Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie chciał naciągnąć na używaną  płytę główną GA-K8NSC-939 (45zł). Napisałem, że robimy wszystko via allegro i płatność przy odbiorze. Cały czas zachęcał mnie na wpłatę na konto ale uparłem się na płatność przy odbiorze bo dostałem wiadomość od użytkownika plastekk, że ten az9 to oszust. Podałem adres i do tej pory (prawie 2 miesiące) ani paczki ani odzewu z jego strony :) 

 

Druga sprawa tyczy się sklepu ram.net.pl (napisałem w innym temacie o tym nie wiedząc, że już taki istnieje - proszę nie bić ;) )

Zamówiłem w tym pożal się Boże sklepie sprzęt z siga na którego czekałem 10dni (płatność przy odbiorze - myślę "będzie szybciej"). Nie dostałem żadnej informacji od nich czy oferta jest realizowana, czy w ogóle ktoś tam żyje i czy przypadkiem nie mają mnie w [gluteus maximus]. Po 5 dniach (poniedziałek) dostałem informacje (po kilku mailach, wiad. na gg i próbie dodzwonienia się ), że paczka jest już do wysłania i przekażą kurierowi jeszcze tego samego dnia albo następnego (wtorek). Do czwartku nie dostałem żadnej informacji mimo, że wysłałem 4 mail'e, 10 wiadomości na GG i próbowałem się dodzwaniać z XX razy. Zdenerwowany, że to już prawie 10 dzień od momentu "PRZYJĘCIA ZLECENIA" zrezygnowałem z zakupu w tym sklepie - Napisałem stosownego mail'a, xx wiadomości na gg dla potwierdzenia. Udało mi się dodzwonić i uzyskałem informacje, że paczka zostanie wysłana w piątek (mimo, że zrezygnowałem z zamówienia). Jeszcze tego samego dnia złożyłem taki sam zestaw w esc (~130zł drożej). po godzinie zadzwonił do mnie przedstawiciel esc i spytał się czy to jest dalej aktualne bo jeszcze dzisiaj by wysłali paczkę. Powiedziałem, że tak i następnego dnia o godzinie 11:30 kurier zapukał do drzwi. 

 

ram.net.pl - czas oczekiwania na paczkę 10 dni. "Najciekawsze" dla wszystkich będzie dodzwanianie. Proszę czekać, jesteś 4 w kolejce. po 5-10min pierwszy i uradowany, że czekanie na coś się zdało słyszymy "przepraszamy błąd systemu" - czy coś w tym stylu. Teraz czekam na rachunek za telefon aby sprawdzić jak mi się zmieniła różnica w cenie w stosunku esc.pl  TRAGEDIA!!

 

esc.pl - zamówienie i oczekiwanie - 1 dzień

 

różnica 150zł. Z tym, że komputer z esc był złożony, w ram.necie liczą sobie za to 70zł. Już sobie wyobrażam jak wygląda reklamacja sprzętu w tym sklepie.

 

Czy nerwy, siedzenie na telefonie, maile i traktowanie klienta jak byle kogo jest warte tych 150zł? Nie. Wolę trochę dopłacić tym bardziej, że to mój nie pierwszy zakup w esc i jak na razie się nie zawiodłem. Jednym słowem omijać z daleka.

Cała ta historia wygląda mi tak jakby nie mieli jakiegoś podzespołu na stanie i dopiero go sprowadzali. Pytałem o tym w mailach i zero odpowiedzi, jak się dodzwoniłem to, że już mają i wysyłają. Zresztą to by wyjaśniało dlaczego mają taniej - po prostu nie mają tego wszystkiego na stanie i tylko ściągają to od pośredników/magazynów.

 

Jednym słowem - omijać z daleka

Edytowane przez kaijitsu
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem, że odpowiedź pewnie padła w tym temacie, ale przeglądanie 31 stron to troszkę dużo. Przeczytałem post bodzio.k na poprzedniej stronie i mam wątpliwości na temat sklepu Gral w którym chcę kupić GTX'a 460 . Nie napisał czy dostał kartę z powrotem czy nie ? A tak przy okazji to chciało Ci się walczyć o głupie 10 mhz ? Trzeba było wziąć wersję zwykła i samemu podkręcić. ;)

 

Przy okazji chciałbym się zapytać o sposób odbioru wysyłki. Tzw InPost. Kupował ktoś w ten sposób w sklepie Gral ? Jak z wysyłką ? Wszystko przebiega sprawnie ? Zarówno w przypadku sklepu Gral jak i tej firmy wysyłkowej. Te paczkomaty jakoś nie wzbudzają u mnie zaufania. Chciałbym mieć pewność czy po przelaniu kasy na konto sklepu obejdzie się bez żadnych większych problemów. Ceny mają dość atrakcyjne. No i czy jak odbiorę paczkę z takie paczkomatu nie dostane jakiegoś oczopląsu na widok rozwalonej paczki... Sama firma nie wzbudza we mnie zaufania, bo nic o niej nie wiem.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam ram.net.pl. Jeden z najgorszych kontaktów ze sklepem czy sprzedawca jaki maiłem. Nie ma sensu do nich dzwonić bo to strata kasy i czasu. Ich system automatycznej sekretarki to kpina. Ja czekałem tydzień na sprzęt zgodnie z tym co podali w mailu. Po tym czasie anulowałem zamówienie przez mail'a, bo nie sposób się do nich dzwonić, na gg też cisza. Zachodzę w głowę czy mail też tam nie zginie. Wygląda to tak, jak by ludzie tam pracowali bez przerwy i ciągle wisieli na telefonach. Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

az9 oddał kase tarkovskiemu ale mi już nie choć obiecywał bodajże z 5 razy

 

Jego dokładne dane

 

Nie podajemy danych osobowych - Rikki

 

potem wkleje jego nr konta.. Sprawa jest na policji na razie wszystko stoi. Człowiek jest chyba uposledzony. Dla 100zł robi sobie problemy. Jest może ktoś z torunia i ma dużo wolnego czasu ? :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec mam problem z ram.net.pl

 

Zlozylem zamowienie 4.10.2010. Fakt - kilka rzeczy z zamowienia mialy byc sciagniete z magazynu w ciagu 1dnia roboczego a nastepnie wyslane. No ale dzien po zlozeniu zamowienia otrzymalem emaila, ze paczka zostanie wyslana 11.10.2010. Mysle sobie - OK, moge poczekac. Dzisiaj mamy 12.10.2010 a zadnej informacji o nadaniu przesylki nie otrzymalem. Nie odpowiadaja na moje emaile, proby kontaktu przez GG a ta ich elektroniczna sekretarka to jest jakas kpina - nie ma szans sie dodzwonic.

 

I tu pojawia sie problem, ja w sobote wyjezdzam i chcialbym otrzymac ta paczke w tym tygodniu ew. odwolac zamowienie przed wyjazdem. Jak mam tego dokonac? Ma ktos jakies pomysly?

 

ps. Paczka miała być wyslana za pobraniem

Edytowane przez Vejita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz maila że anulujesz zamówienie. Najlepiej próbuj się tam dodzwonić. Następnym razem czytaj troszkę na forum, albo zapytaj czy warto brać w tym sklepie. Od co najmniej miesiąca na tym forum wiele osób odradza ten sklep ze względu na takie właśnie akcje. Gdybyś zapytał w tym temacie, albo poczytał posty w ów temacie to byś nie miał tego problemu. Nie kupuj niczego w tym sklepie! Jak się da to odwołaj. Nie chce tu robić anty-reklamy. Jest kilka innych sklepów wartych uwagi. Wszystko jest na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzwonisz i rezygnujesz... takie rzeczy sie kupuje za pobraniem, wiec po prostu nie odbierasz paczki... przedplata to dobry i szybki sposob, ale gdy juz kilka razy kupowalismy i mamy rozeznanie

 

 

Jakby ktos łaskawie tam odebral telefon to bym tak zrobil...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację. Po 2 dniach od złożenia zamówienia napisałem, że rezygnuję i zamówiłem w ESC. Dzień później otrzymałem maila od ram.net.pl, że zamówienie zostało anulowane.

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam przed tym użytkownikiem, warto przeczytać. (być może zna ktoś jego nick tutaj na PurePC)

 

Uwaga oszust (_greenpower_) - Forum PCLab.pl

 

Sprawa została rozwiązana pozytywnie, forumowicz przyjął zwrot i jak to bywa przy zwrotach oddał mi kwotę bez przesyłek.

Edytowane przez Miczq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam ram.net.pl. Jeden z najgorszych kontaktów ze sklepem czy sprzedawca jaki maiłem. Nie ma sensu do nich dzwonić bo to strata kasy i czasu. Ich system automatycznej sekretarki to kpina. Ja czekałem tydzień na sprzęt zgodnie z tym co podali w mailu. Po tym czasie anulowałem zamówienie przez mail'a, bo nie sposób się do nich dzwonić, na gg też cisza. Zachodzę w głowę czy mail też tam nie zginie. Wygląda to tak, jak by ludzie tam pracowali bez przerwy i ciągle wisieli na telefonach.

Byłem w tym sklepie (siedziba w Gdańsku) i faktycznie tak to wygląda. Jest tam 3 bardzo młodych kolesi plus jeszcze przynajmniej dwóch na zapleczu, non stop ktoś wisi na telefonie i cały czas są klienci w sklepie. Ilekroć przejeżdżam koło nich zawsze są klienci w środku.

 

Postanowiłem zamówić u nich sprzęt z odbiorem osobistym i jestem zadowolony - wciągu dwóch dni (ale zamówienie składałem po godzinach pracy przez internet) sprzęt był - wygląda na to, że kuleje u nich etap wysyłki ze sklepu do klienta. Dwóch chłopaków z którymi rozmawiałem wydawało się być oblatanymi w temacie. Byłem też świadkiem reklamacji - koleś przyszedł z routerem wifi który się nie łączył - sprawdzili od ręki i zaproponowali zwrot kasy lub wymianę. Sprzęt ściągają z magazynu - podobnie jak Gral.

 

Może te informacje komuś pomogą - nie bronię sklepu czy nie promuję w żaden sposób - poprostu moje spostrzeżenia. Jeśli ktoś odbiera osobiście to moim zdaniem warto rozważyć, wysyłkowo - raczej nie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje przygody nie były złe, tani sprzęt i szybka dostawa do domu, ale... dopóki wszystko działa jest perfect, ale jak było trzeba oddać coś na gwarancję to trochę się pomęczyłem - olewania klienta na GG i e-mail w sprawie reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie o oszustwie, ale o niesolidności firmy Agito S.A.

 

Monitor hp zr24w zamówiłem w poniedziałek rano. Przelałem kasę tego samego dnia koło 13. Agito zaksięgowało wpłatę we wtorek koło południa.

I zgodnie z informacją powinni przekazać paczkę kurierowi w ciągu 2-3 dni roboczych.

We wtorek na koncie widniała informacja: Planowana data wysyłki: 2010-11-17

W środę: Planowana data wysyłki: 2010-11-18

W czwartek: Planowana data wysyłki: 2010-11-19

No spoko... w końcu mieli 3 dni od tego wtorku, w którym zaksięgowali wpłatę. A oczywiście paczki mi w piątek i tak nie raczyli wysłać, bo dotarła do ich magazynu koło 16:00...

I teraz przez ich ociąganie się nie mam monitora przez weekend, a jak przekażą go kurierowi w poniedziałek, to pewnie dotrze do mnie we wtorek. Czyli cały tydzień po zaksięgowaniu wpłaty.

Informacji (maila) o opóźnieniu żadnej nie dostałem, a w moim profilu nadal wisi info, że planowana data wysyłki to 19.11.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie o oszustwie, ale o niesolidności firmy Agito S.A.

 

Monitor hp zr24w zamówiłem w poniedziałek rano. Przelałem kasę tego samego dnia koło 13. Agito zaksięgowało wpłatę we wtorek koło południa.

I zgodnie z informacją powinni przekazać paczkę kurierowi w ciągu 2-3 dni roboczych.

We wtorek na koncie widniała informacja: Planowana data wysyłki: 2010-11-17

W środę: Planowana data wysyłki: 2010-11-18

W czwartek: Planowana data wysyłki: 2010-11-19

No spoko... w końcu mieli 3 dni od tego wtorku, w którym zaksięgowali wpłatę. A oczywiście paczki mi w piątek i tak nie raczyli wysłać, bo dotarła do ich magazynu koło 16:00...

I teraz przez ich ociąganie się nie mam monitora przez weekend, a jak przekażą go kurierowi w poniedziałek, to pewnie dotrze do mnie we wtorek. Czyli cały tydzień po zaksięgowaniu wpłaty.

Informacji (maila) o opóźnieniu żadnej nie dostałem, a w moim profilu nadal wisi info, że planowana data wysyłki to 19.11.

 

to trzeba bylo kupić w mediamarkcie :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszytstko na stronie o mnie - Moja strona - Aukcje internetowe Allegro

 

NEG jeszcze nie poleciał, bo odpiedzialem na ich odp na spor allegro, zobaczymy co ta firemka odpisze.

 

(jak ktos ma poblokowane allero wklejam calosc tez tutaj)

Negatyw dla użytkownika toughbook. Kupiłem komputer, zamowilem swojego kuriera z firmy UPS (mam z nimi umowe, poza tym znam swojego kuriera i jest u mnie w rejonie w godzinach dla mnie odpowiednych i nie musze sie z nim dodatkowo umawiac)

Komputer doszedł, paczka w stanie idealnym, komputer w paczce również, po otwarciu obudowy jednak nie bylo tak rózowo, mianowicie: koszyk na dyski w obudowie W OGÓLE nie był przykrecony, co spodowalo luźne się jego przemieszczanie w obudowie. Dysk spadł na karte graficzną i dosc znacznie wygiął i porysował (ZDJĘCIE). Karta posiada uszkodzenie mechaniczne. Wymienilem karte graficzną, ale komputer równiez nie chce wogole bootować, po 2 dniowej walce nie udało mi sie uruchomic komputera na plycie głownej (brak uszkodzen mechanicznych).

Po kontakcie meilowym dostalem odpowiedz ze trzeba zlozyc reklamacje u firmy kurierskiej. Niby z jakiej racji? ale o tym za chwile. Pozostale meile wyslane do nich w celu polubownego zalatwienia sprawy pozostały bez odpowiedzi. Odpowiedź uzyskałem dopiero po załozeniu sporu allegro, gdzie stwierdzili ze nie odpowiadają za uszkodzenia powstale w trackie transportu, to ja pytam teraz: TO KTO ODPOWIADA?. Wg regulaminu Kupujący ma obowiązek dobrze zabezpieczyc wysyłke tak zeby sie nie uszkodziła. Jak nie potraficie skręcic komputera to sprzedawajcie ziemniaki na targu.

Zadna firma kurierska nie odda gotowki za to ze jajka doszły całe ale zgniłe, tzn karte graficzną moge zrozumieć ze uszkodzila sie w transporcie, jednakze płyta nie ma uszkodzen mechanicznych a nie dziala.

Takze wyslali mi stary złom i wymigują sie od odpowidzialnosci.

 

 

Edytowane przez Maniakalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 grudnia zlozylem zamowienie w sklepie ram.net.pl, dostalem informacje ze zamowienie bedzie u mnie 21 grudnia.

Z powyzszego wynika ze dzis zamowienie powinno zostac wyslane, niestety nie moge sie skontaktowac ani przez gg, ani przez email a przez telefon to juz wogole.

 

Zastanawiam sie czy nie zrezygnowac z zamowienia, i teraz nie wiem czy wystarczy ze napisze maila ze z dniem takim i takim rezygnuje z zamowienia czy jak to wyglada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tak wlasnie zrobie, napisze zaraz maila i sprobuje zlozyc zamowienie gdzie indziej.

 

Pisalem na gg po kilka razy, niestety mimo tego ze na ich stronie kontakt serwer gadugadu podaje ze numery sa dostepne to jak juz zadam pytanie to nagle sa niedostepne.

Dodzwonienie sie jest niemozliwe bo jak juz czekam w tej usranej kolejce i po 9 minutach jestem pierwszy to w 10 minucie automat znowu pyta z jakim dzialem chce sie polaczyc i znowu kolejka.

 

Dramat, nie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie połączysz się tak łatwo. Dziś tam byłem osobiście, pogadałem też z kumplem który u nich kupuje od poaru lat - sklep mieści się na powierzchni może 25 metrów i na początku to wystarczało ale teraz już zdecydowanie nie. Problemem jest generalnie zaplecze na którym sortują sprzęt - musiałem 15 min czekać aż znajdą pudło z głośnikami. Kiedyś ponoć obsługiwali błyskawicznie, teraz niestety tak nie jest. Co do zamówień wysyłkowych - część sprzetu ściągają z np. niemiec (jakieś egzotyczne przejściówki koleś zamawiał) - chyba stąd takie obsuwy czasami. Moje zamówienie zrealizowali w 2 dni, ale byli też ludzie,którzy czekali ponad tydzień, bo jakiejś jednej rzeczy brakowało.

 

Ale najlepsze - szukali z 10 min. albo i więcej żelazka - pomyślałem ok, małe pudełko, można przeoczyć. I w końcu przynoszą karton - bydle - jakieś 100x60cm!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie tu jest odpowiedniejsze miejsce na opinię o GLS. I to nie jest odosobniona opinią, bo podobne problemy wrzucił ktoś ostatnio na Wykop, a i na Blipie często ludzie narzekają, także omijać.

 

Zamówiłem towar 11.12. (sobota) br., 14.12 został wysłany kurierem właśnie GLS. W poniedziałek - 20.12. - dostałem od sprzedawcy nr przesyłki (dopiero na moje pytanie o stan wysyłki). I co widzę na stronie GLS? 16. i 17. moja paczka jest w dostawie (+ wejścia EPL, jedno wyjaśnianie O_o - coś jak ostatnio na Wykopie).. Super, ale dlaczego jeszcze nie u mnie. Minął weekend, cały poniedziałek, we wtorek pojawił się kolejny wpis, że paczka w doręczeniu. Czekałem do wieczora i nic. Zero zmian na stronie. Telefonów w filii nikt nie odbierał. W środę rano (tj. wczoraj) widzę wpisy z dnia poprzedniego, że kurier się ze mną kontaktował, nie zastał nikogo w domu, zostawił awizo i paczkę zostawił w ParcelShop (wszystko opatrzone godzinami, w których byłem w domu). Dobrze, że pod ID awizo była informacja gdzie mam się udać i odebrałem paczkę.

 

Na paczce jak byk oba moje numery telefonów, ale kurier #$%@# nawet strzałki nie puścił.. Awizo w skrzynce? Pomarzyć jedynie mogę.

Fakt, że odebrałem paczkę, nic nie zmienia i nadal będę próbował się dodzwonić do filii. Mail także poszedł. Bo jak bym chciał takiej formy wysyłki, to wybrałbym PP i miałbym taniej. Nigdy więcej GLSa :mur:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...