Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Owszem , ale sa sklepy i SKLEPY. Zdziwilbym sie bardzo np. gdyby Komputron , Arche czy Agito mialy problemy. Pamietam co sie o Soriusie pisalo , pamietam temat o pewnym monitorze z tego forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie denerwuje gość który odemnie kupił http://allegro.pl/item509989771_d_tek_fuzi...m2_lga_775.html ... po 3 dniach wystawił aukcje i niby sprzedał go dalej...dobra ale on go jeszcze nie miał...mówię nie moja sprawa ale niech w końcu wpłaci kasę! - do teraz jej nie mam czyli miesiąc gość ściemnia że nie może zeskanować kwitu wplaty , potem ze mu przelew się wrócił bla bla bla....najlepsze jest to że jak wystawił aukcje z tym blokiem dał foty rev 2 a moja była 1...pytał potem jaka to jest rev na gg :lol: po zakończeniu aukcji KT sam nie wiem czy czekać czy dać negatywa i wystawić ponownie? Gadałem z gościem co sprzedał mu słuchawki i też mu tak ściemniał... :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

!! UWAGA !!

 

Sklep Sirius.pl jest w stanie upadłości, komornik zajął cały towar...

 

 

http://www.opineo.pl/index.php?sklep=3&strona=0

 

Kto kupił niedawno coś, może się pożegnać!!

potwierdzam ten news, sirius już cienko przędł od paru miechów, tak, że sprawa upadłości to była kwestia chwili, jak widać nawet największy sklep można położyć nieprzemyślanymi inwestycjami, ten kto widział ten nowy magazyn w Warszawie może się domyśleć dlaczego tak się stało, miałem o tym napisać ale nie chciałem puścić famy widzę, że teraz to już wyszło, szkoda bo pracowałem tam przez pewien okres czasu w oddziale wadowickim (który zresztą zlikwidowali z miesiąc temu już) i ekipa była naprawdę fajna, ale niestety ekipa nie ma wpływu na to co poczynają prezesi tak wielkich spółek. no szkoda.

 

Tak, że nie zamawiać nic w Siriusie, kto zamówił niech się wycofa jak się jeszcze da.

Edytowane przez slavOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zewnętrzne gwarancje bez problemu, natomiast inne bezpośrednio u importera, ale na to trzeba mieć fakturę zakupu, ale nie tą swoją tylko fakturę pomiędzy siriusem a importerem więc tu może być kicha... trzeba mieć kogoś z siriusa co ma dostęp do faktur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dwoje babka wrozyla z prostego powodu - wiekszosc hurtowni i dystrybutorow zada odpwiedniej drogi serwisowej czyli klient - sklep - rma - hurtownia - rma - serwis producenta towaru. Problem polega na tym , ze wiekszosc nie przyjmuje indywidualnie , ale i nawet nie to jest problemem. Pomijamy nasza znajomosc forum , zagadnien komputerowych i wcielamy sie w Kowalskiego. Nastepuje u niego sytuacja jak u Ciebie. Czy on wie , w ktorej hurtowni kupiono dany towar? Czy wie ile ich jest? Czy zna dystrybutora? Nie...jedyne co ewentualnie pozostanie to faktura do reki i zaczynamy dzwonienie do wszystkich hurtowni , a noz sie uda. Wyjatkiem jest serwis door to door.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dwoje babka wrozyla z prostego powodu - wiekszosc hurtowni i dystrybutorow zada odpwiedniej drogi serwisowej czyli klient - sklep - rma - hurtownia - rma - serwis producenta towaru. Problem polega na tym , ze wiekszosc nie przyjmuje indywidualnie , ale i nawet nie to jest problemem. Pomijamy nasza znajomosc forum , zagadnien komputerowych i wcielamy sie w Kowalskiego. Nastepuje u niego sytuacja jak u Ciebie. Czy on wie , w ktorej hurtowni kupiono dany towar? Czy wie ile ich jest? Czy zna dystrybutora? Nie...jedyne co ewentualnie pozostanie to faktura do reki i zaczynamy dzwonienie do wszystkich hurtowni , a noz sie uda. Wyjatkiem jest serwis door to door.

Rozmawialem z pewna duza firma (producent) i jak padlo cos duzego (jakis sklep czy siec sklepow), to przyjmowali sprzet bezposrednio od klientow na rma. Wszystko na podstawie gwarancji i faktur wystawionych przez upadly sklep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjatek potwierdza regule. Jeden z producentow , tez duzy , jeszcze w zeszlym roku przyjmowal w ogole z pominieciem drogi serwisowej , sprawdzali na podstawie SNek. Jedna z duzych firm , tez nie nasza , dzis tez przyjmuje o ile im wyslesz czytajac ich www...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontaktowac sie z hurtownia , w ktorej to kupili , a jesli jej nie znasz - co jest oczywiste z punktu widzenia klienta - tak dzwonic do kazdej jaka u nas jest i modlic sie , ze to bylo z polskiego kanalu dystrybucyjnego.

 

Typ na PCL pisal , ze np. Asus odmawia gwarancji jesli sklep padl...choc mozliwe , ze sami czegos nie skumali piszac maila do tego ziomka. Jednak po czesci to moze byc prawda. Zakladamy ,ze kupiles Biostara. Sam kuriera pocisniesz do Niemiec z 1 mobasem? Koszty i to spore.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlatego pamietam jak dzis jak sklep oszustow ZNAK.PL , serwis w poznaniu jak im mobasa wyslalem to wygieli nozek w gniezdzie i napisali ze to MOJA WINA i cale gniazdo do wyminy . Po czy przepragramowalem bios za 10zl , i plyta oczywiscie wstala i dzialala dlugi czad. WLASNIE DLATEGO Z BIOSTAREM KOMBINOWALI BO MIELI DUZO ZWROTOW I wszystko musieli na wlasny koszt do niemiec slac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Typ na PCL pisal , ze np. Asus odmawia gwarancji jesli sklep padl....

Potwierdzam. Mnie nie udało się w takiej sytuacji wysłał do nich zepsutej grafiki. Nawet mam jeszcze korespondencję mailową gdzieś :(. I dlatego choć firma jest powszechnie poważana, ja jej unikam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forum poswiecone poszkodowanym japanfoto.pl :

 

http://japan-foto.pl/index.php

takie małe OT

Nikon D80- 1509zł. Zamówienie złożyłam w połowie grudnia i już się pogodziłam z utratą pieniędzy, a tu nagle puka dzisiaj kurier z dhl z przesyłka od japanfoto. Ja już tam więcej zakupów nie zrobie za te opóźnienie. A jak firma ogłosiła upadłość to skąd pretesje do Pani Elżbiety jako prezes już nie odpowiada , po ogłoszeniu upadłości.

 

Cytat z tego forum, widac kto tam kupowal... :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eukasa.pl

 

16 luty - Zamawiam procesor.

17 luty - Telefon ze sklepu z cyklu: przepraszamy, ale cena w naszym sklepie internetowym nie była aktualna, procesor kosztuje tyle a tyle (80zł więcej), czy w tej sytuacji nadal jest pan zainteresowany zakupem?

 

I w tym momencie podziękowałem za współpracę. Z tego, co mi wiadomo w takiej sytuacji mają obowiązek sprzedać po takiej cenie, za jaka był dostępny w sklepie internetowym. Chyba się nie mylę? Jak oni ze mną tak, to niech się bujają. Procesor zamówiony na alolgro, gdzie razem z ubezpieczoną wysyłką wyszedł taniej niż w w/w sklepie sam towar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, to może kupię procesor i "podobno" wyślą zaraz, a okaże się, że za 3-4 dni i jeszcze napiszą, że trzeba dopłacić - oj taki polski "kapitalizm".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Mylisz sie bo ten cennik nie jest oferta handlowa w rozumieniu kodeksu. Postapili poprawnie informujac Cie i zmianie cen , zauwaz ze oni sami maja cenniki z serwerow hurtowni.

To o czym TY mowisz ma miejsce jesli wypelnisz formularz , oni go przyjma , ty wplacisz i czekasz. Wtedy ich problem , ale nie przyjeli Ci zamowienia.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, ale temat jest trochę obszerny. Potrzebuję opinii o sklepie MADTECH. Nigdy tam nie kupowałem, a chciałbym zamówić obudowę. Niestety nie ma u nich opcji "za pobraniem", więc zanim zrobię przelew, wolałbym się upewnić czy są solidni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak trafisz. Możesz mieć zamówienie zrealizowane w kilka dni, a możesz czekać miesiąc i się nie doczekać.

Zresztą wpisz w wyszukiwarce tego tematu madtech, to poznasz opinie. Komentarze na allegro też mają nieciekawe.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak trafisz. Możesz mieć zamówienie zrealizowane w kilka dni, a możesz czekać miesiąc i się nie doczekać.

Zresztą wpisz w wyszukiwarce tego tematu madtech, to poznasz opinie. Komentarze na allegro też mają nieciekawe.

W takim razie zrezygnuje. Chciałem bude Elite 330K, a przeglądając inne sklepy jest ona raczej trudno dostępna, a ceny są wszędzie 20-30 zł wyższe niż u nich. Także domyslam sie, że zbyt długo bym czekał na realizacje zamówienia, a i jeszcze pewnie by chcieli żebym dopłacił, bo "zapomnieli" uaktualnić cene na sklepie. Edytowane przez czokapik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Madtech lubi sprzedawać towar, którego nie ma na stanie:)

Troche pogooglałem i rzeczywiście jest tak, jak piszesz. Na szczęście udało mi sie znaleźć w Gdyni sklep, który ma ofercie tą obudowe i na wtorek powinienem ją już mieć. Edytowane przez czokapik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...