ManiekB Opublikowano 9 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2005 (edytowane) Dla mnie irytujace jest zachowanie jednostek albo stoja nic nie robiac, choc obok walka, albo sami atakuja rozwalajac formacje. Brak sterowania jednostkami w postaci klawiszy trzymaj pozycje itp. Ps. u mnie jeszcze są nieczytelne podpisy pod menu i opcjami wyglada to jak przesuniety obraz. Edytowane 9 Września 2005 przez ManiekB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość molimo Opublikowano 9 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2005 może w pełnej wersji poprawią te niedociągnięcia :) na x800 wygląda bardzo ładnie :) nigdy nie widziałem gre z HDR więc nie powiem jak to na np 6800 wygląda (róznice) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 9 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2005 Ale mnie to denerwuje... jednostki się tak wleką wtedy.... 1640495[/snapback] Zawsze mozna zwiekszyc tempo gry w opcjach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 10 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2005 (edytowane) może w pełnej wersji poprawią te niedociągnięcia :) na x800 wygląda bardzo ładnie :) nigdy nie widziałem gre z HDR więc nie powiem jak to na np 6800 wygląda (róznice) 1641114[/snapback] tak wyglada na ati http://img175.imageshack.us/img175/8813/age3high8qv.jpg a tak na nv serii 6 i 7 http://img175.imageshack.us/img175/3286/age3veryhigh0yu.jpg Edytowane 10 Września 2005 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro200 Opublikowano 10 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2005 tak wyglada na ati 1641331[/snapback] Niom różnic troszke jest :) Na moim sprzęcie (LINK) gra w 1024*768 na max detali nie jest przyjemnością :? Widać szczególnie opuźnienia, gdy zaznacza się jednostki lub gdy przesówa ekran po mapie. Jednak gdy się zmniejszy tylko cienie na HIGH z V. HIGH to wydaje mi się że znika HDR i wówczas wsio przyśpiesza i nie widać opuźnień. Jeśli chodzi o grywalność to niestety ale mi jakoś nie podpasowała. Jak dla mnie wszystko jest takie... "dziwne" ale niestety na tą złą stronę :/ Czuje że FULLem się nie zainteresuję :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 10 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2005 tak wyglada na ati 1641331[/snapback] O kurde, no ladnie, na ATI w ogole nie widac bloom'a 8O. Czyzby kolejny spisek z Nvidia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro200 Opublikowano 10 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2005 O kurde, no ladnie, na ATI w ogole nie widac bloom'a 8O. Czyzby kolejny spisek z Nvidia? 1641451[/snapback] To nie bloom a HDR :) To takie światło jasne i "troszke" obciąża karte :E Ciekaw jestem jak bardzo spowalnia to 6600GT lub nawet nie chce wiedzieć jak 6600 choć wtedy może przy niższych rozdziałach by było bardziej płynnie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 10 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2005 Szkoda tego HDRa na x800 i wzwyz... Z drugiej strony: ustawienia max aa z poziomu opcji gry + 1280x1024 oraz detale takze na max owocuje na x800xt @ x850xtpe absolutnie plynna rozgrywka, takze pod koniec drugiego scenariusza z masa wlasnych jednostek oraz posilkami. Zadnych zwolnien jak na 6800gt/ultra nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 10 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2005 A więc tak z nudów postanowiłem potestować demko :=) I już pierwsze stwierdzenie daro200 wydaje się być fałszywe :P To nie bloom a HDR :) 1641613[/snapback] HDR występuje w tej grze właśnie pod opjcą "Bloom", więc wygląda na to że to nie jest HDR z wyższą precyzją. Niedowiarkom proszę sprawdzić :P efekt widoczny z miejsca. Nie wiem jak w przypadku właścicieli ATI, czy ta opcja jest niedostępna ? a może nie ma jej ? albo nic nie daje ;p Detale odnośnie cieni nie mają nic wspólnego z HDR :=). A teraz testy. Na wstępie przepraszam za te wcześniejsze stwierdzenia, że animacja zwalnia... otóż po włączeniu frapsa nawet przy 60 klatkach jest taka animacj :o Te konie porusząją sie tak tragicznie, że mała bania :P ( te co przyjechały jako wsparcie, jak możecie zwrócić na to uwagę to będę wdzięczny ). Przy wszystkim na maxa z bloom'em, z dużą ilością woja w walce fps spada do poziomu 20, ale niżej już nie. Natomiast samo wyłączenie cieni daje ogromny przypływ wydajności, rzędu 15-20fps, reszty nie trzeba tłumaczyć ;p Samo wyłączenie bloom też daje przyrost fps, ale nie tak znaczny jak cieni. Jak wyłączyłem bloom, to gra wydawała mi się obleśna ;p to moja opinia :=), nie dlatego, że jestem fanem bloom czy nv, ale takie odniosłem poprostu wrażenie. Może to kwestia przyzwyczajenia. Co do samej rogrywki, jestem zawiedziony pod wieloma względami. Zobaczymy co pełna będzie prezentować. pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAKLER3 Opublikowano 11 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2005 Ale kaszana z tymi ATI. Gra na katrach NV wyglada o niebo lepiej. Zrazilem sie do kart ATI :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 11 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2005 HDR występuje w tej grze właśnie pod opjcą "Bloom", więc wygląda na to że to nie jest HDR z wyższą precyzją. Niedowiarkom proszę sprawdzić :P efekt widoczny z miejsca. Nie wiem jak w przypadku właścicieli ATI, czy ta opcja jest niedostępna ? a może nie ma jej ? albo nic nie dajeJa opcję Bloom w menu mam aktywną, ale jej włączanie / wyłączanie nic nie zmienia, przynajmniej ja nie widzę różnicy. Na wstępie przepraszam za te wcześniejsze stwierdzenia, że animacja zwalnia... otóż po włączeniu frapsa nawet przy 60 klatkach jest taka animacjTo jest właśnie to, o czym pisałem kilka postów wyżej - FPS jest na wysokim poziomie a animacja potrafi przyciąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 11 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2005 (edytowane) Zrobiłem porównawcze skriny, po lewej Bloom OFF, po prawiej Bloom ON Jak widać różnica dużaaa, a w praniu to jeszcze ładniej wygląda :> Edytowane 11 Września 2005 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolan Opublikowano 11 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2005 (edytowane) Ha wiedzialem co robilem gdy wywalalem radka z kompa i wkladalem swojego GFa (AOE to gra ktora wspominam bardzo mile) dzieki nv za HDR :D:D:D:D A tak na powaznie gra nie powala na kolana ale jak dla mnie zachowala grywalnosc i poziom klimatu z jej poprzedniczki wprowadzajac jednoczesnie duzo elementow a to w dzisiejszych czasach zadko sie udaje i powinno sie to chwalic ;) A jeszcze jedno zauwazcie ze grafika przypomina ta z AOE2 tyle ze tam bylo 2D (wedlug mojej opini jedna z najlepszych gier 2D jesli chodiz o grafike jaka mialem okazje na oczy widziec) Edytowane 11 Września 2005 przez Wolan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 11 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2005 Ale to cos dziwnego, ze na Ati nie widac Blooma. W koncu jest juz potwierdzone, ze SM 2.0 to rowniez HDR... Cos czuje ze Nvidia w tym palce maczala :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 11 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2005 chciałem tylko powiedzieć, że gra wygląda na prawdę super i w ogóle, ale jakoś nie chcę mi się już grać w tą samą grę od paru lat, bo tak na prawdę nic się tam nie zmieniło oprócz nowych jednostek i niektórych bajerów w grze, chociaż bardzo mi się podoba to, że na mapie, na której się gra bardzo dużo się dzieje i wszystko wydaje się być żywe. woda też powala. Natomiast samo wyłączenie cieni daje ogromny przypływ wydajnościzgadzam się z przedmówcą co do grafiki to mogę sobie ustawić prawie wszytko na max (oprócz shaderów - tylko na Low lub Medium da się grać płynnie, oraz cieni) nawet na tym co ja mam w podpisie, także nie jest tak źle. jak dla mnie nie będzie lepszej części z tej serii niż AOE2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 11 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2005 Ale to cos dziwnego, ze na Ati nie widac Blooma. W koncu jest juz potwierdzone, ze SM 2.0 to rowniez HDR... Cos czuje ze Nvidia w tym palce maczala :| 1643904[/snapback] tu juz nie chodzi o samego bloom'a. roznica pomiedzy ustawieniem opcji shaders z high(sm2.x) na very high (sm3.0) tyle daje, a sam bloom daje tylko dodatkowa "poswiate" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 12 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2005 majkrosoft sie chyba teraz bardziej kumpluje z ati (xbox360=ati a nie nv jak w poprzednim klocu) wiec chyba to nie zaden marketing tylko przykry fakt. Szokiem by bylo gdyby sie ukazal patch dodajacych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 12 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2005 Ja opcję Bloom w menu mam aktywną, ale jej włączanie / wyłączanie nic nie zmienia, przynajmniej ja nie widzę różnicy. 1643095[/snapback] tzn chciales napisac, ze ati ma tak dopracowane karty ze przy bloom nie zwalnia jak na nv? :lol: hehe zartowalem, to w koncu na x800 dziala to cos czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 12 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2005 nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 12 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2005 ale lipa, w full powinni dodac to jakos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wrześni@k Opublikowano 12 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2005 Osobiście uważam ze gra jest na kozaku pomimo paru niedoróbek jest fanstasitco :) Czekamy tylko na pełną wersje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość molimo Opublikowano 12 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2005 (edytowane) u mnie to lepiej wygląda niż u ojejku ... kolory są bardziej ostre i ładniejsze według mnie :) dla mnie z tym HDR za bardzo się all świeci ... nie podoba mi się to ... w FPS np. Far Cry to ok wygląda Edytowane 12 Września 2005 przez molimo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOzi]K[ Opublikowano 13 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2005 ile zajmuje demko?bo ja mam 2gb wolnego i krzyczy ze chce miejsca:( czy to jakis bug czy demo serio zajmuje wiecej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wrześni@k Opublikowano 13 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2005 u mnie to lepiej wygląda niż u ojejku ... kolory są bardziej ostre i ładniejsze według mnie :) 1645690[/snapback] Też tak mialem dośc dużo sie tego rozpakowywuje a potem jeszcze instlauje i to wszyskrto pdoczas instalki leży na dysku. Co do efektów co kto lubi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 13 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2005 Yo. Mam pewniem głupi problem :P. Mianowicie ktoś mogł by mi powiedzeć gdzie znajduje sie liczba okreslajaca populacje ? :oops: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 13 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2005 Też tego nie widzę, po prostu stawiam domki jak już miejsca brakuje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiNDer Opublikowano 13 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2005 U mnie liczba populacji jest nad liczbą żarcia. Na początku, jak grałem w kampanie, też nie miałem, ale po przejściu w tryb skirmish się pojawiło. Jakoś tak :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 13 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2005 (edytowane) Też tego nie widzę, po prostu stawiam domki jak już miejsca brakuje ;) 1647598[/snapback] wybieracie chlopa/chlopke :D dajecie "unit info" czy jakos tak - i tam jest napisane ile na ile macie zbudowanych. Edytowane 13 Września 2005 przez QuicksilveR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 13 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2005 Dzięki za hinta ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tester3000 Opublikowano 14 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2005 (edytowane) DEMO Age of Empires III : FAQ, opis hintów, bugów, skrótów itp http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/age_of_empires_iii_demo.txt Edytowane 14 Września 2005 przez tester3000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...