Jump to content
Sign in to follow this  
lordmistrzbobek

Jaka nagrywarka DVD z obecnych na rynku jest najlepsza?

Recommended Posts

Witam. Podzielę się moją opinią o modelu Pioneera 111, który niedawno nabyłem. Jedyne zastrzeżenia mam (opinia subiektywna) do hałasu jaki generuje i do szybkości reakcji po wrzuceniu płytki. To co najważniejsze czyli zapis plytek to jak na razie 100%, na korekcje danych też ni narzekam. Więc polecam ten model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jak, sprawdzałeś może jakość nagranej płytki?

Fakt że płyta jest w 100% sprawna bez bad sektorów i to przy maksymalnych obrotach, ale spodziewałem się czegoś więcej od tej nagrywarki.

Narazie wypaliłem z 6dvd, i z niektórymi nośnikami ma problemy, bo wypala płytke zamiast 8min 15 :blink: ,

A le zapewne coś za coś. Jakość a nie szybkość

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak mowilem - nabylem LG-GSA-4167B black ;) jestem zadowolony. i wcale nie muli na s.754, no moze troszeczke ale da sie zyc. polecam ta nagrywarke choc mozna kupic o 20zl wiecej podobna ale z LightScribe'm. mi akurat to jest zbedne dlatego wzialem tanszy model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z LG GSA-H20L też jestem zadowolny. Narazie nagrywa wszystko, nawet na takie ICAMy, czy MediaStore i nie ma z nimi problemów. Szkoda tylko, że nie można sprawdzić w LG jakości zapisu, ale mówi sie trudno. Jedynie mogę się przyczepić do czasu reakcji po włożeniu płyty.

Edited by daniel89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planuje obecnie wymiane calego sprzetu, rok temu nabylem nagrywarke BenQ DW1640 i tutaj moje pytanie, czy jest sens teraz wymieniac ja na nowsza? Jesli tak to na jaka BenQ Pionek czy moze Nec?

Edited by Lucas86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli nie psuje sie, to nie warto. Kase za nagrywarke lepiej doloz do jakiegos innego sprzetu :) Jak zacznie sie kaszanic, wtedy wymienisz np. na LG H10N lub Pioneer 111D. To chyba najbardziej godne uwagi nagrywarki w tej chwili :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wczoraj zamowilem Benq 1655 bo mnie juz moj Lite on 1633S wkur$% :] Nie radzil sobie z plytami (Verbatim AZO+) nagranymi w trybie UDF- nie czytał ich po prostu(błąd danych CRC-SHIT), a najlepsze to ze to on sam je nagrywal... ehh.. jak dojdzie ten Benq to sie podziele z wami opinia.

Co do tego Neca to ma slaba korekcje bledow, a co do pioniera 111 jest glosny :P a znowu Benqu ma slaby zapis DVD-R, za to rewelacyjny DVD+R. Wiec co za problem kupic PLUSY i sie cieszyc super jakoscia zapisu? :>

Edited by kiecha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Sprawa jest prosta, mianowicie przymierzam sie do Pioneera 111D. Ze wzgledu na jakosc zapisu glownie. Boli mnie jedynie jego halas, ale czy jest na rynku jakas inna nagrywarka o podobnej jakosci tylko cichsza? I nawet mi o LG niech nikt nie wspomina bo zaczne wulgaryzowac. To co mam w podpisie wlasnie wczoraj padlo (to juz 2gi naped optyczny LG ktory mi padl, poprzedni - CD-ROM LG zakonczyl swoj zywot efektownnym wybuchem plyty (notabene rowniez LG!) wewnatrz siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Necach kiepsko bywa z korekcją błędów... Co do twoich napędów LG, co powiesz na moj CD LG który lat ma juz bodaj 5 a moze i wiecej? :D Sam kupilem LG GSA H10N i chodzi pięknie :)

No ale cóż, ja jednak zdecydowałbym się na Pioneera i przecierpiał jakoś hałas. IMO wato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w kazdym razie zakupilem, spalilem moze ze 3 plyty, ale w kazdym razie moja glowna obawa o halas okazala sie bezpodstawna. Sprzet halasuje tak samo (albo i mniej moze) co LG ktory jedzie w poniedzialek do serwisu. Palenie plyty 4,48GB (TDK DVD+Rx16@16x) zajelo Nero eXpress 6:06min wiec jest niezle. Czytanie plyt tez jak najbardziej w porzadku, w sumie nie mam sie do czego przyczepic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosze o pomoc w wyborze nagrywarki. Chodzi mi o jak najbardziej niezawodna i najmniej awaryjna nagrywarke aby sluzyla przez kilka lat

 

Takze ktora z ponizszych najlepiej spelnia moje wymagania?

 

 

*) NEC ND-4571A

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=NEC+ND-4571A%2FGNB+BLA

 

*) benq dw1650

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=BENQ+1650+W+O

 

*) BenQ DW1670

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=BENQ+1670+B+O

 

*) BenQ DW1655

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=BENQ+DVDRW+1655+B+BL

 

*) Pioneer DVR-111D

http://www.agito.pl/index.php?pid=31116&bid=40

 

*) ... czy jeszcze jakas inna?

 

 

(Slyszalem ze firma Lite-on przejela Benq a ja o firmie lite-on mam jak najgorsze zdanie i nie chcialbym juz nic z tej firmy kupic --> Wiec czy te powyzsze modele BenQa to sa BenQi czy bardziej juz jednak Lite-ony?)

 

Prosze o pomoc w wyborze bo jak najszybciej chcialbym zakupic jakas :D

 

Dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

@laguna001

 

to czy nagrywarka posluzy Ci kilka lat zalezy od szczescia. mozesz kupic sprzet ktory wszystkim dziala super a trafisz na egzemplarz ktory padnie po roku (jak moj LG) a mozezs tez kupic sprzet ktory kazdy tutaj zmiesza z blotem a u ciebie posłuży lata. nie ma reguły.

Ale ten Pioneer 111d to dobry sprzet jest, ew. kup Asus 1608P3S - to DOKLADNIE ta sama nagrywarka (mozesz nawet wgrac do niej Firmware z Pioneera) a sprzedawana jako BOX, wiec za pare zlotych wiecej dostaniesz jeszcze troche softu i śrubki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sobie odpowiedziales

@laguna001

...

Ale ten Pioneer 111d to dobry sprzet jest, ew. kup Asus 1608P3S - to DOKLADNIE ta sama nagrywarka (mozesz nawet wgrac do niej Firmware z Pioneera) a sprzedawana jako BOX, wiec za pare zlotych wiecej dostaniesz jeszcze troche softu i śrubki :D

Dzieki za porady :)

 

Zdecydowalem sie na Pioniera tylko jeszcze pytanie ktory model:

 

Zapoznalem sie juz szczegolowiej z tymi nagrywarkami i rozumiem ze kupujac dvr - 111 *** z niezaleznie jaka koncowka i tak nie ma znaczenia bo mozna go sobie przerobic na model z taka koncowka jaka sie chce

Czyli z dvr-111d (bez zapisu DVD-RAMu i bez obslugi labelflash) po wgraniu firmware robi sie model dvr-111lx (z zapisem dvd-ram i z obsluga labelflash :D)

 

Przeczytalem rowniez ze Asus DRW-1608P3S to jest praktycznie to samo co Pionieer dvr-111

 

Prosze o potwierdzenie czy roznicą pomiedzy modelami: Asus DRW-1608P3S (140zl), Pionieer DVR-111D (153zl) i Pionieer 111 bulk (zapis DVD-RAM) (160 zl) jest tylko inny firmware (ktory i tak mozna zmienic na 111lx)???

 

 

 

 

A skoro tak to ktory model wzielibyscie na moim miejscu:

 

@ Asus DRW-1608P3S (140zl)

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=28334

 

@Pionieer DVR-111D (153zl)

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26944

 

@Pionieer 111 bulk (zapis DVD-RAM) (160 zl)

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=28705

Edited by laguna001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeciez tu sie nie ma co zastanawiac:

pomijajac drobny fakt roznicy formware'u i kosmetycznych roznic w wygladzie jest to ten sam sprzet

A Asus z Komputronika jest I najtanszy I BOX wiec dodatkowo soft dostajesz (za chip.pl)

Dołączone oprogramowanie

Oprogramowanie do zapisu płyt: Nero OEM 6,6

Oprogramowanie do zapisu pakietowego: brak

Oprogramowanie do obróbki/montażu wideo: NeroVision Express 3 SE

Oprogramowanie do backupu: brak

DVD player: ASUS DVD

Pioneery natomiast sa sprzedawane w Polsce wylacznie jako OEM (nawet śrubek nie dostaniesz :) )

Edited by xtoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeciez tu sie nie ma co zastanawiac:

pomijajac drobny fakt roznicy formware'u i kosmetycznych roznic w wygladzie jest to ten sam sprzet

A Asus z Komputronika jest I najtanszy I BOX wiec dodatkowo soft dostajesz (za chip.pl)

Dołączone oprogramowanie

Oprogramowanie do zapisu płyt: Nero OEM 6,6

Oprogramowanie do zapisu pakietowego: brak

Oprogramowanie do obróbki/montażu wideo: NeroVision Express 3 SE

Oprogramowanie do backupu: brak

DVD player: ASUS DVD

Pioneery natomiast sa sprzedawane w Polsce wylacznie jako OEM (nawet śrubek nie dostaniesz :) )

No to zamawiam tego Asusa. Jak to jest prawie to samo to nie ma co przeplacac :D

 

Sorry za lamerskie pytanie :rolleyes: Czy do tej nagrywarki potrzebny jest kabel IDE 80 zylowy??? (czy moze byc 40 zylowy?? - bo taki wlasnie mam) (wydaje mi sie ze czytalem gdzies o tym ide 80 tylko nie moge znalezc gdzie to bylo dlatego pytam)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki jest model Pioneer'a z wypalaniem grafiki na płytach? Bo 111D jest bez tej opcji ... :mur:

 

Mozesz w wersji D dograc ta opcje - wystarczy zmienic firmware. :D

 

A jak sie nazywała - chyba 111L (nie pamietam dokładnie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, chce kupic jakas fajna nagrywareczke do max. 150zł

 

Co powiecie o TYM nowym NEC'u??

Niby wszystko ma, LF, 12x dvd-ram, 18 dvd-r, ale czy to dobry wybor?

 

Moze wybrac LG??

 

W sumie to zalezy mi na ciszy, jakosci(nie zdzierze tacki, ktora przy wysyuwaniu piszczy i sie zacina jak np. w lite-onie), czasie dostepu, no i przydalby sie LS/LF.

 

Zuwazylem denerwujaca tendencje, ze nagrywarki majace LF/LS, maja slabsze osiagi od tych bez mozliwosci wypalania grafiki.

A moze jest jakis palnik, ktory ma obydwie rzeczy na przyzwoitym poziomie?

Edited by luki2

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEC 4571A, chociaż też miewa problemy z korekcją błędów :) Wedlug mnie najlepszym wyborem wciaz jest Pioneer 111D i przerobienie go na L, co już wiele razy zostalo powtorzone w tym temacie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.