andrew777 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Powiedz, ze nie zgadzasz się na 9500gt i chcesz 8600gt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonnou Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Proponują Ci to samo, w nowej nazwie + pamięci DDR2 - nie zgadzaj się na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neomagnet Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zaproponuj dopłatę 50zł do HD4770, ta karta zmiecie 8600gt sli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Tylko ciekawe czy ja mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Bratu zjarał się 8600GT i dostał w Apollo 9600GT. Nie zgadzaj się na 9500GT i poproś o 9600GT. W uzasadnieniu powiedz, że nie zgadzasz się na wymianę na słabszy model. Nie powinni wysyłać bez Twojej zgody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 9500GT to odpowiednik 8600GT, wszędzie teraz tak wymieniają. Możesz się powołać na brak s-video to dadzą Ci galaxy 9500GT albo Palit 9600gso smart ddr2 512mb 256bit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Powiedz, że masz sli i się nie zgadzasz na ta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devianne Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 otoz napisalem im ze sie nie zgadzam, ale chyba zostalem zignorowany. Zadzwonie tam w poniedzialek i pogadam z nimi. Nie wiem niestety jak to w prawie konsumenta funkcjonuje. Czy powinni dac mi karte o tych samych parametrach, czy taka ktora kosztuje tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2009 (edytowane) O tych samych parametrach, ale ta 9500 na DDR2 nie jest tak samo wydajna jak Twoja poprzednia karta, więc na wymiane masz prawo się nie zgodzić. Edytowane 6 Czerwca 2009 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2009 Dokładnie, 9500 na ddr2 nie jest odpowiednikiem 8600gt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2009 Niech walczy o odpowiednik cenowy bo ustawa nie precyzuje czegos takiego jak "odopwiednik wydajnosciowy" , a oczywstoscia jest to , ze karta stara za 400 zl jest wolniejsza niz dzisiejsze za 400. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2009 Ja proponuje krotsza droge. Popros o zwrot kasy/korekte i idz do innego sklepu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2009 (edytowane) Ja proponuje krotsza droge. Popros o zwrot kasy/korekte i idz do innego sklepu :)Prosic to sobie moze , oni nie musza sie na to zgodzic. Jesli oddal na gwarancje to juz w ogole , bo o kasie itd. to przy ustawie o niezgodnosci towaru z umowa. Edytowane 6 Czerwca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2009 Ja proponuje krotsza droge. Popros o zwrot kasy/korekte i idz do innego sklepu :)Zwrot pełnej kasy jest raczej nierealny bo za starą cenę zepsutej można nabyć dwie podobne albo lepsze a sklep kupi takie taniej tyle że może mieć problem z zakupem identycznej: http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C6503055 Lepiej się dogadać ze sklepem jeśli można. Ja bym proponował sklepowi wymianę na coś mocniejszego za dopłatą a drugą od pary w SLI sprzedał równocześnie do tego sklepu za kwotę zbliżoną do dopłaty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 Niech walczy o odpowiednik cenowy bo ustawa nie precyzuje czegos takiego jak "odopwiednik wydajnosciowy" , a oczywstoscia jest to , ze karta stara za 400 zl jest wolniejsza niz dzisiejsze za 400. W przypadku wymiany ustawa owa precyzuje ze nowy przedmiot musi byc nie gorszy parametrami niz poprzednik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 W przypadku wymiany ustawa owa precyzuje ze nowy przedmiot musi byc nie gorszy parametrami niz poprzednik.Nie gorszy , wiem o tym doskonale , ale nie "odpowiednik wydajnosciowy". Problem w tym , ze takie zapisy mozna swobodnie interpretowac - dadza mu np. z wieksza iloscia ramu i juz bedzie , ze jest lepsza ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 Nie gorszy , wiem o tym doskonale , ale nie "odpowiednik wydajnosciowy". Problem w tym , ze takie zapisy mozna swobodnie interpretowac - dadza mu np. z wieksza iloscia ramu i juz bedzie , ze jest lepsza ;) Nie gorszy znaczy ze zaden parametr nie moze byc gorszy, wiec nie moga mu dac 512 ddr2 zamiast wczesniejszych 256 ddr3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 (edytowane) Nie gorszy znaczy ze zaden parametr nie moze byc gorszy, wiec nie moga mu dac 512 ddr2 zamiast wczesniejszych 256 ddr3.Akurat , jak mowilem wczesniej , to lezy w gestii interpretacji prawa - mial 512 , dadza mu 1GB i juz beda pisac , ze karta ma lepsze parametry bo wiecej ramu. Jednoczesnie poczytaj sobie o podobnym problemie , ale z monitorem LCD. Tutaj na Pure jest temat , koles oddal na gware cos na xVA (kosz do okolo 1500 zl - monitor z EOLa) i w zamian dano mu cos za jakies 500-600 zl na TN!!! - sugerujac , ze ta TN na papierze ma lepsze parametry niz xVA !!! Dodam od siebie , ze tutaj bodajze sklep dostal takie cos od "gory" - to nie byl ich pomysl ;) xVA>TN > gorsze , ale papierowe parametry i ? I koniec ;) Tak miedzy nami mowiac , sam walczylem z pismami wiec wiem jak sklepy respektuja to. Zreszta , nawet na PCLu jest temat , gdzie kolesiowi za cos ponad 400 zl (8600GT) oddaja 9600GT , ale dodatkowo innego producenta i tansza ;) , ktorej on nie chce przyjac ;) Juz pomijam nawet to , ze...prawnik sklepu/firmy wystosowal do goscia odpowiednie pismo :lol2: Edytowane 8 Czerwca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 ... Zreszta , nawet na PCLu jest temat , gdzie kolesiowi za cos ponad 400 zl (8600GT) oddaja 9600GT , ale dodatkowo innego producenta i tansza ;) , ktorej on nie chce przyjac ;) Juz pomijam nawet to , ze...prawnik sklepu/firmy wystosowal do goscia odpowiednie pismo :lol2: Sklep w takiej sytuacji może łatwo pozbyć się pazerniaka przy pomocy identycznej sprawnej używanej karty bo naprawa nie musi oznaczać wymiany na nową. Nawet jeśli nie ma nigdzie takiej w ofercie to może zaoferować któremuś z mniej pazernych nabywców nieodpłatną wymianę 8600GT na nowiutkie 9600GT zdobywając identyczną używaną 8600GT którą wcześniej sprzedał . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 (edytowane) Sklep w takiej sytuacji może łatwo pozbyć się pazerniaka przy pomocy identycznej sprawnej używanej karty bo naprawa nie musi oznaczać wymiany na nową. Nawet jeśli nie ma nigdzie takiej w ofercie to może zaoferować któremuś z mniej pazernych nabywców nieodpłatną wymianę 8600GT na nowiutkie 9600GT zdobywając identyczną używaną 8600GT którą wcześniej sprzedał . Pomieszalem watki , tej karty mu nie naprawia/nie wymienia - to jest 7900 , a ten jest EOLEM . soreks za zamieszanie. Co do wymiany na uzywke - nie bylbym tego taki pewien , inne numery seryjne , a wymiana wg. ustawy oznacza nowa gware ;) Edytowane 8 Czerwca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 .. Co do wymiany na uzywke - nie bylbym tego taki pewien , inne numery seryjne , a wymiana wg. ustawy oznacza nowa gware ;) Mając dwie identyczne karty w tym jedną sprawną można wymienić w niesprawnej tylko uszkodzone części pozostawiając resztę, nawet jeśli to będzie wymiana płyty z numerami to też naprawa a nie wymiana całej karty na nową. Serwis napisze wtedy rodzaj naprawy: "wymiana płyty karty". Jeśli serwis wymieni w naprawianym samochodzie silnik to nie da gwarancji jak na nowy samochód pomimo że są numery na silniku. Przypuszczam że chętny do nieodpłatnej wymiany 7900GS na odpowiednie 9600GT też się znajdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 (edytowane) Mając dwie identyczne karty w tym jedną sprawną można wymienić w niesprawnej tylko uszkodzone części pozostawiając resztę, nawet jeśli to będzie wymiana płyty z numerami to też naprawa a nie wymiana całej karty na nową. Serwis napisze wtedy rodzaj naprawy: "wymiana płyty karty". Jeśli serwis wymieni w naprawianym samochodzie silnik to nie da gwarancji jak na nowy samochód pomimo że są numery na silniku. Przypuszczam że chętny do nieodpłatnej wymiany 7900GS na odpowiednie 9600GT też się znajdzie. Chwile , teraz to Ty mowisz w ogole o jakichs kombinacjach alpejskich - nikt w serwisie glownym producenta nie bedzie robil takich przekladek , zwlaszcza ze 7900 to EOL - nie produkuje sie tego , jedyne co tam mozna naprawiac to elementy smd , ale nie czipa - pomijajac to , takie kombinacje to moze co najwyzej odwalac sklep , ale zaden producent i jego serwis glowny nie pozwoli sobie na takie cos. Widziales jakis sklep , ktory wymienialby elementy z jednek karty na druga? Bez zartow ;) Juz nie mowie o szukaniu chetnych , sprawnych kart , jakims skupie itd. Edytowane 8 Czerwca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2009 ... Widziales jakis sklep , ktory wymienialby elementy z jednek karty na druga? Bez zartow ;) Juz nie mowie o szukaniu chetnych , sprawnych kart , jakims skupie itd. Widziałem nawet taki sklep który zajmował się odpłatnym sprzedawaniem gwarancji innymm sklepom i miał do tego celu odpowiedni serwis. Gwarant jest zobowiązany do wywiązania się z gwarancji i tylko gdy gwarancji nie może zrealizować zobowiązany jest oddać kasę. Oczkiwanie że sklep odda kasę jeśli towar staniał kilkukrotnie ma mizerne szanse na spełnienie bo sklep-gwarant ma zazwyczaj wiele innych możliwości wywiązania się z gwarancji. Wskazałem tylko mżliwość ze strony sklepu, nie wiem czy jest jakiś który tak robi że szuka na siłę identycznego sprzętu aby zrealizować gwarancję. Z drugiej srrony niewielu jest takich którzy oczekują że w ramach gwarancji w przypadku kłopotów sklepu z naprawą otrzymają sprzęt o wielokrotnie większej wydajności lub równowartość sprzętu o wielokrotnie większej wydajności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dandek Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2009 Nie wiem jak jest ze sprzetem alektronicznym, ale ubrania buty etc da sie reklamowac bardzo bardzo dobrze. Buty po okolo roku uzywane rozewaly mi sie poszedlem do sklepu z miejsca dostalem kase. Kurtka sie lekko przetarla w okolo rekawow z miejsca kasa oddana. But sie rozkleil kasa po 14 dniach. Nie da sie czegos takiego zrobic ze sprzetem komputerowym ? Jako reklamujacy zawsze kazuje wpisac na rzadaniach klienta ze chce albo wymiane na nowa rzecz ( rzadziej ) lub prawie zawsze zwrot gotowki. z dopiskiem ze zadnych napraw nie uwzglednie. Pozniej po 2 tyg dostaje albo kase albo naprawiona rzecz po czym naprawionej nie przyjmuje ( mam takie prawo ) i odyslaja i wtedy juz na bank kase dostaje :) Mysle ze daloby sie cos takiego zrobic ze sprzetem komputerowym chyba ze rzadzi sie innymi prawami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2009 Potwierdzam, żonie sie torebka (za 250zł) zepsuła (poprzecierała) oddała, po 2 tygodniach zaproponowano jej zwrot kasy albo wymiane na dowolny aktualny towar , wziela taka za 450zł nic nie doplacajac... jutro (juz spi) sprawdze co to byla za firma...ale to jest dbanie o klienta :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2009 ... Nie da sie czegos takiego zrobic ze sprzetem komputerowym ? ... Im korzystniejsza gwarancja tym wyższa cena towaru. Czasami na sprzęt komputerowy udzielana jest gwarancja której warunki pomijają ewentualność napraw i jej realizacja sprowadza się do wymiany na nowy (nawet w czasie 24 godzin) lub zwrot kasy. Tyle że sprzęt z taką gwarancją jest relatywnie drogi. Nie każdy towar nadaje się dobrze do tego typu gwarancji ze względu na znaczny spadek wartości używanego i relatywnie niski koszt naprawy. Przykładowo samochód bez żadnych usterek w okresie gwarancjii jest rzadkością i jeśli producent dał by gwarancję że przy każdej usterce wymiana na nowy lub zwrot gotówki to jego cena była by zbyt wysoka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2009 Znalazłem coś o Arche : KLIK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 23 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2009 Znalazłem coś o Arche : KLIK. Tak wlasnie ostatnie mnie zastanawialo to czemu maja pusta stronke. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pr0 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam, mam problem z serwisem sklepu Alfar. 1-go czerwca oddałem na gw. dysk twardy, termin zwrotu początkowo był ustalony tydzień później, następnie przesuwany o 2-3 dni. Dzisiaj miała być ostateczna data zwrotu, niestety dalej nie otrzymałem HDD (mam się pytać w czwartek - więcej kasy wydam na telefony niż ten 40GB Samsung jest wart). I tu nasuwa się pytanie, czy mogę wystąpić o zwrot kosztów produktu bo to czekanie zaczęło mnie męczyć ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielski Opublikowano 23 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2009 ja chcialbym ostrzec przed uzytkownikiem allegro haszyd. o co chodzi, kupiłem u niego zasialcz, ktory dosc szybko sie spalił (dam głowe ze uzywka, wiele osob zawarło to w komentach) zgłosiłem sie do niego, zgodził sie uznac gwarancje i oddac kase. odesłałem, po czym dostaje nowa paczke z drugim zasialczem, wkurzony pisze do neigo co jest, a on ze sie pomylił i wysłał nowy, tym samym narazajac mnie na kolejne koszty. znowu odesłałem, i ustalilismy zwrot pieniedze za zasialcz + 2 przesyłki, i teraz uwaga. gosc twierdzi ze pieniadze oddał mi w ostaniej paczce jaka mi wysłał (za 2) co jest nie mozliwe ze taie cos miało meijsce jezeli w momencie gdy ja wysylal, nie bylo jeszcze ustalone ile i co zwracamy. cały czas wali głupa, i idiote. niestety negatyw to max co moge ale ostrzegam przed nim. gdy trzeba kase pobrac to szybko i psrawnie mu idzie, jezeli oddac, to juz ogromne problemy. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...