Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tan24

skoro takie problemy są z esc.pl to do cholery, czego dalej promujecie tą firmę, np. w polecanych zestawach komputerowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli oskarżają Cię, że mogłeś, nieprawidłowo założyć zabezpieczenie to oni tak samo mogli je, źle zdjąć przez co uszkodzili ten pin...

 

Ja natomiast miałem ostatnio niemiłą sytuację z autoryzowanym serwisem nokii w Łodzi (w Manufakturze). Oddałem telefon, który techniczne był całkowicie sprawny oprócz problemów z wykrywaniem kart sim (trzeba było z użyciem większej siły dociskać ją w miejscu styków, żeby została wykryta). Od przyjęcia telefonu do informacji o możliwości odebrania minęło całe 16h!!. Przekonany byłem, że problem błahy i go naprawili, lecz przy odbiorze zostałem powiadomiony, że anulowano mi gwarancje z powodu "telefon uległ działaniu cieczy"- wpis w karcie oraz w adnotacjach wpisy typu, problem włącz, restartowanie, contact service, i dostałem informacje od osoby, który mnie obsługiwała, że telefon nie musiał być wcale zalany, tylko np. mogłem rozmawiać na deszczu i weszła wilgoć, a razem z nią korozja, nosz szk...., lepszych teorii na zbycie klienta to nie mają, chciałem się od razu odwołać, lecz zostałem powiadomiony, że muszę z tym dzwonić do Warszawy(podali mi numer), tam natomiast jeszcze bardziej kompetentni ludzie pracują i jedynie czego się dowiedziałem, żeby odwołanie słać na adres reklamacja@nokia.com.pl, który jest ogólnodostępny. W między czasie dowiedziałem się, że kilku znajomych w tym serwisie miało tam problemy, oraz bajka o zalaniu to stała śpiewka, żeby zmyć klienta. Teraz pozostało mi tylko pisać do nich odwołanie na maila, ciekawe jak sprawa się dalej potoczy...

Edytowane przez carek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widac że polskie firmy już znalazły sposób jak migać się przed wymianą gwarancyjną, skoro ecs nie ma autoryzacji to powinni wysyłać bezpośrednio do serwisu producenta, jak dla mnie kazda sprawa w sadzie wygrana, nie maja grzebać tylko maja wysłac jak grzebali to byc może sami uwalili koniec kropka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...anulowano mi gwarancje z powodu "telefon uległ działaniu cieczy"

 

Spotkałem się z takim działaniem już dawno temu. Być może i w tv o tym trąbili. Znalazłem artykuł (z czerwca 2009)

Zalany telefon komórkowy mimo, że urządzenie nigdy nie miało styczności z wodą? Okazuje się, że jest to coraz częstsza wymówka punktów naprawy, które bronią się przed darmową naprawą uszkodzonych telefonów.

Unikają darmowej naprawy telefonów - telefonia komórkowa - Media2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"telefon uległ działaniu cieczy"

 

Hehe standardowa śpiewka serwisów GSM, nagminne jest specialne zalewanie czujek przez serwistantow. Wiem bo kuzyn kiedys pracowal w jednym z wiekszych serwisow GSM w Polsce.

 

Tak wiec opowiadal co tam sie dzialo...

Edytowane przez Cmx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takich serwisantów łącznie z twoim kuzynkiem na pal i tylko patrzeć jak się będą uśmiechać krwawiąc z tyłka!

 

przecież to jest jawne oszustwo i powinno być karane co najmniej grzywną (bez możliwości umożenia)

 

 

wystarczy, żeby obywatele mieli broń palną i już nie byłoby takich sytuacji...

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zg z obietnicą dodaję odpowiedź ostateczną wg mnie z serwisu ESC oraz MSI :

 

"

Zgłoszenie serwisowe zostało zamknięte.

Serwisowany sprzęt: Płyta MSI H67MA-E45

 

Opis czynności:

Odrzucenie reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego, dostarczona płyta ma wygięty pin w sockecie - http://esc.pl/serwis/upload/statusy/P1040101_mini.jpg Widoczne również na zdjęciu w powiększeniu jego pęknięcie http://esc.pl/serwis/upload/statusy/P1040116_wyci.JPG Utrata uprawnień do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową oraz utrata uprawnień gwarancyjnych do produktu. Uszkodzenie mechaniczne jak i utrata uprawnień gwarancyjnych potwierdzona również przez autoryzowany serwis producenta MSI - http://esc.pl/serwis/upload/statusy/msi_rozm.jpg Zwrot do klienta.

"

 

Tak oto przez profesjonalizm serwisu jestem 370zł w plecy i odpowiedzialność za uszkodzenie spadła na mnie .

Edytowane przez VIBOR
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że ten pin jest nadłamany i próby jego prostowania mogą spowodować, że pęknie całkowicie.

Z drugiej strony nie ma już chyba nic do stracenia, skoro MSI i ESC umywają ręce.

Edytowane przez Stanko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź z tym pinem do zegarmistrza.

 

 

Nie takie rzeczy u jubilera/zegarmistrza sie lutowalo ;]

 

i co to da?

 

Zakladam ze plyta padła a socket był w idealnym stanie wiec padła w inny sposob niz pogięcie/złamanie pina.

Numer seryjny plyty juz jest "spalony", wiec jesli naprawde wyslali do serwisu msi to jesli nawet teraz nic nie zauwaza to msi odrzuci płyte ze wzgledu na wczesniejszy wpis uszkodzenia mechanicznego

 

edit// tak wiem

chcialem zacytowac wszyskie posty ale cos wywaliło i nie dalo rady

Edytowane przez Maniakalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak sprawa u mnie będzie wyglądać...właśnie jedzie kurier do mnie z nowym kompem, generalnie zamówiłem w esc wszystkie graty oprócz zasilacza bo nie mieli tego co chciałem, niepisałem nic o składaniu kompa, a oni sami zadzwonili, że nie zamontują mi chłodzenia bo może się zerwać i uszkodzić, czyli przyjdzie do mnie już złożony komp tyle, że bez zasilacza - bo ten też już jedzie innym kurierem.... do czego zmierzam, w takim przypadku gdyby coś było nei tak to chyba oni odpowiadają bo to oni składali go prawda?i chyba wszystkie pudełka i papiery dostane mam nadzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak sprawa u mnie będzie wyglądać...właśnie jedzie kurier do mnie z nowym kompem, generalnie zamówiłem w esc wszystkie graty oprócz zasilacza bo nie mieli tego co chciałem, niepisałem nic o składaniu kompa, a oni sami zadzwonili, że nie zamontują mi chłodzenia bo może się zerwać i uszkodzić, czyli przyjdzie do mnie już złożony komp tyle, że bez zasilacza - bo ten też już jedzie innym kurierem.... do czego zmierzam, w takim przypadku gdyby coś było nei tak to chyba oni odpowiadają bo to oni składali go prawda?i chyba wszystkie pudełka i papiery dostane mam nadzieje

 

muszę cię zmartwić ale masz pecha, jeżeli nie zaznaczyłes że ma to być zestaw to traktują to jako pojedyńcze części, jeśli np padną ci płyta i ram to musisz wszystko zdemontowac i wyslac im tylko te 2 elementy, inaczej zażyczą sobie bodajże 70zł za ekspertyzę, jeżeli się nie zgodzisz to Ci anulują gwarancję i dowalą 20zł kosztów wysyłki za nieuzasadnioną reklamację - piszę z autopsji

 

niestety ktoś wcześniej dobrze napisał, kupowanie w esc jest ok, ale serwis w esc to proszenie się o kłopoty, wystarczy dobrze policzyć, ostatnio składałem zestaw i wyszło mi, że taniej mi wyjdzie kupić w komputroniku, który może i jest najdroższy ale wszystkie wysyłki są na ich koszt i jeszcze nigdzie na necie nie znalazłem opisu jakichkolwiek wałków jakie stosuje esc, fakt, teraz zapłaciłem pare zł więcej, ale przy jakiejkolwiek ingerencji serwisu wychodzę na swoje

 

co do wątku o esc poza oślą łączką to jestem jak najbardziej za, niestety patrząc na zachowanie co poniektórych moderatorów (nie wszystkich) oraz ich sprawność usuwania wa=ątków/postów o esc z forum, to można odnieść przemożne wrażenie że układ esc-purepc nie jest tak luźny i bezgotówkowy jak to się próbuje wmówić użytkownikom forum.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za to najprawdopodobniej zostalem ofiara sabotazu przez ESC! Zakupilem u nich plyte ASRock P67 extr4. Podczas montazu grafy ulamal sie ten dzyndzelek od PCI-e! Nawet nie dociskalem jej za bardzo. Plyte chce wymienic na B3. I pewnie beda robic problemy. A to tylko maly kawalek plastiku. Pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ktos mial stycznosc z polcomps ze szczecina?? sprzetu maja mnostwo ceny tez lekko z kosmosu- strasznie niskie, opini niby wiecej pozytywnych, negatywne glownie o nietrzymanie terminow..

 

nawet przy odbiorze osobistym wyglada to korzystnie cenowo, tylko jesli potem serwis kuleje to lepiej dolozyc i sciagnac ze sprawdzonych zrodel- techplanet ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety ktoś wcześniej dobrze napisał, kupowanie w esc jest ok, ale serwis w esc to proszenie się o kłopoty,

 

Niestety, też muszę się pod tym podpisać, 2 razy coś na gwarancji i 2 razy problemy. A kupowałem tam bo sklep był tu polecany sigh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

User casablanka27 z allegro - sprzedaje dyski twarde "w 100% sprawne". Na aukcji wrzuca screeny z quick scana z HD Tune, a na dyskach są bady (nie zeby 3-4, ale 500+ a dysk rżęzi i chrupie). Kontakt tragiczny, na maile odpowiada raz na 3 tygodnie, dodzwonić się nie da, 1.5 miesiąca się czeka na reklamację i dostaje się...kolejne dyski z badami. HDDki wysyła z ZWYKŁEJ kopercie. Uważać, tragedia! :/

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miała miejsce bardzo duża wpadka firmy komputronik, a dokładnie ich serwisu. Został zamówiony cały, złożony komputer. Komputer przyjechał zgodnie z zamówieniem, ale w środku czekała bardzo nieprzyjemna niespodzianka. Mianowicie podczas montażu sprzętu serwisant skaleczył się ostrą krawędzią blachy, koło zaślepek na karty rozszerzeń i zostawił wewnątrz obudowy ślady krwi. Rozłożyłem komputer żeby wkręcić drugi dysk i znalazłem owe zaschnięte ślady krwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

User casablanka27 z allegro - sprzedaje dyski twarde "w 100% sprawne". Na aukcji wrzuca screeny z quick scana z HD Tune, a na dyskach są bady (nie zeby 3-4, ale 500+ a dysk rżęzi i chrupie). Kontakt tragiczny, na maile odpowiada raz na 3 tygodnie, dodzwonić się nie da, 1.5 miesiąca się czeka na reklamację i dostaje się...kolejne dyski z badami. HDDki wysyła z ZWYKŁEJ kopercie. Uważać, tragedia! :/

 

Gosciu jest trafiony zatopiony 3 RAZY :

Informacje o Użytkowniku eksploratorx - Aukcje internetowe Allegro

 

Znowu sie pojawił dokładnie ten sam.... poznaje to po jednej rzeczy... 3 blokady i widać ciagnie wilka do lasu... niedługo.... tez mi sprzedał 2 dyski z przeszczepami elektronik...i tez w opakowaniu takim ze tragizm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Oszuści oszustami, ale po co kupujecie sprzęt w takich sklepach jak ESC (ktoś jeszcze nie wie co tam robią?), czy na allegro dziwnych typów. Jak już koniecznie musicie kupować wysyłkowo bo nie macie lokalnie sklepów, to kupujcie w tych porządnych, a nie byle oszczędzić pare złotych, bo potem tylko na tym tracicie.

Kupiłem kiedyś lokalnie dysk w PC Projekt, zasypany badami, wymienili na drugi dzień od ręki. Ten wymieniony po paru miesiącach też okazał się nie być w pełni sprawny, poszedł na gware, przyszedł nowy, który już działa do dziś.

 

W Morelach kiedyś kupiłem grafe (badziewnego Zotaca), zaczeła migać i wyświetlać czasem dziwne rzeczy. Oddałem na gware, dodatkowo z nagranym filmikiem problemów, i dostałem po dwóch tygodniach zwrot kasy bo kart już nie było.

 

W Komputronie kupiłem ruter TP-Link. Uwaliłem go aktualizacją firmware - debilny update przez przeglądarkę, zrobiło sie "nie można wyświetlić strony". Oddałem na gware, po jakimś czasie przyszedł nowy.

 

To w sumie tyle moich przygód z serwisami, jak coś innego padało to głównie po gwarancji (choć miałem jeszcze 7300 GT z kolorowymi pasami, którego oddałem w BINO i dostałem nową).

 

Teraz kupuje praktycznie tylko w tych sklepach. Wysyłkowo nie raz coś wychodzi 20-30 zł taniej (po odliczeniu kosztów wysyłki), ale wole dać więcej i spać spokojnie. Odpukać niech coś padnie, to wiem że nie będę miał problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Harry popieram w 100 procentach. Teraz takie społeczeństwo, ze wszyscy chcą kupować drogie rzeczy, a potem tylko patrzą jak zaoszczędzić 20zl w skali np. karty graficznej która kosztuje 500..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam sobie dodatku do WoW'a i trafiłem na niezłą aukcję, gościu sprzedaje używane klucze (nic nie warte), tylko opis jest takim maczkiem, że już się ktoś nabrał - zgłaszajcie tą <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ę.

 

CATACLYSM Klucz WoW 24/7 (1570306443) - Aukcje internetowe Allegro

 

----

 

Jednak allegro to banda debili i ignorantów, aukcja wisi cały czas mimo, że już wiele os. to raportowało, kolejna osoba w tym czasie zalicytowała na aukcji tego złodzieja.

Kasę to potrafią brać a działać już gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

To ten sam debil co wystawiał konta Steam po 10 zł. A ludzie wystawiają pozytywy, zapewne wyłącznie po to żeby samemu nie dostać negatywa.

 

Chciałem założyć nowe konto na allegro, ale przez VPN-a mi sie niestety nie udało, nie wczytuje sie strona rejestracji, a na moim IP wole nie kombinować. Wykupił bym mu wszystkie wtedy, Ale napisałem koledze który ma alternatywne konto do takich celów, może sie uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raport poszedł.

 

BTW- czy ludzie nie czytają negów? Pozytywów nikt nie czyta bo są nudne, wystawiane z automata- to zrozumiałe. Ale negi? Dotyczą konkretów (w większości ofkoz, pomijając nagminne od zawsze odwetowce)- w tym przypadku 2 negi za klucze a ludki jak te lemingi ładują się w przepaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...