quard Opublikowano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2004 Witam! Nie wiem gdzie walnac tego posta, ale ta reklamacja dotyczy karty graficznej wiec dalem tutaj. Mam pytanie (moze ktos juz to przeszedl) co do tego jak wyslac przesylke do komputronik'a ??? Mowia zeby wyslac to DHL EXPRESS (lub servisco jak to kwoli) i na ich stronie znalazlem formulaz ktory trzeba wypelnic zeby wyslac przesylke. Tam sa takie rzeczy jak forma platnosci i inne ciach!ly i nie wiem co tam wpisac. Napiszcie jak wyslac moj zlom do niech, Pliz !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2004 Ja miałem podobną sytuację, zamówiłem uszkodzoną mobo w ProLine, odesłałem paczkę pocztą polską (9zł), po 3 dniach otrzymałem Kurierem działającą płytkę ;) - tobie też polecam ten sposób, szybko i wygodniej, a uznać muszą to :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragorn Opublikowano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2004 Nie wypełniaj tych formularzy tylko zadzowń do nich i zamów kuriera. Podajesz tylko adres i wielkość przesyłki. Przesyłka do komputronika jest na ich koszt, tylko musisz najpierw zgłosić u nich w serwisie usterkę i dostaniesz numer RMA który wpisujesz do listu przewozowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quard Opublikowano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2004 dzieki za szybka odpowiedz :] ... gwarancje mam do 5 stycznia :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...