Skocz do zawartości
nadmundo

ASUS V9999 (GT,GE,LE)

Rekomendowane odpowiedzi

spiderko: no tak ale tylko za 1 razem potem dziala spoko bezsesns. jak by przycinalo to ciagle a nie tylko 1 na poczatku tak jak niewiem, tak jak by miala problemy z cieniowieanie albo ze swiatlem idzie sprawdzic czy karta jest na 100 % sprawan jakims programem ? taktowanie obecne to 400/866

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh właśnie skończyłem giercowanie w colina 04 i zauważyłem coś dziwnego:/ otóż świeżo zainstalowana gra uruchamia się w 640x480 no to jazda przestawiłem w opcjach graficznych na 1024x768x32 i wszystko pieknie gra chodzi ślicznie. Odpaliłem frapsa aby zlookać ile jest klatek, tak dla porownania bo pamietam ile miałem na Fx5900. Klateczki ładnie coś około 160/s więc pomyślałem ze moze by karte pomęczyć AA i AF więc jazda do ustawień w sterownikach przestawiłem "Image settings" na High quality, AA na 8xS /co to jest to S?/ i AF na 8x, odpalam colina na tej samej rozdziałce /1024x768x32/ fraps pokazuje od 62-78/9 klatek/sek ale oczy bolą niemiłosiernie i "na oko" to jest nie więcej niż 20 klatek, po prostu brakuje mi tych klatek. niby jest płynność ze nie ma jakis skoków ale to jednak nie jest ta pełna płynność. Jednakże fraps pokazuje tych klatek sporo. nie wiem co o tym myśleć? czy to fraps przekłamuje i faktycznie tak dociążona ustawieniami karta daje tylko około 20 klatek czy faktycznie tych klatek jest około 70 a chrzani się coś innego;/ ?

 

jak ktoś ma tą gre to niech zlooka jak to u niego wygląda.

 

P.S

moja karta to v9999le @ 16pp, 6v, 410/880

sterowniki to DNA 76.44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AA 8XS to nowe metoda dobierania punktów według ktorych jest realizowany AA.Co druga klatka ma obruconą siatkę o 45*.W ten sposów przy tym samym zaangarzowniu zasobów mamy 2xbardziej efaktywny AA.Działa tylko przy włączonej synchronizacji pionowej.AF to moze być optymalizacja AA czyli trochę gorszej jakosci.Jesli się mylę proszę o sprostowanie.AF u mnie nie znalazłem takiego!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i już wszystko jasne, włączyłem w sterownikach synchronizacje pionową i jest cacy, zniknał nieprzyjemny efekt braku płynności, oczęta nie bolą a modele samochodzików wyglądają bajecznie:) dzieki:)

 

P.S

w sterownikach w ustawieniach AA jest też taka opcja jak 2xQ co oznacza to Q?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Andy71

 

 

2xQ oznacza takie filtrowanie przygotowane specjalnie dla układów nVidia. Masz jakość praktycznie 4x ale mocy zabiera tyle co 2x (oczywiście wszystko +/-) ale na starych kartach tj GF4 to było zbawienne rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moglby ktos kto do wersji LE wgral bios od GT sprawdzic czy dziala mu TVOUT. U mnie jakies pasy widac pomimo faktu wykrycia TV i nie wiem czy to wina TVout'u czy moze biosu.Bede niezmiernie wdzieczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bios od GT nie daje Ci odblokowanych potoków, tak więc jeśli miałeś 8pp i 4v to dalej bedziesz tyle miał dopuki nie odblokujesz ich w rivie. Za to system widzi karte jako 6800GT /taki szpan;p/, zwiększają się zegary rdzenia i uwaga! podnosi się napięcie na rdzeniu do ok 1.4v co daje większą stabilność lub większe możliwości podkręcania

 

a co do timingów pamięci to nie wiem, wydaje mi się ze zostają bez zmian, bo pamiątki w GT i LE sa takie same i umnie kręciły sie do tego samego miejsca z biosem od GT i bez niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla DDR3 są inne timingi niż dla DDR1. Dla DDR1 są zawsze takie same. A przy DDR3 mogą się różnić pomiędzy Ultra a GT - mogą ale nie muszą. Kart GT DDR3 czasami mają poprostu astrzejsze timingi od kart Ultra... Tak jest w przypadku ASUSa. Nie wiem natomiast jak jest u tych firm które pakują pamiątki 1.6ns i jakie są timingi dla ich kart z pamięciami 2.0 i 1.6 (takie same czy lepsze na korzyść 1.6)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich!

Niedawno kupiłem kartę Asusa GF6800LE. Jak tylko udalo mi się odblokować wszystkie potoki i vertexy(16/6) wziąłem się za testy karty w 3DMarku03. Game Testy przeszły bardzo ładnie, ale w teście Pixel Shadera 2.0 na słoniu i nosorożcu pojawily się małe błędy. Czytałem, że mogą sie trafić egzemplarze tej karty z uszkodzonym jednym bądź dwoma potokami i trzeba pokombinować na jakich ustawieniach wszystko bedzie działało poprawnie. Na ustawieniach potokow i vertexow 12/6 problemu nie było. Pomyślałem że sprawdzę jeszcze, czy nowsze sterowniki nie zlikwidują problemu. I tak się stało, po zaaplikowaniu najnowszych sterowników nVidii problem ze słoniem i nosorożcem znikł, cały 3DMark03 wykonał bez żadnych błedów w wyświetlaniu grafiki na ustawieniach 16/6. Pomyślałem "Ekstra, po problemie", otóż niestety sie pomysliłem, ponieważ w grach problem sie pojawiał np. w wyświetlaniu nieba i wszelkiego rodzaju mgieł. I tu właśnie mam pytanie, czy problem leży w uszkodzonym potoku, czy może w sterownikach? A może pomogło by wgranie BIOS'u np. od Asus GF6800GT i czym można tego biosa wgrać?

Edytowane przez Ghost27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te błedy na słoniu i nosorożcu tzn jesli masz na myśli takie białe kropczeczki to normalka i to chyba wina sterów miałem to samo na trzech różnych kartach graficznych od Ati i NV. gorzej jesli masz błędy w grach ale to też może byc wina sterów, napisz dokładniej jaka gra i jak wygląda probelm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy w 3DMarku03 były takie,że na słoniu i nosorożcu pojawiała sie ruchoma czarna sieteczka na grzbiecie i tak jak pisałem wcześniej błędy te zlikwidowałem instalując najnowsze drivery, a w grach to np. w Splinter Cell: Chaos Theory pojawiają się błędy na niebie, wszelkiego rodzaju mgłach i na ludziach w trybie widoku termicznego, w Doom3 tam gdzie widać Marsa, widać również migoczące trójkąciki na jego powierzchni, itp. Jednym słowem wszędzie gdzie jest generowana mgła. I ciekawi mnie to czemu w 3DMarku nie widać takich błędów, przecież jest to program do testowania grafiki? Jeśli on wyświetla grafikę tak jak należy, czemy takie błędy pojawiają sie w grach?

Edytowane przez Ghost27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem wczoraj Asus 9999GT...I niestety mam pelno artefaktow w Warcrafcie. System jest inny niz w podpisie. Mianowicie plyta Gigabyte P4 Titan 775, procek 3.0 PIV no i ten Asus. Wczesniej nie mialem zadnych problemow na Gainwardzie tez 6800 GT.

Probowalem roznych rzeczy: przeinstalowalem stery na najnowsze, mialem tez troche starsze, zmienialem rozdzielczosci wyswietlania...nic to nie daje. Artefaktow jest pelno. Moze macie jakies pomysly co z tym zrobic?

Edytowane przez piniusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslalem o tym...do tego wszystkiego jeszcze resetuje komputer...Diabli mnie biora...W nic innego poza Warcraftem nie gram, wiec nie wiem jak zachowuje sie w innym "produkcjach", ale benchmark 2001 chodzi bez artefaktow...Jutro zadzwonie do komputronika moze cos poradza:(

Edytowane przez piniusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe info dla zainteresowanych-najpierw kartę zasilałem jedną wiązką[czyli obie wtyczki z tej samej wiązki],a następnie zasilałem kartę prawidłowo[czyli kazda wtyczka z innej wiązki],rożnica w oc mojej karty między 1 i 2 układem jest minimalna-4mhz na rdzeniu i 2mhz na pamięciach.Wniosek mając wydajny zasilacz mozna bez większych konsekwęcji podać karcie zasilanie z jednej lini.Zaglądałem ostatnio pod radiatory mojego pełnego GT i niestety są to pamięci 2.0ns.Jesli chodzi o pasty termoprzewodzące uzyte w firmowym coolerze asusa,to na rdzeniu jest cos co wygląda jak pasta na bazie srebra i wymiana jej na arctic silver 5 nic nie dała.Natomiast na pamięciach jest cos o białym kolorze i przypomina poduszkę z silikonu, tu miałem nadzieję na większe profity przy wymianie tego czegos na arctic silver 5.Niestety,co prawda jest mała poprawa w przekazywaniu ciepła,ale cały zysk w oc na pamięciach to 8mhz.Wniosek raczej niema sęsu zamiana pasty pod radiatorem z firmowej na arctic silv.5,bo efekt mizerny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie różnica na rdzeniu wyniosła 4/5 stopni, zatem cośtam widać. Również mam pamięci 2.0, bo ASUS w GT daje tylko 2.0 lub 2.2 więc i tak masz lepsze.

Tak przynajmniej było do tej pory => być może naśladująć Leadteka i już kilka innych producentów być może zaczął montować 1.6... Ale Leadtek przecież robił model 2.0 i 1.6 jako oddzielne, inaczej podpisane i inaczej wycenione (na znaczną niekorzyść tego 1.6)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe info dla zainteresowanych-najpierw kartę zasilałem jedną wiązką[czyli obie wtyczki z tej samej wiązki],a następnie zasilałem kartę prawidłowo[czyli kazda wtyczka z innej wiązki],rożnica w oc mojej karty między 1 i 2 układem jest minimalna-4mhz na rdzeniu i 2mhz na pamięciach.Wniosek mając wydajny zasilacz mozna bez większych konsekwęcji podać karcie zasilanie z jednej lini.Zaglądałem ostatnio pod radiatory mojego pełnego GT i niestety są to pamięci 2.0ns.Jesli chodzi o pasty termoprzewodzące uzyte w firmowym coolerze asusa,to na rdzeniu jest cos co wygląda jak pasta na bazie srebra i wymiana jej na arctic silver 5 nic nie dała.Natomiast na pamięciach jest cos o białym kolorze i przypomina poduszkę z silikonu, tu miałem nadzieję na większe profity przy wymianie tego czegos na arctic silver 5.Niestety,co prawda jest mała poprawa w przekazywaniu ciepła,ale cały zysk w oc na pamięciach to 8mhz.Wniosek raczej niema sęsu zamiana pasty pod radiatorem z firmowej na arctic silv.5,bo efekt mizerny.

1449022[/snapback]

u mnie jak podłączyłem kartę na osobnej wiązce na której nic innego nie wisiało karta nie zaliczała tyle padów co zwykle poza tym podstawa to dobry nawiew na kartę ja na stockowym chłodzeniu + dołozona 90 dmuchająca na kartę z boku wynik oc jak w podpisie, pytanie mam do tych co zmieniali fabryczne chłodzenie na inne (szczególnie interesują mnie radiatory od cpu) jak zwiększył się potencjał? Bo chcę coś takiego zrobić a nie wiem czy warto :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość lukk

u mnie jak podłączyłem kartę na osobnej wiązce na której nic innego nie wisiało karta nie zaliczała tyle padów co zwykle poza tym podstawa to dobry nawiew na kartę ja na stockowym chłodzeniu + dołozona 90 dmuchająca na kartę z boku wynik oc jak w podpisie, pytanie mam do tych co zmieniali fabryczne chłodzenie na inne (szczególnie interesują mnie radiatory od cpu) jak zwiększył się potencjał? Bo chcę coś takiego zrobić a nie wiem czy warto :blink:

1449273[/snapback]

troszke malo masz w 3dmarku 2003...ja mam 412/920 i mam 12.210 (wszystko w podpisie)..a jak schlodze go bardziej (czekam na wiatraki 120mm) to mam nadzieje na ok 425 na rdzeniu..u Ciebie powinno byc cos ok 12.600-12.700

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...