Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

pikus73 ogólnie to nie chce mi się biegac to jakis urzędach bo to jest troche dziwne żeby firma nie mogla sobie poradzic. Da rade zalatwic to w jakis inny sposob? moze ich postraszyc?

 

ps ja u nich nic nie kupywalem po prostu odkupilem od kumpla karte on osobiscie zaniosl im ją a teraz z nim nawet nei mam kontaktu ( znamy sie tylko przez gg ) dzieli nas 70km..

 

ogolnie lipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pikus73 ogólnie to nie chce mi się biegac to jakis urzędach bo to jest troche dziwne żeby firma nie mogla sobie poradzic. Da rade zalatwic to w jakis inny sposob? moze ich postraszyc?

 

ps ja u nich nic nie kupywalem po prostu odkupilem od kumpla karte on osobiscie zaniosl im ją a teraz z nim nawet nei mam kontaktu ( znamy sie tylko przez gg ) dzieli nas 70km..

 

ogolnie lipa

Jesli Ci się nie chce biegać to w jaki sposób chcesz to załatwić :lol2: :lol2: :lol2: . Rozmowa z Rzecznikiem to tylko 15 min. - możesz również napisać mu opis sytuacji w mail'u lub przedzwonić telefonicznie. Nie licz na to, że firma sama z siebie się nad twoim problemem rozczuli bo ona jest od kasowania kasy a nie zawracaniem sobie głowy duperelami :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze on z jarocina nie jest gg wyskakuje miejscowosc Nidzica 22 lata.

nendznica jest afair ~50km od ols, ale nie mam ostatnio czasu na nic wiecej poza domem i praca wiec ja odpada, ale zglosic do "zdziercow" zawsze mozna i to uczynilem.

 

EDIt.

kumpel ostatnio wspominal, ze byl u niego znajomy marynarz, ktory wrocil z rejscu z hong kongu czy okolic i prosil o zdjecie locka i wgranie pl jezyka do N95, ktora wygladala podobnie do tej z fotki :D

Edytowane przez Niemiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaaban

Allegro Escrow działa na zasadzie: wysyłasz kase do allegro, oni czekają na towar i kiedy mają obydwie rzeczy to wysyłają do adresatów. W przypadku oszustwa po prostu odsyłają Ci kasę i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja chciałbym ostrzec przed zakupami na allegro u kolesia electronicdeals

nie żeby coś zagineło...ale kupiłem karte razer barracuda (i nie tylko ja) 14.06, powinna zostać wysłana zgodnie z opisem aukcji(i słowami sprzedającego) 15.06 zaś została wysłana...30.06.08 i dostałem ją dopiero 03.07.08

 

inni uzytkownicy też mieli podobne problemy, jeden zakupił 3.06!! i dostał dopiero 28.06

 

facet ostro tnie w kulki, na dowodzie nadania był słabo odciśnięty datownik, ale siostra pracuje w kontrolingu PP i mi sprawdziła datę

 

więc jeśli coś u niego kupujecie - brać kurier lub za pobraniem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym Wszystkich

przestrzec Przed SKLEPEM

 

- Everon.pl -

 

www.everon.pll

 

i przed uzytkownikiem naszego forum MILANS (sprzedawca w tym ze sklepie i naciagacz z naszego forum)

 

 

Sprawa dotyczy BEZCZELNEGO i Lekcewazacego sposobu podejscia do Reklamacji sprzetu.

 

Zakupilem poprzez Milansa i jego sklep everon - kr.graficzna R4850 - pod koniec czerwca

Jak sie okazalo Karta od samego Poczatu sprawiala dziwne problemy - t/j w czasie uzytkowania, aplikacjach 3d

monitor samoistnie sie wylaczal, i czasem raz na 10 booto pojawialky sie paski.

 

Karte wyslalem czym predzej do sklepu, na poczatku lipca -

pomimo tego ze MAM 10 dni na oddanie sprzetu bez podania przyczyny - zgodzilem sie na gwarancje bo Sprzedawca (MILANS) zapewnial ze Wymieni mi Karte w ciagu tygodnia ... i zalezalo mi na tym BY MIEC ta KARTE

(chodz zaznaczam ze karta od poczatku sprawiala problemy)

 

Jakie to wielkie jest moje ROZCZAROWANIE - ze jest dzis dzieki Bogu 5 Sierpien A ja ciagle NIE OTRZYMALEM karty -

 

Do Milansa/Sklepu dzownilem w sumie 4 x za kazdym razem Slyszac ZBYWANIE ze sprawa jest w toku i ze juz niebawem bedzie sprawa zalatwiona

(chodz na poczatku zapewnial ze wymiania w tydzien)

 

MINAL MIESIAC - a sprawa Wciaz Nie zostala zalatwiona

Wczoraj byl OSTATNI raz jak dzwonilem - Po czym nie wiem kto milans/czy inny sprzedawca (po nacisku z mojej storny)

oswiadczyl ze wysla mi jutro (dzis) nowa karte (powinni chyba zrobic tak odrazu jesli zalezy im na dobrej renomie) i w tym celu mieli DZISIAJ dzwonic - Jak sie OKAZALO bylo to ZNOWU zapewnienie bez POKRYCIA

 

JEST TO JAWNE ZLODZIEJSTWO !!! inaczej tego nie Mozna nazwac

Jestem miesiac bez karty - a sklep gdzie kupilem everon - jawnie mnie OSZUKUJE

 

 

 

Sprzedawcy sa na TYLE BEZCZELNI ze nie odbieraja telefonow.

NIe wiem wogole co to jest za FIRMA - bo

 

sprawa zostanie zgloszona do rzecznika praw konsumenta i na policje!

 

a W internecie na forach komputerowych - Anty reklama w jaki to sposob postepuja z klientem

 

 

Przestrzegam jeszcze raz przed kupnem w tym sklepie -

Ceny moga byc atrakcyjne ale jak sie okazuje moze sie trafic wadliwy sprzet i wtedy bedziemy zbywani jesli chodzi o jego reklamacje i gwarancje

 

Dziekuje tyle ode mnie

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ech... no nie chciałem wcześniej o tym wspominać, ale widze że sytuacja jest taka a nie inna.. No cóż..

 

Karte zakupiłes "za pośrednictwem" użytkownika Spookie. Kupił ją u mnie kilka dni wcześniej w ramach rozliczenia. Skąd wiem ze to ta karta? Otóż od ostaniego czasu tworze baze danych całego sprzętu jakim handluje. Pozwolę sobie więc przytoczyć pewien fragment

 

Spookie (PPC): (Środa 02.07.2008 12:19)

czesc

(Środa 02.07.2008 12:20)

dyski ok, grafika oki, pamiec sd oki ale mi w aparacie niechce cos chodzic za bardzo ;/

ten radek sie grzeje strasznie ale 700/2200 MHz robi bez niczego

validate 700/2400 MHz zrobiłem i sówaki od o/c sie skonczyly ;)

Nie chciałem już robić między Wami niepotrzebnych napięć więc nie wspominałem Ci o tym. No bo po co Was niepotrzebnie skłucać? Wziąłem więc wszystko na siebie i jak zwykle źle na tym wychodze..

 

Karta jest obecnie w serwisie Gigabyte i poleży tam pewnie jeszcze jakiś czas. Z tego powodu zorganizowałem nową która miała zostać dzisiaj wysłana. Niestety kurier dał ciała i nie otrzymałem jeszcze paczki z grafami. Dopiero jutro nastąpi więc wysyłka nówki sztuki.

 

Mam nadzieję, że moje wytłumaczenie nieco zmieni wasz pogląd na całą sytuację..

Edytowane przez MILANS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupilem poprzez Milansa i jego sklep everon - kr.graficzna R4850 - pod koniec czerwca

Czyli ktoś skłamał. Teraz powinien czekać 21 dni roboczych na kartę i jeszcze narzeka. Na przyszłość, kupuj faktycznie nowe towary, potem pluj na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jeden cytacik

Spookie (PPC): (Poniedziałek 07.07.2008 17:46)

No koleś mi napisał ze padła mu karta co ja kupiłem

chodziłą z tydzień i padła sama z siebie

była dobra i sie zepsuła ;)

(Poniedziałek 07.07.2008 17:47)

bo ją stestowałem ;)

miałemw sumie takie 2 ;)

a co jakieś problemy z gwarancją mozesz mieć :| ??

(Poniedziałek 07.07.2008 17:48)

normalnie odsyłasz do producenta i chyba nic nie przeszkadza ?

forum to takie specyficzne miejsce, że można łatwo śledzić co się dzieje ze sprzetem, który zakupują userzy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ech... no nie chciałem wcześniej o tym wspominać, ale widze że sytuacja jest taka a nie inna.. No cóż..

 

Karte zakupiłes "za pośrednictwem" użytkownika Spookie. Kupił ją u mnie kilka dni wcześniej w ramach rozliczenia. Skąd wiem ze to ta karta? Otóż od ostaniego czasu tworze baze danych całego sprzętu jakim handluje. Pozwolę sobie więc przytoczyć pewien fragment

 

 

 

Nie chciałem już robić między Wami niepotrzebnych napięć więc nie wspominałem Ci o tym. No bo po co Was niepotrzebnie skłucać? Wziąłem więc wszystko na siebie i jak zwykle źle na tym wychodze..

 

Karta jest obecnie w serwisie Gigabyte i poleży tam pewnie jeszcze jakiś czas. Z tego powodu zorganizowałem nową która miała zostać dzisiaj wysłana. Niestety kurier dał ciała i nie otrzymałem jeszcze paczki z grafami. Dopiero jutro nastąpi więc wysyłka nówki sztuki.

 

Mam nadzieję, że moje wytłumaczenie nieco zmieni wasz pogląd na całą sytuację..

 

JAK mi milo - ze nareszcie ktos sie SAM odezwal w sprawie mojej karty - jak to mowia UDERZ w stol na nozyce sie odezwa...

 

Drogi MILANSIE - nie bylo by w tym nic zlego, ale Twoje/Wasze Postepowanie - odnosnie reklamacji Sprzetu i zwodzenie mnie przez blisko miesiac - Sklonilo mnie do NApisania tego posta NARAZIE na Jednym FORUM.

 

Zgadza sie Karte kupilem od uzytkownika Spookie a on od WAS 2 dni wczesniej - Wiec Notabene - Kupilem od was gdyz Spookie byl niejako posrednikiem (porostu zamawial wieksza ilosc sprzetu i wzial karte dla mnie) - Zreszta kr.Gwarancyjna mam z Wasego Sklepu.

Karta na dobra sprawe nie byla TESTOWANA u Spookie .. z jego relacji na sztywno Odpalil jakies tam demko z samolocikiem i tyle (nawet 3dmarka nie odpalil bo niechcial sie zalaczyc)

 

U mnie karta od poczatku sprawiala problemy gdyz po ok 20-30 min uzytkowania powodowala wylaczanie sie monitora .. oraz raz na czas podczas bootowania PAski na ekranie

POMIJAM JUZ I TEN FAKT - BO moglo sie zdarzyc ze karta mogla miec jakas Usterke FABRYCZNA - ZDARZA SIE - NIE MAM ZA ZLE

 

 

ale do JASNEJ cholery - po co OBIECUJECIE ze wymienicie mi karte w TYDZIEN a potem zwodzicie przez MIESIAC ?? - gdybym byl pozadnym sprzedawca ... i zalezalo mi na Renomie - sciagnal bym z polki nastepna karte i dal Klientowi (tym bardziej ze karta od nowisci nie byla ok)

Wy i tak Dostaniecie NOWA karte z Gwarancji (najpewniej)

 

Poza tym NIE Wklejaj wypowiedzi Spookiego z gg - Bo Odwracasz kota ogonem -

MOge go poporosic ZEBY NAPISAL tu na Forum w jaki sposob sprawdzal karte (wsadzil do kompa odpalil i powiedial - DZIALA)

 

MOge tez poszukac w archiwum twoich zapewnien o wymianie Karty w ok Tydzien -

 

Czyli ktoś skłamał. Teraz powinien czekać 21 dni roboczych na kartę i jeszcze narzeka. Na przyszłość, kupuj faktycznie nowe towary, potem pluj na forum.

NIe wiesz jaki jest Temat to nie pisz glupich komentarzy

 

- Karta kupiona ze sklepu EVERON -

Rownoznacznie mogl ja kupic dla mnie Kuzyn np spookie

 

21 dni juz Minelo

Towar byl nowy

 

Wiec daruj sobie komentarze - jak nie znasz tematu

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie gadaj, że nie działa od nowości, bo od nowości jej nie miałeś. Fakt jest taki, że od nowości to ona dostała mocnego kopa.

 

21 dni roboczych? (4 tygodnie i jeden dzień)

 

Zresztą nie wierzę, że spookie, ją testował w jednym demie. Ja jak testuję i ocuję cokolwiek, to po prostu to równo katuję. Chyba każdy tak robi. W końcu chce się zobaczyć, ile akcelerator wytrzyma.

Edytowane przez kosa64

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie gadaj, że nie działa od nowości, bo od nowości jej nie miałeś. Fakt jest taki, że od nowości to ona dostała mocnego kopa.

 

21 dni roboczych? (4 tygodnie i jeden dzień)

 

Zresztą nie wierzę, że spookie, ją testował w jednym demie. Ja jak testuję i ocuję cokolwiek, to po prostu to równo katuję. Chyba każdy tak robi. W końcu chce się zobaczyć, ile akcelerator wytrzyma.

ADwokacie - wroc skad przyszedles

 

NIe dzialala poprawnie - pisalem ze blad pojawial sie po 20-30 min uzytkowania (spookie testowal najwyzej 10 min nawet nie pod pelnym obciazeniem graficznym)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja to widze jeszcze inaczej. (zaznaczam ze to moje odczucia, nikogo nie oskarżam nie bronie)

MILANS sprzedal dobra karte, Spookie ja spartaczyl, dostales padnieta, i MILANS ma z kabzy oddawac nowa? Wyslal na gwarancje i tyle. Bo co z tego ze 10dni, kupuje dysk podpinam 220V i rzadam zwrotu lub wymiany.... Owszem popelnil blad, odrazu sie sprawe tak przedstawia, bo jednak obietnica to obietnica:)

Jesli np karta na szybko dostala za duzo papu, cos sie sfajczylo/przegrzalo, przeca takie sprawy nie podlegaja gwarancji ( owszem mozna ciac ze sie nie wie co sie stalo itd) w serwisie najprawdopodobniej zkumaja co sie stalo?! A to forum jest takie ze sie boje SPRZET URZYWANY kupywac;] no bo na codzien wszyscy w sigach mody na napiecia kosmiczne, a przy sprzedazy na allegro texty:

Karta nie krecona, chodzila na default, wogole malo gralem, eee tak wogole to jej nie uzywalem bo uzywalem zintegrowanej itd itd:)

Sprzet ma byc w pudełeczku zafoliowany nie otwierany, wtedy moge zakladac ze dostalem dobry (rygorystyczne testy przy wyjsciu z fabryki ) pomijajc fakt transportu itd. Ale jesli ktos na chwile odpalil "samolociki" to rownie dobrze mogl sprawdzic ile poleci...

To takie moje spekulacje, ale mam nadzieje ze dojdziecie do porozumienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja to widze jeszcze inaczej. (zaznaczam ze to moje odczucia, nikogo nie oskarżam nie bronie)

MILANS sprzedal dobra karte, Spookie ja spartaczyl, dostales padnieta, [...]

Ale tak to wygląda. <_<

 

Kartę kupiłem od "MILANS" ale zanim otrzymałem kartę zdecydowałem się ją sprzedać "Strongmen". Na prośbę forumowicza otworzyłem pudełko i włożyłem kartę do kompa. Radeon chodził u mnie około 20 minut z czego głównie w "pulpicie", jedyną aplikacją jaką odpaliłem były "samolicik" z ATI Tray Tool's który chodził OKi. Jako że chciałem szybko wysłać kartę nie miałem czasu na włączenie jakiejkolwiek gry, 3D marka co mocno obciąża grafikę.

 

EDIT

 

Relacja z "odpalenia" karty była "live" tj. jak dostałem kartę to porobiłem fotki które otrzymał Strongmen, potem sprawdziłem czy działa karta, podałem parę informacji o karcie Strongmenowi po czym od razu spakowałem kartę.

 

/EDIT

 

Mam nadzieję że sprawa zakończy się pozytywnie, obydwóch forumowiczów szanuję i uważam je za osoby uczciwe.

 

Czuję się trochę jak między młotem i kowadłem... nie chciałbym aby ktokolwiek z forum miał do mnie jakieś negatywne nastawienie zarówno Strongmen i MILANS to miłe osoby z którymi od czasu do czasu gadałem o "komputerkach". :)

Edytowane przez Spookie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiesz co tak naprawdę Spookie robił z ta kartą [= te 10 minut "na słowo" to równie dobrze mogły być baty i nabijanie na pal ^^

 

w dodatku pisząc że karta nie była testowana a dalej że było "tylko" odpalone demko sam bym miał wątpliwości i wg mnie MILANS postąpił słusznie że odesłał kartę na gwarancję, jednak mógł nic nie obiecywać tylko poinformować że będziesz czekał do 21 dni roboczych

 

EDIT:

w sumie na jedno wychodzi, pretensje do sprzedawcy są nieuzasadnione

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja ze swej strony może nie odradzę, ale zasugeruję aby uważać na sklep www.monsterpc.pl

Akurat się nie sparzyłem bo to co zamawiałem(Karakorum) jest dość trwałe, ale jezeli presyłali by płytę główną tak zapakowaną to doszła by jako klocki lego...

Mimo wszystko to do sprzedawcy należy odpowiednie zabezpieczenie paczki...

a ja dostałem paczkę z karakorum, a raczej pudełko z karakorum zawinięte w folie kuriera.

przez co pudełko wygląda jak by pies je zjadł a potem zwrócił, nie mówiąc o nadgiętych finach w chłodzeniu ale to już wyprostowałem :P

Tak ogólnie nie, żebym się specjalnie czepiał ale po kontakcie np, z Agito gdzie paczka była super zapakowana i zabezpieczona(a na dodatek przesyłka tańsza) otrzymałem "paczkę" której jedynym zabezpieczeniem była folia..

Karakorum przybyło całe ale na przyszłość radzę uważać z tym sklepem bo mobo czy dysk po takiej podróży nadawało by się tylko do śmieci... To tyle, nie żebym odradzał ale na następny raz dołożę te 10zł i kupię w droższym sklepie dzięki czemu po otwarciu paczki będzie tylko uśmiech, że sprzedawca dba o towar i szanuje klienta a nie szacunek dla klienta gorszy niż w barze mlecznym 30 lat temu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Spookie -

 

Potwierdzilo sie to co pisalem wczesniej ...

Czyli co? To, że próbowałeś oczernić MILANS'a zatajając przy tym istotne informacje n/t zakupu? Jak dla mnie to sam siebie pogrązyłeś.

 

EDIT:

w sumie na jedno wychodzi, pretensje do sprzedawcy są nieuzasadnione

Tyle w tym temacie.

Edytowane przez blasphemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra Panowie - nie ma co sie teraz licytować. Nie ukrywam, że zrobiłem błąd, gdyż liczyłem że serwis Gigabyte sie szybciej uwinie. Ze swojej strony dopilnuję aby jutro nowa karta wyszła do Strongmen'a. Myślę że sprawa wyjaśniona i zakończona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze sie wtrące ;p ( ewentualnie skasujcie ten post pozniej ;p ) , intryguje mnie jeno ,skoro karta nie byla tykana dluzej niz te ~20min i nie byla katowana, czego sie tyczy zdanie "ten radek sie grzeje strasznie ale 700/2200 MHz robi bez niczego

validate 700/2400 MHz zrobiłem i sówaki od o/c sie skonczyly" w pierwszej odpowiedzi MILANSa na zarzuty Strongmena ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to za

 

Zakupilem poprzez Milansa i jego sklep everon - kr.graficzna R4850 - pod koniec czerwca

by Ci mógł Milano wytoczyć cywilny, jawne kłamstwo, szkoda, że jeszcze nie napisałeś "osobiście kartę odebrałem w sklepie...".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...