Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

HIPERMARKET TESCO POZNAN

Ojciec mojego qmpla kupil tam kompa dla calej rodziny (to ze debil ze sie nie zglosil do mnie po porade to sie wytnie) - komputer multimedialny za 2399zl!!! - opis bardzo piekny - procek 2 GHz, 128MB RAM, 40GB, GF2 64MB, CD-RW, 17'' - a teraz to czego nie napisali - CELERON 2GHz, plyta jakis chipset VIA 266X czy cos takiego - obsluga SDR/DDR - pamieci 128MB SDR - i tu juz powinniscie spadac z krzesel tym bardziej ze bylo to juz w okresie w ktorym pamiec DDR byla w tej samej cenie co SDR, 40GB Caviar 5400obr/min, GF2 MX400 64MB, CD-RW jakis no-name 40x chociaz juz wtedy byly 48x za ta sama cene, a na koniec perelka :D - 17'' Samsung z kineskopem sferycznym i odswiezaniem poziomym 69kHz :P - duzo tanio tesco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR/Bielsko-Biała

 

Pierwszy kontakt - pozytywne wrazenie. Mozna negocjowac cene, rozmowa ok - asami to nie byli, ale jeszcze nie bylo zle. Zamawiam monitor - pierwszy termin - za 2 dni. Nie dojechal. Nastepnego dnia to samo. Itd, itd... PO TRZECH TYGODNIACH (jestem wyrozumialy :)) zrezygnowalem.

Za jakis czas musialem pilnie kupic plyte - bylem zdesperowany, wiec dalem im kolejna szanse. W telefonicznej rozmowie stwierdzili, zo moga mi sprowadzic na nastepny dzien. Specjalnie sie dopytywalem czy aby na pewno bedzie - wspomnialem o historii z monitorem - KILKUKROTNIE mnie zapewniali, ze z pewnoscia bedzie, ze sprawdzil i maja (w glownej siedzibie ? na magazynie ?) na stanie i ze do jutra sprowadza, wiec bedzie. Przyjezdzam dnia nastepnego po odbior - nie ma. No, to mowie - do poniedzialku macie czas (byla sobota). W poniedzialek oczywisnie tez nie maja (choc pracuja w niedziele). Pogadalem chwile z szefem, i jako, ze bylem zdesperowany, a nigdzie indziej od reki nie mieli takiej plyty, to ustalilem koncowy termin na wtorek.

Nie bylo. To niech ida na drzewo. Takiego olewania klienta nie uzyczylem nigdzie indziej.

A oznak skruchy i pokory u nich nie zauwazylem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CPC , dalem na gwarancje wonde chlodzenie..........juz miech trzymaja i <span style="color:red;">[ciach!]</span>a nic , ale jestem w<span style="color:red;">[ciach!]</span>iony ja cie nie piwrdole, a gosc beszczelnie mi pisze ze musze poczekac na wyniki ekspertyz, <span style="color:red;">[ciach!]</span>a normalnie rece opadaja, nie polecam CPC jak cie cos zwali to <span style="color:red;">[ciach!]</span> strzeli z gwarancja <span style="color:red;">[ciach!]</span>a...jestem na nich na maxa wkurzony ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

www.tempest.net.pl

 

A dokładnie siec sklepów Tempest Częstochowa - Opole

Wciskają badziewie :twisted: - mają wysokie ceny i dodatkowo niesolidne informacje na stronie internetowej.

Ostatnio sprzedawca zachwalał mi napęd CD firmy LG jako najsolidniejszy i najlepszy(cytuję... wszyscy moi znajomi go mają i jest bardzo dobry.... nikt nie miał z nim problemów), po mojej krytyce :!: zaproponował mi asusa za 119 zł.

Gdy mu powiedziałem, że obok w Vobisie jest ten sam napęd za 105 zł, powiedział, że to oem, dużo gorszy :lol: itd... itd.

Dopiero zrobił oczy, gdy za piętnaście minut przyniosłem mu boxowego asusa z paragonem i dwuletnią gwarancją. :lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR/Bielsko-Biała

 

Pierwszy kontakt - pozytywne wrazenie. Mozna negocjowac cene, rozmowa ok - asami to nie byli, ale jeszcze nie bylo zle. Zamawiam monitor - pierwszy termin - za 2 dni. Nie dojechal. Nastepnego dnia to samo. Itd, itd... PO TRZECH TYGODNIACH (jestem wyrozumialy :)) zrezygnowalem.

Za jakis czas musialem pilnie kupic plyte - bylem zdesperowany, wiec dalem im kolejna szanse. W telefonicznej rozmowie stwierdzili, zo moga mi sprowadzic na nastepny dzien. Specjalnie sie dopytywalem czy aby na pewno bedzie - wspomnialem o historii z monitorem - KILKUKROTNIE mnie zapewniali, ze z pewnoscia bedzie, ze sprawdzil i maja (w glownej siedzibie ? na magazynie ?) na stanie i ze do jutra sprowadza, wiec bedzie. Przyjezdzam dnia nastepnego po odbior - nie ma. No, to mowie - do poniedzialku macie czas (byla sobota). W poniedzialek oczywisnie tez nie maja (choc pracuja w niedziele). Pogadalem chwile z szefem, i jako, ze bylem zdesperowany, a nigdzie indziej od reki nie mieli takiej plyty, to ustalilem koncowy termin na wtorek.  

Nie bylo. To niech ida na drzewo. Takiego olewania klienta nie uzyczylem nigdzie indziej.

A oznak skruchy i pokory u nich nie zauwazylem

a nie u mnie co innego PTR/Biala POdlaska..... zwalila mi sie karta graficzna to co w podpisie zajezdzam do nich ja mowie co sie stalo gosc poszedl do magazynu posiedzial chyba z 10min popatrzyl i powiedzial ze grafa jest zwalona......poweidzial czy nie mozna by byl ocos lepszego za doplata kupic a on domnie oczywiscie ...doplacilem chyba ze 40zl i mialem gf2mx400 z lepszymi pamiatkami i firmowke bo tamta byla chyba no name....., zamawialem plyte glowna w piatek a w srode juz byla......szybko... gosc mi dal jeszcze 20zl upustu po powiedzial ze jak zamawialem ze plyta 250zl bedzie kosztowac a tak naprawde kosztowala 270 powiedzialem ze nie jstem z bialej a on powiedzial ze ach te 20zl mozna spuscic szok polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.telefoniagsm.glt.pl

 

nigdy nic tam nie zamiawiajcie - zadne logo zaden wygaszacz czy dzwonek

 

kupilem motorolke c350 i chcialem zamowic tapete wiec poslalem sms'a - wyskoczylo "nieudane wyslanie wiedomsci" - sprobowalem ponownie i ponownie - przeciez takie cos nigdy nie kosztowalo ! :evil:

 

wybralem wiec nowa tapete bo myslalem ze tamata nie dziala - wyslalem 2 razy, znowu to samo ...

 

jedank potem jak sprawdzilem konto TAK TAKA - telefon byl od chcacego mi zafundowac tapete wujka - okazalo sie ze zmniejszylo sie o ponad 50 zl !!! :evil: :evil: :evil: :x :x :evil: :evil: :evil:

 

poslalem im maila ze z.j.e.b.k.a i otrzymalem od razu odpowiedz

Witam!

Bardzo serdecznie dziekujemy za Panstwa list.

Postaramy sie jak najszybciej odpowiedziec na Panstwa korespondencje.

 

List zostal potwierdzony i czeka na przeczytanie przez moderatora.

W razie gdy chca Panstwo skontaktowac sie z nami szybciej prosimy wyslac nam SMSa o tresci:

ZSP.KONTAKT.tresc_smsa pod numer 7137

Calkowity koszt uslugi wynosi 1,22 zł

 

Pozdrawiamy

ZaŁoga telefoniagsm.glt.pl

zlodzieje - znowu chca naciagnac chyba na ten kontakt ! :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pc projekt krakow

WWW.PCPROJEKT.PL

 

 

pisałem o tym sklepie http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=1042...=asc&start=30...

ale teraz juz przesadzili!!!!!!!!!!!!

Kupił u nich kumpel p4 2.4ghz 2x512twinmosa abit (jakis nowy--nie pamietam) i co najwazniejsze R9600pro za cene 860pln!!!!!Wiec sporo!!!!

W kompa mu złożyli bo kupił kilka innych rzeczy i TAK :

1) kuler na p4 zle założony (proc sie grzeje przy podnoszeniu windy nawet)

2)dali jednom kosc 512ramu (zamiast dwooch-chodziło o dualchannel)

3) NAJWAŻNIEJSZE !!!! wcisneli mu karte 9600 pro ..ale LITE taktowany 400/400 (w ofercie majom ją jako 400/600 i jako taki sprzedajom)

wciskają jakies lite wersje jako PEŁNE!!! :evil: :x :evil:

linka do swojego przypadku podałem bo tam jest podobna rzecz opisana....coś w tym jest jako ze sie powtarza!!!!!!!!!!!!!!!! :x :x

 

 

DROGI CZYTELNIKU WEŻ TO POD UWAGE BO TO JUZ NIE SĄ PRZELEWKI...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lucky-star - Łódź

Co do samego sklepu - nie można się przyczepić, szybko obsłużą, zawsze wydrukują cennik, jest tanio, sprowadzają części na zamówienie - nawet potrafią zadzwonić że już można odebrać 8)

Idylla kończy się w razie awarii sprzętu - wita nas znudzony pan Marek -serwisant, który za testowanie sprzętu złożonego w całości z kupionych u nich części kasuje 30 zł do kieszeni (tak! - jak upomniałem się o fakturę za wykonaną usługę, to było "yyyy.... eeee..... to niech pan się przejdzie do działu handlowego to panu wystawią - w dziale handlowym z bardzo nie wiedzieli o co chodzi, widocznie byłem pierwszym, który coś takiego chciał).

Serwis w razie "naprawy" sprzętu trzyma go prawie zawsze ustawowe 14 dni roboczych (a naprawa i tak zawsze końcy się wymianą sprzętu na nowy - nawet tak prostego jak zasilacz), prawdopodobie po to żeby nie zamarażać firmie pieniędzy. Gdy padła mi płyta, dałem ją na serwis, czekałem 14 dni a 15go poszedłem i pytam się czy już jest. Ni było - poprosiłem o jakiś sprzęt w zamian lub zwrot pieniędzy - to powiedzieli że za płytę mogą oddać mi tyle ile ona obecnie kosztuje (tj. 376 zł - kupowałem za ok. 450 na fakturze), lub mogę dopłacić do MSI K7N2 Delta ok 30 zl (fakt, kosztowała 400 z groszem). Na pytanie o to czy jeżeli moja zepsuta płyta zdrożałaby i kosztowała więcej niż na fakturze to czy oddaliby mi więcej odpowiedzi nie uzyskałem... Nie kupię tam już nic - wole dopłacić parę groszy, ale mieć lepszy - nie złodziejski serwis (tu np. mogę pochwalić f-mę Bansek).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ultra zajebista firma KUP PC (www.kuppc.pl)

zamowilem u nich 256 MB DDR (333MHz, TwinMos) za przystepna cene... obejrzalem jedynie potwierdzenie zamowienia w srodku lipca... do dzis zadnych informacji na temat zamowienia/ramu :? gdy ujrzalem u nich kostke 512 DDR (333 MHz, NoName) napalilem sie i pomyslalem... "moze tym razem bedzie ok??" niestety podobnie jak wczesniej - dostalem potwierdzenie... i [gluteus maximus]!! poniewaz powinni sie odezwac 2 dni po zlozeniu zamowienia, a dzis mija juz ponad tydzien... mam ich w glebokim powazaniu!!

ceny maja przystepne - ale klienta olewaja bardzo!! pisalem do nich, wczesniej by to wyjasnic... bez skutkecznie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

COMVID / BYTOM

 

7 Prawd o ComVidzie :?

1. Arogancka, niemiła obsługa... porażka

Wchodzę, ja: Dzieńdobry... sprzedawca: CZEGO? :lol:

2. Pracownicy NIE mają pojęcia o sprzęcie ! :?

3. Ceny... hohohoOO! 8O

4. Wkorzystują ludzi... Sprzedawca przy mnie wcisnął w zeszłym roku kolesiowi (facio był z dzieckiem i widać się nie znał) kompa o wartości 2200 zł za bagatela 3500 :roll: (wpadałem tam czasem po cennik żeby sie pośmiać) drugim razem powiedziałem innemu facetowi prosto z mostu żeby nie kupował w tym sklepie... i poleciłem inny :twisted:

5. Dwóch kumpli tam wzięło zestawy i mówią, że ponownie tego błędu nie popełnią... co chwila muszą grzebać w kompach bo się coś krzaczy

6. Servis... albo odsyłają na drugi koniec śląska do drugiej placówki, albo jedno naprawią a drugiie zchrzanią

7. Ten sklep sam pracuje na swoją opinię... nienajciekawszą w Bytomiu... A ja tylko przestrzegam - pod żadnym względem nie kupować tam sprzętu, nawet nie wchodzić, omijać szerokim łukiem :cry: TotaLna OleWka KlieNta !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR/Łódż

 

Miałem to nieszczęście i kupiłem u nich dysk WD 80JB. Dysk zdechł po miesiącu - wiadomo - reklamacja. No i zaczęło się ... Dysk oddałem 30.08.2003 na kwicie termin do 14 dni roboczych. Zero kontaktu z ich strony - okazuje się, że 18.09.2003 (14sty dzień roboczy reklamacji) nic nie wiedzą. Na moją uwagę, że mają 14 dni roboczych - serwisant powołuje się na 21 dniowy termin w przypadku konieczności stwierdzenia zasadności reklamacji (czyli 21 roboczych + weekendy - co daje miesiąc ...). Obsługa serwisowa jest niemiła i opryskliwa (najchętniej wciskają ludziom że to ich wina - słyszałem tłumaczenie "źle zainstalował pan system operacyjny ...")

W dniu, kiedy oddałem WD do reklamacji kupiłem Maxtora 80GB z 8MB cache - oczywiście gdzie indziej ....

PTR - zdecydowanie NIE POLECAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BIT Krakow

tej firmy - obrazilem sie na nia kilkanascie mies temu a oto czemu:

1. Zamowienie do firmy na 10 kompow, jakis srednich, dysk nie musial byc duzy to oni mowia ze bez problemow moga zalatwic 4,3 GB(wtedy najmniejszy dysk to byla 10 a roznica miedzy 10 a 4,3 w cenie byla spora) no i tak mieli chyba z 2tyg na te kompy kilkukrotnie mowili ze na 100% beda dyski 4,3GB szef tej firmy (do ktorej byly kompy) wszystko zatwierdzil przychodzi do odbioru sprzetu a oni mowia ze jednak nie maja dyskow 4,3 tylko 10 i trza doplacic (cos kolo tysiaka)... no i byly z tego powodow problemy i od tej pory nic juz tam nie qpuje

2. Spalilem kiedys ABITa KT7raid :) no i daje na gwarancje oni bez problemu wymienili no to sie ciesze:) na poczatku raczej malo gralem ale potem mnie nawrocilo :) no ale cos dziwnego: gram,gram a tu nagle reset... no to sie dziwie reinstal windy te sprawy ale dalej nic.. proc sie nie grzeje, ale jakis dziwny dzwiek o wysokiej czestotliwosci wydobywa sie z kompa i chwile przed zwisem jeszcze zwieksza swoja czestotliwosc... no to zaczynam wszystko wymieniac kombinowac okazalo sie ze winna jest plyta (dokladniej cewka na plycie cholernie sie grzala i piszczala...) ... no to daje do serwisu mowie ze sie wiesza w 3d (czyli gry:) ci mi po 3 tyg oddaja i mowia ze plyta jest ok, ze jak sie dalej wali to zebym wiecej szczegolow dal... no to napisalem karteczke i daje jeszcze raz, znowu 3 tyg na celq300 siedze znowu wracam i usterki nie stwierdzono :P to sie wqrzylem przynioslem plyte grafe kazalem im to podlaczyc do zasilania zeby potwierdzili ze piszczy.. ci mnie od debili ze co ma piszczec to kazalem po prostu podlaczyc.. oni tam na zapleczy wlaczyli, nie dowiedzialem sie nawet czy piszczy czy nie bo kolo nic mowil tylko przyjal plyte do serwisu po czym obslugiwal nastepnego klienta... po 3 tyg : usterki nie stwierdzono :) to sie wqrzylem i za 6-ciopak wymienilem u znajomego w sklepie na (prawie)sprawna kt7a raid :) pisze prawie bo agp4x sie krzaczy:(( i jak wylacze i wlacze kompa to piszczy ze nie ma grafy i czasem pisze ze nie ma klawiatury i ma problemy z uruchamianiem sie jak procek ma odblokowany mnoznik.... ale jak dziala to dziala nic na razie sie nie zwiesza wiec jest git :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"ARMAX" - ARKADIUSZ NOWAK

Kupilem u faceta plyte glowna FIC AU13 ktora zepsula sie 24.07.2003r. Do tej pory nie odzyskalem ani nowej plyty glownej ani kasy mimo obietnic z jego strony ze plyta/kasa zostanie zwrocona. Z tego co widzialem na allegro to nie tylko mnie oszukal. Ostrzegl bym, zeby nie kupowac na allegro u uzytkownika "arkadiusznowak" ale nie musze bo juz mu konto zablokowali... JA CHCE MOJE 440zl :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

INFOTECH/ELBLAG, SKYNET ELBLAG, FX ELBLAG

wiec 1 INFOTECH moje problemy zaczely sie jakies 2 lata temu - kupilem u nich obudowe atx wtedy jeszce miala 245watt zasilacz

Po 2 tygodniach sie spalil w sposob taki ze dzialal wlaczal sie a komp nie dzialal - myslalem ze to plyta ale sprawdzilem kompa na innym zasilaczu to sie okazalo ze dziala - zanioslem go do sklepu powiedzieli zeby przyjsc jutro - przychodze dali 2 egzemplaz (wygladal na uzywany) zanosze go do domu nie dziala ide znowu - wymieniaja na inny - przynosze do domu znowu nie dziala zanosze trzeci raz - wkoncu wykrecili mi z nowej obudowy i ten dziala do dzisiaj

Kolejna sprawa kupilem od nich moje p4 z podpisu - jak kupowlem tylko u nich byla ostatnia sztuka oczywiscie box

Przeplacilem 40 zl i dostalem uzywany procesor !!!!!!! rozpakowany z folii nalepka z seria i data produkcji zerwana zapackany pasta z wygietymi nozkami - musialem je przez godzine prostowac :///

Wiem ze wymieniaja ludziom sprzet uzywany na nowy za doplata - a ten uzywany pozniej sprzedaja jako nowy - wiec chcialem wymienic moje mobo na nowe za dopla - powiedzieli ze nie robi a takiego czegos chyba ze za mobo mi dadza max 200 zl - odmowilem

nastepny przekret - kolega kupil od nich kompa w nim minn barracuda 4

po prwie roku uzywania pojawily sie badsectory - poradzilem mu zeby zaniosl na gwarancji - on zaniosl a oni mu je usuneli loformatem czy czyms podobnym !!!! - oczywiscie chwile po gwarancji komp sypna sie spowrotem

identyczna sytuacje mial moj drugi kolega tyle ze zrobil im taka zadyme ze bez gadania wyslali dysk do hurtowni gdzie mu wymieniono na nowy

Widzialem tez (bylem przy tym) jak nie uznaja gwarancji na sprzet jezzeli zasilacz spali plyte gl dysk itd - mowia ze to wina zasilacza i ze gwarancja nie uznaje - a to g.... prawda sam wysylam taki sprzet ale w moim ulubionym sklepie i jeszce niegdy sie nie zdazylo zeby czegos gwarancja nie uznala - oni poprostu oszczedzaja na kurierze

wiem tez ze mozna u nich jak sie poprosi dostac nielegalny soft do nowego kompa

 

SKYNET - nic im nie mozna zarzucic poza tym ze sklep ma prokurture na karku a mimo to nadl sprzedaje kompy - nie brac nic od nich bo beda problemy z gwara

 

FX hmmmm tu w zasadzie tylko nieprofesjonalizm i male przekrety

wiec poradzilem koledze zeby zlozyl kompa u nich (mja niby njnizsze ceny - ostatnio chciaalem wziac od nich asusa p4p800 i nie byl wcale najtaniej w egu) - ale powiedzialem zeby grafy sobie nie dl wcisnac gf4 mx440 a tym bardziej z se bo ta to nawet od mojej 2ti jest gorsza - takich mu bzdur naopowiadali ze wkoncu wzial mx440SE !!!! a teraz placze ze mu colin sie tnie :/

potem jego komp zaczal sie wieszac wiec przyszedl do mnie zebym wgral od nowa system - nic to nie pomoglo le powiedzialem mu ze to napewno zasilacz (mial megabajta) oddal do serwisu gdzie mu powiedzieli ze to JA ZLE WGRALEM WINDOWSA I DLATEGO TAK SIE DZIEJE -byl na mnie wk.... powiedzialem zeby zajrzal do obudowy i powiedzial czy jest ten sam zasilacz - okazalo sie ze siedzi codegen - i wszystko jasne

kolejna sprawa - naprawialem im kiedys asusa - po czarnobylu zrobilem plytke mieli mi zaplacic 20 zl - kasy juz na oczy nie zobaczylem - odpuscilem sobie

potem dostalem od nich okolo 5 plyt padnietych w zamian za zrobienie gigabyte (bios) plyte naprawilem i oddalem ale zapomnialem wyciagnac kosc 128 mb jak przynioslem do sklepu kazalem odpalic i sprawdzic czy dziala odpalili ja (nie da sie nei zobaczyc ze siedzi na niej kosc) powiedzieli ze dizla i podziekowali jak zobaczylem ze nie mam kosci pojechalem zeby mi ja oddli - zaczeli sciemniac lecz wkoncu ja oddali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR/Łódż

 

Miałem to nieszczęście i kupiłem u nich dysk WD 80JB. Dysk zdechł po miesiącu - wiadomo - reklamacja. No i zaczęło się ... Dysk oddałem 30.08.2003 na kwicie termin do 14 dni roboczych. Zero kontaktu z ich strony - okazuje się, że 18.09.2003 (14sty dzień roboczy reklamacji) nic nie wiedzą. Na moją uwagę, że mają 14 dni roboczych - serwisant powołuje się na 21 dniowy termin w przypadku konieczności stwierdzenia zasadności reklamacji (czyli 21 roboczych + weekendy - co daje miesiąc ...). Obsługa serwisowa jest niemiła i opryskliwa (najchętniej wciskają ludziom że to ich wina - słyszałem tłumaczenie "źle zainstalował pan system operacyjny ...") 

W dniu, kiedy oddałem WD do reklamacji kupiłem Maxtora 80GB z 8MB cache - oczywiście gdzie indziej .... 

PTR - zdecydowanie NIE POLECAM

A mnie coś pokusiło, żenby u nich kupić mobo, pamiec i proca... w styczniu tego roku.

No i wszystko pięknie, byłem bardzo zadowolony... nawet jak mobo padła (26,09,2003) to sie cieszyłem bo wiedziałem ze raczej jej nie naprawią lecz wymienia na nową (frn2-l :-) )

Jeszxzw tego samego dnia oddałem do serwisu i poweidzieli że wyślą po weekendzie bo...(nie pamiętam już)

...Dzwonie po 1 tyg. ...nic jeszscze nie wiadomo (spoko dopiero tyydzień)

...Dzwonie po 2 tyg. ...no wie Pan zamówiliśmy Panu nową ... bedzie wtorek... no NAJPÓŹNIEJ ŚRODA. (ok luz,, juz sie cieszę)

Środa -stawiam sie osobiście z nadzieja że wyjde z płyta (heh jeszcze sie martwiłem czy zmieści mi sie karton do plecaka)... bedzie pod koniec tygodnia...

Czwartek- Pan mi oznajmia że prawdopodobnie nie ma tych płyt w Polsce i maja problemy z dostawca!!! (reklamowałem FRN-L, jak wiadomo juz nie produkuja).

Zagladam na sirius.pl FRN2-L jest, sklep internetowy PTR -jest!!!

Dzwonie do centrali PTR maja od reki!! Juz wtedy myalłem że... :twisted: :twisted: :twisted:

Dzwonie do kolecia i sie pytam jakiej płyty szukaja FRN-L czy FRN2-L koleś odpowiada że szukali FRN-L ale nie ma, ja na to że już nie produkuja... i szukają FRN2-L to ja mu że w ich centrali płyta jest dostępna od reki... mało koleś sie zdziwił! Powiedział że jeszcze dzisiaj (tamten czwartek) do nich zadzwoni zeby mu przesłali...

Dzwonie przed 18... I co dzwonił Pan do nich... Nie no wie Pan było tylu klientów że naprawde nie było czasu!!! Dobra to wpadne jutro.

Przychodze do tych... w PT, a koleś acha! Miałęm zadzwonić, i dzwoni przymnie :twisted: :twisted:

Próbuje szczescia i prosze o zwrot kasy ... nie proszę nie wyciagać pochopnych wniosków zadzwonie i bedzie wszystko jasne. No i jest jasne na tyle że płyta ma byc w Poniedziełek...

Nawet manager nie pomógł ... tylko powtórzył że bedzie w pon...

 

A ja juą MAM DOSYĆ!!!

 

BTW: Be aware of PTR BYDGOSZCZ 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MONELL COMPUTER SYSTEMS

40-596 Katowice ul.Wincetego Pola 20

Tel (0-32) 205-22-24

 

1 Obsluga do niczego serwis/sklep

2 Jak kupilem tam kompa (dlaczego nie mialem wtedy takiej wiedzy jak teraz :)) to nie dodali systemu,glosnikow i innych rzeczy (o wycieze nie wspomne) a bylo wszystko napisane ze jak sie kupi aly zestaw...

3 niby 5 lat gwarancji po roku dowiaduje sie ze mi sie gwarancja skaczyla bo komputer nie byl na regularnych przegladach sic

4 Jak juz otworzylem obodowe to masakra pamiatki,grafa poklejone sylikonem zeby nie dalo sie ich wyciagnac

5 Nie wiedza sami co sie zrabalo jak przestal dzilac mi cd to powiedziel ze proc sie zje... zepsul a komp startowal i dzilal normalnie

a bios nie dawla zadnych dzwiekow o bledach. bIos Award 1 pik=sprawny komp :)

6 acha ja sprzedawali mi tego kompa to na ogloszeniu ze kosztuje 1999zł

okazalo sie tylko ze nie zostal uwzgledniany Proc,twardy,monitor.

7 Najsmieszniejsze mam ich oferte w domu i pisze Radeon 8500 za 380zł

dzwonie i sie pytam o ten sam model kolo odpowiada ze jest w cenie...600zł

8 Nie wspomne o dlugim czekaniu na wszytko naprawiali mi kompa 1miech

a mialo byc max 2 tygodnie.

 

Jedyny + to ze jak zrabal mi sie "procesor" to wymienili mi go z 633 na 800

bo slabszego na stanie nie bylo :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!!!

------------

Na ich stronie mozna kupic zasilacz HuntKey LW-6400H 400W w cenie 349 zł ( http://www.4max.pl/produkt.asp?id=248 ) , wszystko fajnie, ale na Cooling.pl mozna go dostac za 249 zł ( http://www.cooling.pl/product_info.php?cPa...products_id=170 ) . W dodatku na 4MAX podpis pod zasilaczem pasuje idealnie do "starszego brata" HuntKey HK400-13BP 400W, ktory to wlasnie powinien kosztowac ok 349 zł ( http://www.sirius.pl/product.php?action=in...o&id=6785&sid=1 ) Najlepsze jest to ze sprawe probowalem wyjasnic, ale oczywiscie 4MAX milczy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 kompa kupowalem w moim miescie w Lodzi w Fast System Celeronek 300 64ram itd troche nabrali mnie bo zamiast V2 bylo V1 ale nadrobili to kiedy uszkodzila mi sie karta dzwiekowa yamaha na isa opl3 przyjechal facet samochodem wymienil an nowa PELNA KULTURA :)

2 komp tak jak w opisie kupowalem w Ideale (juz ktos onim wspominal) wtedy nie mialem do nich zastrzezen przejdziemy do tego pozniej

3 jakis rok temu chcialem zmienic karte na gainwarda g4ti gs szukalem i znalazlem w Profit :/ dzwonie no musi pan przyjechac no to jade (mieszkam na obrzezach wiec do centrum z 1.5 godz sie tluklem) jestem w sklepie jakas bipka tam byla 8O 2 kolesi 3 dziewczyny wszyscy mlodzi no to gadam z jednym i ok karta bedzie za 1 tydzien dzwonie po tygodniu wie pan jeszcze nie mamy i tak bylo z 1 miesiac wiec dalem se fory wolalem kupis amplituner

4 wracamy do idealu przy starcie kompa widzialo mi nie 512 ram tylko np 180 itd potem komp sie nie odpalal wiec jade z kompem facet luka pyta sie czy procek nie byl potkrecany (no nie byl) potem gada ze do ddr3 wlozylem sdramy :roll: potem straszyl ze jak zawiaza plyte i ekspertyza wykarze moja wine to zaplace za traznsport itd na nowa plyte i ram z 1.5 miecha czekalem :/

5 PRT w galeri lodzkiej chcialem kupic myszke ie 3.0 alb mx500 gadam z jakims szczylem koles sie skapowal ze chce kupic droga rzecz wiec mowi ze ie sa stare gubia sygnaly itd ja z usmieszkiem slucham tego i porzegnalem sie

6 brawo ta sama historia z myszkami (facet z dziwnymgrymasem patrzyl na mnie jak bym mu przeszkodzil jak nie chca zarobic to nie)

 

kupilem w reszcie myszke w M1 za 250 zl torche przeplacilem ale jest na 3 lata gwarancje normalnie chcieli na 1 rok mi wcisnac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ACTION

To dość znana hurtownia warszawska. Aby tam kupować należy nawiązać z nią współpracę. No cóż - w moim przypadku okazało się to niemożliwe - oczywiście mam firmę związaną z branżą informatyczną - więc nie powinno być problemu. Ale od początku.

 

Pierwsza próba podjęcia współpracy skończyła się przefaksowaniem przeze mnie potrzebnych dokumentów - nie otrzymałem odpowiedzi. Za drugim razem byłem bardziej cierpliwy - wysłałem dokumenty - tym razem przez email. Dostałem odpowiedź, żeby wysłać je nie spakowane - no więc wysłałem niespakowane. Po jakimś czasie wysłałem je ponownie. Po braku odpowiedzi podjąłem próbę zarejestrowania poprzez formularz na stronie - dalej nic.

 

Tu moja cierpliwość się skończyła. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem

nawet w urzędach i firmach państwowych. Żeby jeszcze ceny były atrakcyjne, to może choć w minimalnym stopniu bym takie podejście do innych firm rozumiał.

 

Dla porównania - współpracę z komputronikiem zawarłem prawie natychmiast - wszystko przez email - najdłużej trwało chyba przesyłanie dukumentów firmowych.

 

No cóż, jeżeli wszystko w actionie przebiega tak "sprawnie", to bałbym się tam cokolwiek kupować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PTR BYDGOSZCZ

 

PTR Bydgoszcz w GALERII POMORSKIEJ. Obsługa ściemnia na maxa. Tam okradają ludzi w biały dzień. Kupiłem u nich sprzęt w promocji trzy miesięcznej modernizacji.

Po trzech tygodniach chciałem upgrade'ować swojego Hercules Radeon 9500PRO o wartości 1280zł na radka 9800. I wyobraźcie sobie, że po tym czasie i do tego w tej promocji wycenili go na 800zł. Sprawa jest jasna najpierw podbili mi cene, bo niby unikalny itp. a teraz 800 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PROLINE / WROCŁAW

Serwisant w prolinie to ładny debil jak oglądał mojego procka ściągnął z niego pastę termoprzewodzącą, a 5 minut póżniej zaczął mi wciskać kit że się procek zjarał z mojej winy bo nie położyłem pasty (to był jeden z powód, mówił też że mogło być przepięcie na lini energetycznej i mam się zgłosić z prockiem do energetyki :? żeby mi oni wymienili)

Nie wiem co mam o nim myśleć :?

Napoczątku nie chciał przyjąć mojego procka, po długich namowach zgodził się wydrukował papierek zapakował w jakieś plastikowe [ciach!]o i odłożył ja zadowolony choć trochę wkurzony na serwisanta odszedłem. Co kilka dni dwoniłem do nich do serwisu i pytałem się co z prockiem, gościu kilka razy zaczął coś piepszyć że im serwery nawalają i nie może sprawdzić czy przyszedł procek, ostatnim dniu dzwonię (po miesiącu od oddania) i mnie miło informuje że procek już jest, na następny dzień poszedłem do sklepu, zadowolony myśląc że wkońcu będę mógł sobie pograć, wchodzę do serwisu gościu zaczął szukać przez 10 minut mego procka i oddał mi zjaranego i wesoły powiedział że utraciłem gwarancje :x I procek stał się breloczkiem :?

 

W sobotę idę do proline aby mi wymienili na sklepie płytę główną ECS która mi się sypie, jak mi nie wymienią to powiem coś ludziom co myślę o tym sklepie :twisted:

 

Ja osobiście polecam arest też we wrocku http://arest.pl, firma w porównaniu z proline solidna i tylko minimalnie droższa

 

PROLINE NIECH MNIE POCAŁUJE GŁĘBOKO W DUPĘ!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PROLINE / WROCŁAW

 

Jak pisałem w wcześniejszym poście, miałem dziś czyli w sobotę iść do proline'a w sprawie reklamacji płyty głównej (ECS L7VTA).

Poszłem pierw do sklepu, naczekałem się w kolejne i jak doszłem do sprzedawczy powiedziałem że chcę zareklamować płytę główną.

Powiedział aby poszłem do serwisu i zaczął mi tłumaczyć jak tam dojść.

Doszłem do tego serwisu i musiałem czekać aż znajomy serwisanta od nagrywarkę do naprawy, z tego co zrozumiałem to opragramowanie u pracowników firmy proline jest nielegalny, bo ten serwisant powiedział jak mu zostanie wymieniona ta nagrywara, żeby mu przegrał fife.

Chciałem już po chwili oddać mojego mainborda na gwarancji to serwisant powiedział mi że serwis jest dzisiaj zamknięty (co wydało mi się dziwne bo sprzedawca kazał mi pójść do serwisu który to dzisiaj miał być zamknięty o czym mnie poinformować serwisant, a przyjął nagrywarkę swojego kolegi na gwarancji).

Powiedziałem mu że nie jestem z wrocławia i nie mam jak i kiedy pojechać w tygodniu do serwisu, a on mi odpowiedział żebym wysłał płytę poprzez pocztę (tylko że poczta by pewnie poturbowała płytę i póżniej byłoby z "winy użytkownika" bo doszedł do nich uszkodzony mainboard)

Jak powiedziałem mu że chcę porozmawiać z właścicielem, to on po chwili namysłu powiedział żebym poczekał bo musi sprawdzić czy główny serwer jest dostępny i jeśli tak to przyjmie płytę)

Następnie wziął płytę i zaczął oglądać ją i powiedział że przyjmie ją warunkowo ponieważ jest przerwana biała (bez żadnych napisów, to nie była plomba) naklejka w okolicach podstawki.

Teraz mam się zgłosić za 14 dni roboczych i zobaczymy czy mi wymienią :?

 

Dla mnie pracownicy sklepu który zwie się "PROLINE" są nie kompetentni, nie będę tutaj ich wyklinał bo i tak to pewnie nie pomoże.[/code]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PROLINE / WROCŁAW

 

Można się tylko pożygać patrząc na niekompetencje ludzi tam pracujących i nie che mi się rozpisywać o moich perypetiach z tym sklepem - po prostu więcej tam nic nie kupię i odwracam każdego znajomego, który zamierza tam iść. P.S. Panie Chałupczak indywidualne załatwianie spraw to nie jest wyjście z sytuacji !! Trzeba traktować wszystkich równo - albo się wszystkich zlewa i kończy z interesem albo każdemu się pomaga bo każdy na to zasługuje, to są ciężko zarobione pieniądze i nikomu się nie chce później użerać z tłukiem w sklepie albo z tłukiem w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIMMTECH BIAŁYSTOK

 

Muszę pochwalić w niej obsugę sklepów, zawsze miła i żeczowa.

Jednak gdy trzeba pujść do serwisu, zaczynają się jaja.

jak kupowałem kompa, to kupiłem od razu nagryware TEAC 24X, byłem z niej bardzo zadowolony, lecz prawie równy rok po kupnie przestała nagrywać. Standardowo ruszyłem do serwisu. oddałem nagrywarę i powiedzieli, że w ciągu 14 dni będzie napeawiona lub wymieniona na nową. poszłem do chaty, lecz następnego dnia coś mnie tkneło żeby pujść do serwisu i zobaczyć "co dzieje sie". oddali mi nagrywarke mówiąc "sprzęt jest sprawny". Zdziwiony poszłem do domu żeby sprawdzić-d**a, nie nagrywa. następnego dnia wpadam i mówię że jednak nie działa, oni mi na to że 14 dni blablabla. po 14 dniach dostałem nagryware :) zanoszę do domu a tu [gluteus maximus], wogle nie działa :evil:

wpadam tam tego samego dnia, o<span style="color:red;">[ciach!]</span>liłem ich. oni mi na to: jak najszybciej załatwimy panu nową.

p po ok 7 dniach zaszłem, dostałem nagryware TEAC 52X :D szczęśliwy jak C*j zanosze podłączam... NIE DZIAŁA!!! :evil: :evil: :evil:

wqrwiony wpadam do nich i opierdalam, a oni po "rozmowie" wymienili mi na LiteON 48X, która działa do dziś.

:twisted: :twisted: :twisted:

Epizod 2 :)

kupiłem Athlona XP1700+, podłączam u siebie, a komp 2-3 razy wstał i zaliczył zgona. zanosze do serisu, kolesie oglądają jądro i spód proca ale nic nie było, więc się niczego nie dopatrzyli.

14 dni blebleble...

po 14 dniach: procesor jest spalony i został przyjęty warunkowo, przez co czas może się wydłużyć do 21 dni. ja na to "jakto qwa spalony?? przy temperaturze 56*C??!!" kolesie się nie odezwali.. po tych 21 dniach dostałem nówke 1700+ JUHB :D

epizod 3 :D

grafa rąbneła (od podkręcania :D) zanosze do serwisu (na karcie jeszcze ślady kleju którego nie mogłem zmyć ). serwisant się uśmiechną i powiedział: pewno kręciłeś co?? zazwyczaj w takich sytuacjach na nówkę wymieniają" 14 dni blebleble. po czternastu dniach dostałem nówkę :) 64bit:(, a że się jeszcze nie znałem to nie skapnełem się :(

epizod 4 :lol:

kumpel kupuje u nich radka 9200 który nie działa - 14 dni blebleble

epizod 5 :twisted:

ten sam kumpel

kupił płytę na KT400, po pewnym czasie jebną zasilacz i razem z nim mobo

14dni blebl;eble

po 14 dniach oddają, a mobo raz wstaje, a raz nie-do serwisu-14dni bleble-kumpel o<span style="color:red;">[ciach!]</span>lił i dostał mobo zastępcze.

 

A więc, jeśli kupować w simmtechu, to tylko mało awaryjne bajery!! np ram, radiatory (bardzo tanio zallmana 6000Cu u nich kupiłem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

www.tracer.com.pl zamowilem sobie bude TRACER ORION za 141zl u nich na stronce, napisali ze w przeciagu 3 dni bedzie...no to czekam 1tyg budy niema...jak zadzwonilem tam to powiedzieli ze oni nic nie wiedza czy buda wyslana czy nie. Poczekalem jeszcze tydzien i olalem to kur**!! TO JEST WLASNIE PRZYKLAD JAK SIE TRAKTUJE W POLSCE KLIENTA! :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VOBIS Gdynia

Z cyklu jade po skretke ;) Dzwonie najpierw do wszystkich sklepow do jakich mam numery i sie pytam czy maja ekranowana skretke. W koncu babka w vobisie mowi, ze maja po 1.40zl/m. No to jade do nich. Wchodze i mowie, ze chce 30m skretki ekranowanej i 4x rj45. SPoko. Poszla po kabel na zaplecze po kabelek, wraca ze szpula i zaczyna mierzyc. Pomijam to, ze przy liczeniu wbijala paznokcie w koszulke, aby zaznaczyc, gdzie skonczyla.... Gdy zrobily sie jej "petelki", to bardzo fachowo je rozplatywala.... Na chama wyprostowala (wiadomo co sie wtedy z kablem dzieije :?). Odmierzyla w koncu te moje 30m. Biore go w lape i patrze a on nie ma ekranu. No to do niej, ze chcialem ekranowany, a nie zwykly. No i sie zaczela dyskucja ;]

Ona: To jest ekranowany, tak mam wpisane w komputerze

Ja: To nie jest ekranowany, bo nie ma aluminium w okol calosci

Ona: nie prawda, folia jest po to, zeby kabel nie zamrazl

Jej kolega: To jest ekranowany kabel, bo 4 z 8 zyl sa ekranem dla reszty

Ja: Skoro to jest "ekranowany" to prosze mi pokazac nie ekranowany

On: Nie ma takich kabli

Ja: To po co nazywac ten kabel "skretka ekranowana" skoro starczy "skretka"?

On: To chce Pan te wtyczki?

 

I wyszedlem.... no sorry bardzo....

zdecydowanie nie polecam.... jak bedziecie w vobisie i zobaczycie P. Kasie, to od razu mozecie wyjsc.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIRIUS.PL

Niestety złe doświadczenia ... a bardzo liczylem na ten sklep ... niby pan Kazimierz S. bardzo miły ale wysylajac mi paczke z radkiem 9800 i mp3 ... pomylil modele odtwarzaczy i dal mi wersje 1.0 (chcialem 2.0) - tlumaczyl sie brakiem 2.0 na stanie ... (co mnei to obchodzi - skoro nie ma nie przysylaj... lub o tym powiedz LOL) ... mial byc bonus za blad w numerze konta firmy sirius na ktore przeslalem kase ... i tez nic ...

 

ostatecznie musialem odeslac (poczta polska) paczke z mp3 i teraz czekam na pojawienie sie na moim rachunku kasy za mp3 ... czekam i czekam ... a juz 1/5 tyg. minelo

 

Maja tam zamet jak nigdzie ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOMPUTRONIK

Zamówiłem zasilacz Antec Tru480, faktycznie przesyłka przyszła po trzech dniach chodziaż musiałem interweniować telefonicznie. Z zamówieni zgadzała się tylko faktura i WZ bo w paczce była 380. Po całym dnu wydzwaniania do Komputronika udało mi sięzałatwić numer RMA i odesłałem sprzęt. Ponieważ po 4 dniach od wysyłki nie otrzymałem nawet żadnej informacji zadzwoniłem do nich. Kierownik działu sprzedaży internetowej stwierdził że żadna przesyłka jeszcze nie dotarła (mam potwierdzenie z Servisco że dotarła 2 dni wcześniej) i jak tylko do niego dojdzie do zajmie się wysłaniem przwidłowego zasilacza. Wsumie czekam już 12 dni od pierwszego zamówienia, jestem biedniejszy o 610 złotych które zapłaciłem kurierowi i napewno już w komputroniku nic nei kupie. Na Allegro szybciej się załatwia reklamacje niż unich. Zanim ktoś coś u nich kupi niech sobie przeczyta ich regulamin dotyczący ewentualnych reklamcji :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PROLINE WROCŁAW / KATOWICE

Na początek krótki opis sytuacji.

Płyta gigabyte GA-7VAXP KT400 AGPx8 z RAIDem

Napotykam dziwny problem myszke zaczyna przycinać niezależnie od systemu operacyjnego pierwsza myśl zmiana sterowników - niepomaga i myszki - niepomaga inny objaw ale też nie działa prawidłowo , druga myśl instalka na nowo windy - niepomaga , trzecia myśl wywalenie bebechów( dwa z trzech dysków , cd-rom bo więcej niema) może jeden z dysków sie wyłącza - nie pomaga, czwarta myśl łapać za telefon i dzwonić do proline'a do katowic - jest pomoc spakować wszystko do pudełka i złożyć reklamacje. Jak mi poradził pan z sklepu tak zrobiłem spakowałem i do sklepu zawiozłem składając reklamacje. Podczas przyjęcia serwisant stwierdził że brak jest stickera firmy proline (odziwo doczytałem sie na forum że pisze pan Adrian Chałupczak w poście z dnia Wysłany: 25 Paź, 2002 16:45 tu link --> http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=9916

lub

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?p=143...2374417f#143155

cytat: "Każda płyta od nas jest oryginalnie zapakowana - stickery naklejamy przez nacięcie worka.") , więc może mi przyjąć płyte ale w uwagach napisane jest że :"przyjęcie warunkowo pow 21 dni (brak stickera proline)" więc niemając innego wyjścia zostawiłem płyte w wtorek 28.10.2003. Serwisant w sklepie powiedział mi że moge sie coś dowiedzieć około 17 listopada lub telefonicznie w serwisie w wrocławiu (tu podam telefon bezpośrednio do serwisu napewno sie komuś przyda bo na ulotkach z prolinea niema go :( 0 prefix 71-341-73-14 ) więc dwonie po tygodniu do wrocka i ... nic jeszcze nie wiadomo z stickerem :/ prosze zadzwonić za tydzien. Dzwonie za tydzieńchyba 14 listopada i dowiaduje sie że żeczywiście płyta jest kupiona w proline katowice (chociaż mam fakture na nią i fakture korygującą na zwrot pamięci RAM jedne uszkodzone mechanicznie a durga świrowała w windzie i z wymianą pierwszej i zwrotem drugiej nie było problemów TO JEST DUŻY PLUS dla proline katowice) więć będzie sprawdzona reklamacja że myszka świruje ale to potrwa conajmniej z tydzień. Czas mija i co ... dziś tj. 01.12.2003 dzwonie do serwisu proline wrocław podaje numer rewersu i dowiaduje sie że : "eeee... z płytą jeszce nie wiadomo bo był brak stickera a naprawa potrwa powyżej 21 dni" nato ja że dzwoniłem dwa tygodnie temu i było potwierdzenie że płyta była kupiona w proline i kiedy będzie wiadomo co z nia a serwisant na to że niewie bo odesłali płyte do dystrybutora i niewie ile to potrwa.

Podsumowując dwa tygodnie zajeło zidentyfikowanie płyty czy była kupiona w proline , jeszcze tydzień ze potrwa naprawa ,czekam następny tydzień czyli 4 a 21 dni roboczych mineło 26 listopada i dowiaduje sie że z płytą nic nie wiadomo :evil: no to do .. (epitety) .. pytam sie jak to jest że za każdym razem co innego sie dowiaduje i zawsze jest że niema stickera i naprawa powyżej 21 dni może pan Adrian Chałupczak to wyjaśni ?? Co do obsaługi proline w katowicach to niemam zastrzeżeń miła i kompetentna czego nie powiem o wrocławiu i braku stickera na płycie za którą zapłaciłem ponad 560 zł i z tego powodu tylko trace pieniądze na telefonydo serwisu, a i tak niewiadomo kiedy ja odzyskam może na święta ??.

[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...