Skocz do zawartości
Gość sew333

Half Life 2 na :(9600xt

Rekomendowane odpowiedzi

A teraz otwórz tematy i zobacz, że w kazdym to samo - "mam problem..." - i odpowiedź "ja u siebie gram na bla bla i nie mam problemów". W czym to pomaga ? Odpowiedź powinna być- "jaki konfig?" i tyle.

 

Dyskusja na temat osiągów kart powinna być raczej w innych tematach ajt ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@costi dobrze mówi i właśnie też to chciałem przytoczyć. Od strony technicznej każda klatka w grze jest generowana oddzielnie czyli jeśli się szybko poruszamy to teoretycznie może się "zgubić" klatka i jest szarpnięcie a tak naprawde wygenerował to co powinien i nie braku np przy 30-40 klatkach a to jakby nie patrzeć wystarczająco klatek. Jednak faktycznie jak ktoś gra kupe czasu w dany tytuł to zauważy te szarpnięcia.

Nie wiem może nie zwracam tak uwagi na takie szarpnięcia jak inni ze względu że używam najczęściej broni snajperskiem a tam ruch w danym momencie nie jest tak dynamiczny więc i klatki nie spadną ostro w dół.

 

No tak ale temat o czym innym więc config by podał to dostanie odpowiedz chyba że jego config to p3 1GHz i 256MB ramu to niech lepiej daruje sobie takie gierki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dobrze wiem ze w strzelanki ciezko grac na mp kiedy ma sie mniej niz 60-70 fps ale chyba nikt nie wie dlaczego tak jest a szkoda bo chetnie bym sie dowiedzial :)

ja ci moge powiedziec. kiedy grasz na naprawde wysokim poziomie, czujesz wszystko. mniejsza ilosc klatek wplywa na sensitivity, a to z kolei na twoje celowanie, i bardzo czesto na movement (poruszanie sie). do tego nie mozesz wykorzystac swojego refleksu, z powodu braku precyzji. podsumowujac, jak mam mniej klatek niz powinienem miec (to musi byc stala liczba, ani za duza, ani za mala, zeby bylo smieszniej dodam ze do dobrej gry tolerancja wynosi +/- 3fps), gra staje sie meczarnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

!exec: tak jak juz napisalem wczesniej, moim zdaniem wchodzi tu w gre szybkosc reakcji gracza: chodzi o to, zeby karta nie dzialala wolniej niz my reagujemy na wydarzenia.

 

Ale czy maja tu miejsce jeszcze jakies dodatkowe efekty, to niestety nie mam pojecia; nie zglebialem tego tematu tak szczegolowo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba wlasnie tak jest jak piszecie bo pamietam ze za chiny mi nie chcialy heady wchodzic w cs(pierwszym) jak gralem na tnt a na tym co mam teraz juz wchodzily jak trzeba... no nic - trzeba bedzie w poniedzialek kupic tego 6800 w takim razie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

twoja norma jest dla mnie niegrywalna 8O

nie lepiej dac sobie 1024 + full i miec te 60fps w ktorych gra jest juz plynna?

doczytalem do konca, lol ludzie sa smieszni, mysla ze jak film wyswietlany w 24fps jest plynny to i gra jest plynna gdy ma stabilne 24fps...

do gry w singu jak mam min 50 fps to jest calkiem ok... do gier mp, musze miec juz okreslone fps, ktore sie sztywno trzymaja.

w qw 75fps, q3(cpma) 125fps, painkiller 125fps, doom3 60fps... jak spadnie mi ponizej tych wartosci, po prostu czuje to, i nie moge dobrze grac.

Widzisz i nie masz racji. Każdy z nas ma inny wzrok, jesli duzo grasz w gry z duża iloscia FPS to wzrok po pewnym czasie sie do tego przyzwyczaja i kazda inna nizsza wartosc jest odczuwalna jako spowolnienie. Ja preferuje RPG i RTS-y wiec jestem przyzwyczajony do małej ilosci FPS i mi to nie przeszkadza (zadko grywam multi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

twoja norma jest dla mnie niegrywalna 8O

nie lepiej dac sobie 1024 + full i miec te 60fps w ktorych gra jest juz plynna?

doczytalem do konca, lol ludzie sa smieszni, mysla ze jak film wyswietlany w 24fps jest plynny to i gra jest plynna gdy ma stabilne 24fps...

do gry w singu jak mam min 50 fps to jest calkiem ok... do gier mp, musze miec juz okreslone fps, ktore sie sztywno trzymaja.

w qw 75fps, q3(cpma) 125fps, painkiller 125fps, doom3 60fps... jak spadnie mi ponizej tych wartosci, po prostu czuje to, i nie moge dobrze grac.

Widzisz i nie masz racji. Każdy z nas ma inny wzrok, jesli duzo grasz w gry z duża iloscia FPS to wzrok po pewnym czasie sie do tego przyzwyczaja i kazda inna nizsza wartosc jest odczuwalna jako spowolnienie. Ja preferuje RPG i RTS-y wiec jestem przyzwyczajony do małej ilosci FPS i mi to nie przeszkadza (zadko grywam multi).

w rpgach czy rtsach - zgodze sie, 30fps wystarcza do zadowalajacej gry, co nie zmienia faktu ze i tak czuje sie roznice jak jest plynniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

deep, wystarczy spojrzec na gt1 na psx, po przejsciu gry mozna bylo zdobyc "lepsza" grafike, i tam bylo 60 fps...

 

 

w rpgach czy rtsach - zgodze sie, 30fps wystarcza do zadowalajacej gry, co nie zmienia faktu ze i tak czuje sie roznice jak jest plynniej.

Bo to tylko kwestia przyzwyczajenia.

przeciez caly czas jest mowa o tym czy widac roznice czy nie. a do dobrej gry po prostu nie wystarcza 30fps... nie mam sily tego teraz tlumaczyc :- ))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zboczyliście z tematu. Pozrozmawiajmy o HL2.

Proponuje, aby każdy kto już grał/gra w HL2 napisał na jakich configach gra i jakim sprzęcie i jak chodzi, czyli:

 

-karta (z podkrecenim lub bez, jakim?)

-detale grafy w HL2

-sprzęt (proc i RAM)

 

No i wtedy wszystko będzie przejrzyste. I każdy mniej wiecej porówna swoje osiągi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja sobie pozwole zaczac:

 

- Radeon 8500LE; taktowania standardowe (250/240)

- 1024x768, wszystko High, oczywiscie bez Anizo i AA

- dzialalo, ale mialem wrazenie, ze przy jakies bardziej skomplikowanej scenie (duzo ludzi) by sie cielo; specjalnie nie gralem, wyszedlem tylko z dworca; ogolnie gra balansowala na granicy plynnosci

- reszta sprzetu jak w podpisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech sie wypowie np ktos kto gra dluzej w cs'a. Szczegolnie sa na to wyczuleni ludzie ktorzy obcuja z enginem danej gry od lat praktycznie codziennie.

W CS'a gram od ver 1.0 wiec smieje sie jak twierdzicie ze na 30fps mozna grac konfortowo bauahhaha ja czuje roznice miedzy 60fps a 80fps ...... przy 30fps w cs 1.6 mozna se qpke zrobic :P a jak ktos mi powie ze nie widac roznicy plynnosci miedzy 60fps a 100fps to bede sie smial do jutra chyba :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam skończyłem hl2 u mnie wyglądał rewelacyjnie . Jestem właścicielem:

 

1700+ Athlon chłodzony wodą wkręcony na 2,13 ghz ze spiętymi L1 i L3 ram kingston 2700 w ilości 256 ram ( z sofwerowym 2 gb plikiem stronicowania ) graf (tylko się nie śmiejta) palit mx 440 64 mb ram DIRECT X 8.1 ): <-------- wktęcona o 24 % (chłodzona wodą ) [zawsze podkręcam do chwili kiedy zaczynają wyskakiwać białe poligony a potem odejmuję 1 %] wszystko podwiewane 4 wentylatorami (12 cm) gra wygląda pięknie.NIe tnie się i w ogóle jest pięknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech sie wypowie np ktos kto gra dluzej w cs'a. Szczegolnie sa na to wyczuleni ludzie ktorzy obcuja z enginem danej gry od lat praktycznie codziennie.

W CS'a gram od ver 1.0 wiec smieje sie jak twierdzicie ze na 30fps mozna grac konfortowo bauahhaha ja czuje roznice miedzy 60fps a 80fps ...... przy 30fps w cs 1.6 mozna se qpke zrobic :P a jak ktos mi powie ze nie widac roznicy plynnosci miedzy 60fps a 100fps to bede sie smial do jutra chyba :]
Tu jest mowa o 30 FPs w HL2 na single nie na multi ( w multi to oczywiste że czym wiecej tym lepiej). Wiesz ja też czuje różnice jak przesiade sie z mojego AUDI 80 B3 1.8 do Fiata 126 P :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

> przeciez caly czas jest mowa o tym czy widac roznice czy nie.

 

I tutaj sedno sprawy. Zależy... kto patrzy i kto się wypowiada. Gracz, czy obserwator (postronny - siedzący obok grającego). Jak już wspomniano, całe jajko polega na "czasie rekacji gry" na poczynania gracza. 30 fps to (czy nawet 25 fps) to granica "płynności dla oka", ale nie dla komfortu grania i to potwierdzi dopiero ten, kto w ten sam tytuł gra na 30 fps i nagle pozwoli mu sie zagrać na 60. Ktoś kto siedzi "obok" stwierdzi - płynnie. Wybredny gracz powie, że niby płynnie, ale nie do końca. Okazuje się, że ten sam gracz w tych samych miejscach jest nagle lepszy, szybszy, sprawniejszy... Popróbujcie przejść na średnim/kiepskim sprzęcie trudny etap jakiejś "ścigawki". Będzie trudno, albo się nie uda wcale - pomimo wielu prób. Nagle dopuśćcie (ale słowo! ;) tego samego gracza na wypasionym sprzęcie. Przejdzie za pierwszym podejściem. Tak więc co innego "płynnie widzieć" a co innego "płynie grać" ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytam i stwierdzam że do singla te 30fsp styknie a do rozgrywki gupenn to może z 60fsp niewiem pewnie lepiej więcej od przeciwnika :lol: , ciekawe ile maja na PS2 tych fsp średnio w grach???, z ciekawostek koleś jechał doniedawna na monitoże 14" i 800x600 65Hz i wszystko dla niego było ok chodz mi u niego z oczu łzy leciał prawie, zmienił sobie na Samsunga i ma tera 1024x768 i 100Hz i kurka przez pierszy miesiąc jemu na takim ustawieniu oczy łzawił :lol: i chciał monitor wywalić :D , no ale się przyzwyczaił i jest wszystko ok. :) dziwna sprawa?? ja patrzałem na jego monitor i mówiłem obraz jak przybit nic nie mruga a on oczy tarł :lol: :o :wink:

 

Co do HL2 to miałem wszystko na max 1024x768 plus AAx2 ASx8 i przeszedłem gre bez problemu teraz przejde jeszcze na Hardziku bo było za łatwo :) czyli stwierdzam że do tej gry 9600XT jest jak najbardziej odpowiedni no moja karta troche jest lepsza od 9600XT ale nieznacznie :) mam w smarku 2003 jakieś 4200 ptk. :) to styka kiedyś jak kupiłem gf2 mx400 za 700zł to od tej pory powiedziałem sobie ze nie wydam nigdy więcej niż 300-400 zł za kartę bo to czyte marnotractwo kasy jak po 1 czy 2 warta jest 10% tego :( :, tak więc następną moja kartą był R 9100, tera R 9550XT wink: :lol: jak 6600GT spadnie do 400zł to też pewnie go kupie :lol: :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mx440 i DirectX 8.1 ??? a nie 7 ??

Masz racje GFMX4x0 to DX7.0 a nie 8.1 :). GF4MX4x0 to kastrat z GF2(wycieto dwa potoki) z nowm kontrolerem pamieci i wyzszym taktowaniem :). W sumie nic specjalnego :)

GF4 MX440 Ma wyciete dwa potoki?? 8O To nie powinien byc w testach wolniejszy od GF2 MX400?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@!exec

GF2MX to tez kastrat GF2 podobnie jak GF4MX ;). Obie karty maja dwa potoki po dwa TMU w potoku :). Ale GF4MX ma wieksze taktowanie, nowszy kontroler pamieci i pare mniej znaczacych poprawek, ktore pozwalaja mu byc rownie szybki co GF2 a czasem nawet byc szybszym :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...