiedzą, że mała szkodliwośc czynu i pewnie nic nie zrobią

Wprowadzasz ludzi w błąd , nie ma czegoś takiego jak mała szkodliwość społeczna.

 

Ostatnio okantował mnie koleś na 18 zł napisałem na forum , ludzie pisali odpuść i tak policja nic nie zrobi itd... nieprawda poszedłem na policje spisałem protokół czego się dowiedziałem , wykrywalność właśnie takich oszustw jest największa , a to dlatego , że koleś który oszukuje na 100-200 zł liczy właśnie , że ludzie odpuszczą i nie będzie im się chciało nic robić.

 

Co się stało w mojej sprawie po kolesia pojechali do domu zabrali na przesłuchanie postraszyli zatrzymaniem na 48 godzin i skierowali sprawę do prokuratury. Piniążki w następny dzień miałem już zwrócone na konto z gorącymi przeprosinami i błaganiem o wycofanie sprawy , ale niech gnojek ma za swoje sprawa jest w prokuraturze i po spotkaniu z prokuratorem dowiedziałem się , że grożą mu 2 lata więźienia za oszustwo i wyłudzenie i w zależności od sędziego dostanie zawiasy lub karę grzywny i papiery ma spaprane do końca życia odechce mu się naciągania ludzi. Sprawa w toku po rozprawie która jest wyznaczona na lipiec napiszę dalszą część.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku poszlo o mozliwosci OC plyty.

Podobno sprzedawca odradzal ta plyta do OC i proponowal inna.

Po zobaczeniu tej licytacji http://www.allegro.pl/item106457764_nowa_p..._d1675_a25.html

Mozna powiedziec ze cena byla bardzo atrakcyjna bo kupuja to

nawet po 5 sztuk zawodowcy, prawdopodobnie do dalszego obrotu.

 

Jesli sie bedzie takie konfliktowe sytuacje wrzucac do worka oszusci

i niesolidne firmy to ten worek bedzie zawieral wszystkie sklepy

nawet te najlepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wprowadzasz ludzi w błąd , nie ma czegoś takiego jak mała szkodliwość społeczna.

 

Ostatnio okantował mnie koleś na 18 zł napisałem na forum , ludzie pisali odpuść i tak policja nic nie zrobi itd... nieprawda poszedłem na policje spisałem protokół czego się dowiedziałem , wykrywalność właśnie takich oszustw jest największa , a to dlatego , że koleś który oszukuje na 100-200 zł liczy właśnie , że ludzie odpuszczą i nie będzie im się chciało nic robić.

 

Co się stało w mojej sprawie po kolesia pojechali do domu zabrali na przesłuchanie postraszyli zatrzymaniem na 48 godzin i skierowali sprawę do prokuratury. Piniążki w następny dzień miałem już zwrócone na konto z gorącymi przeprosinami i błaganiem o wycofanie sprawy , ale niech gnojek ma za swoje sprawa jest w prokuraturze i po spotkaniu z prokuratorem dowiedziałem się , że grożą mu 2 lata więźienia za oszustwo i wyłudzenie i w zależności od sędziego dostanie zawiasy lub karę grzywny i papiery ma spaprane do końca życia odechce mu się naciągania ludzi. Sprawa w toku po rozprawie która jest wyznaczona na lipiec napiszę dalszą część.

Wsadź to między bajki...

 

Za taką sumę nic mu nie zrobią. B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsadź to między bajki...

 

Za taką sumę nic mu nie zrobią. B)

Tu wbrew pozorom nie chodzi o sume (faktycznie jest jakas granica 250 zl ktora ma znaczenie prawne) ale o faktyczny

przebieg tranzakcji:

Nie znamy relacji drugiej strony a relacja ZooM jest niekompletna bo brakuje w niej informacji czy druga plyta byla sprawna

(prawdopodobnie sprzedawca stwierdzil ze byla sprawna lub odebral uszkodzona mechanicznie)

Nie ma tez dokladnego okreslenia kwoty roszczen z tytulu przesylki ze strony kupujacego a jakies formulowal)

Mamy

1. Zakup sprawnej plyty

2. Zwrot sprawnej na koszt nabywcy bo nie ma mozliwosci OC (tak naprawde to trzeba by sprawdzic dokladniej to OC)

tu juz pierwsze oznaki konfliktu na tle kosztow przesylki zawinionego przez kupujacego.

3. Zakup innego (bardziej zabytkowego modelu bezsesowny od strony technicznej) typu plyty w ramach ceny.

4. Plyta nie chce wystartowac (nieznana przyczyna mozliwa niezgodnosc sprzetowa lub nieumiejetne podlaczenie lub cos innego)

5. Grozba ze strony kupujacego w postaci zapowiedzi "recenzji"

Co chcial osiagnac przy pomocy tej grozby? na to pytanie brak odpowiedzi.

Nieswiadomosc prawna, nie wie ze moze oddac niechciany nawet sprawny towar (wtedy pokrywa koszta przesylki)

6 Odeslanie paczki do sprzedawcy na jakich zasadach i na czyj koszt moze to bylo pobranie ?

7. Dziwna korespondencja ze ztrony sprzedawcy (spodziewam sie ze to reakcja na paczke)

8. Obsmarowywanie sprzedawcy na forum i sugestie rprokuratorskie?

 

 

Zadalem sobie nieco trudu i poszukalem manuala do plyty Gigabyte na stronie Simensa

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...FS/8stxc_uk.pdf

Nie udalo mi sie znalesc informacji o zablokowaniu w Bios Advanced features (mozliwe ze ta sama kombinacja klawiszy

do odblokowania jak w typowym Gigabyte)

W wypowiedzi nabywcy ZooM jest sprzecznosc:

Jak w takim razie ZooM ustalil ze ma taki sam problem jak w poprzedniej plycie? Twierdzi ze na stronie Simensa.

Moze jednak odpalil plyte?

Co sie dalej stalo w takim wypadku mozecie sie domyslac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...