Gość tan24 Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2011 skoro takie problemy są z esc.pl to do cholery, czego dalej promujecie tą firmę, np. w polecanych zestawach komputerowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Jeżeli oskarżają Cię, że mogłeś, nieprawidłowo założyć zabezpieczenie to oni tak samo mogli je, źle zdjąć przez co uszkodzili ten pin... Ja natomiast miałem ostatnio niemiłą sytuację z autoryzowanym serwisem nokii w Łodzi (w Manufakturze). Oddałem telefon, który techniczne był całkowicie sprawny oprócz problemów z wykrywaniem kart sim (trzeba było z użyciem większej siły dociskać ją w miejscu styków, żeby została wykryta). Od przyjęcia telefonu do informacji o możliwości odebrania minęło całe 16h!!. Przekonany byłem, że problem błahy i go naprawili, lecz przy odbiorze zostałem powiadomiony, że anulowano mi gwarancje z powodu "telefon uległ działaniu cieczy"- wpis w karcie oraz w adnotacjach wpisy typu, problem włącz, restartowanie, contact service, i dostałem informacje od osoby, który mnie obsługiwała, że telefon nie musiał być wcale zalany, tylko np. mogłem rozmawiać na deszczu i weszła wilgoć, a razem z nią korozja, nosz szk...., lepszych teorii na zbycie klienta to nie mają, chciałem się od razu odwołać, lecz zostałem powiadomiony, że muszę z tym dzwonić do Warszawy(podali mi numer), tam natomiast jeszcze bardziej kompetentni ludzie pracują i jedynie czego się dowiedziałem, żeby odwołanie słać na adres reklamacja@nokia.com.pl, który jest ogólnodostępny. W między czasie dowiedziałem się, że kilku znajomych w tym serwisie miało tam problemy, oraz bajka o zalaniu to stała śpiewka, żeby zmyć klienta. Teraz pozostało mi tylko pisać do nich odwołanie na maila, ciekawe jak sprawa się dalej potoczy... Edytowane 21 Marca 2011 przez carek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2011 widac że polskie firmy już znalazły sposób jak migać się przed wymianą gwarancyjną, skoro ecs nie ma autoryzacji to powinni wysyłać bezpośrednio do serwisu producenta, jak dla mnie kazda sprawa w sadzie wygrana, nie maja grzebać tylko maja wysłac jak grzebali to byc może sami uwalili koniec kropka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deserted Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 ...anulowano mi gwarancje z powodu "telefon uległ działaniu cieczy" Spotkałem się z takim działaniem już dawno temu. Być może i w tv o tym trąbili. Znalazłem artykuł (z czerwca 2009) Zalany telefon komórkowy mimo, że urządzenie nigdy nie miało styczności z wodą? Okazuje się, że jest to coraz częstsza wymówka punktów naprawy, które bronią się przed darmową naprawą uszkodzonych telefonów. Unikają darmowej naprawy telefonów - telefonia komórkowa - Media2.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) "telefon uległ działaniu cieczy" Hehe standardowa śpiewka serwisów GSM, nagminne jest specialne zalewanie czujek przez serwistantow. Wiem bo kuzyn kiedys pracowal w jednym z wiekszych serwisow GSM w Polsce. Tak wiec opowiadal co tam sie dzialo... Edytowane 22 Marca 2011 przez Cmx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 takich serwisantów łącznie z twoim kuzynkiem na pal i tylko patrzeć jak się będą uśmiechać krwawiąc z tyłka! przecież to jest jawne oszustwo i powinno być karane co najmniej grzywną (bez możliwości umożenia) wystarczy, żeby obywatele mieli broń palną i już nie byłoby takich sytuacji... 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIBOR Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) zg z obietnicą dodaję odpowiedź ostateczną wg mnie z serwisu ESC oraz MSI : " Zgłoszenie serwisowe zostało zamknięte. Serwisowany sprzęt: Płyta MSI H67MA-E45 Opis czynności: Odrzucenie reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego, dostarczona płyta ma wygięty pin w sockecie - http://esc.pl/serwis/upload/statusy/P1040101_mini.jpg Widoczne również na zdjęciu w powiększeniu jego pęknięcie http://esc.pl/serwis/upload/statusy/P1040116_wyci.JPG Utrata uprawnień do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową oraz utrata uprawnień gwarancyjnych do produktu. Uszkodzenie mechaniczne jak i utrata uprawnień gwarancyjnych potwierdzona również przez autoryzowany serwis producenta MSI - http://esc.pl/serwis/upload/statusy/msi_rozm.jpg Zwrot do klienta. " Tak oto przez profesjonalizm serwisu jestem 370zł w plecy i odpowiedzialność za uszkodzenie spadła na mnie . Edytowane 25 Marca 2011 przez VIBOR 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 Moze jako bezposrednio poszkodowany zaloz topic na forum o portalu w sprawie esc i jego polecaniu w zestawach. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 Moze jako bezposrednio poszkodowany zaloz topic na forum o portalu w sprawie esc i jego polecaniu w zestawach. Popieram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 Tak oto przez profesjonalizm serwisu jestem 370zł w plecy i odpowiedzialność za uszkodzenie spadła na mnie . Idź z tym pinem do zegarmistrza. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanko Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) Tylko, że ten pin jest nadłamany i próby jego prostowania mogą spowodować, że pęknie całkowicie. Z drugiej strony nie ma już chyba nic do stracenia, skoro MSI i ESC umywają ręce. Edytowane 25 Marca 2011 przez Stanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 Nie takie rzeczy u jubilera/zegarmistrza sie lutowalo ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2011 (edytowane) Idź z tym pinem do zegarmistrza. Nie takie rzeczy u jubilera/zegarmistrza sie lutowalo ;] i co to da? Zakladam ze plyta padła a socket był w idealnym stanie wiec padła w inny sposob niz pogięcie/złamanie pina. Numer seryjny plyty juz jest "spalony", wiec jesli naprawde wyslali do serwisu msi to jesli nawet teraz nic nie zauwaza to msi odrzuci płyte ze wzgledu na wczesniejszy wpis uszkodzenia mechanicznego edit// tak wiem chcialem zacytowac wszyskie posty ale cos wywaliło i nie dalo rady Edytowane 26 Marca 2011 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2011 Bylo to do lekko zmienionej odpowiedzi... Tutaj jak jest kaplica to juz pozamiatane... Jedyne co to moze walczyc u Rzecznika Praw Konsumenta Jak sie dobrze sprawe przedstawi to moze sie cos wskora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troopers Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Zobaczymy jak sprawa u mnie będzie wyglądać...właśnie jedzie kurier do mnie z nowym kompem, generalnie zamówiłem w esc wszystkie graty oprócz zasilacza bo nie mieli tego co chciałem, niepisałem nic o składaniu kompa, a oni sami zadzwonili, że nie zamontują mi chłodzenia bo może się zerwać i uszkodzić, czyli przyjdzie do mnie już złożony komp tyle, że bez zasilacza - bo ten też już jedzie innym kurierem.... do czego zmierzam, w takim przypadku gdyby coś było nei tak to chyba oni odpowiadają bo to oni składali go prawda?i chyba wszystkie pudełka i papiery dostane mam nadzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 user luximo z lolegro towar kupiony 6 lutego, zaplacony 8-9 lutego DZIS W KONCU DOTARŁ nie sprawdzalem jeszcze ale mam nadzieje ze sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppjp Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zobaczymy jak sprawa u mnie będzie wyglądać...właśnie jedzie kurier do mnie z nowym kompem, generalnie zamówiłem w esc wszystkie graty oprócz zasilacza bo nie mieli tego co chciałem, niepisałem nic o składaniu kompa, a oni sami zadzwonili, że nie zamontują mi chłodzenia bo może się zerwać i uszkodzić, czyli przyjdzie do mnie już złożony komp tyle, że bez zasilacza - bo ten też już jedzie innym kurierem.... do czego zmierzam, w takim przypadku gdyby coś było nei tak to chyba oni odpowiadają bo to oni składali go prawda?i chyba wszystkie pudełka i papiery dostane mam nadzieje muszę cię zmartwić ale masz pecha, jeżeli nie zaznaczyłes że ma to być zestaw to traktują to jako pojedyńcze części, jeśli np padną ci płyta i ram to musisz wszystko zdemontowac i wyslac im tylko te 2 elementy, inaczej zażyczą sobie bodajże 70zł za ekspertyzę, jeżeli się nie zgodzisz to Ci anulują gwarancję i dowalą 20zł kosztów wysyłki za nieuzasadnioną reklamację - piszę z autopsji niestety ktoś wcześniej dobrze napisał, kupowanie w esc jest ok, ale serwis w esc to proszenie się o kłopoty, wystarczy dobrze policzyć, ostatnio składałem zestaw i wyszło mi, że taniej mi wyjdzie kupić w komputroniku, który może i jest najdroższy ale wszystkie wysyłki są na ich koszt i jeszcze nigdzie na necie nie znalazłem opisu jakichkolwiek wałków jakie stosuje esc, fakt, teraz zapłaciłem pare zł więcej, ale przy jakiejkolwiek ingerencji serwisu wychodzę na swoje co do wątku o esc poza oślą łączką to jestem jak najbardziej za, niestety patrząc na zachowanie co poniektórych moderatorów (nie wszystkich) oraz ich sprawność usuwania wa=ątków/postów o esc z forum, to można odnieść przemożne wrażenie że układ esc-purepc nie jest tak luźny i bezgotówkowy jak to się próbuje wmówić użytkownikom forum. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ja za to najprawdopodobniej zostalem ofiara sabotazu przez ESC! Zakupilem u nich plyte ASRock P67 extr4. Podczas montazu grafy ulamal sie ten dzyndzelek od PCI-e! Nawet nie dociskalem jej za bardzo. Plyte chce wymienic na B3. I pewnie beda robic problemy. A to tylko maly kawalek plastiku. Pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Jak to jest w Polsce? Sklep odpowiada za wymianę? U mnie sklep miał głęboko gdzieś co się stanie i producent wymieniał. Producent brał wszystko jak leci bez względu czy płyta połamana, usmażona itd. itp. :wink: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darksigns Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 a ktos mial stycznosc z polcomps ze szczecina?? sprzetu maja mnostwo ceny tez lekko z kosmosu- strasznie niskie, opini niby wiecej pozytywnych, negatywne glownie o nietrzymanie terminow.. nawet przy odbiorze osobistym wyglada to korzystnie cenowo, tylko jesli potem serwis kuleje to lepiej dolozyc i sciagnac ze sprawdzonych zrodel- techplanet ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralfo Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2011 niestety ktoś wcześniej dobrze napisał, kupowanie w esc jest ok, ale serwis w esc to proszenie się o kłopoty, Niestety, też muszę się pod tym podpisać, 2 razy coś na gwarancji i 2 razy problemy. A kupowałem tam bo sklep był tu polecany sigh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pix3l Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2011 User casablanka27 z allegro - sprzedaje dyski twarde "w 100% sprawne". Na aukcji wrzuca screeny z quick scana z HD Tune, a na dyskach są bady (nie zeby 3-4, ale 500+ a dysk rżęzi i chrupie). Kontakt tragiczny, na maile odpowiada raz na 3 tygodnie, dodzwonić się nie da, 1.5 miesiąca się czeka na reklamację i dostaje się...kolejne dyski z badami. HDDki wysyła z ZWYKŁEJ kopercie. Uważać, tragedia! :/ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teraw Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Miała miejsce bardzo duża wpadka firmy komputronik, a dokładnie ich serwisu. Został zamówiony cały, złożony komputer. Komputer przyjechał zgodnie z zamówieniem, ale w środku czekała bardzo nieprzyjemna niespodzianka. Mianowicie podczas montażu sprzętu serwisant skaleczył się ostrą krawędzią blachy, koło zaślepek na karty rozszerzeń i zostawił wewnątrz obudowy ślady krwi. Rozłożyłem komputer żeby wkręcić drugi dysk i znalazłem owe zaschnięte ślady krwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2011 User casablanka27 z allegro - sprzedaje dyski twarde "w 100% sprawne". Na aukcji wrzuca screeny z quick scana z HD Tune, a na dyskach są bady (nie zeby 3-4, ale 500+ a dysk rżęzi i chrupie). Kontakt tragiczny, na maile odpowiada raz na 3 tygodnie, dodzwonić się nie da, 1.5 miesiąca się czeka na reklamację i dostaje się...kolejne dyski z badami. HDDki wysyła z ZWYKŁEJ kopercie. Uważać, tragedia! :/ Gosciu jest trafiony zatopiony 3 RAZY : Informacje o Użytkowniku eksploratorx - Aukcje internetowe Allegro Znowu sie pojawił dokładnie ten sam.... poznaje to po jednej rzeczy... 3 blokady i widać ciagnie wilka do lasu... niedługo.... tez mi sprzedał 2 dyski z przeszczepami elektronik...i tez w opakowaniu takim ze tragizm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Oszuści oszustami, ale po co kupujecie sprzęt w takich sklepach jak ESC (ktoś jeszcze nie wie co tam robią?), czy na allegro dziwnych typów. Jak już koniecznie musicie kupować wysyłkowo bo nie macie lokalnie sklepów, to kupujcie w tych porządnych, a nie byle oszczędzić pare złotych, bo potem tylko na tym tracicie. Kupiłem kiedyś lokalnie dysk w PC Projekt, zasypany badami, wymienili na drugi dzień od ręki. Ten wymieniony po paru miesiącach też okazał się nie być w pełni sprawny, poszedł na gware, przyszedł nowy, który już działa do dziś. W Morelach kiedyś kupiłem grafe (badziewnego Zotaca), zaczeła migać i wyświetlać czasem dziwne rzeczy. Oddałem na gware, dodatkowo z nagranym filmikiem problemów, i dostałem po dwóch tygodniach zwrot kasy bo kart już nie było. W Komputronie kupiłem ruter TP-Link. Uwaliłem go aktualizacją firmware - debilny update przez przeglądarkę, zrobiło sie "nie można wyświetlić strony". Oddałem na gware, po jakimś czasie przyszedł nowy. To w sumie tyle moich przygód z serwisami, jak coś innego padało to głównie po gwarancji (choć miałem jeszcze 7300 GT z kolorowymi pasami, którego oddałem w BINO i dostałem nową). Teraz kupuje praktycznie tylko w tych sklepach. Wysyłkowo nie raz coś wychodzi 20-30 zł taniej (po odliczeniu kosztów wysyłki), ale wole dać więcej i spać spokojnie. Odpukać niech coś padnie, to wiem że nie będę miał problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość c22 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Harry popieram w 100 procentach. Teraz takie społeczeństwo, ze wszyscy chcą kupować drogie rzeczy, a potem tylko patrzą jak zaoszczędzić 20zl w skali np. karty graficznej która kosztuje 500.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Nie ma sie co dziwic. Poki sklep jest nachalnie promowany w zestawach polecanych poty ludzie beda w nim kupowac. No bo w sumie czemu mieliby cos podejrzewac skoro wspiera go autorytet portalu jako takiego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Szukam sobie dodatku do WoW'a i trafiłem na niezłą aukcję, gościu sprzedaje używane klucze (nic nie warte), tylko opis jest takim maczkiem, że już się ktoś nabrał - zgłaszajcie tą <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ę. CATACLYSM Klucz WoW 24/7 (1570306443) - Aukcje internetowe Allegro ---- Jednak allegro to banda debili i ignorantów, aukcja wisi cały czas mimo, że już wiele os. to raportowało, kolejna osoba w tym czasie zalicytowała na aukcji tego złodzieja. Kasę to potrafią brać a działać już gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 To ten sam debil co wystawiał konta Steam po 10 zł. A ludzie wystawiają pozytywy, zapewne wyłącznie po to żeby samemu nie dostać negatywa. Chciałem założyć nowe konto na allegro, ale przez VPN-a mi sie niestety nie udało, nie wczytuje sie strona rejestracji, a na moim IP wole nie kombinować. Wykupił bym mu wszystkie wtedy, Ale napisałem koledze który ma alternatywne konto do takich celów, może sie uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pc_max Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Raport poszedł. BTW- czy ludzie nie czytają negów? Pozytywów nikt nie czyta bo są nudne, wystawiane z automata- to zrozumiałe. Ale negi? Dotyczą konkretów (w większości ofkoz, pomijając nagminne od zawsze odwetowce)- w tym przypadku 2 negi za klucze a ludki jak te lemingi ładują się w przepaść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...