J-A-J-O Napisano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2004 Zamówiłem w sklepie internetowym GF 6800LE, okazało się ze ten sklep jest niedaleko mnie, bo znajduje się w tym samym mieście. Mogłem jechać do niego i mieć zamówiony towar odrazu, ale tego nie zrobiłem, dlaczego?? Bo wiem że gdy kupuje coś przez internet, mam prawo do zwrotu zamówionego towaru w ciągu 10 dni. Bardziej zorientowani w temacie, mogą się domyśleć czemu nie pojechałem po mojego 6800LE :wink: Mniejsza z tym, przy zamawianiu paczki wybrałem sposób dostawy "przez kuriera". Po zakupie krótko porozmawiałem z panem ze sklepu w którym zamówiłem kartę, powiedział mi że nie moge zwrócić towaru, bo nie zamówiłem wysyłkowo.... Na dłuższą rozmowe nie miałem czasu, bo byłem w szkole i zadzwonił dzwonek. Wydaje mi się że w tych przepisach n/t zwracania towaru zakupionego przez internet, chodzi o to że nabywca nie widzi towaru przed kupnem, a towar może mu się nie spodobać "na żywo" i dlatego może go zwrócić. Ja właśnie w ten sposób dostałem móją kartę. I teraz pytanie, karta okazała się uszkodzona, i musiałem ją zawieść do sklepu. W poniedziałek mają mi dać nową i dostarczyć kurierem. Czy będe mógł ją zwrócić w ciągu 10 dni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R.i.P. Napisano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2004 moim zdaniem takie kombinowanie (kupic by stestowac i zwrocic) jest BEZNADZIEJNE wogole to po kiego zamawiasz ja i chcesz ja oddac w ciagu 10dni? chodzi ci o potoki? ze sie nie odblokuja na 100% ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
J-A-J-O Napisano 19 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2004 :D Pozatym zdążyłem odczuć co to za sklep, typ zarzucił mi kłamstwo, gdy powiedziałem mu że karta jest uszkodzona... ogólnie zachowywał się jak by robił mi wielką łaskę, przyjmując tą kartę na serwis Nie chce mieć z tym sklepem do czynienia, i między innymi dlatego chce zwrócić kartę - jak się kiedyś coś zepsuje, to nawet przez złośliwość mogą mi realizować gwarancje np. 2 miesiące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...