Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Mysle, ze jak pojdziesz i spokojnie pogadasz o mozliwosci zmiany terminu to sie nic nie stanie, a zapytac zawsze mozna. Kazdy jest tylko czlowiekiem, a jak oni sobie ustalaja terminy bez Twojej wiedzy, to moze zawsze byc jakis problem, bo miales plany ktore ciezko zmienic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a no faktycznie to wezwanie do sądu na rozprawę główną, wiec tak łatwo chyba nie będzie :/ i dlatego pytam jak to złagodzić bo te konsekwencje mnie nie jarają (do 3k zł :/ ) chyba się przejdę na komisariat żeby ktoś mi to w miarę jasno przedstawił...

 

 

Mysle, ze jak pojdziesz i spokojnie pogadasz o mozliwosci zmiany terminu to sie nic nie stanie, a zapytac zawsze mozna. Kazdy jest tylko czlowiekiem, a jak oni sobie ustalaja terminy bez Twojej wiedzy, to moze zawsze byc jakis problem, bo miales plany ktore ciezko zmienic.

no właśnie, żeby to zrozumieli :unsure:

Edytowane przez p!Ck3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a no faktycznie to wezwanie do sądu na rozprawę główną, wiec tak łatwo chyba nie będzie :/ i dlatego pytam jak to złagodzić bo te konsekwencje mnie nie jarają (do 3k zł :/ ) chyba się przejdę na komisariat żeby ktoś mi to w miarę jasno przedstawił...

 

 

no właśnie, żeby to zrozumieli :unsure:

No to skoro to rozprawa glowna, to raczej jestes w [gluteus maximus] ;) Komisariat? Chyba bardziej do sadu musisz sie udac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tego posta pisze jako ostrzeżenie dla ludzi kupujących na allegro. Chce was ostrzec

Przed zakupami u użytkownika MonsterPC. Tenże użytkownik nie podobał mi się od chwili, gdy

Kupiłem u niego słuchawki. Na przesyłkę czekałem 2 tygodnie a na emalie odpowiadał bardzo

Zdawkowo. To było jakiś rok temu. W maju słuchawki odmówiły posłuszeństwa i wysłałem je na gwarancje

Wtedy zaczęły się prawdziwe problemy z MonsterPC. Gdy po trzech tygodniach od wysłania nie dostałem żadnej odpowiedzi

Wysłałem maila. Odpowiedz dostałem po którymś z kolei mailu, że słuchawki są w serwisie.

Po jakimś czasie znów się zainteresowałem swoimi słuchawkami. Znów kontakt był utrudniony a przez telefon odmówiono mi podania jakichkolwiek szczegółów

Na temat reklamacji, do tego Pan przy telefonie miał straszne pretensje do mnie że dzwonie do nich w tej sprawie.

Jakieś 1,5 tygodnia temu w odpowiedzi na mojego maila odpisano mi ze

Słuchawki zostały wysłane. Do dziś nie dotarły. Dziś dostałem informacje, że słuchawki zostaną

Wysłane w przyszłym tygodniu, ponieważ aktualnie nie mają ich na stanie.

 

Tak, więc widać, że nieuczciwość na allegro jest do dziś. Unikajcie, MonsterPC bo czasem warto

Dopłacić te 3-4 złote więcej i mieć pewność, że wszystko będzie profesjonalne, czego niestety nie można powiedzieć o MonsterPC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w sumie jeszcze w czerwcu zakupiłem u MonsterPC podkładkę i kartę WiFi na USB. Wybrałem tego sprzedawcę, gdyż miał w ofercie oba przedmioty i był na miejscu, więc mogłem osobiście odebrać zamówienie. Nie mam żadnego zarzutu wobec sprzedawcy. Maila dostałem dość szybko z konkretną odpowiedzią.

Najgorsze jednak było to, ze siedzibę mają na pierdziszewie, gdzie nawet autobus miejski nie chciał jechać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~Rok temu kupilem w arche kontroler obrotow scythe. Jak wiadomo firma padla... tak jak 2 kanaly w moim kontrolerze ;) Niestety w opakowaniu z kontrolerem nie bylo karty gwarancyjnej :/ Macie jakies pomysly co z tym cholerstwem teraz zrobic? Teoretycznie chyba moge odeslac na niezgodnosc towaru z umowa i dolaczyc do ich wierzycieli, ale ze wzgledu na kwote to sie imho mija z celem :| Ewentualnie moze ktos polecic jakis dobry serwis elektroniczny w Krakowie? =]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym przestrzec was przed użytkownikiem Mikerbest. Kupiłem od niego kartę ati hd2400pro agp, ukrył fakt że wiatraczek jest uszkodzony, a karta po przetestowaniu okazała się uszkodzona. Dodatkowo kartę wysłał luzem w kopercie bąbelkowej...... Mimo moich wiadomości brak kontaktu z jego strony, a na forum jest obecny.

Profil - http://forum.purepc.pl/mikerbest-m173179.html

Edytowane przez ^CooLeR^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~Rok temu kupilem w arche kontroler obrotow scythe. Jak wiadomo firma padla... tak jak 2 kanaly w moim kontrolerze ;) Niestety w opakowaniu z kontrolerem nie bylo karty gwarancyjnej :/ Macie jakies pomysly co z tym cholerstwem teraz zrobic? Teoretycznie chyba moge odeslac na niezgodnosc towaru z umowa i dolaczyc do ich wierzycieli, ale ze wzgledu na kwote to sie imho mija z celem :| Ewentualnie moze ktos polecic jakis dobry serwis elektroniczny w Krakowie? =]

zapytaj scythe. dla mnie np benq za free z dwa lata po gwarancji naprawiło dvd-rw (na ATA xD) jedyne co mnie to kosztowało to wysyłka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy miał ktoś z Was przyjemność nabycia czegoś w internetowym sklepie mixmedia.pl ? Ceny mają dosyć niskie, i sporo pozytywnych opini. (wg porównywarki ceneo.pl). Rozglądam się za katodą.

Edytowane przez ::snoopy::

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym na razie przystopował. ostatnio zauważyłem że w cholerę i trochę sklepów ma tą niemalże tą samą ofertę a strony sklepów różnią się jedynie oprawą graficzną. jakoś dziwnie mi to wygląda. mixmedia nie jest wyjątkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam wątpliwości co do tych sklepów. Najlepiej jednak mieć tą gwarancję producenta i do niego odsyłać wadliwy towar w celu naprawienia/wymiany. Takich sklepow typu Mixmedia powstało ostatnio wiele i nie wiadmo jak długo będą prosperować. Ostatnio kilka tych znanych padło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie co polecacie? Nie jestem obeznany, nic nie kupuję w net sklepach. Allegro? :wink:

U siebie w mieście raczej tego nie dostanę...

 

Jak wyżej, szukam katody Revoltec, albo Sunbeam, myślałem o podwójnej, ale da rade i jedna, zielona albo niebieska (ale to już temat na inny dział).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisze w skrócie

 

Zgłosiliśmy reklamację w sieci sklepów INTER BIURO (filia w Morągu, główna siedziba Ostróda) należącej do Pana Mariusza Kiersnowskiego reklamacje laptopa dnia 15.07.2009. Od tamtego czasu ze strony sklepu było zero odzewu. W tym tygodniu po udaniu się do sklepu oznajmiono że laptopa nie ma i telefonicznie rozmawiała z Panem Mariuszem moja mama. Pan ten delikatnie mówiać mieszał się w zeznaniach i zostałem poproszony przez nią o pomoc. Dzisiaj rozmawiałem telefonicznie z tym Panem który okazał się prostakiem. Oznajmił że reklamacja wydłuża się dlatego bo jego żona przebywa w szpitalu itp itd Nie podał oczywiscie czasu na rozaptrzenie reklamacji (2 tygodnie, bo po co). Zadałem mu pytanie a co Pana żona ma do tego ?? Spraw osobistych nie wolno mieszać z zawodowymi. Po tej wypowiedzi cytuje zostałem zwyzwany od chamów oraz powiedział że wkur... mnie rozmowa ze mną, mimo iż nie obraziłem go ani razu itp... Niby uszkodzenie laptopa powstało w sposób mechaniczny i w pn razem z decyzja serwisu ma być w domu... Czekam na laptopa i udaje się z nim do inspekcji handlu w Olsztynie w najbliższym czasie i przy okazji opiszę wszelkie naruszenia ze strony firmy tego Pana jak i rozmowę z nim ...

 

Także sklep w Ostródzie (ul. Jagiełły 2A/11) odradzam i okazuje się że to nie pierwszy i ostani przypadek traktowania klientów przez tego Pana ... Moim zdaniem to firma powinna dbać o klienta i podać mu konkretny termin stawienia się i podania odp na reklamacje, ewentualnie się skontaktować a nie biegać i przy okazji wysłuchiwać narzekań o żonie itp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba bedzie odpowiednie miejsce :

http://obrazki.elektroda.net/30_1249504463.jpg

W sumie czulem, ze to sie stanie. Jak oni na Grunwaldzie otworzyli w swoim sklepie punkt ksero, bo sam sklep nie wyrabial to nie moglo byc inaczej. Tylko kebaba jeszcze tam brakowalo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

W sumie czulem, ze to sie stanie. Jak oni na Grunwaldzie otworzyli w swoim sklepie punkt ksero, bo sam sklep nie wyrabial to nie moglo byc inaczej. Tylko kebaba jeszcze tam brakowalo...

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - czemu ich www nadal dziala. Skoro jest wniosek tak niech blokuja www i dadza o tym informacje bo ktos moze jeszcze wplacic kase. Moze tylko oddzial w Krakowie padl , a wroclawski trzyma sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to jest mega dziwne... na budryka doslownie non stop byly kolejki, nie liczac w ogole zamowien internetowych... moze jakis przekret zrobili - upadlosc i zakladanie firmy od nowa czy cos w tym stylu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Nie znam sie na przekretach, ale jak bym mial firme z od wielu lat wyrabianej opinii i bardzo rozpoznawalnej nazwie, to bym nie chcial jej zamykac ;)

http://www.wprost.pl/ar/133665/Przywlaszcz...l-na-szkolenia/

http://www.google.pl/webhp?hl=pl#hl=pl&amp...3d9c5282021bef8

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to było od początku podejrzane, firma była mocno rozwinięta, nawet reklamy na tramwajach w wawie mieli (a byle kto tych reklam nie ma :P ) a tu nagle upadek, nie wierze w to :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem czy umieszczam w odpowiednim dziale, ale jeżeli nie to trudno...

 

Zamierzam kupować komputer na www.gral.pl, i chcę się dowiedzieć czy można ten sklep polecić, czy nie sprzeda mi jakiegoś gniota, czy części będą faktycznie nowe czy nie wstawią mi używanych, po prostu potrzebuję opini o tym sklepie internetowym, bo mało o nim wiem, a chcę tam kupić PC, pomóżcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie dla odmiany spotkała niemiła niespodzianka ze strony ram.net.pl.

Zamówiłem u nich dwie obudowy. Towar przyszedł po 4 dniach (roboczych). Po wypakowaniu z opakowania zbiorczego okazało się, iż jedno pudełko jest otwarte. Po wyjęciu z niego obudowy okazało się iż widać na niej drobne ślady użytkowania. Sfatygowany styropian w pudle, odcisk śrubek w miejscu montowani zasilacza i nieoryginalne opaski samozaciskowe założone na niektórych kablach ewidentnie na to wskazują. Nie byłoby to jakimś ogromnym problemem (choć dokładnych oględzin jeszcze nie było czasu zrobić i kto wie co wyjdzie w praniu) ale dodatkowo ktoś bezczelnie zmienił "szybkie" śrubki skręcające boczki budy w tym modelu na zwykłe (w dodatku z ząbkami co pięknie przytarło blachę) i zwinął przejściówkę do wentylatora. Nawet nie pofatygował się aby całość skręcić porządnie przed wrzuceniem do pudła.

Sklep zrzuca winę na swojego dystrybutora i jedyne co proponuje to zwrot kasy, tyle ze w takim przypadku ja i tak muszę gdzieś tą budę zamówić czasu i kosztów nowych śrubek albo następnej przesyłki nikt mi nie zwróci. Wydaje się, iż i problem koszt niewielki ale "niesmak pozostał".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...