Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie to za

 

 

 

by Ci mógł Milano wytoczyć cywilny, jawne kłamstwo, szkoda, że jeszcze nie napisałeś "osobiście kartę odebrałem w sklepie...".

Masz chyba cos nie pokolei w glowie

 

Karta zostala zakupiona na Targu czy w sklepie Everon ?

a to ze przez Spookiego to nie ma znaczenia - mogl ja rownoznacznie kupic MOJ tata - a ja bede ja reklamowal bo mam Gwarancje i paragon

 

wiec zastanow sie zanim zaczniesz pisac popdobne brednie

 

Czyli co? To, że próbowałeś oczernić MILANS'a zatajając przy tym istotne informacje n/t zakupu? Jak dla mnie to sam siebie pogrązyłeś.

 

 

 

Tyle w tym temacie.

Sluchaj Koles o czym ty piszesz

- Jesli mi ktos obiecuje ze mi wymieni karte w tydzien a potem zwodzi mnie przez miesiac

to o czym TY piszesz ?

 

PUNKT WIDZENIA zalezy od PUNKTU siedzenia

Kup zjeb... karte ktora jest w stanie pol/zycia - tzn niby dziala na pierwszy rzut oka ale jeb... sie po chwili uzytkowania

 

Sprzedawca - INFORMUJE ze wymieni OD REKI do tygodnia a pozniej Sprawe przeciaga miesiac

Przy tym jest mnogosc kretactwa i obietnic...

 

Dalej Ktokolwiek uwaza ze moje - roszczenia sa Bezpodstawne ?

 

BTW- z tego ci sie dowiedzialem PRoblemy z Reklamacja w EVERON - nietylko mnie dotknely

ale przemilcze to bo to juz nie moja Broszka

 

Czuję się trochę jak między młotem i kowadłem... nie chciałbym aby ktokolwiek z forum miał do mnie jakieś negatywne nastawienie zarówno Strongmen i MILANS to miłe osoby z którymi od czasu do czasu gadałem o "komputerkach". :)

Nie mam Absolutnie do ciebie Pretensji - bo ja rowniez Uwazalem przez pierwsze 2-3 dni ze karta jest OK...

ale dziwily mnie jej dziwne zachowania - typu wylaczanie sie monitora i jazdy raz na czas z bootowaniem

 

dopiero po 3-4 dniach sie utwierdzilem w przekonaiu ze karta ma jednak jakas wade

 

 

Dodam rowniez .. ze nie bylo by zadnego ZAL.PL

 

gdyby odrazu ze mna ktos konkretnie gadal .. a nie obiecywal .. wymiane w tydzien a potem zwodizl przez miesiac ...

 

Dodam Do Wiwatu ... ze Moglem wczesniej wpasc na Pomysl Umieszczenia TOPICU - bo byc moze moja karta WCZESNIEJ zostala by wymieniona/naprawiona

 

Teraz kiedy napisalem POSTA .. nagle SPRZEDAWCA sie obudzil - i zapewnia przyspieszenie calej procedury ;-)

 

FAJNIE cieszy mnie to szkoda ze musialem sie podjac tak radykalnych, chodz jeszcze nie ostatecznych srodkow

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze , że mało kto jest obiektywny :lol2:

 

W sumie ciężko ustalić czy karta była uszkodzona od nowości , ale weżmy od uwage , że karta była sprawna i padła po tygodniu. Także leci z miejsca na gware , jeżeli mineło owe 21dni to nowa karta lub naprawiona powinna zostać wysłana. Pracowałem w sklepie także wiem jak z wysyłaniem sprzętu na gware , uszkodzona karta mogła przeleżeć w sklepie kilka dni i potem zaczyna się robienie w hu... W tym przypadku mogła tak nie być , ale tego nigdy się nie dowiemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Milans - proponuję abyś w karcie gwarancyjnej dodał punkt o tym, że gwarancja jest nieprzechodnia...

 

@Strongmen - Milans zachowuje się w 100% profesjonalnie - to Ty zachowujesz się jak napalony małolat rzucający mięsem i publicznie grozisz człowiekowi. poleciałeś chłopaku na parę groszy, żeby kupic jak najtaniej - używka to używka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Milans - proponuję abyś w karcie gwarancyjnej dodał punkt o tym, że gwarancja jest nieprzechodnia...

 

@Strongmen - Milans zachowuje się w 100% profesjonalnie - to Ty zachowujesz się jak napalony małolat rzucający mięsem i publicznie grozisz człowiekowi. poleciałeś chłopaku na parę groszy, żeby kupic jak najtaniej - używka to używka...

Kolejny Adwokat sie znalazl

 

Rzeczywiscie w 100% profesionalnie - obietnice skladane bez pokrycia i zwodzenie klienta nazywasz profesionalnym zachowaniem

 

NIe rzucam Miesem - Pisze o tym JAK NIESLOWNY jest sprzedawca ze sklepu EVERON - MILANS

 

jak mi ktos cos OBIECUJE i zapewnia o czyms - to chyba nie mowi tego OT tak sobie ?

 

A to czy uzywka czy nie uzywka nazywac mozna jak sie chce

Karta kupiona w EVERON i z niej jest gwarancja - a to kto ja kupil to jest BEZ znaczenia

bo gwarancja nie jest Imienna

 

W tym tyg mija 21 dni

 

nie bedzie karty/kasy - lecimy dalej z reklama w sieci = i sprawa zglaszana do rzecznika nastepnie dalej

 

I NIkomu nie GROZE - tylko w dobrej intencji ostrzegam przed Zakupami w tym Sklepie

 

OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, tak czy inaczej :

 

USTAWA

 

 

z dnia 2 marca 2000 r.

 

 

o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 

 

(Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

 

Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.

 

Czyli co by nie było, jeśli nie minęło jeszcze 10 dni Strongmen mógł oddać kartę. Nie zrobił tego, jego decyzja.

 

Ale zapewnienie Milansa o wymianie w tydzień, czy nawet dwa było delikatnie mówiąc nieprofesjonalne - i teraz takie gadanie "Nie ukrywam, że zrobiłem błąd, gdyż liczyłem że serwis Gigabyte sie szybciej uwinie" również jest nieprofesjonalne. Strongmen chciał dobrze dla Ciebie, a ty podkusiłeś go na rozwiązanie które było zupełnie nierealne czasowo - i dobrze o tym wszyscy tu wiemy :P

 

Natomiast to czy kartę kupił Spookie, czy Strongmen nie ma żadnego znaczenia - najpewniej Spookie odpalił CCC i tak na szybko sprawdził czy przechodzi test również po OC. Ale nawet samo to że powiedział że jest OK, nie zmienia faktu że karte i tak mógł sobie oddać od tak - bo gwarantuje to ustawa. Dlatego we wszelkich tych dywagacjach proponuje pozostać w sferze faktów, realnej sytuacji prawnej - nie unoście się emocjami aż tak bardzo. A takie łapanie teraz za słówka kto kłamał a kto nie - ma w ogóle sens? Sytuacja jest prawnie jasna

 

W sumie się strongmenowi nie dziwie, bo kupił kartę i zapomniał już pewno że ją w ogóle ma. Podobnie było z moim procesorem, którego reklamacja również trwała za długo - ale nie ma sensu o tym pisać w tym momencie. Grunt że jest porozumienie

 

Ja bym tylko do Milansa miał taką radę, na przyszłość - żeby nie podawać nierealnych terminów. Wielu z nas traktuje Cię jako naprawdę rozsądny i tani sklep, i taką opinie z pewnością dobrze byłoby utrzymać. Wiadomo jeden klient zrozumie sytuacje i odpuści, a drugi wybuchnie tak jak Strongmen - no ale po części go rozumiem właśnie za podanie tego tygodniowego terminu

Edytowane przez Opson6667

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

@Milans - proponuję abyś w karcie gwarancyjnej dodał punkt o tym, że gwarancja jest nieprzechodnia...

Mam drobna uwage do tego co napisales. Tutaj cytat :

Karta zostala zakupiona na Targu czy w sklepie Everon ?

a to ze przez Spookiego to nie ma znaczenia - mogl ja rownoznacznie kupic MOJ tata - a ja bede ja reklamowal bo mam Gwarancje i paragon

Innymi slowy ta propozycje mozna sobie wsadzic w 4 litery z prostego powodu : paragon nie jest imienny , gdyby to byla fakutra to wtedy sprawa gwarancji faktycznie zalezy od podejscia sklepu bo u nas gwara imienna niekoniecznie musi przechodzic i kazdy z nas wie , ze sklepy czesto uzywaja tej furtki przy towarze odkupionym od kogos. Jesli dobrze pamietam to i sam Zenfist mial kiedys cos podobnego i czytalo sie o tym na forum , choc blizej nie pamietam tematu. Jednaze nie mamy przyjemnosci z faktura , a paragonem , a wiec gwarancja jest nawet jesli odsprzeda sie ta karte i 50x.

 

Zas co do serwisu Gigabyte. Tam serwis przewaznie trwa okolo miesiaca czyli te 21 dni roboczych i wiekszosc osob , ktore oddawaly tam sprzet na serwis doskonale o tym wiedza wiec tygodniowy termin jest nierealny , zwlaszcza w przypadku Gigabyte , gdyz ten jako firma z serwisem w Polsce nie wymienia kart od reki , a serwisuje czyli naprawia , lutuje w pierwszej kolejnosci (dlatego maja miedzy innymi taka , a nie inna prase , ze lutuja co sie tylko da...). Nawet jesli orzekliby , ze pojdzie nowa to procedura i tak potrwa tyle , a nie tydzien.

 

Czemu? Temu :

-kupuje karte , ta jest uszkodzona

-oddaje do sklepu

-sklep wysyla dalej , trafia to na pewno do dystrybutora

-ten odsyla dalej do serwisu producenta

-karta wraca w kolejnosci podanej wyzej

 

Rzadko zdaza sie , ze sklep sam odsyla bezposrednio do serwisu Gigabyte we Wrocku , choc nie mowie ze nie ma takich akcji.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz kiedy napisalem POSTA .. nagle SPRZEDAWCA sie obudzil - i zapewnia przyspieszenie calej procedury ;-)

 

FAJNIE cieszy mnie to szkoda ze musialem sie podjac tak radykalnych, chodz jeszcze nie ostatecznych srodkow

Teraz, kiedy napisałeś posta, zapewne zniechęciłeś większość userów tego forum do robienia z Tobą jakichkolwiek interesów. Co tu MILANS może przyspieszyć? Szybciej polutuje Ci kartę? :lol: Odstaw emocje na chwilę i spójrz racjonalnie na cała sytuację - przeciez to nie od niego zalezy, ile karta będzie gniła w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Last time...

imho Strongman ma troche racji, bo MILANS go zapewnial. Rozumiem jak moze sie czuc ktos komu karta sie spaprała i czeka (na jakichs 4mb) nerwy nerwy!

Ale MILANSa tez rozumie, sprzedal dobra karte (nie podejrzewam nikogo o to ze sprzedaje uszkodzony sprzet ukrywajac to wiec taki zarzut nie ma prawa bytu), odebral spaprana. Normalny proces, odsyla i czeka na serwis/nowke itd. Wiec w takim wypadku to co mialo miejsce JEST zgodne z

"W tym tyg mija 21 dni " wiec nie popelnil rzadnego bledu od strony prawnej!!!!!!!!!! Poza tym ze cos obiecał.... sprawa w toku, nie ukradł, nie oszukał, poprostu OBIECAŁ....wiec Strongman wyluzuj. Owszem dzieki forum sprawa sie wyjasnila (troszke przekoloryzowales na poczatku) i moze uda wam sie to szybciej wyjasnic zalatwic, ale naprawde wrzuc na luz

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kiedy napisałeś posta, zapewne zniechęciłeś większość userów tego forum do robienia z Tobą jakichkolwiek interesów. Co tu MILANS może przyspieszyć? Szybciej polutuje Ci kartę? :lol: Odstaw emocje na chwilę i spójrz racjonalnie na cała sytuację - przeciez to nie od niego zalezy, ile karta będzie gniła w serwisie.

Juz pisalem wczesniej ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia -

 

A Teraz Przeczytaj Uwaznie Drogi Uzytkowniku

Jak jest naprawde i popatrz na Sprawe OBIEKTYWNYM okiem

bo jak widze ZERO obiektywizmu - Pisze w dobrej intencji aby ostrzedz WAS/INNYCH

a niektorzy Brna w zaparte...

 

chcac uswiadomic inym ze WYGLADA na to, wielki zly Strongman chce obsmarowac Blotem Biednego i malego Milansa/Everon

 

a Guzik PRawda

Gdyby OD poczatku MIlans/Everon - byly wporzadku w swoim postepowaniu nie bylo by zadnego ALE

 

A bylo calkiem inaczej - Karte otrzymalme nie wpleni sprawna - pomijam juz fakt czy uszkodzil JA SPOOKIE czy byla fabrycznie uszkodzona -

 

MOGLEM oddac ja do 10 dni bez podania przyczyny !!! dobrze o tym wiedzialem - (po oddaniu nikt by sie nie zorietowal o jej defekcie bo trzeba bylo potestowac 30 min w specyficznym srodowisku 3d aby zorietowac sie ze wylacza monitor - pewnie przekonal by sie o tym nastepny nabywca)

 

I TYLKO DLATEGO ze MILANS zapewnil Ze wymienia w Tydzien - Zgodzilem sie na odeslanie na gwarancjie

A rownoznacznie moglem oddac bez podania przyczyny i zadac zwrotu pieniedzy

 

Dodatkowym potegujacym faktem jest to ze przez caly okres/miesiac gdy dzwonilem ok 4 x slyszalem zapewnienia ze KARTE juz wysylaja - i ze beda do mnie jutro dzwonic - co oczywiscie bylo Goloslowne

bo NIKT SIE DO MNIE ANI RAZU NIE ODEZWAL a kiedy stalem sie niewygodny/natarczywy, PRzestali odbierac TELEFONY

 

Dopiero kiedy zdecydowalem sie napisac POSTA - NAGLE sprawa zaczela sie wyjasniac

 

Jestem przekonany w 100% i daje sobie obciac reke - ze gdyby nie interwencja narazie na tym Forum

Sprawa ciagnela by sie jeszcze b.Dlugo

 

Sprawa dla mnie oczywsita

 

Teraz na zakonczenie, jestem na Forum od 2003 roku w tym czaise sprzedalem wiele sprzetu komp. uzytkownika naszego forum - w zasadzie w 99% zawsze kazdy byl zadowolony - a uzytkoiwnicy byli rozni od poczatkuajcych do moderatorow.

 

NIe jestem osoba konfliktowa, szanuje wiekszosc usserow -

ALE SZLAK MNIE TRAFIA jak ktos mi cos OBIECUJE - ja na to przystepuje, a potem wodzi za nos przez miesiac krecac przy tym i oszukujac

 

NARAZAJAC na straty i niepotrzebne nerwy

Kupiolem karte przeslzo miesiac temu - a tak jakbym jej nie mial - chyba tylko ubytek na koncie - powoduje ze o niej jeszcze pamietam

 

i mysle ze Kazdy kto wlasnie Odrzuci emocje na bok - pomysli i uzna ze moje roszczenia sa w Pelni uzasadnione - inaczej nie bylo by tego Posta !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz chyba cos nie pokolei w glowie

Chyba ty bo:

 

Jeśli dokonaliśmy zakupu przez Internet możemy towar zwrócić bez podania przyczyny w terminie 10 od dnia zawarcia umowy lub otrzymania towaru jeśli pisemnie w terminie 10 dni poinformujemy o tym sprzedawcę. Istotne jest aby rezygnacji z towaru dokonać na piśmie, nie wystarczające jest np. oświadczenie ustne złożone np. przez telefon.

 

 

Także działania sklepu jak najbardziej właściwe, nie dopełniłeś formalności więc możesz składać sobie zażalenia gdzie chcesz, ale sam nie dopełniłeś formalności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedyny jego błąd że obiecał te 7dni, a tak dostałby kartę, sprawdził że uwaliłeś i wysłał sprzęt na gwarancję (czekał byś tak czy siak 21 dni roboczych) bo chyba nie myślisz że te 10 dni tyczy się zrypanego sprzętu przez kupującego.

 

 

i jeszcze przypomnę fragment z postu MILANSa #525

 

Spookie (PPC): (Środa 02.07.2008 12:19)

czesc

(Środa 02.07.2008 12:20)

dyski ok, grafika oki, pamiec sd oki ale mi w aparacie niechce cos chodzic za bardzo ;/

ten radek sie grzeje strasznie ale 700/2200 MHz robi bez niczego

validate 700/2400 MHz zrobiłem i sówaki od o/c sie skonczyly icon_wink2.gif

N/C

10 minut demka tylko... przy takich tekstach sprzedający miał prawo Wam nie ufać

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dokladnie czytasz posty ktore pisze

 

Karta na pierwszy Rzut oka Byla Ok ...

 

Dzialala normlanie - trzeba bylo ja uzytkowac jakis CZAS zeby przekonac sie ze w pewnych sytuacjach graficznych powodowala - jazdy

 

NIE BYLO SZANS na wykrycie usterki - podpinajac ja do kompa na 10-czy 15 min

 

Wiec ani Spookie ani Milans - by tego nie sprawdzili odrazu

 

MOGLEM oddac bez podania przyczyny I NIKT by sie nawet nie Zorietowal - ze karta ma wade fabryczna

- ale postopilem uczciwie mowiac ze karta jednak nie jest okey .,.. za co spotkala mnie NAgroda

 

I nikt z was nie rozumie

 

ze to nie byl jedynie jego blad ze obiecal w 7

 

tylko fakt - ze dzwonilem co 7 dni i caly czas slyszalem Wykretne odpowiedzi ...

 

Zeby lopatologicznie zobrazowac przytocze algorytm

 

A- dostaje karte (ktora ma wade utajniona nie do wykrycia na pierwszy rzut oka potrzeba dluzszej procedury testowej aby stwierdzic wade)

 

- MOge oddac BEZ podania przyczyny ZATAJAJAC fakt ze karta byla fabrycznie niesprawna (MILANS by podpial karte t/j spookie i stwierdzil ze jest okey ) - oddal Kase - (takie prawo)

 

B- Zalezy mi na sprawnej karcie ... i Zgaszam o usterce Sprzedawcy (wiedzac ze moglem oddac bez podania przyczyny tzw pozbyc sie BUBLA ) - ten obiecuje wymiane w 7 dni - ja ciesze sie ze jednak bede mial sprawna grafe

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ze to nie byl jedynie jego blad ze obiecal w 7

 

tylko fakt - ze dzwonilem co 7 dni i caly czas slyszalem Wykretne odpowiedzi ...

Pokaz mi sklep w ktorym wszystkie probelmy zalatwiaja od reki...?!

Ostatnio temat o Zenfiscie mi sie o oczy obil i gwara zasilki, poprostu tak juz jest przy zakupie przez neta! Zawsze istnieje ryzyko, zreszta ogrom telefonow, spraw itd. Ja osobiscie nie spotkalem sie ze sklepem internetowym/allegro (chyba ze osobiscie sie pojawiam) ktory zalatwia wszystko od ręcy:D w razie problemow/gwarancji...a te 10dni to tylko teoria:)

Wysylasz majla, telefon, gg ZAWSZE bedzie jakies zbywanie...wchodzisz wk*** do sklepu to inaczej podchodza :wink:

W proline zwalony ram sprzedali po 2 godzinach bylem spowrotem i wymienili na nowy.

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pudelko jak i zapakowanie samej karty (fabrycznie)

pozwalalo na wyciagniecie i przetestowanie - bez zadnych widocznych sladow uzytkowania

 

ale to nie ma zadnego znaczenia

 

Ja ze swojej strony mam tylko goraca nadzieje ze jutro wedlug zapewnien sprzedawcy, bedzie karta

(pozyjemy zobaczymy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałem Wam opisać moje przeboje z firmą Madtech.pl z Poznania, w której to firmie jakieś dwa tygodnie zamówiłem wentylator scythe. Pierwsze problemy napotkałem na ich stronie www gdzie chcąc skorzystać z płatności online wywaliło mnie z zamówienia nie podajac przyczyny, następnie zamówiłem już normalnie, przelew na ich konto i czekam na przesłykę. Gdy doczekałem się przesyłki okazało się że wysłali mi nie to co zamówiłem. Poirytowany zadzowniłem do nich żeby się dowiedzieć że musze im teraz odesłać źle wysłany do mnie towar żeby oni mi mogli wysłać właściwy ponownie. Naraziło mnie to oczywiście na koszty, nerwy i tak dalej ale odesłałem im ten wentylator, który to odebrali w piątek 01.08.2008r. ale dopiero po moim emailu przywołującym co jest z nim grane we wtorek dostałem maila że go właśnie otrzymali co było oczywiście nie prawdą co potwierdza zwrotne potwierdzenie odbioru. Przełknełem to poraz kolejny i czekam na właściwy wentylator, dzisiaj przyszła paczka oczywiście ponownie z nie właściwym modelem wentyla. Poirytowany na maxa zadzowniłem do nich z żadaniem zwortu kasy albo przysłania mi na ich koszt właściwego wentyla bo ja nie mam zamiaru tracić kolejnego tygodnia oczekiwania odsyłania i wpędzania się w kolejne koszty bo magazynier nie umie czytać. Napisałem im również że ich nie kompetencja wymaga opisania tego na forum internetowym żeby przestrzec innych o ich praktykach i co otrzymałem w odpowiedzi pogróżki że jeżeli otym napiszę to naraże się na KOSZTY SĄDOWE. Szala się przelała co to za badziewna firma która straszy klientów SĄDEM.

 

Odradzam wszystkim unich jakichkolwiek zakupów, oszczędzi wam to czasu i pieniędzy.

 

Przy tej okazji opiszę wam numer jaki odstawił ostatnio AREST.PL

 

Zamówiłem unich monitor

BENQ G900 - 19", 5 + Kabel DVI. następnego dnia rano otrzymałem od nich telefon z potwierdzeniem nadania przesyłki i zapewnieniem, że w

poniedziałek rano mogę spodziewać się przesyłki. Tego samego dnia wieczorem ten sam pracownik zadzwonił do mnie z informacją, iż nadali omyłkowo nie właściwy model monitora i że we wtorek otrzymam kurierem właściwy i że błędnie nadana przesyłka zostanie zawrócona. Oczywiście w poniedziałek rano przyjechał kurier z przesyłką niewłaściwą, tzn. z niewłaściwym modelem monitora + kabel dvi, jednak będąc w wiedzy sprawdziłem przy kurierze przesyłkę i jej nie odebrałem. Następnego dnia przyszła właściwa przesyłka jednak bez kabla dvi, za którą powinienem zapłacić za pobraniem 590zł jednak zgodnie z przesyłką koszt nadania wynosił dokładnie 0,00zł. :lol2:

Ponadto w paczce z monitorem dołączona była notatka od pracownika arestu że gdy otrzymają zwrotnie z firmy kurierskiej błędnie nadany monitor z kablem dvi to wówczas wyślą mi kabel ponownie. Moim zdaniem jest to kompletną bzdurą bo oprócz tego że otrzymałem od nich darmowy monitor to jeszcze nie był dołączony od razu do niego kabel dvi. Jednak nie jestem oszustem wiec tego samego dnia czyli we wtorek skontaktowałem się z arestem w celu wyjaśnienia całego zajścia, oczywiście pracownika odpowiedzialnego za ten burdel nie było. Następnego dnia czyli w środę rano do mnie zadzwonił i "poprosił" (tego słowa nawet nie usłyszałem taki z niego cham) mnie o przelanie pieniędzy na konto co zrobiłem tego samego dnia oraz równocześnie zrezygnowałem z kabla dvi ponieważ nie chciałem na niego dłużej czekać gdyż monitor nie działał bez niego u mnie poprawnie więc zakupiłem go sobie w sklepie w moim "mieście" na miejscu. Najlepsze jeszcze przed nami. Tydzień później w skrzynce pocztowej znalazłem list z arestu, w którym przesłano mi korektę faktury o kabel dvi z prośbą o jej podpisanie i odesłanie. Jednakże w kopercie nie znalazłem koperty zwrotnej zaadresowanej z naklejonym znaczkami. NORMALNIE KONIEC :lol2: :lol2: :lol2: Napisałem do nich maila z o tytule Skarga do Właściciela ARESTU - do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi :lol2: :lol2: :lol2:

 

Z całej tej sytuacji wyciągam jeden wniosek - nigdy więcej nie zamawiaj niczego przez internet bo możesz mieć tylko kłopoty, lepiej przepłacić w

lokalnym sklepie i odbierać towar na miejscu.

Edytowane przez zaodrze244

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegos takiego jak gwarancja imienna - wszystkie sa na okaziciela - nawet te na ktorych sie podpisujesz

 

teraz jest taki maly paradoks - jesli kupiles w sklepie internetowym to masz 10 dni na wymiane(to sie do zwyklych raczej nie odnosi) - wiec moglbys wymienic ale nie mowiac ze sa z nia problemy(liczyc ze sprzedawca sie nie kapnie)

ale skoro o nich powiedziales to mozesz zapomniec o zwrocie bo obowiazuje cie naprawa gwarancyjna - i jesli jest problem z nqaprawa itp to dostaniesz nowa karte z nowa gwarancja.....jade w ten sposob juz na 3 czy 4 nagrywarce od paru ladnych lat....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dluuuugi post ;)

Witam

 

Uprzejmie informuję, iż przelew został zaksięgowany na koncie firmowym w dniu dzisiejszym. Sprzęt wysyłamy zgodnie z regulaminem zamieszczonym na naszej stronie www, tj. 1-3 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie.

 

W przypadku komplikacji z finalizacją zamówienia, firma zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r., Artytkuł. 12)

 

 

Serdecznie pozdrawiamy!

 

MADtech.pl

ul. Magnoliowa 9

60-175 Poznań

tel.: (0-61)8-638-146

www.madtech.pl

 

Takiego maila dostałem po zakupie mychy. To, co pogrubiłem bardzo ich ustawia w wypadku opóźnienia realizacji zamówienia :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Po tym co mi arest wywinal to nie chce miec z nimi nic wspolnego. Sprawa nie dotyczy jednak banalnej sprzedazy bo to nawet idioci o inteligencji dresa potrafia w byle jakim sklepie wykonac poprawnie , ale problem dotyczy tego jak tam podchodzi sie do gwarancji.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Uprzejmie informuję, iż przelew został zaksięgowany na koncie firmowym w dniu dzisiejszym. Sprzęt wysyłamy zgodnie z regulaminem zamieszczonym na naszej stronie www, tj. 1-3 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie.

 

W przypadku komplikacji z finalizacją zamówienia, firma zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r., Artytkuł. 12)

 

 

Serdecznie pozdrawiamy!

 

MADtech.pl

ul. Magnoliowa 9

60-175 Poznań

tel.: (0-61)8-638-146

www.madtech.pl

 

Takiego maila dostałem po zakupie mychy. To, co pogrubiłem bardzo ich ustawia w wypadku opóźnienia realizacji zamówienia :|

kiedyś u tego sprzedawcy (miodek, madtech) w 2005/2006 roku zakupiłem kilka rzeczy  przez allegro.pl, tanio, szybka paczka była nawet za przedpłatą, niestety widzę że jak to każdy "Super Sprzedawca" po pewnym czasie panowie i panie z tej firmy zaczęli olewać typowo każdego klienta, monitoruje ich komentarze od czasu do czasu i co kilka dni dodawany mają nowy negatyw za handlowanie nieposiadanym na stanie sprzętem (bardzo popularny na allegro manewer, taniej mogą mieć sprzęt i nie tracą na wartości) Na szczęscie nic nie kupuje u nich po ich pierwszych seriach negatywów z roku wcześniej, już raz odbierali im za takie manewery "super sprzedawce" , nie wiem czy to jest komuś potrzebne ale ich własny regulamin raczej nie obowiązuje jeżeli sprzedają towar przez allegro który ma swój własny regulamin który powinien być nadrzędny , oczywiscie i tutaj nieuczciwi sprzedawcy sobie wykorzystują furtkę w regulaminie allegro, pobierają pieniądze na przedpłatę następnie przedłużają jak najdłużej się da wysyłkę towaru , np. w regulaminie allegro jest do 14 dni , i tyle sobie panowie z madtech.pl np. korzystają, lub też "naciągają sobie do np. 30 dni  :lol2: . Ogólnie bardzo podobnie jak nie wręcz identycznie postępują panowie z 4speed.pl , ja bym ich nazwał "2slow.pl" , w 2006 zamówilem budę za 300,- z hakiem, połasiłem się na zakup u nich gdyż mieli 15zł taniej, i to był błąd, kasę dostali następnego dnia po zamówieniu, za "express kurier" zapłacilem dodatkowe 17.- , a przysłali z 14 dniowym opóźnieniem ponieważ towar nie posiadali, a ile telefonów, ile ściemy i wciskania kitu w postaci lipnych numerów przesyłki panowie wciskali to ho ho ( sprawdzałem akurat wtedy czy nie jestem jedyną waloną w ten sposób osobą i napisałem do ludzi którzy też zakupili z tej aukcji ten sam przedmiot i "o dziwo " mieli te same "doświadczenia" z tą "firmą".  Tak więc ... allegro.pl i  "firmy" pucuj dziada 4speed.pl i madtech.pl mówię stanowcze nie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale dostałeś info, że już wysłali? Bo na razie to widzę tylko maila informującego o otrzymaniu wpłaty.

Wysyłają średnio po 3-4 dniach od wpłaty (żenada) i wtedy dopiero dostaniesz nr listu przewozowego - w dodatku jak ładnie poprosisz, bo sami łaskawie go nie podadzą -_-

Korzystałem z ich usług raz i jedyne do czego mogłem się przyczepić to wolna realizacja (coś około tygodnia, przy kasie przelanej natychmiast i zaksięgowanej tego samego dnia) - chociaż czytając ich negatywy, człowiek się zastanawiał czy paczka w ogóle przyjdzie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

nie ma czegos takiego jak gwarancja imienna - wszystkie sa na okaziciela - nawet te na ktorych sie podpisujesz

Okaziciela? Przyjacielu , a faktura? :> Masz gware imienna wlasnie na podstawie faktury i tutaj gwara moze byc nieprzechodnia wg. naszego prawa , sklepy moga odmowic* , ale oczywscie nie znaczy ze musza , dlatego lepiej brac (jesli pozniej chcemy to odsprzedac np. na forum) na paragon. Zas w EU juz dawno robi sie gware po sn'kach. Z reszta , tak i u nas serwisy glowne swego czasu przyjmowaly sprzet > Gigus dla przykladu.

 

 

* kwestia tego czy poprosza nas o potwierdzenie naszych danych :)

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu? Temu :

-kupuje karte , ta jest uszkodzona

-oddaje do sklepu

-sklep wysyla dalej , trafia to na pewno do dystrybutora

-ten odsyla dalej do serwisu producenta

-karta wraca w kolejnosci podanej wyzej

 

Rzadko zdaza sie , ze sklep sam odsyla bezposrednio do serwisu Gigabyte we Wrocku , choc nie mowie ze nie ma takich akcji.

Z tego co się orientuję w Gigabyte nie ma czegoś jak Direct RMA. Coś takiego funkcjonuje tylko w Asusie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Z tego co się orientuję w Gigabyte nie ma czegoś jak Direct RMA. Coś takiego funkcjonuje tylko w Asusie :)

Drobna uwaga :) Mial bodajze jeszcze w zeszym roku , zas do dzis przesiaduje u nich zarowno rezydent Gigabyte jak i ktos kto nazywa sie contact window. Taka sama funkcje mial i MSI. Oni odpowiadaja za kontakt z klientem , z nimi mozna zalatwiac takie sprawy , pytac sie o takie rzeczy. Swego czasu GG przyjmowal ponoc towar "z ulicy" po samych sn'kach , pozniej jednak , jesli nie jestem w bledzie , to wycofali sie z tego , jednak mozna zawsze zapytac skoro contact window jest :) To mialem na mysli piszac o odsylaniu. Interesowalem sie tym tematem jak moj DS3 zgubil bios.

 

Poruszyles jeszcze cos. Ja napisalem sklep , a mialem napisac "klient" , bo sklepy to w wiekszosci odsylaja do dystrybutorow :)

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz 15 dzien czekam na myszkę od MadTechu - fajna firma -.-' . 0, dosłownie 0 kontaktu, nie odbierają telefonów, gg na stronie 24/7 niedostępne, na maile nie odpisują - firma godna NIEpolecenia!

btw. Ileż można się zbierać do wysłania paczki? Specjalnie dopłaciłem 2zł, żeby kurierem poszło, szybko i bezpiecznie a tu zonk...

Edytowane przez bociczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 dzień czekam na scythe mugen od silent-pc.pl . Napisałem im już 4 maile, ale najmniejszego odzewu z ich strony. Do tego adres strony który podają nie działa: http://silent-pc.pl. Miał ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą? Zaczynam się denerwować, 150zł piechotą nie chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...