Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

co do pcp, jezeli gwarancja jest producenta to nie ma jakiegos strasznego problemu (np dysk - kilkakrotnie byly wymieniane w 14dni) natomiast jesli chodzi o naprawy innych rzeczy podam na swoim przykladzie zasilacza - od oddania do serwisu do otrzymania sprawnego zasilazca minela 8 tygodni. Kiedys byl to jeden z lepszych sklepow w krakowie, dzisiaj raczej jest w ogonie. ;]

Tak, a ja 4 miechy walczylem o naprawe/otrzymanie nowego 6800GT Winfasta. Pan Tomek z PCP (serdecznie pozdrawiam tego kretyna :] ) chcial mi wcisnac Gigabyte, bo Winfastami juz nie handluja (czy ich juz nie bylo, nie pamietam), a mojej karty nie dalo sie naprawic. Oczywiscie wg. rzecznika praw konsumenta powinienem dostac zwrot gotowki, gdyz jest to karta innego producenta (hehe co byscie zrobili gdyby zamiast Matiza chcieli wam wcisnac Malucha?). Po 4 miesiacach co sie okazalo? Ze tatus dal mi pewne profity zebym przestal juz z nimi walczyc i przyjol Gigashita, to ja do nich dzwonie i mowie ze albo Gigashit albo naprawiony Winfast (po 2 miesiacach od tego jak twierdzili ze karty nie naprawia, karta sie naprawila :blink: ) i ze w ciagu tygodnia karta ma byc u mnie. Czekalem tydzien, a karty jak nie bylo tak nie ma jej do dzisiaj. Pan Tomek nawet sie mieszal bo przez 2 dni twierdzil, ze karta zostala wyslana do mnie kurierem, a potem stwierdzil ze jednak poczta. 2 tygodnie karty nie bylo i wkoncu zgodzil mi sie oddac pieniadze...chociaz na poczatku powiedzial ze nawet sad go nie zmusi do zaplaty za karte, zwloke + koszty procesu, a jednak przeliczyl sie :]. Z oddaniem kasy tez mu sie nie spieszylo bo trwalo to z 4 dni.

 

Ogolnie obsluga tego sklepu jest smiechu warte. Powtorze jeszcze raz, NIE POLECAM TEGO SKLEPU. Wole juz kupic w komputroniku drozej ale pewniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 firmy związane z jednym przedmiotem... Kupilem w SCK na allegro monitor Iiyama VM pro 454. Na maile nawet odpowiadali, wszystko w porzadku niby. Sprzęt zamowilem w niedzielę. Tydzień póżniej, w poniedziałek sprzętu wciąż nie było. Zadzwoniłem do nich, okazało się że nawet go jeszcze nie wysłali :? Miła pani zapewniła mnie że tego samego bądź następnego dnia wyślą, a kurierem będzie w ciągu 1 dnia. Czwartek, monitora nie ma. Znowu dzwonie do SCK. Monitor wysłali we wtorek, więc powinien być u mnie w środę.

Dostałem numer listu przewozowego UPS. Status: Przesyłka niedostarczona, a niżej przesyłka dostarczona 13 grudnia :D

No nic, może w piątek przywiozą. A gucio! W piątek dzwonię do UPS, lakonicznie się tłumaczą że przesyłka awizowana... Ta, tylko że cały czas ktoś był w domu. W sobotę nie dostarczają, więc dopiero w poniedziałek mogą przywieźć. Mam nadzieję że się w końcu doczekam, po ponad 2 tygodniach...

Jak się jeszcze okaże, że z monitorem coś nie tak to nie wiem co im zrobię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KROSS/ OPOCZNO

Dawno temu kiedy królowały athlony Xp 2000+ postanowiłem zmienić kompa. jako że były tylko dwa komputerowe w tej okolicy które miały dobre ceny pytałem i tu i w konkurencyjnym daro. wtedy gość wciskał mi MSI mówiąc że "jest lepsze niż każdy asus" i jakiś 17 calowy szmelc za monitor. ale nic łaziłem i w daro kupiłem komputer. Boże jakie szczęście. działał sobie 2lata 7 miechów. płyta padła. no nic miała prawo (v-mod itede). Płyta potrzebna na teraz. no nic netu nie ma więc trza kupić w mieście. no a płyt na Socket a jak na lekarstwo to inna sprwa. no ale kto miał? tak pan z komputerowego. zamówiłem zaliczke zapłaciłem. ide sprawdzic czy jest płyta. no jest. no to co po reszte kasy i do komputerowego. no i co sie okazuje?? gościa niema a jego matka (grubo po 60) mówi mi że płyta sprzedana. no jak sie nie... no ale nic oddała kasę. wkurzony powiedziałem "ani razu więcej". zatrudniłem sie w komputerowym (konkurencja) no i spokuj polecamy porządne rzeczy i mamy najniższe ceny w mieście. pewnego dni przychodzi dość z kompem. mówi że dopiero kupił płyte u tego gościa i okazało sie że nie działa. no to mówie żeby przyniósł pudło po płycie. przynosi i mówi że płyta jest nowa kupiona 2 dni temu więc musi działać. no ale sprawdzam płyta padła (zgadnijcie co?? MSI :D ) no ale patrze pod naklejke z ceną. pod nią czysta naklejka a pod nią naklejka z napisem "SERWIS" no to nic pytam w tej że hurtowni czy coś takiego do nich doszło. Co sie okazuje: "tak była". klient sie zdenerwował (ba Wku$#^$).

Na koniec dodam że w tym samym komputerowym sprzedają rowery......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Media Markt \ Toruń

 

Kompletnie odradzam tam kupno kompa... (pomijając to, ze w Hipermarketach i tak są do bani). Kompa tam kupilem ponad rok temu, jak w Toruniu otwierali Galerię Copernicus tj. 27.11.2005r. Serwis mają fatalny.. Opisze wszystko po kolei: Jakis miesiac po kupnie rozwalil mi sie zasilacz, pojechalem tam z kompem i najpierw chceli mi wmowic ze to niby wina wirusów albo windowsa. (jako ze pojechalem tam z tatą, bo nie jestem jeszcze pelno letni, tata zapewnil mnie, ze on jedzie tylko ze mna jako transport, ja mialem z nimi gadac). Tu jeszcze bylem spokojny, powiedzialem ze to niemozliwe, bo robilem formata, skanowanie itp. Potem zaczeli mi wmawiac, ze cos zle podłączyłem... :mur: tu juz sie we mnie troche zagotowało... Wypersfadowałem mu co nieco, ze robią ludzi w konia i żerują na tych, co sie nie znaja. Dobra koles wyszedl cos tam se u siebie w kompie zrobil no i przyjął tego kompa. Po dwoch tygodniach komp wrocil z naprawy, no i fakt - zasilacz wymienili na nowy (bylem pełny podziwu, ze wszystko poszło tak łatwo). Potem jakos w lutym zaczely sie powazne problemy... komp poprostu tak zwolnił ze szok. Niejedokrotnie robilem formaty i tego typu zeczy, z formata na format bylo coraz gorzej. No i w koncu znowu pojechalem do nich z tatą. Opisalismy im całą sytuację - serwisant stwierdzil, ze komputery czasami tak mają, ze poprostu na jakis czas zwalniają swoje tempo, ale potem wszystko wraca do normy :lol2: :lol2: . Powiedzialem mu co nieco, potem oczywiscie zrzucal wine na wszystko co mozliwe, czyli wirusy itp. Az w koncu tata sie wkurzyl i wszedl do akcji, mówi - z kierownikiem prosze. Po chwili zjawil sie ten dziad... to zesmy sie z nim troche poawanturowali. Na miejscu tata napisal list do serwisu (jako ze MediaMarkt wyslal te kompy gdzies do Lublina chyba bo tam byla ta firma co im produkowała - PCFactory). No i w tym liscie napisal ze obsluga w MM jest niekompetentna i nie da sie z nimi gadac - w tym liscie opisal cala sytuacje co sie dzialo z kompem, napisal tez ze jesli bylaby taka mozliwosc, to chcemy zwrotu kasy bo to co sie dzieje to parodia itp...No i tym sposobem wyslalismy kompa poraz drugi juz na gwarancje. Po tygodniu dzwonią do nas z MM, ze komp wrócił. Otwieramy karton z kompem, patrzymy na tym wypisku od nich i napisali tylko, ze zrestartowli BIOS poprzez zworke... No to myslalem ze cos tam rozwale... :angry: Tosz to smiechu warte. A najsmieszniejsze jest to, ze wogole nie bylo odpowiedzi na list ktory pisal tata (zajmowal gdzies całą stronę A4). Pojechalismy do domu, odpalam kompa i jak mulił tak muli dalej. No coz wkurzylem sie zdeczka i postanowilismy ze sprzedajemy to badziewie. Po jakims czasie znalazl sie jakis kolo co kupil go od nas za 1200zł (a my kupilismy za 1300, wiec tylko 100zl w plecy). I tak skonczyla sie ta historyjka. Ogolnie nie polecam tamtego serwisu... czesto jak tam wlasnie z kompem stalem to widzialem jak traktowali tez innych ludzi... olewka totalna.

 

P.S. Sorki ze tak dlugo, troche sie rozpisalem. :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejzalem caly temat i zrobilem taka tabelke

proline 20

komputronik 12

sirius 5

apollo 4

gral 4

PC PROJEKT 2

TRYTON 2

esc 2

vobis 1

gdzie liczba oznacza ilosc niezadowolonych klientow.(proline rzadzi :lol: )

Fajnie by to było powiązać jakoś z liczbą klientów tych firm obecną na tym forum. Bo to że Proline czy Komputronik mają więcej zgłoszeń niż jakaś "Zenex Sp. z o.o." z Pcimia Dolnego, dziwnym nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I, jak rozumiem, wszystkie mają tyle samo klientów na rok, tak?

 

Geniusze od analizy statystycznej :lol: :lol:

No wiadomo ze to dokladne nie jest, ale poco ktos ma przegladac caly temat skoro moze spojzec na moj post :wink:

 

Zapomnialem dodac, ze jesli chodzi o proline to okolo 75% problemow bylo w sklepie we wroclawiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I, jak rozumiem, wszystkie mają tyle samo klientów na rok, tak?

 

Geniusze od analizy statystycznej :lol: :lol:

A skąd mamy wiedzieć, który ile ma klientów? Są to największe sklepy, dlatego tylko te są wyszczególnione. Jakoś takim sklepom jak angela czy zenfist "nie udało się" zabłysnąć w tym temacie, a przecież wiele osób z ppc w nich kupuje.

 

Doskonale wiemy, że to nie jest super ranking sklepów, ale nie będziemy każdemu słać maili z pytaniem o ilość klientów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skąd mamy wiedzieć, który ile ma klientów? Są to największe sklepy, dlatego tylko te są wyszczególnione. Jakoś takim sklepom jak angela czy zenfist "nie udało się" zabłysnąć w tym temacie, a przecież wiele osób z ppc w nich kupuje.

Troche zle zrobilem ten ranking bo umiescilem w nim wedlug mnie znane firmy. Powinienem kazdy sklep brac pod uwage.

Sklep angela i zenfist tez wystepowaly w tym temacie, ael to byly 2-3 przypadki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś takim sklepom jak angela czy zenfist "nie udało się" zabłysnąć w tym temacie, a przecież wiele osób z ppc w nich kupuje.

Ale to nie znaczy, że idealne są te sklepy... Zenfist.pl na przykład mnie odepchnął tym, że przez pomyłke wysłali mi zasilacz za pobraniem mimo iż mieli kase na koncie i przez to chyba czas dostawy via GLS sieprzedłużył do tygodnia ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość galaxy

Media Markt \ Toruń

 

Kompletnie odradzam tam kupno kompa... (pomijając to, ze w Hipermarketach i tak są do bani). Kompa tam kupilem ponad rok temu, jak w Toruniu otwierali Galerię Copernicus tj. 27.11.2005r. Serwis mają fatalny.. Opisze wszystko po kolei: Jakis miesiac po kupnie rozwalil mi sie zasilacz, pojechalem tam z kompem i najpierw chceli mi wmowic ze to niby wina wirusów albo windowsa. (jako ze pojechalem tam z tatą, bo nie jestem jeszcze pelno letni, tata zapewnil mnie, ze on jedzie tylko ze mna jako transport, ja mialem z nimi gadac). Tu jeszcze bylem spokojny, powiedzialem ze to niemozliwe, bo robilem formata, skanowanie itp. Potem zaczeli mi wmawiac, ze cos zle podłączyłem... :mur: tu juz sie we mnie troche zagotowało... Wypersfadowałem mu co nieco, ze robią ludzi w konia i żerują na tych, co sie nie znaja. Dobra koles wyszedl cos tam se u siebie w kompie zrobil no i przyjął tego kompa. Po dwoch tygodniach komp wrocil z naprawy, no i fakt - zasilacz wymienili na nowy (bylem pełny podziwu, ze wszystko poszło tak łatwo). Potem jakos w lutym zaczely sie powazne problemy... komp poprostu tak zwolnił ze szok. Niejedokrotnie robilem formaty i tego typu zeczy, z formata na format bylo coraz gorzej. No i w koncu znowu pojechalem do nich z tatą. Opisalismy im całą sytuację - serwisant stwierdzil, ze komputery czasami tak mają, ze poprostu na jakis czas zwalniają swoje tempo, ale potem wszystko wraca do normy :lol2: :lol2: . Powiedzialem mu co nieco, potem oczywiscie zrzucal wine na wszystko co mozliwe, czyli wirusy itp. Az w koncu tata sie wkurzyl i wszedl do akcji, mówi - z kierownikiem prosze. Po chwili zjawil sie ten dziad... to zesmy sie z nim troche poawanturowali. Na miejscu tata napisal list do serwisu (jako ze MediaMarkt wyslal te kompy gdzies do Lublina chyba bo tam byla ta firma co im produkowała - PCFactory). No i w tym liscie napisal ze obsluga w MM jest niekompetentna i nie da sie z nimi gadac - w tym liscie opisal cala sytuacje co sie dzialo z kompem, napisal tez ze jesli bylaby taka mozliwosc, to chcemy zwrotu kasy bo to co sie dzieje to parodia itp...No i tym sposobem wyslalismy kompa poraz drugi juz na gwarancje. Po tygodniu dzwonią do nas z MM, ze komp wrócił. Otwieramy karton z kompem, patrzymy na tym wypisku od nich i napisali tylko, ze zrestartowli BIOS poprzez zworke... No to myslalem ze cos tam rozwale... :angry: Tosz to smiechu warte. A najsmieszniejsze jest to, ze wogole nie bylo odpowiedzi na list ktory pisal tata (zajmowal gdzies całą stronę A4). Pojechalismy do domu, odpalam kompa i jak mulił tak muli dalej. No coz wkurzylem sie zdeczka i postanowilismy ze sprzedajemy to badziewie. Po jakims czasie znalazl sie jakis kolo co kupil go od nas za 1200zł (a my kupilismy za 1300, wiec tylko 100zl w plecy). I tak skonczyla sie ta historyjka. Ogolnie nie polecam tamtego serwisu... czesto jak tam wlasnie z kompem stalem to widzialem jak traktowali tez innych ludzi... olewka totalna.

 

P.S. Sorki ze tak dlugo, troche sie rozpisalem. :-P

Ps. w supermarketach kompa sie nie kupuje ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie znaczy, że idealne są te sklepy... Zenfist.pl na przykład mnie odepchnął tym, że przez pomyłke wysłali mi zasilacz za pobraniem mimo iż mieli kase na koncie i przez to chyba czas dostawy via GLS sieprzedłużył do tygodnia ;]

A mi sprzedali towar, którego nie mieli (słuchawki Sennheiser HD-201), ale potem zamieniłem je na AKG 26-P z rabatem 10 zł (i tak musiałem dopłacić, ale mniej). Tak więc wpadka była, ale starali się naprawić, co idzie im na plus. Wpadek w handlu nie ma ten, kto nie handluje ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przeglądając przez święta strony internetowe przypadkiem natknąłem się na tą strone i opisaną sytuacje. Tak się składa, że ta sytuacja dotyczy naszego sklepu.

Pomimo, iż od tej sytuacji już dużo czasu minęło, jednak sytuacja ta pozostała mi w pamięci, gdyż takich dzwinych przypadków długo się niezapomina.

 

Chciałbym oczywiście sprostować tą sytuację.

 

Po 1. Płyta która została przyniesiona na gwarancję - czyli Epox 8RDA+ była sprawna. Klient stwierdził, że na płycie jest jeden nabrzmiały kondenstor i że może on w przyszłości - "podkreślam w przyszłości" powodować problemy - czyli w momencie przyniesienia na gwarancje płyta była fizyczne sprawna!!!!! - dodam że klientowi za 1 miesiąc kończyła się gwarancja wiec stąd to całe zamieszanie.

Oczywiście wylane kondensatory powodują problemy z poprawnym działaniem sprzetu, ale musi się ono ujawnić w czasie trwania gwarancji!!!!!

W związku z tym że dbamy o swoich klientów przyjąłem warunkowo płytę wydając klientowi rewers i płytę zastępczą (co sam potwierdzasz). Płytę wysłałem do dealera Epoxa który nie chciał naprawić gwarancji gdyż usterki nie stwierdził!! - mam na to pismo z serwisu. Odesłaliśmy płytę ponownie z prośbą o naprawę, gdyż zależy nam na naszych klientach. Prośba owa została spełniona ale niestety cała ta sytuacja przedłużyła się wiecej niż owe 14 dni. W czasie trwania serwisu tego Epoxa klient dostał na zamianę inną płytę - bodajże MSI, czyli nie był pozbawiony komputera. (choć nie jest to obowiązkiem, tylko naszą zwykła przyjętą praktyką)

 

Po 2. Piszesz, o jakiejś interwencji inspekcji handlowej - do dziś nikt do nas nie zadzwonił, ani nigdy nie był na żadnej kontroli !!!!!!!!

 

Po 3. Płytę osobiście odbierał twoj ojciec a nie TY, bo pamiętam że przyszedł po odbiór serwisu i zgubił rewers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - czyli nie miał dowodu przyjęcia do serwisu!!!!!!!!!!!

Pomimo tego wszystkiego wydałem temu Panu płytę!!!!!!!!

 

Całe nieporozumienie było spowodowane przez klienta któremu poszliśmy na rękę, a który nie poszedł nam o 3 dni!!!! choć i tak miał inny produkt na zastępstwo.

 

Proszę przeczytać obie opinie i wnioski wysnuć samemu. Aby sprawę można było uczciwie osądzić trzeba wysłuchąc argumentów dwóch stron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jednak marnotrawni pracownicy sklepów komputerowych też czytają to forum. Jako, że od sytuacji minęło kilka lat, oj wiele się zmieniło.

 

1. W każdym razie, w chwili oddania na gwarancję płyty, miała ona wylane kondensatory, co jest usterką, to, że jak zwykle wy macie jakieś halo i szukacie haczyka na klienta to już wasza sprawa. Pamiętam stwierdzenie "specjalnie psujesz sprzęt, by wymuszać potem nowy" - rzeczywiście trafne określenie, które podsumowuje waszą działalność.

Może ujmę to tak, było to wiele lat temu, chyba nikogo nie dziwi, że jeżeli płyta poszła po opieprzeniach na gwarancję i była na tej gwarancji, uwaga 28 dni (roboczych) to chyba należy się łaskawie jakaś płyta. Panie Januszu, odkąd u was cokolwiek człowiek by nie kupił ciężko było o kartę gwarancyjną, ciągle tłumaczenia "jutro" - nie wiem jak teraz, bo nie kupuję u was, mam dostęp do hurtowni, więc sam Pan rozumie.

Na zamianę po wielu pieprzeniach z wami dostałem bodajże Epoxa 9K8A lub coś w tym rodzaju, nie pamiętam tego modelu, był w każdym razie na KT400. Oczywiście, nie jest waszym obowiązkiem dostarczanie zastępczego sprzętu, ale Panie Januszu, z czym wy do ludzi, myślenie macie jak z komuny - w cywilizowanym kraju sprzedający wytłumaczyłby czemu 28 dni roboczych trzeba było czekać na sprzęt? Czyż nie?

 

2. Była interwencja, ale jak w tym kraju zwykle bywa, uczciwych się rucha, a ludzie niemający pojęcia o handlu wychodzą na prostą. Nic nie dodam więcej.

 

3. Tak, odebrał, ja nie miałem czasu na codzienne chodzenie do was, zresztą poziom kultury (nie mówię akurat o Panu) jest dość śmieszny, wliczając w to poziom wiedzy niektórych pseudopracowników... zresztą cóż w tym naszym Strzyżowie się nie dzieje, ludzie po zawodówce robią strony wielkim projektom sponsorowanym przez UE, gratulacje :)

Ojciec zostawił papierek w domu, nie mogę teraz tego potwierdzić, ponieważ papierek pewnie już dawno leży gdzie indziej.

 

Przypominam, czekałem 28 dni roboczych, 3 dni, o których tu wspomina Pan Janusz (nick pitak) są nieprawdą i potwierdzi to przynajmniej 10 osób, które śmiały się do rozpuchu słysząc tę historyjkę.

 

A na koniec, jeżeli jest Pan tak uczciwy i jak to Pan ujął "W związku z tym że dbamy o swoich klientów" to polecam poczytanie własnego konta na Allegro, tj. 'Pitak' - http://allegro.pl/show_user.php?search=Pitak

 

Aż dziw mnie bierze, że wasz sklep przetrwał, co prawda mój stary trochę za mocno reagował, muszę przyznać gość jest nieco nerwowy, ale to nie znaczy, że można na klienta lać.

 

Szkoda, że jedyna kompetenta osoba pracująca w Tritonie to właśnie Pan Janusz, reszta razem z "właścicielem" powinna dalej instalować windę dla 12-latków, którym brakuje kasy, bo mama nie dała.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cała ta polemika w tym momencie nie ma juz sensu - z rozstania jestes zadowolony zarówno ty - jak i ja.

 

Co do allegro to popatrz na opinie, a blokada była za posiadanie 3 kont !!!

 

Wracajac do interwencji to wiedziałeś z góry ze jej nie bedzie bo nie miała uzasadnienia w warunkach prawnych - poczytaj ustawe.

 

Co do odbioru rewersu - to twoj ojciec nie zostawił jej w domu tylko zgubił - bo sam sie przyznał !!!!!!!!!

 

A skoro tak w nas wątpisz to czemy twoi sąsiedzi i koledzy robią u nas zakupy i są zadowoleni !!!???

 

Co do karier zawodowych i możliwości różnych osób (pracowników) to chciałbym abyś pokazał swoje - abys miał choc 1/10 umiejętności praktycznych (podkreslam praktycznych) co oni mają!!!!!!!! - czytanie pism to nie wszystko!!!!! - od przeczytania kodeksów nikt nie został prawnikiem, ani także dobry kucharz nie staje się nim po przeczytaniu ksiązki kucharskiej!!!!!!

 

 

Kończąc te wywody, myśle że tym postem to zakończymy, gdyż nie ma to już obecnie sensu, z obecnej sytuacji jesteś zadowolony zarówno ty jak i ja - a to najważniejsze.

 

Zycze ci aby następny sklep był tak bardzo dla was wyrozumiały jak i my (lub bardziej) !!!!!

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

Jestem ogromnie zadowolony, ale to ty zacząłeś, więc ja to muszę skończyć.

 

1. Masz dokładnie 208 komentarz pozytywnych, 4 neutralnych i 6 negatywnych, sorry, ale mogę wyliczyć kilka tysięcy ludzi, którzy mają po 10 tysięcy komentarzy i 2-3 negatywy :D

2. Sam poczytaj ustawę, mówi ona dokładnie, 14 i to w dodatku nieroboczych, tylko sklepy interpretują to pod siebie, wy jesteście kolejnych przykładem łamania prawa.

3. Moi sąsiedzi? O kim mówisz, bo chyba nie masz pojęcia? Mówisz o niejakim Pełzaku, który od was bierze sprzęt? Przecież on go bierze dla firmy i nie podam z jakiego powodu, bo sam o nich wiesz, ale o jakiej ty reszcie mówisz? Wiesz, płyty kosztujące zeta możesz liczyć na swoją korzyść, bo na to macie popyt :D

4. Nikt nie został, ale Szanowny Panie, kto powiedział, że wiem ile wiem od czytania gazetem? Koleś, nie żyjesz sam na tym świecie, pracowałem m.in w PCLab.pl, nie znasz? Twój problem, prócz tego w w Siriusie i Barwkompie, oba sklepy internetowe. To, że mam ledwo ponad 20 lat nie świadczy o tym, że teoretycznie znam się na tym fachu gorzej od ciebie, to jest tak mylne jak twoje wywody odnośnie ustawy. Takie wasze "specjalysty" nawet żadnej dystrybucji linuxa by nie zainstalowały, zresztą co można powiedzieć o szefie firmy, który całymi dniami wpieprza kromki i wiecznie mądrkuje, a wypieprzyli go z gminy za te "umiejętnosci praktyczne :D. Jeżeli chodzi o spisywanie faktur VAT to może masz rację, nie mam w tym wiedzy praktycznej, ale w reszcie jesteś koleś bez szans :) i aż mnie śmiech bierze jak tacy ludzie bez pojęcia zakładają sklepy, szczególnie komputerowe.

 

Przypominam, że zaopatrzam się w hurtowni, widać miałeś problemy na maturze z rozumieniem tekstów pisanych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całą tą dyskusję zapoczątkowałeś ty prawie 2 lata temu!!!.

 

Dalej uważam, że te nasze dywagacje nie mają sensu.

 

W przeciwieństwie do ciebie - ja mam wyższe wykształcenie, a ty pewnie z matury miałeś ocenę mierny, skoro cyt:. " Przypominam, że zaopatrzam się w hurtowni", wiec ZAOPATRZAJ się nadal!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

Hehe, aż jedzie od ciebie od tej "wyższości", kolejny niespełniony student informatyki, jak to mówił jeden znajomy, bodajże z Barwkompu - "wkur*** mnie jak codziennie przychodzą studenciki po studiach i wołają o robotę, a chłopaki nie mają pojęcia co to procesor" :D

 

Co do mojej matury to zapewniam cię władco wszechmocny, iż zdałem maturę dobrze, i to nie przez Giertycha. Obecnie studiuję filologię angielską.

 

Jakiś ty oficjalny, a siedziałeś i siedzisz w małej dziurze :) Wiesz co to jest mowa potoczna, czy nikt cię nie uczył? Zresztą po tych wykrzyknikach na końcu widać jak wielki "wykształciuch" (acc. Wassermann) nie potrafi zapanować nad nerwami.

 

W każdym razie koniec tematu z mojej strony. Dla wszystkich zainteresowanych dopowiem jedynie, że to kolejny przykład łamania prawa klienta, a ten pseudosklep Triton w Strzyżowie miał więcej problemów z prawem niż sam Lepper - zwinęli kawiarenkę między innymi, 3 konta na Allegro to już rekord. Zresztą komentarze obrażające na Allegro przez tego tutaj "Pitaka" lub jak kto woli "pisiora" wołają o pomstę do nieba... a podobno ma kwalifikacje, by prowadzić sklep :D

 

Miłego końca weekendu! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Grzechu_1990

Skończyli byście jeździć po sobie?? Skoro jesteście dorośli to czemu zachowujecie sie jak dzieci?? EOT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje serwisu w warszawie, ktory sprawdzi mi od reki ibm'a thinkpada, znacie jakies?

 

edit: fakt, sens tematu jest nieco inny, ale pomimo tego wciaz potrzebuje odpowiedzi : )

Edytowane przez macr0n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje serwisu w warszawie, ktory sprawdzi mi od reki ibm'a thinkpada, znacie jakies?

Rozumiem, że chodzi Ci o niesolidny serwis z mało kompetentnymi pracownikami, bo jeśli nie to chyba pomyliłeś tematy. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...