Abram Opublikowano 14 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2004 Witam! Mam taki mały problem. Jestem zielony jezeli chodzi o elektronikę, a chcialem kupic jakieś 3 jednakowe włączniki/przełączniki do kompa do mojego moda. zastanawialem sie nad tymi http://www.tme.com.pl/arts2/pl/html_nowe1/U020.htm ewentualnie inne propozycje, moze być podświetlany. chcialem zrobic na dole obudowy 3 przyciski on/off , reset i otwieranie cd-romu. tylko ze jest taki mały problem ze ten przycisk od cd-romu ma 4 kable a ja jak do tej pory widzaielm tylko 2 pinowe. czy mozna to jakos zrobic z tym cd-romem zeby był na 2 pin??Prosze o rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponury Opublikowano 14 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2004 Co do tego cd-romu. Piszes,z że przycisk od cd-romu ma 4 kable, co jest raczej niemożliwe. Najprawdopodobnie to, co Ty uważasz za te dodatkowe 2 kable, to tylko dwie dodatkowe nóżki które są zespolone z obudową, i które umożliwiają montaż miniswicha na płytce drukowanej. Te o które zaś Ci chodzi, czyli te którymi można otworzyć cd`eka, są jakgdyby bliżej przedniego panelu. Daj znać jak to "widzisz". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abram Opublikowano 15 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2004 Na początku po rozebraniu cd i wyjęciu przełącznika przylutowalem tylko dwa kable i nie chcialo chodzic, ale pozniej jak dolutowalem jeszcze dwa ktore uwazalem za nóżki to zadziałało, czyli to co ja uwazalem za nóżki to było podłączenie a to co przylutowalem na początku pewnie było nóżkami. A co z tymi przyciskami, bedą dobre?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...