heniek86 Opublikowano 6 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2005 Padł mi dysk Western digital Caviar WD1200 a sklep został zlikwidowany. Na dysk jest jeszcze 2 lata gwarancji co mam zrobic.. HELP PLEASE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoli Opublikowano 6 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2005 udaj sie do najblizszego serwisu wdc lub do dystrybutora w ostatecznosci sam wyslij karte do wdc, wszystkie informacje powinienes znalesc na stronie wdc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek86 Opublikowano 6 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2005 NIe jest to takie proste zajść sobie do dystrybutora bo tam powinna dysk dostarczyć osoba od której ja nabyłem dysk czyli sklep czy tam ktoś odpowiedzialny za to tego sklepu. Jutro popróbuje może się uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julas Opublikowano 6 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2005 znajdz polskiego dystrybutora, dzwon do niego i przedstaw sytuacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...