Jump to content
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Recommended Posts

To ten sam debil co wystawiał konta Steam po 10 zł. A ludzie wystawiają pozytywy, zapewne wyłącznie po to żeby samemu nie dostać negatywa.

 

Chciałem założyć nowe konto na allegro, ale przez VPN-a mi sie niestety nie udało, nie wczytuje sie strona rejestracji, a na moim IP wole nie kombinować. Wykupił bym mu wszystkie wtedy, Ale napisałem koledze który ma alternatywne konto do takich celów, może sie uda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raport poszedł.

 

BTW- czy ludzie nie czytają negów? Pozytywów nikt nie czyta bo są nudne, wystawiane z automata- to zrozumiałe. Ale negi? Dotyczą konkretów (w większości ofkoz, pomijając nagminne od zawsze odwetowce)- w tym przypadku 2 negi za klucze a ludki jak te lemingi ładują się w przepaść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeprowadziłem kilka korespondencji z gościem, twierdzi, że sam został oszukany, bo kupił zdjęcie telefonu a zapłacił jak za telefon i chciał się odkuć w ten sam sposób na innych.

Nie będę podawał treści tych wiadomości, bo bym musiał sporo powycinać i czerwono by się porobiło, ale generalnie popisałem do ludzi, którzy to pokupowali - powystawiali komentarze niech piszą do allegro w tej sprawie a nie jak idioci wystawiają pozytywy.

Poza tym są już namiary na gościa, nawet foto się znalazło na necie, (religijny koleś swoją drogą, co za ironia :]), został trochę postraszony, widać trochę popuścił w gacie, bo wysyła mi jakieś załączniki, że oddaje ludziom kasę itp.

Po prostu kurewstwo trzeba tępić, sorry za mocne słowa, ale inaczej nie można tego nazwać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego allegro nie zawiesiło mu do tej pory konta za te przekręty ze steam ? Potem się dziwić, że po 10 razy trzeba opisy aukcji czytać, czy nie ma maczkiem napisane, że jednak kupujemy coś, co nie ma żadnej wartości ehh...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem pisać w AlleLOLach ale to raczej oszustwo niż LOL:

Karta Graficzna Gainward 9500 GT 512 MB BCM!! (1579813254) - Aukcje internetowe Allegro

Fotki odpowiednio małe, aby z naklejek znamionowych na karcie nie odczytać faktycznej nazwy karty.

No i jeszcze ten text:

"W komentarzach kupujący nie wystawili mi ani jednego negatywa. Czyli co sprzedawałem było ok"

Głupi buc.

  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kolejny.

BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 PL CD-KEY EADM 24/7 (1584542961) - Aukcje internetowe Allegro

CD-KEY jest to klucz, który służy do aktualizacji gry na platformie STEAM.

Oferowane i sprzedawane klucze CD-KEY na mojej aukcji są używane i nie ma możliwości aktualizacji ich na innym koncie STEAM.

Przed zakupem zastanów się czy napewno chcesz to zrobić.

Nie przyjmuję zwrotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do tego 9500gt to nvidia nie robila kart serii 8 i 9 na agp

 

najmocniejsze (najwyzsze numerkiem to 7900/7950)

 

Więcej- Gainward "robił ATI" tylko rok i było to w czasach Radków HD4XXX.

Masło maślane ogólnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to przypadkiem nie jest tak ze sprzedawca zaklada konto steam (nawet na maila wygrywajacego aukcje), wbija Cd-key'a w celu aktywacji pakietu i sprzedaje po prostu takie konto?

 

Mialo by to na celu uniknieciu sytuacji kiedy kupujacy twierdzi ze cd-key nie dziala... ?

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz ja dodam swoje 3 grosze na temat sklepu ESC i jego serwisu.

 

Robiłem tam zakupy kila razy. Nie tylko dla siebie, ale również znajomym polecałem, składałem komputery. Nigdy nie musiałem wysyłać nic na gwarancje, aż do tego momentu.

Fakt, że z dużym opóźnieniem, ale postanowiłem wymienić swojego Asusa P8P67 na nową, poprawioną rewizję. Zadzwoniłem do ESC z pytaniem jak wygląda wymiana : przesyłka na mój koszt, oni odsyłają do producenta i przesyłają mi nową płytę. Ok, może być i tak innego wyjścia nie mam, jakoś wytrzymam te ~14 dni bez komputera. Z uśmiechem na twarzy, w obecności dziewczyny, rozbebeszyłem komputera, płytę główną wyczyściłem z kurzu aby Pan serwisant nie nabawił się jakiegoś uczulenia, zapakowałem w oryginalne pudełko wraz z całym okablowaniem, instrukcjami itp. RMA zgłoszone, wysłane 06.05.2011 - czekam na dalsze informacje. Wczoraj (09.05.2011), godzina 11:55, dostaję informację :

Witam.

 

Informujemy, że została do nas dostarczona płyta z uszkodzeniami mechanicznymi. Uszkodzenia nie mogły powstać w spedycji - zarówno socket (zaślepka) jak i płyta były prawidłowo zabezpieczone do transportu. Odrzucenie reklamacji z powodu uszkodzenia mechanicznego socketu (wygięte w odwrotną stronę jeden z pinów) - w załączeniu zdjęcia prezentujące uszkodzenia. Tego typu uszkodzenie mogło powstać tylko w przypadku nieprawidłowej obsługi demontażu/montażu procesora. Utrata uprawnień do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową oraz utrata uprawnień gwarancyjnych do produktu. Prosimy o decyzję, czy mamy odesłać płytę (koszt spedycji - przedpłata na konto - 20 zł), czy ma zostać oddana do utylizacji odpadów elektronicznych.

Zdjęcia - tutaj jedno z 3 zdjęć (reszty nie trzeba, nic nie wnoszą), tak właśnie miałem niby odgiąć pin przy wyciąganiu procesora (chyba?)

 

Teraz wyobraźcie sobie moją twarz w pracy kiedy to przeczytałem... Nie potrzebna już kawa, drugie śniadanie, ciśnienie znacznie podwyższone. Nie wiem jakim cudem, mógłbym przez "przypadek" tak wygiąć ten pin, nie zauważając tego albo nie czując nawet, że coś stawia w sockecie opór. Płyta była w 100% sprawna, używałem jej bez przerwy, aż do chęci jej wymiany.

Od razu przypomniał mi się wpis VIBOR'a, szybkie przejrzenie tematu, kontakt z VIBOR'em (chciałbym jeszcze raz podziękować za podzielenie się informacjami) i już wiem, że popełniłem błąd nie robiąc fotografii płyty. Tylko kto by pomyślał, że będą tak cudować ze zwykła wymianą sprawnej płyty, która i tak wraca do producenta?

Wysłałem już stosownego maila do nich, skontaktowałem się od razu z Rzecznikiem Praw Konsumenta, bo po tym wątku wiem, że nie ma co grzecznie prosić i się dogadywać. Czekam teraz na odpowiedź z ich strony i na dalszy rozwój sytuacji.

Na pewno już tam nic nie kupię, nawet jeśli cena była by niesamowicie atrakcyjna. Będę odradzał znajomym, którzy też nie raz zrobili tam zakupy. Na sklep nigdy nie mogłem narzekać - przyzwoite ceny, szybka i bezpieczna wysyłka .... ale to co się dzieje w ramach gwarancji to przechodzi ludzkie pojęcie.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuzwa przeciez to widac golym okiem ze jakis debil wygial pin igla... Niemozliwe by tak go wygiac wyjmujac procek...

 

A najlepsze jest to:

"Prosimy o decyzję, czy mamy odesłać płytę (koszt spedycji - przedpłata na konto - 20 zł), czy ma zostać oddana do utylizacji odpadów elektronicznych."

 

jednym slowek klient daje im pozwolenie na utylizacje, oni prostuja pin, wysylaaja plyte... i TADAAAAAAAA mamy nowa plyte na sprzedasz gratis...

Slicznie

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Odeślą mi niesprawną płytę, którą będę mógł naprawiać na swój koszt, co i tak nie wiadomo czy przyniesie rezultat. Albo zostawię ją u nich, a oni sobie wymienią na nówkę u producenta... Nie zostawię tak tego i będę walczył o swoją rację. I tak pewnie będę zmuszony kupić nową płytę, bo nie wiadomo ile to teraz będzie się ciągnąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie zastanawia kiedy i czy w ogóle redakcja zmieni podejście do ESC. Co jakiś czas są narzekania na ten sklep, że robi problemy z gwarancją, w innych sklepach ceny są podobne, na forum sklep też nie jest polecany.

To samo dotyczy żałosnej postawy autora artykułów, który ma w [gluteus maximus] opinie i pytania na forum i portalu, a jako moderator nie robi nic od dłuższego czasu. Prawda jest taka, że moderacja (ze strony moderatorów działu) działu "Co kupić?" praktycznie nie istnieje i są bardziej odpowiednie osoby na to stanowisko np. Klaus.

Edited by andrew777
  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że coraz więcej głupich, dziwnych przypadków z gwarancją w ESC. Jest wiele innych sklepów, które mimo, że mają ciut drożej poważnie traktują klientów. Może skończy się w końcu polecanie robienia tam zakupów.

Edited by oldskul
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby Miguel wchodził na forum i czytał opinie o esc, to pewnie by się zastanowił. Problem w tym, że jest on praktycznie nieobecny :lol:

 

Wysłałem mu wiadomość na fb, może się odniesie.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od siebie dodam, że moje wątki na wszystkich forach gdzie opisywałem problem z wymianą gwarancyjną w ESC zostały albo usuniete lub przesunięte do mało odwiedzanych działów :). Tyle nerw co mi popsuli i sposób w jaki potraktowano to tylko Ja wiem. Firma wielce nie poważna i mająca za nic kupujących, wszystko jest cacy do zakupu później już możesz się bujać :( . Ja na pewno nie odpuszczę lekko ręką nawet jak by kosztowała 5zł i postaram się doprowadzić do końca a prawo jest w tym monencie po mojej stronie jak również dowody. Wszystko jest co prawda pracochłonne i wymagające dużo czasu ale nie warto od razu się poddawać i przyjmować jako normalność .

 

Moje zdjęcia (robione przez ESC i moje robione przed wysyłką - tylko część) :

http://pokazywarka.pl/esc/

http://pokazywarka.pl/2h/

http://pokazywarka.pl/v860ex/

 

Tu główny wątek (trafił na śmietnik :) )

Edited by VIBOR
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.