hajper Opublikowano 17 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2004 A teraz otwórz tematy i zobacz, że w kazdym to samo - "mam problem..." - i odpowiedź "ja u siebie gram na bla bla i nie mam problemów". W czym to pomaga ? Odpowiedź powinna być- "jaki konfig?" i tyle. Dyskusja na temat osiągów kart powinna być raczej w innych tematach ajt ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deep Opublikowano 17 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2004 @costi dobrze mówi i właśnie też to chciałem przytoczyć. Od strony technicznej każda klatka w grze jest generowana oddzielnie czyli jeśli się szybko poruszamy to teoretycznie może się "zgubić" klatka i jest szarpnięcie a tak naprawde wygenerował to co powinien i nie braku np przy 30-40 klatkach a to jakby nie patrzeć wystarczająco klatek. Jednak faktycznie jak ktoś gra kupe czasu w dany tytuł to zauważy te szarpnięcia. Nie wiem może nie zwracam tak uwagi na takie szarpnięcia jak inni ze względu że używam najczęściej broni snajperskiem a tam ruch w danym momencie nie jest tak dynamiczny więc i klatki nie spadną ostro w dół. No tak ale temat o czym innym więc config by podał to dostanie odpowiedz chyba że jego config to p3 1GHz i 256MB ramu to niech lepiej daruje sobie takie gierki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 17 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2004 Ja dobrze wiem ze w strzelanki ciezko grac na mp kiedy ma sie mniej niz 60-70 fps ale chyba nikt nie wie dlaczego tak jest a szkoda bo chetnie bym sie dowiedzial :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 17 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2004 Ja dobrze wiem ze w strzelanki ciezko grac na mp kiedy ma sie mniej niz 60-70 fps ale chyba nikt nie wie dlaczego tak jest a szkoda bo chetnie bym sie dowiedzial :) ja ci moge powiedziec. kiedy grasz na naprawde wysokim poziomie, czujesz wszystko. mniejsza ilosc klatek wplywa na sensitivity, a to z kolei na twoje celowanie, i bardzo czesto na movement (poruszanie sie). do tego nie mozesz wykorzystac swojego refleksu, z powodu braku precyzji. podsumowujac, jak mam mniej klatek niz powinienem miec (to musi byc stala liczba, ani za duza, ani za mala, zeby bylo smieszniej dodam ze do dobrej gry tolerancja wynosi +/- 3fps), gra staje sie meczarnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2004 !exec: tak jak juz napisalem wczesniej, moim zdaniem wchodzi tu w gre szybkosc reakcji gracza: chodzi o to, zeby karta nie dzialala wolniej niz my reagujemy na wydarzenia. Ale czy maja tu miejsce jeszcze jakies dodatkowe efekty, to niestety nie mam pojecia; nie zglebialem tego tematu tak szczegolowo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 18 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2004 Chyba wlasnie tak jest jak piszecie bo pamietam ze za chiny mi nie chcialy heady wchodzic w cs(pierwszym) jak gralem na tnt a na tym co mam teraz juz wchodzily jak trzeba... no nic - trzeba bedzie w poniedzialek kupic tego 6800 w takim razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 18 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2004 twoja norma jest dla mnie niegrywalna 8O nie lepiej dac sobie 1024 + full i miec te 60fps w ktorych gra jest juz plynna? doczytalem do konca, lol ludzie sa smieszni, mysla ze jak film wyswietlany w 24fps jest plynny to i gra jest plynna gdy ma stabilne 24fps... do gry w singu jak mam min 50 fps to jest calkiem ok... do gier mp, musze miec juz okreslone fps, ktore sie sztywno trzymaja. w qw 75fps, q3(cpma) 125fps, painkiller 125fps, doom3 60fps... jak spadnie mi ponizej tych wartosci, po prostu czuje to, i nie moge dobrze grac. Widzisz i nie masz racji. Każdy z nas ma inny wzrok, jesli duzo grasz w gry z duża iloscia FPS to wzrok po pewnym czasie sie do tego przyzwyczaja i kazda inna nizsza wartosc jest odczuwalna jako spowolnienie. Ja preferuje RPG i RTS-y wiec jestem przyzwyczajony do małej ilosci FPS i mi to nie przeszkadza (zadko grywam multi). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 18 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2004 twoja norma jest dla mnie niegrywalna 8O nie lepiej dac sobie 1024 + full i miec te 60fps w ktorych gra jest juz plynna? doczytalem do konca, lol ludzie sa smieszni, mysla ze jak film wyswietlany w 24fps jest plynny to i gra jest plynna gdy ma stabilne 24fps... do gry w singu jak mam min 50 fps to jest calkiem ok... do gier mp, musze miec juz okreslone fps, ktore sie sztywno trzymaja. w qw 75fps, q3(cpma) 125fps, painkiller 125fps, doom3 60fps... jak spadnie mi ponizej tych wartosci, po prostu czuje to, i nie moge dobrze grac. Widzisz i nie masz racji. Każdy z nas ma inny wzrok, jesli duzo grasz w gry z duża iloscia FPS to wzrok po pewnym czasie sie do tego przyzwyczaja i kazda inna nizsza wartosc jest odczuwalna jako spowolnienie. Ja preferuje RPG i RTS-y wiec jestem przyzwyczajony do małej ilosci FPS i mi to nie przeszkadza (zadko grywam multi). w rpgach czy rtsach - zgodze sie, 30fps wystarcza do zadowalajacej gry, co nie zmienia faktu ze i tak czuje sie roznice jak jest plynniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 18 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2004 w rpgach czy rtsach - zgodze sie, 30fps wystarcza do zadowalajacej gry, co nie zmienia faktu ze i tak czuje sie roznice jak jest plynniej.Bo to tylko kwestia przyzwyczajenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deep Opublikowano 18 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2004 Może to nie ten dział i nie to co trzeba ale: proponuje sprawdzić tekken 3 na psx'a wersje ntsc i pal tam widać różnice, wersja ntsc jest "szybsza". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 18 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2004 deep, wystarczy spojrzec na gt1 na psx, po przejsciu gry mozna bylo zdobyc "lepsza" grafike, i tam bylo 60 fps... w rpgach czy rtsach - zgodze sie, 30fps wystarcza do zadowalajacej gry, co nie zmienia faktu ze i tak czuje sie roznice jak jest plynniej. Bo to tylko kwestia przyzwyczajenia. przeciez caly czas jest mowa o tym czy widac roznice czy nie. a do dobrej gry po prostu nie wystarcza 30fps... nie mam sily tego teraz tlumaczyc :- )) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freemen Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 Panowie, zboczyliście z tematu. Pozrozmawiajmy o HL2. Proponuje, aby każdy kto już grał/gra w HL2 napisał na jakich configach gra i jakim sprzęcie i jak chodzi, czyli: -karta (z podkrecenim lub bez, jakim?) -detale grafy w HL2 -sprzęt (proc i RAM) No i wtedy wszystko będzie przejrzyste. I każdy mniej wiecej porówna swoje osiągi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 No to ja sobie pozwole zaczac: - Radeon 8500LE; taktowania standardowe (250/240) - 1024x768, wszystko High, oczywiscie bez Anizo i AA - dzialalo, ale mialem wrazenie, ze przy jakies bardziej skomplikowanej scenie (duzo ludzi) by sie cielo; specjalnie nie gralem, wyszedlem tylko z dworca; ogolnie gra balansowala na granicy plynnosci - reszta sprzetu jak w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew333 Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 MÓj konfig to : ATHLON 1800+., 512 RAM i SOLTEK 75DRV5, i oczywiscie ten RAD 9600XT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miravo Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 Proca nie masz wyczesanego... Pomyśl nad zmianą albo OC :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0mster Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 Niech sie wypowie np ktos kto gra dluzej w cs'a. Szczegolnie sa na to wyczuleni ludzie ktorzy obcuja z enginem danej gry od lat praktycznie codziennie.W CS'a gram od ver 1.0 wiec smieje sie jak twierdzicie ze na 30fps mozna grac konfortowo bauahhaha ja czuje roznice miedzy 60fps a 80fps ...... przy 30fps w cs 1.6 mozna se qpke zrobic :P a jak ktos mi powie ze nie widac roznicy plynnosci miedzy 60fps a 100fps to bede sie smial do jutra chyba :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajper Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 Pewnie że jest róznica :) powyzej 100fps raczej nie będzie. A przy 30 fps na upartego da sie grać, kwestia przyzwyczajenia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterfeit Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 witam skończyłem hl2 u mnie wyglądał rewelacyjnie . Jestem właścicielem: 1700+ Athlon chłodzony wodą wkręcony na 2,13 ghz ze spiętymi L1 i L3 ram kingston 2700 w ilości 256 ram ( z sofwerowym 2 gb plikiem stronicowania ) graf (tylko się nie śmiejta) palit mx 440 64 mb ram DIRECT X 8.1 ): <-------- wktęcona o 24 % (chłodzona wodą ) [zawsze podkręcam do chwili kiedy zaczynają wyskakiwać białe poligony a potem odejmuję 1 %] wszystko podwiewane 4 wentylatorami (12 cm) gra wygląda pięknie.NIe tnie się i w ogóle jest pięknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hora_Faza Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 mx440 i DirectX 8.1 ??? a nie 7 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 mx440 i DirectX 8.1 ??? a nie 7 ?? Masz racje GFMX4x0 to DX7.0 a nie 8.1 :). GF4MX4x0 to kastrat z GF2(wycieto dwa potoki) z nowm kontrolerem pamieci i wyzszym taktowaniem :). W sumie nic specjalnego :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 Niech sie wypowie np ktos kto gra dluzej w cs'a. Szczegolnie sa na to wyczuleni ludzie ktorzy obcuja z enginem danej gry od lat praktycznie codziennie.W CS'a gram od ver 1.0 wiec smieje sie jak twierdzicie ze na 30fps mozna grac konfortowo bauahhaha ja czuje roznice miedzy 60fps a 80fps ...... przy 30fps w cs 1.6 mozna se qpke zrobic :P a jak ktos mi powie ze nie widac roznicy plynnosci miedzy 60fps a 100fps to bede sie smial do jutra chyba :]Tu jest mowa o 30 FPs w HL2 na single nie na multi ( w multi to oczywiste że czym wiecej tym lepiej). Wiesz ja też czuje różnice jak przesiade sie z mojego AUDI 80 B3 1.8 do Fiata 126 P :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeRRy3D Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2004 > przeciez caly czas jest mowa o tym czy widac roznice czy nie. I tutaj sedno sprawy. Zależy... kto patrzy i kto się wypowiada. Gracz, czy obserwator (postronny - siedzący obok grającego). Jak już wspomniano, całe jajko polega na "czasie rekacji gry" na poczynania gracza. 30 fps to (czy nawet 25 fps) to granica "płynności dla oka", ale nie dla komfortu grania i to potwierdzi dopiero ten, kto w ten sam tytuł gra na 30 fps i nagle pozwoli mu sie zagrać na 60. Ktoś kto siedzi "obok" stwierdzi - płynnie. Wybredny gracz powie, że niby płynnie, ale nie do końca. Okazuje się, że ten sam gracz w tych samych miejscach jest nagle lepszy, szybszy, sprawniejszy... Popróbujcie przejść na średnim/kiepskim sprzęcie trudny etap jakiejś "ścigawki". Będzie trudno, albo się nie uda wcale - pomimo wielu prób. Nagle dopuśćcie (ale słowo! ;) tego samego gracza na wypasionym sprzęcie. Przejdzie za pierwszym podejściem. Tak więc co innego "płynnie widzieć" a co innego "płynie grać" ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_the Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 czytam i stwierdzam że do singla te 30fsp styknie a do rozgrywki gupenn to może z 60fsp niewiem pewnie lepiej więcej od przeciwnika :lol: , ciekawe ile maja na PS2 tych fsp średnio w grach???, z ciekawostek koleś jechał doniedawna na monitoże 14" i 800x600 65Hz i wszystko dla niego było ok chodz mi u niego z oczu łzy leciał prawie, zmienił sobie na Samsunga i ma tera 1024x768 i 100Hz i kurka przez pierszy miesiąc jemu na takim ustawieniu oczy łzawił :lol: i chciał monitor wywalić :D , no ale się przyzwyczaił i jest wszystko ok. :) dziwna sprawa?? ja patrzałem na jego monitor i mówiłem obraz jak przybit nic nie mruga a on oczy tarł :lol: :o :wink: Co do HL2 to miałem wszystko na max 1024x768 plus AAx2 ASx8 i przeszedłem gre bez problemu teraz przejde jeszcze na Hardziku bo było za łatwo :) czyli stwierdzam że do tej gry 9600XT jest jak najbardziej odpowiedni no moja karta troche jest lepsza od 9600XT ale nieznacznie :) mam w smarku 2003 jakieś 4200 ptk. :) to styka kiedyś jak kupiłem gf2 mx400 za 700zł to od tej pory powiedziałem sobie ze nie wydam nigdy więcej niż 300-400 zł za kartę bo to czyte marnotractwo kasy jak po 1 czy 2 warta jest 10% tego :( :, tak więc następną moja kartą był R 9100, tera R 9550XT wink: :lol: jak 6600GT spadnie do 400zł to też pewnie go kupie :lol: :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 Piotr_the: na PS2 maja 25fps (ew. 30 w standardzie NTFS), bo tyle przewiduje standard PAL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj.skorek Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 A ja powiem to na chlopski rozum przy 30 fps gra chodzi plynnie ale WOLNO gra sie nie tnie, dopiero przy 60 fps gra tez chodzi plynnie ale juz nie wolno lecz szybko i niespowalnia wiec komfort jest lepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 mx440 i DirectX 8.1 ??? a nie 7 ?? Masz racje GFMX4x0 to DX7.0 a nie 8.1 :). GF4MX4x0 to kastrat z GF2(wycieto dwa potoki) z nowm kontrolerem pamieci i wyzszym taktowaniem :). W sumie nic specjalnego :) GF4 MX440 Ma wyciete dwa potoki?? 8O To nie powinien byc w testach wolniejszy od GF2 MX400? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 @!exec GF2MX to tez kastrat GF2 podobnie jak GF4MX ;). Obie karty maja dwa potoki po dwa TMU w potoku :). Ale GF4MX ma wieksze taktowanie, nowszy kontroler pamieci i pare mniej znaczacych poprawek, ktore pozwalaja mu byc rownie szybki co GF2 a czasem nawet byc szybszym :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 Ale ja slyszalem ze GF2MX 200 ma dwa potoki a MX 400 ma cztery!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 Ale ja slyszalem ze GF2MX 200 ma dwa potoki a MX 400 ma cztery!! Zle slyszales ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2004 No to ladnie mam dwupotokowca a nawet o tym nie wiem hmmm niezle... To znaczy ze Gf256 byl duzo lepszy od MX'ow hmmm ok dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...