Skocz do zawartości
potempus

Brak tekstur obiektów ruchomych grach?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Mój pierwszy post na tweak.pl zacznę od prośby o pomoc/radę.

 

Mam problem z wyświetlaniem się tekstur obiektów ruchomych w grach 3d - jak na razie spotkałem się z tym w Dredd vs. Death, Halo: Combat Evolved oraz Unrealu 2. Wszelkie elementy nieruchome otoczenia (jak np. ściany, kamienie, rury itd. są widoczne, natomiast ruchome - postaci, przedmioty, drzwi, wieżyczki, itd. - nie. (W przypadku U2 tekstury widać, ale migoczą...)

 

Co to może być?

 

Mój sprzęt - podaję za DxDiag, dla lepszej orientacji... Wiem, że kartę mam starą:

 

Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4

Language: Polish (Regional Setting: Polish)

System Manufacturer: ECS

System Model: K7S5A

BIOS: Default System BIOS

Processor: AMD Athlon Processor, ~1.3GHz

Memory: 512MB RAM

Page File: 197MB used, 665MB available

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode

 

Card name: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Manufacturer: NVIDIA

Chip type: GeForce2 MX/MX 400

DAC type: Integrated RAMDAC

Device Key: EnumPCIVEN_10DE&DEV_0110&SUBSYS_00000000&REV_B2

Display Memory: 64.0 MB

Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)

Monitor: Monitor Plug and Play

Monitor Max Res: 1600,1200

Driver Name: nv4_disp.dll

Driver Version: 6.14.0010.6693 (English)

DDI Version: 9 (or higher)

Driver Attributes: Final Retail

Driver Date/Size: 10/29/2004 16:50:00, 3736704 bytes

WHQL Logo'd: Yes

WHQL Date Stamp: n/a

VDD: n/d

Mini VDD: nv4_mini.sys

Mini VDD Date: 10/29/2004 16:50:00, 2826944 bytes

Device Identifier: {D7B71E3E-4250-11CF-9579-0A2013C2CB35}

Vendor ID: 0x10DE

Device ID: 0x0110

SubSys ID: 0x00000000

Revision ID: 0x00B2

Revision ID: 0x00B2

Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_B ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D

Deinterlace Caps: {212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

{212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

{212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

{212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

Registry: OK

DDraw Status: Enabled

D3D Status: Enabled

AGP Status: Enabled

DDraw Test Result: All tests were successful.

D3D7 Test Result: All tests were successful.

D3D8 Test Result: All tests were successful.

D3D9 Test Result: All tests were successful.

 

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bloodrayne, to troche starsza gra, mozliwe ze T&L nie jest KONIECZNY, natomiast w nowszych grach ktore podales, jest on WYMAGANY... a GF2MX na pewno nie obsluguje Transform & Lightning ? Istnieje pewne rozwiązanie - czas zakupić nową kartę... jeżeli nie potrzebujesz czegoś super wydajnego a z dobra jakościa obrazu to kup Radeona 8500... mysle, ze mozna tanio kupić, a skok wydajności odczujesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może zamiast sterów do serii GF6XXX zainstalujesz takie do GF2 np 23.11. Nowe stery są optymalizowane do nowych kart, pod nowe benchmarki i na starszym sprzęcie różnie to z nimi bywa.

Niezłym wyborem są też Omegi, ja używam 43.45, zaleta jest instalowanie refreshrate.

Pozdrawiam i mam nadzieję ze pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...