Skocz do zawartości
nadmundo

ASUS V9999 (GT,GE,LE)

Rekomendowane odpowiedzi

Po co się zastanawiać co jest uszkodzone - daj to na serwis, niech się oni zastanawiają.

 

BTW Pierwszy raz czytam żeby na serwisie bawili się w lutowanie scalaków w kartach graficznych.

1417586[/snapback]

Dokładnie. Ja kiedyś (z braku wiedzy) oddałem dobra grafę do serwisu, i wydali mi po 14 dniach nową. Na pewno nie wcisneli mi tej samej, bo porównałem spisane wcześniej numery seryjne z reklamowanej karty.

1417613[/snapback]

 

Niestety to raczej ta sama karta - nie dostalem gwarancji serwisowej oraz miejsca lutowań sa wyraznie inne niz pozostale. Karte oczywiscie oddam ponownie do naprawy, jednak dopiero wtedy gdy wyjade na jakies wakacje (nie widzi mi sie kilka tygodni jechac na jakies zastepczej...). Do tego czasu chcialbym sie dowiedziec w czym tkwi problem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś się kłócić, że to w ogóle przekracza normy... Lutować to może sobie Główny Serwis Asusa w Polsce... Powinni dać Ci nową kartę!!! A tą odesłać do Asus'a... Ale teraz już tak nie zrobią, bo sami ją skopali... To musisz się naprawdę ostro kłócić, że Ty nie chcesz Naprawianej przez miejscowego LuciStyka tylko albo z serwicu Asus'a albo Nową, bo tak jest i już. Gdyby Asus stwierdził, że karta się spaliła nie z Twojej winy to normalnie dostałbyś NOWĄ...

 

Przecież jak spalił się jeden element, to w tym czasie więcej prądu mógł dostać drugi a nawet kilka innych... I te elementy też już są nadwyrężone... Wymiana tego spalonego wcale nie musi dać efektu naprawienia, gdyż inne elementy mogą już działać nieprawidłowo...

Edytowane przez Hirotaro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie... Ten sklep to www.barwkomp.pl - oni chyba odsylaja wszystko do producentow... Numer karty zgadza sie z tym na gwarancji, a wiec karta ta sama (jesli bylo cos spalone musialo byc >recznie< przylutowywane..) :/

Edytowane przez agrrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agrrr.

Nie daj im tak sobą "pogrywac",ASUS to firma i niema mowy zeby "waldemar sobielepszy" w grajewie naprawiał im karty.Jak cos to postrasz ich PIH-em,oni jak juz przylezą to bez kasy nieodejdą.Nikt ich nielubi,ale na twoje potrzeby wsam raz.Mi się tak udało załatwić trzy beznadziejnie wyglądające sprawy,choć wina moja byla taka ze jestem często za grzeczy.Łoić d..py takim cwaniakom!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moze ktos udzielic więcej info na temat "blokady przepustowosci",podobno zastosowanej przez NVidię a dotyczącej przetaktowywania pamięci na karcie.Oto fragmęt artukułu=>

"Przy szybszym taktowaniu pamięci znacząco spadała moc obliczeniowa, co jest wynikiem ograniczenia przepustowości, którego tak bardzo obawiają się fani przetaktowywania: ta funkcja wykrywania błędów, wbudowana przez firmę NVIDIA, automatycznie ogranicza przepustowość, jeżeli w procesorze pojawią się niespójne dane."

Cały art=> http://www.tomshardware.pl/graphic/2004072...x_ultra-08.html

 

P.S.[-Tak se napisałem "grajewo" moze od "pogrywania"?]

Edytowane przez Jedrek71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam asusa v9999le odblokowane 16/6 ale

cos jest nie tak

jak idzie w grze jakis filmik to go troszke przycina

 

 

np. nfs:u2 filmik na poczatku gry skacze,

hl2, farcry jest to samo

 

a w 3dmarku 2005 mam 4408 pkt

 

 

:mellow: :mellow: :mellow: :mellow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam wylaczone fast write i agp na 256

 

wiec to nie to

 

jest jeszcze cos mam w windowsie ustawiona rozdzielczosc 1280x1024

 

i jak wlaczam jakas gre ktora ma np ustawiona rozdzielczosc 1024x768 to gra mi sie minimalizuje i nie da sie jej "wzbudzic"

 

:mur: :mur: :mur: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te zmiany nie mają prawa "zepsuć" systemu.

 

Z Fast Writes można poeksperymentować, u większości sprawdza się opcja Disabled (wyłączone), "AGP aperture size" jest to ilość zarezerwowanej pamięci systemowej na potrzeby karty graficznej. Np. w demie Nalu przy 64MB rezerwacji, animacja bardzo szarpała na moim komputerze, zmiana na 256MB likwidowała ten problem.

 

kay22 ile masz pamięci, jaki zasilacz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 x 512 hynixy d43

350w chieftec activ pfc

 

poradzilem sobie z ta rozdzielczoscia

w riva tuner zaznaczylem w ustawieniach directa 3d

w zakladce shadery na force 2.0

i wszystko gra

 

jeszcze poprobuje cos z tymi skokami zrobic

 

 

aha : ustawionego asusa mam na 375/875 - wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka, mam takie pytanie, ostatnio zastanawialem sie jak to jest z modulami pamieci na karcie ASUS v9999LE (6800LE) 128MB. Czy sa to kosci DDR czy DDR3 - rozne zrodla, rozne informacje. Bede wdzieczny jak ktos mnie oswieci. Z gory dzieki za odpowiedz.

 

Np u ASUSa pisza ze DDR3, chyba ze chodzi im o to ze chipset obsluguje ddr3 a w karcie jest zwykly ddr - tak to widze: http://www.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2...364&modelmenu=1

 

a inne serwisy podaja DDR.

Edytowane przez byru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka, mam takie pytanie, ostatnio zastanawialem sie jak to jest z modulami pamieci na karcie ASUS v9999LE (6800LE) 128MB. Czy sa to kosci DDR czy DDR3 - rozne zrodla, rozne informacje. Bede wdzieczny jak ktos mnie oswieci. Z gory dzieki za odpowiedz.

To są kostki DDR1 - jako że na karcie to można napisać GDDR1.

W opisie Asusa GDDR3 stoi pod Chipset-interface i odnosi się do GPU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja z takim pytankiem,

co lepiej ASUSA 6800LE

- z kościami Hynixa 2.2 12/6-odblokowanych prawidołowo

- z kościami Hynixa 2.5 16/5-odblokowanych prawidłowo podkręca się do 375/875 dalej sypie artami. Ale może jak by zmienił chłodzenie

 

CHodzi o to czy lepsza będzoe karta z 2.2 bo się lepiej podkręci czy z 2.5 bo ma aż 16 potoków?? Jak myślicie?? CO w dzisiejszych i tych w najbliższej przyszłości będzie ważniejsze OC i większa ilość vertexów czy większa ilość potokow??

 

THX za szybką odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- z kościami Hynixa 2.2 12/6-odblokowanych prawidołowo

1426078[/snapback]

Ja mam taką opcję i powiem Ci że 2,2 ns jest niezłe :D Na rdzeniu mam 390 a pamiątki lecą spoko na 880. Tutaj masz wynik w Marku 05, ale to na troszke mniejszych ustawieniach i systemie zwalonym :/

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=815337

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś ile Wat ciągnie ASUS V9999LE ?

Jak ma się w stosunku do R9500@Pro?

Co myślicie o wymianie R9500 na GeForce 6800LE? Musiałbym dopłacic jakieś 500zł

 

Osoby które mają Szefa 360W i GF6800LE prosiłbym o podanie napięć

 

Moje odczyty

 

Temperatury:      Płyta główna                                      34 °C  (93 °F)      Procesor                                          41 °C  (106 °F)      Hitachi HDS722516VLAT80/a                         16 °C  (61 °F)      Hitachi HDS722516VLAT80/b                         31 °C  (88 °F)    Wentylatory:      Procesor                                          2557 RPM      Obudowa                                           898 RPM      Zasilacz                                          1940 RPM    Wartości napięć:      Napięcie rdzenia procesora                        1.66 V      +5 V                                              4.97 V      +12 V                                             12.52 V      -12 V                                             -12.12 V      -5 V                                              -5.10 V      +5 V podczas wstrzymania pracy                    5.04 V      VBAT baterii CMOS                                 3.14 V      VDD                                               1.62 V      DIMM                                              2.88 V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym co w podpisie:

Temperatury	Płyta główna 	 29 °C  (84 °F)Procesor    51 °C  (124 °F)PWM    33 °C  (91 °F)Procesor graficzny 	 50 °C  (122 °F)Pamięć procesora graficznego  42 °C  (108 °F)Seagate ST340014A 	 37 °C  (99 °F)	Wentylatory	Procesor    1551 RPMSystem    1442 RPMMostek północny (Northbridge)  4321 RPMProcesor graficzny 	 3059 RPM	Wartości napięć	Napięcie rdzenia procesora  1.36 V+3.3 V    3.39 V+5 V    5.08 V+12 V    11.86 V+5 V podczas wstrzymania pracy  5.07 VVBAT baterii CMOS 	 3.28 VDIMM    2.64 VDIMM VTT    1.31 VAGP VDDQ    1.50 VNapięcie procesora graficznego  1.49 VGPU Vcc    3.39 VGPU AGP VDDQ 	 1.52 VGPU FB VDDQ 	 2.52 V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na to => przy kasrtach 6XXX każdy tamma co innego... Niektórzy mają Max Request...=256 a niektórzy 32, również z prędkościami AGP dzieje się tam różne...

Na pewno działa Ci wszystko prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musi gdzieś indziej błąd leżeć... Samo xAGP to prędkość ładowania textur => więc poprostu dłużej startowałby każdy test...

 

Może coś ze sterkami do MoBo masz nie tak??? A może cosik w BIOSie??? FastWrite??? AGP Aperture Size za mały??? Albo cóś???

Edytowane przez Hirotaro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem zosał rozwiązany poprzez wgranie najnowszego bios'u do mobo, dodam tylko że poprzedni był to modyfikowany bios ze strony nForcersHQ.

Teraz karta kręci wyniki ok. 5k w 05

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...