Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Co Ty gadasz za głupoty? Miałeś z nimi do czynienia? Skoro zawsze wysyłają do producenta/dystrybutora to czemu sami "sprawdzali" moje pamięci? Wierzę w to, że nie naprawiają ale sami najpierw "sprawdzają" sprzęt i jakoś w moim wypadku okazało się, że coś kiepsko sprawdzali. Poza tym nie chodzi mi nawet o to, że olewają klienta ale o to jak zostałem potraktowany.

Pozdrawiam

 

P.S. Chyba większość sklepów sama nie naprawia sprzętu, który jest na gwarancji :wink:

Sprawdzali po to by pozniej serwis glowny nie obciazyl cie kosztami. A , ze ta firma to syf , wiec tak ci sprawdzili.

 

Kazdy element musi zostac sprawdozny w serwisie i zdiagnozowana usterka.

Zdazaja sie przypadki ze klient oddaje sprzet który jest sprawny a napewno osoba oddajaca taki produkt nie chciala by zostac obciazona kosztami wysylki do (dystrybutora/producenta) lub nieuzasadniona reklamacja dlatego kazdy sprzet musi zostac sprawdzony i przetestowany...

Wlasnie tak. Zgadzam sie w stu procentach. Ostatnio nawet w Gigabyte byl taki przypadek. Typ wysylal spalona przez siebie plyte...ci mu wymieniali pare czasci...i znow przylazi zjarana z tym samym. Wlasnie dlatego najpierw sprawdza taki sklepik. Ten koles , o ktorym pisalem , zaplacil za przesylke. Dostal tez warna , ze jesli mobas wroci z tym samym to mu juz jej nie naprawia.(typ sam ja palil).

 

 

MIB>>>POWODZENIA.

Jesli sie nie myle to ty jeastes z forum O/C i wlasnie tam ci sprawdzalem serial tej grafiki od Grala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ARCHE.HOME.PL

 

nie zrealizowane zamowienie, choc przyjete do realizacji, czekalem kilka dni zeby dowiedziec sie ze nie ma towaru (na allegro dokladnie to samo w liczbie bliskiej 100), po kilku minutach "oferta" zakupu za 50 zl wiecej. szkoda bo pierwsze doswiadczenia z tym sklepem raczej pozytywne a pan wlasciciel takiego brzydkiego bąka puścił..

 

 

JKM KOSZALIN

 

nie znam sklepu z wyzszymi cenami, pracujacy tam wykorzystuja niezorientowanych klientow do nabijania sobie kabzy skladajac zestawy kilkaset zl drozsze od cen rynkowych. przyklad: a64 3500 kupilem za 360zl, u nich w cenniku tego samego dnia za 450.. czesc personelu zero kompetencji. nie wiedza co to AM2. wciskanie kitu o podwyzkach cen "na swiecie" ale oni laskawie po starych cenach jeszcze sprzedadza. zapytanie przez gg bez skutku, kilka godzin nic, dopiero kiedy zaczalem byc nachalny i niemily, byla proba wciskania kitu o "licznych klientach". na szczescie nie maja wielu, mam nadzieje ze w koncu upadna. nie polecam nikomu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

www.arche.net.pl


kupilem karte zaplacilem przelewem czekalem tydzien czasu.. w miedzyczasie dzwonilem i sie pytalem czy moze zostala wyslana, 1 tel po 2 dniach gdzies chcialem sie dowiedziec czy zostala wyslana bo bylem aktualnie bez kompa ok gosc mowi ze bedzie jutro wysylana nastepny tele w piatek, (dodam ze w innym sklepie pcprojekt kupilem sprzet w srode i w piatek juz mialem u siebie) slysze ze bedzie w pon dopiero bo mowia ze nie maja tych kart bo jakies problemy wynikly.. (pomijam ze jak patrzylem na allegro to pisze ze sprzet natychmiast jest gotowy do wysylki ale ok problemy moga sie zdazyc)
mowie ze ok to ja sobie juz kupie gdzies w innym miejscu i prosze o zwrot pieniedzy, gosc mowi nie ma problemu i na nastepny dzien czyli pon zwroca kase, dzwonie we wtorek mowie ze nie mam jeszcze pieniedzy, slysze ze poszlo to do ksiegowosci itp i od nich wyjdzie w srode/czwartek .. dzwonie w nastepny pon ciagle kasy nie ma slysze ze costamcostam szef na urlopie i ze gosc napewno wykona przelew w banku itp i zebym dzwonil we wtorek jak nie bedzie do 12, dzis czwartek jest kasy oczywiscie nie ma niestety dodzwonic tez sie nie moge to juz sie wqrwilem i postanowilem ze to juz dosyc duzy powod zeby napisac to gdzie tylko mozna
pozdr


dodam ze to sie ciagnie wszystko od:
Data Zamówienia: wtorek, 26 września 2006 :/ Edytowane przez hanti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę głupia sprawa...

 

Użytkownik naszego forum victor89 robił kiedyś (dawno dawno temu) ze mną interes. Kupował pompkę i chłodnice i brakowało mu 10zł, obiecał że wpłaci do tygodnia czasu bo ma już wtedy mieć na koncie. Minął szmat czasu victor się nie odzywał ani pieniądze do mnie nie trafiły i natrafiłem przypadkiem na dysku na plik .txt gdzie zapisywałem sobie długi itp.

 

Patrzę victor89, piszę na gg. Ten stwierdził że zgubił mój numer konta, podałem jeszcze raz, tydzień minął a kasiorki dalej nie ma ;).

 

Kwota maluteńka ale chodzi o sam fakt że nie lubię jak ktoś mnie oszukuje, tak więc jeśli z victorem będę miał przyjemność spotkać się na jakimś zlocie na pewno mu o tym przypomne :angry:

 

Nie zostałem stworzony do tego aby robić na czyjeś browary :lol:

Edytowane przez Soker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O 3 dobre browary tyle zamętu żeś zrobił?

No cóż, ale to co piszesz, jakby nie było jest prawdą ;)

Ale ale ale... oddałem - masz potwierdzenie na PMce

 

Pozatym - nawet nie wspomniałem że pompka którą dostałem ciekła jak sito na wylocie, podczas gdy przeróbiona na inline miała być idealnie szczelna ;)

 

aha - jak sie spotkamy przypomnij mi że mam ci postawić bro jako zadośćuczynienie - nie chce być postrzegany jako oszust spowodu tych 10zł ;P

Edytowane przez victor89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Morele.net - Kraków

 

-fatalny kontakt (2 telefony handlowe i czekałem przy każdym chyba z 5 minut i nikogo nie zastałem w godzinach pracy, ciekawe co robili? :mur: )

- na maila odpisują już 3 dzień :lol2: naprawde ciężko czasem skrzynke sprawdzić...

- zamiast MC-350 wysłali mi Feel2 ( :lol2: ) kosztuje 30 zł mniej i jego parametry każdy wie jakie są w porównaniu do MC-350

- gdybym nie zadzwonił do serwisu pewnie by o sprawie zapomnieli i byłbym wręcz okradziony <_<

 

 

poprostu fatalnie w moich oczach wypadli, przysłka dość szybka, fakt, ale jeśli nie było tego czego chciałem na stanie to się mogli chyba zapytać nie? albo anulować... no brak mi słów, w porównaniu z ProLine to jest chyba jakiś mały prywatny garaż... z pro do mnie pan elegancko zadzwonił, nie było sprzętu na stanie to mi polecił coś innego (ja odmówiłem ;) bo nie chcialem) i wysłali w ten sam dzień! a u morele to sie doczekac nie mozna :angry:

 

 

NIE POLECAM!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PC Service Racibórz

 

Zgadnijcie za ile wcisneli oni niezbyt rozeznanemu w temacie sąsiadowi konfiguracje :

 

Duron 700 ,jakaś badziewna płyta Asrocka na KT400 , 256 mb Ram , dysk 80GB oraz używana obudowa(odrapana + jakieś załosne naklejki, taka najtańsza z najtańszych) + zasilacz Procomp

 

1200 zł !!

 

Sąsiad poszedł do nich z niedziałającym komputerem (nawet całkiem fajny oryginalny IBM , ale mobo z wybrzuszonymi kondensatorami , PIII933 i 512 Mb Ram) i powiedział że chce cześc podzespołów zostawić a reszte wymienić żeby był szybszy. Ze starego zestawu dali dysk twardy ( jeszcze jedna 80-ka) , DVD-RW , karte graficzną i flopa. Poskładali to tak jak wyżej i zażyczyli sobie 1200zł . Oczywiście nawet bym o tym nie wiedział gdyby tak poskładany zestaw raczył działać. Po podłączeniu cały czas widoczny był błąd dysku.Po szybkiej diagnozie doszedłem do wniosku że dysk na którym zainstalowany był przez nich system miał założoną zworke ograniczjącą pojemnośc do 32 GB -no profesjonalizm pełną gebą. Już po uruchomieniu systemu okazało się że winda była tylko zainstalowana , nie było zadnych sterów przez co nie działała karta dżwiękowa i były wykrzykniki przy kontrolerach raid i Sata. Również flop był tak przykręcony ,że był dosyć daleko od ścianki przedniej obudowy , że nie dałoby włoźyć dyskietki. Zaintrygował mnie też nie podpięty wetyl 80 na tylnej ściance :lol:

 

Oczywiście nie trzeba wspominać że nowy komputer chodzi zauważalnie wolniej od starego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PC Service Racibórz

 

Zgadnijcie za ile wcisneli oni niezbyt rozeznanemu w temacie sąsiadowi konfiguracje :

 

Duron 700 ,jakaś badziewna płyta Asrocka na KT400 , 256 mb Ram , dysk 80GB oraz używana obudowa(odrapana + jakieś załosne naklejki, taka najtańsza z najtańszych) + zasilacz Procomp

 

1200 zł !!

 

(...)

 

Już po uruchomieniu systemu okazało się że winda była tylko zainstalowana , nie było zadnych sterów przez co nie działała karta dżwiękowa i były wykrzykniki przy kontrolerach raid i Sata.

Sata na KT400?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja moze zapytam - jakie mieliscie doswiadczenia z pixmania.com ?

Bo jak przegladam net to widze same narzekania jezeli chodzi o gwarancje, wymiane itp.

Nie wiem czy jest sens oszczedzac 30zł i kupowac tam - a pozniej miec stres..

tylko 30zl? chleba ze smalcem nie jeszcze codziennie wiec raczej wykosztuj sie i miej spokojna glowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pcprojekt.pl Omijać z daleka

 

Kupiłem 30.11.2006 (mobo DFi, Sempron 64, 512 Twinmosy). Tak mi się wydawało, że zakupiłem.

 

Miła kobieta na moje pytania przez gg, odpowiadala, a pytałem się: czy można za pobraniem, ile będę musiał czekać. Odpowiedzi przeważnie dostawałem po 15 max 20 minutach. Ok wszystko super, najniższe ceny, biorę.

 

Zamówiłem, przelałem pieniądze w tym samym dniu czyli w piątek. W poniedziałek przyszła wiadomość, że paczka została przyjęta. Ok super to teraz mi dzisiaj albo we wtorek wyślą? Nie koleżanki i koledzy.

 

W środę wysłałem wiadomość, czy paczka została już wysłana: na gg nikt już nie odpowiadał, a email dostałem po 16 z odpowiedzią: paczka zostanie wysłana dzisiaj i jutro. W czwartek tak sugestywnie napisałem, że oczywiście paczka została wysłana, ale kiedy mam się jej spodziewać? Nie dostałem już odpowiedzi, bo paczka została wysłana dopiero po 8 dniach od złożenia zamówienia i przelania w tym samym czasie pieniędzy czyli w piątek. Dostałem emaila, że paczka została wysłana. Ok, piątek rano, sobota, poniedziałek, dzisiaj jest wtorek. To albo kurier ma za daleko z Krakowa do Katowic, albo?

 

Połączenie Pcprojekt z GLS świetnie się uzupełnia, już nie dziwota dlaczego Forum skasowali, czytałem dopiero teraz na swoje nieszczęście, że mają jeszcze gorszy serwis. Powodzenia w robieniu takiego biznesu.

Dzisiaj jest 12.12.2006, nadal nie mam przesyłki. Życzę im naprawdę dobrych interesów, ale przede wszystkim szanowania czasu swoich klientów, a najlepiej zatrudnienia jednej lub dwóch osób. Tak jak to zrobił Arche

Lepiej zawolaj o zwrot kasy... z dostawa towaru masz takie jaja, a raczej nie chcesz wiedziec jakie sa problemy w przypadku gwarancji :mur: Racze omijac PCprojekt szerokil lukiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

www.apollo.pl

Nie brać tam!

dlaczego? juz wyjasniam, zamowilem płyte glowna Asus P5LD2-SE- przyszła po 8dniach do sklepu :mur: gdy przyszła powiedziałęm ze juz jej nie chce i ze zamowie Gigabyte 945P-S3 :-P zamowilem nastepnego dnia przyszła ja zawowolony kupuje :-P

no to kupiłem i jak sie okazało niechodzi z moim ramem :mur: i mobo z tyłu się kleiła, byla posmarowana jakims szarym nalotem czy cos takiego <_< i radiaotry byl wyszlifowany jakby papierem sciernym :mur: no to ja dzis ide grzecznie do pani szefowej mowie ze chciałbym zwrucic płyte ktora kupowałem w piątek z powodu takiego ze moj ram niewpółpracuje z GA-945P-S3 :lol: ona poradziła sie pana u ktorego zamawialem te płyty :-P i pan się usmiechnoł i powiedział ze ja juz zamawiałem inna płytę i ze jej nie wziołem i ze zamówiłem tą ktorą chce zwrucic a pani szefowa powiedziała ze niestety nie bo to jest sklep a nie wypożyczalnia. Jestem lekko zdenerwowany tym faktem bo chyba mam prawo do zwrotu sprzętu w ciągu 7 dni bez podania przyczyny.

Edytowane przez teat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie dzis w apollo naprawde zdenerwowali :angry: jutro ide sie z nimi klucic wydrukuje prawa z tej stony KLIK i zaznacze to co mnie interesuje( jesli byscie moglo to podajcie ktore z tych pkt. mogłbym zaznaczyc) tak jestem zdenerwowany ze nie moge sie skupic :angry: :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.... Jestem lekko zdenerwowany tym faktem bo chyba mam prawo do zwrotu sprzętu w ciągu 7 dni bez podania przyczyny.

Przy umowach zawieranych na odległość masz 10 dni na zwrot towaru.

Ewentualnie powołaj się na niezgodność towaru z umową. --> Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej..., art.4 i potem co Ci przysługuje, czyli art.8 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli dobrze zrozumiałem wypowiedź teat'a, to on tą płytkę zamówił w sklepie i odebrał też w sklepie- tak więc, nie ma mowy o sprzedaży na odległość... zostaje Ci tylko reklamacja ze względu na niezgodność towaru...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdy np. płyta ulegnie "uszkodzeniu"? <_< mam prawo do domagania się zwrotu pieniedzy?

Nie kombinuj, bo się możesz przejechać... ;) nie wiem jak tam polityka Apollo, ale na zwrot pieniędzy możesz liczyć dopiero po którejś naprawie... reklamuj tak, jak studencik Ci mówi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedynie co niezgodne było to to ze płyta była z tyłu cała poklejona i miala taki szary nalot <_< i radiator był wyczyszczony jak by papierem sciernym i miał nieorginalna paste :mur:

Edytowane przez teat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo niesolidnych firm, to ja dziś se uświadomiłem jedną - GLS Poland :mur: Zamówiłem zasilacz i kurier nie znalazł adresu wiec mi nie dostarczył a w "Tracking & Tracing" na stronce zostało wpisane:

"2256: Zly adres

 

Dor.czenie przesy.ki niemo.liwe - adres odbiorcy niekompletny lub nieprawid.owy."

 

I nawet nie raczyl zadzwonić, a nr. telefonu jest na nalepce adresowej. :mur: paranoja...

 

Ciężkie pieniądze płace za firme kurierską a oni takie rzeczy odwalają... grrrr...

Edytowane przez hary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Mieszkam co prawda w nowo wybudowanym domu, jednak jest to sam środek osiedla. Kurier nigdy nie może znaleźć mojego domu i każda wysyłka do mnie kończyła się reklamacją. Teraz jak coś zamawiam kurierem to na adres rodziny/znajomego, bo jestem niemal pewny, ze do mnie nie dojdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do Kurierów to mnie osobiście podpadła kiedyś Stolica czyli dzisiejszy UPS. Raz zmiażdżono mi zamówione DVD, drugim razem kurier podobno nie zdążył i w trackingu pisało, że adresata nie było, a ja czekałem wtedy jak głupi cały dzień przed domem, bo wiedziałem, że gość nie ma zwyczaju dzwonić.

Natomiast GLS raz zmaltretował przesyłkę z moim zamówionym zasilaczem jemu samemu na szczęście nic się nie stało. Niestety u mnie doszedł teraz inny cyrk, dodano mi nazwy ulic i zabrano pocztę i podlegam teraz pod inną, a najlepsze jest to że w sąsiednich miejscowościach podlegających pod tą sama pocztę są te same nazwy ulic (mądrzy samorządowcy) I tu + dla GLS trzy razy mieli problem z trafieniem, ale dzwonili i pytali gdzie i jak i na którą. Mam nadzieję że nauczą się jak do mnie trafić ponieważ znowu czekam na przesyłkę za ich pośrednictwem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Morele.net - Kraków

 

-fatalny kontakt (2 telefony handlowe i czekałem przy każdym chyba z 5 minut i nikogo nie zastałem w godzinach pracy, ciekawe co robili? :mur: )

- na maila odpisują już 3 dzień :lol2: naprawde ciężko czasem skrzynke sprawdzić...

- zamiast MC-350 wysłali mi Feel2 ( :lol2: ) kosztuje 30 zł mniej i jego parametry każdy wie jakie są w porównaniu do MC-350

- gdybym nie zadzwonił do serwisu pewnie by o sprawie zapomnieli i byłbym wręcz okradziony <_<

poprostu fatalnie w moich oczach wypadli, przysłka dość szybka, fakt, ale jeśli nie było tego czego chciałem na stanie to się mogli chyba zapytać nie? albo anulować... no brak mi słów, w porównaniu z ProLine to jest chyba jakiś mały prywatny garaż... z pro do mnie pan elegancko zadzwonił, nie było sprzętu na stanie to mi polecił coś innego (ja odmówiłem ;) bo nie chcialem) i wysłali w ten sam dzień! a u morele to sie doczekac nie mozna :angry:

NIE POLECAM!!!!!!!

 

coz moge powiedziec na temat tego sklepu, kupowalem tam raz, i zamiast pamieci DDR postanowili mi zalatwic DDR2 co lepsze jeszcze sie upierali iz jest to DDR400 :] na cale szczescie odbieralem to osobiscie i tutaj pisze co do wielkosci tego sklepu, mozna powiedziec ze jest on w garazu :P pieronsko maly, na strasznym zadupiu :]

 

 

Lepiej zawolaj o zwrot kasy... z dostawa towaru masz takie jaja, a raczej nie chcesz wiedziec jakie sa problemy w przypadku gwarancji :mur: Racze omijac PCprojekt szerokil lukiem

co do pcp, jezeli gwarancja jest producenta to nie ma jakiegos strasznego problemu (np dysk - kilkakrotnie byly wymieniane w 14dni) natomiast jesli chodzi o naprawy innych rzeczy podam na swoim przykladzie zasilacza - od oddania do serwisu do otrzymania sprawnego zasilazca minela 8 tygodni. Kiedys byl to jeden z lepszych sklepow w krakowie, dzisiaj raczej jest w ogonie. ;]

Edytowane przez gollumek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...